შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბევრი ნახვით შეყვარება. (2)


7-04-2019, 11:52
ავტორი A-R-T-H-E-M-I-S
ნანახია 1 030

მადლობა ყველას ასეთი დადებითი შეფასებისთვის... თქვენ ხართ მეტი სტიმული და მეტი ემოცია , მეტი სურვილი , რომ ვწერო.
გულით ვეცდები იმედები არ გაგიცრუოთ, დიდს და საინტერესოს არაფერს ვქმნი , მაგრამ მართლა ვცდილობ, რომ სულ ოდნავი წვლილი შემოვიტანო თქვენს განწყობაში , იმედია გამომივა.

ბევრი ნახვით შეყვარება. (2)

-კატო , რომელზე გამოგივლიო რა თქვა?
ელენე მოუსვენრად მეკითხება უკვე ათასჯერ დასმულ შეკითხვას და იმის გახსენებაზე , რომ მერლანთან ერთად სადღაც მივდივარ , უაზროდ ცქმუტავს.
-ვაიმე , ელენე! კაცის ამოყვანა გინდა და იმიტომ მაგდებ? არა , საერთოდ არც ნომერს ვეტყოდი და არც მისამართს , მოვატყუებდი რამეს, რას გამოხტი მშვიდობის მაძიებელი და ჩამოუკაკლე ჩემი ბიოგრაფია?! ისიც კი გაიგო რა ზომა ლიფს ვიყენებ!
-კარგი ბიჭია მათე !
-მერე რა ისტვიკელი ალქაჯივით გვიწყობ საქმეებს , რომელი შინაბერა ან ბიჭებზე გადაკიდებული მე მნახე?!
-ჰოდა , ბოლოს 5 წლისას , რომ მოგეწონა ბიჭი სწორედ მაგიტომ ვფიქრობ , რომ დროა !
-შენ ბევრ რამეს ფიქრობ, გახსოვს სტალინზე , რომ ამბობდი კარგი კაცი იყოვო?
-მერე რა , მაკედონელში მეშლებოდა ეგ ხო კარგი კაცი იყო?
ელენეს პირდაღებული ვუყურებ და ვერ ვიჯერებ , რომ ახლა ეს მართლა თქვა. ზოგადად, სულ ასე ბოდავს ხოლმე , მაგრამ მგონი ახლა სიცხე აქვს 60-ს ზემოთ.
-ღმერთო , ამას ტვინი და მე მერლანის მოშორება , გთხოვ და აღარ შეგაწუხებ !
გაბუტული ელენე ოთახისკენ მიჩანჩალებს , რომ ჩემთვის კაბა შეარჩიოს , სავარაუდოდ ბოლოს მაინც ჩვეულებრივი დახეული ჯინსებით და კედებით წავალ , მაგრამ დავაცდი, გულს გაიხარებს.
მეც უკან მივყვები და მიუხედავად იმისა , რომ ორი წამის წინ შევიდა უკვე იპოვნა მსხვერპლი.
-ამაზე რას იტყვი?
-ჰო , ძალიან ლამაზია. ჩემს დიდ ბებიას ქორწილში დაახლოებით ასეთი ეცმეოდა და ალბათ ძალიანაც უხდებოდა.
ელენე მიბღვერს და კაბას უნდობლად ისვრის გვერდით.
-ეს?
-კი , ძალიან ლამაზია თუ ვინმეს გასვენებაში მიდიხარ , მაგრამ მოიცა , მომეცი , გასვენება და სიკვდილია მერლანი აბა ვინ არის?!
ხელს ვიშვერ , მაგრამ ხელზე ხელს მიტყაპუნებს და კაბას სასწრაფოდ ჩურთავს გარდერობის ბოლოში , ისე ასე თუ შეტენის კედლის იქითაც გავა და ჩემი არვიცი , მაგრამ მეზობელი თამრიკო ნამდვილად ჩაიცმევს სადმე.
-ეს?
-კი , ეგ მართლა მაგარია , თან ისე მიჭერს შეიძლება კუჭ-ნაწლავი გადმომაყრევინოს და რო რამე სოციალურ ქსელში მაინც გავიჩითები წლის ყველაზე უბედურ ადამიანად.
-ვაიმე, კატო! გახდა 7 საათი და ჯერ კიდევ არ ხარ მზად!
-დიდი ამბავი, მელოდოს!
საბოლოოდ ნამდვილად ლამაზ კაბას მატენის. შინდისფერია , მკერდთან ლამაზად ჩაჭრილი , მუხლს ოდნავ ჩაცდენილი და ფეხთანაც ჩაჭრილი.
ფეხზე შავ მაღლებს ვირგებ და თმას გაშლილს ვტოვებ, როგორც ყოველთვის აბურძგნულს და ხვეულს.
შინდისფერ პომადას ვისვამ , როგორც ყოველთვის და როგორც კი ოთახიდან ელენე გადის ჩანთაში კედებს , დახეულ ჯინსსა და თეთრ მაისურს ვტენი.
-ძალიან ლამაზი ხარ , ნამდვილად მოეწონები.
აღფრთოვანებული ელენე ხელებს ასავსავებს და გაბრწყინებული მიყურებს.
-ჰო , ეგღა დამრჩა სადარდებელი , რა!
-არა ისე, მე წავედი კალათბურთზე ჩემი ბედის საპოვნელად და შენი ვიპოვეთ , უცნაურია.
-ვიპოვეთ კი არა გამასაღე თორე წამოვიდოდი მშვიდად !
რაღაცის თქმას აპირებს , მაგრამ ტელეფონი გვაწყვეტინებს. მობრძანებულა ბატონი კაპიტანი ბედოვლათი.
წაკითხვას ვაპირებ , მაგრამ მაცდის ვინმე? ელენე ტელეფონს მგლეჯს და ხმამაღლა კითხულობს. ჰო, ნამდვილად მოსულა. ცხელი წყალი , რომ გადავასხა ზემოდან ვითომ მაინც წავალთ? ჰო , კარგი.
აღტაცებულ ელენეს თვალების ტრიალით ვემშვიდობები და ფეხის თრევით მივიწევ ქვემოთ.
სადარბაზოს ქურდულად ვზვერავ და ლიფტში ვაპირებ შესვლას მერლანის ხმა , რომ მაჩერებს.
-სერიოზულად? სად მიდიხარ?
მობეზრებული ვუყურებ და ყველა არსებას ვწყევლი, რომლის წყალობითაც დღეს ასეთი "ბედნიერი" ვდგავარ აქ.
-შემომხედე რანაირად ჩამაცვა ელენემ , საპნის ოპერაში მგონია თავი ან დიდი დიდი საკუთარ ქორწილში , მაგრამ არც შენ ხარ პრინცი და არც მე პრინცესა და მგონი არც რომელიმე ვართ საპნის ოპერის გმირები , ხოდა ვაპირებ, რომ გამოვიცვალო და 5 წუთში გამოვალ.
-არც შენ ხარ პრინციო? რატომ ვითომ? შენ კი ხარ პრინცესაზე მეტად ბოროტი ბაბაიაგა , მაგრამ მე რაღას მერჩი?
-ხო , პრინცი არ ვიცი და შრეკის დონემდე კი გაქაჩავ , მაცდი ახლა?!
-არავითარ შემთხვევაში, კაცმა არ იცის კიდევ როდის გიხილავ გოგოსავით ჩაცმულს ასე, რომ გაჩუმდი და წამომყევი.
ხელზე ხელს მკიდებს და მანქანისკენ მივყავარ.
-ეი, ორი წლის ბავშვივით რატომ ვგრძნობ თავს , რომელიც მამამ უმიზეზოდ დატუქსა?!
-რავიცი, შენ გრძნობ და მე მეკითხები?
-ისა და, ხელს ხომ არ გიშლი? არა, შენ მიშლი და მეთქი მეც ხომ არ გიშლი-თქო!
შეაყარე კედელს ცერცვიო ხომ გაგიგიათ? ასეა ესეც , ისე ნეტავ ცერცვი მქონოდა ხო შევაყრიდი და დავთხრიდი ლამაზ თვალებს!
მოიცა , ლამაზი ქვეცნობიერმა თქვა, ისიც ელენეს მხარესაა, თორემ მეც და ჩემი ტვინიც დიდად ვეწინააღმდეგებით იმ სიტუაციას , რომელშიც ახლა გამოგვამწყვდიეს.
-სხვათაშორის , დღეს ანდრია და ელენე შეხვდებიან.
რა?! სად ?! როდის ?!
-კი აბა , ელენე არ მეტყოდა შენი აზრით?
ცინიკურ მზერას ვავლებ , მაგრამ , როდესაც იღიმის ვხვდები , რომ რაღაც გამოვტოვე. ელენე არ დამიმალავდა!
-თვითონაც არ იცის.
-ეგ რანაირად?
-მე მოვაწყვე.
-ხოდა , როგორ გენიოსო?
-ხო , მადლობა ამ წოდებისთვის , მიხარია ჩემს ტალანტს , რომ აფასებ. როგორ და ელენე ხო სახლშია დღეს, ხოდა ანდრიას ვუთხარი თქვენი მისამართი თან მივაყოლე საღამომდე იქ დამელოდე ფეხი არ გაადგა საქმე მაქვს და მოვალ-თქო. ილაპარაკონ იქნებ.
-არ ყოფილხარ შენ მთლად დებილი , ხო იცი!
-და უნდა მიხაროდეს ეგ?
-უმადურო , აღარც გეტყვი მეტჯერ!
-მეტჯერ? აჰა , ანუ უკვე შემდეგი შეხვედრაც დანიშნე და თან მე არც მეკითხები?
-სერიოზულად? თავში ყველაფერი რიგზე გაქვს?
-თუ ელოდები , რომ გეტყვი შენმა სიყვარულმა გამაგიჟა-თქო , უნდა იცოდე ,რომ რომანტიკულობის ნასახიც არ გამაჩნია.
-არა რატომ , ნამდვილად რომანტიკულია მილიონი კაცი , რომ გიყურებს და შენ თამაშს გააჩერებ მარტო იმისთვის, რომ გოგო შეხვედრაზე დაითანხმო, ან რომანტიკულია , ან იდიოტიზმი , მე მეორეს ვემხრობი , მაგრამ გული , რომ არ გეტკინოს რომანტიკას მივაწეროთ.
-გარეგნულად ბელი , შინაგანად შრეკი !
-ვინაა ბიჭო შენი შრეკი?!
-გული გატკინე , პატარა?
-ხო , კარგია პატარას , რომ მეძახი , ალბათ ამით შენს ასაკს უსვამ ხაზს.
-უფრო შენსას , მაგრამ გული , რომ არ დაგწყდეს როგორც გინდა ისე იყოს.
-სადმე გამოსართველი ღილაკი არ გაქვს? გზას უყურე , თორემ სადმე გადავიჩეხებით , ნუ აქ შენთან ერთად წამოსვლა ისედაც სიკვდილის ტოლფასია , მაგრამ უნდა ვაღიარო არასოდეს მიოცნებია შენთან ერთად სიკვდილზე , ასე რომ , გზას უყურე , გენიოსო!
რაღაც ჩაიბურტყუნა ჩუმად, რაც რათქმაუნდა ვერ გავიგე.
-ენა გადმოყავი და წავიკითხავ, აბა ტუჩების მოძრაობით ვერ ვკითხულობ და!
-არადა მე მეგონა შენ ყველაფერი შეგეძლო.
-არასწორად გეგონა.
-თმა ბუნებრივია?
-რა?
-ბუნებრივად გაქვს ხუჭუჭა თმა თუ დაიხვიე?
-ვგავარ გოგოს , რომელიც სპეციალურად შენთან ან ზოგადად ვინმესთან შესახვედრად სარკის წინ იჯდებოდა ორი საათი და თმას დაიხვევდა? ან მინიმუმ პომადას მაინც წაისვამდა?
-ჰო , ნამდვილად გამაჩუმე.
კმაყოფილი ვიღიმი და სახეზე ღიმილი მაშრება როგორც კი ვხედავ სად გავჩერდით.
-სერიოზულად?!
-სამაგიეროს გადახდის ჯერია.
-არა, რა შევცოდე?! კაბა მაცვია, მათე!
-ჰოდა, ძალიან კარგი.
-ნამდვილად მეღადავები! გაგანია მზეა, სიცხე, მთელი ამბები , სად ჯანდაბაში იპოვე ყინულის მოედანი?! ან რომელი ციგურების დედოფალი მე ვარ?!
-სამაგიეროდ მე ვარ მეფე, ციგურების, არა სხვა რამეებისაც , მაგრამ მაინც.
-მარტო მათე მერლანი თუ წამოიყვანს გოგოს ყინულის მოედანზე, რომელსაც კარალევა მარგოს კაბა აცვია , გაჩახჩახებული პომადა უსვია და ახლა უკვე იყინება კიდეც!
-მოსაცმელს გათხოვებ!
-რამეს ხომ არ გადმომდებ?
-კი, ცოტა სითბოს.
უცბად მახვევს და ხელმოკიდებულს ციგურების ასარჩევად მიმათრევს, ჯანდაბა , არასოდეს მიცდია!
-მათე.
-ჰო.
თან მელაპარაკება და თან ჩემთვის შერჩეულ ციგურებს აქეთ-იქით აქნევს.
-სიარული არ ვიცი.
-დიდი ამბავი , ციგურების გარეშე ძლივს დადიხარ და მაგით როგორ გეცოდინება?!
-აღარასოდეს შევხვდები ბიჭს , მართლა , ოღონდ ახლა გადავრჩე!
სკამზე მსვამს და თვითონ ცდილობს ფეხზე მომარგოს.
-არც მე ვარ კონკია და არც შენ პრინცი, ჩამაცვი სწრაფად და მალე მოვკვდები თუ სიკვდილი მიწერია!
-რა რომანტიკული მომენტი გააფუჭე!
შეწუხებულმა გააქნია თავი და თვითონაც ჩაიცვა.
-თუ აქედან ცოცხალი ვერ გავალ, ელეს უთხარი, რომ გარდერობს ვუტოვებ და იმ კნუტს აჭამოს ხოლმე კართან, რომ დაჩანჩალებს. ლამარას უთხარი , რომ იმ ორ თავ ხახვს ვუტოვებ 2014-ში , რომ წაიღო და აღარ დაუბრუნებია . შენ კიდევ მთელი გულით გიტოვებ მამაჩემის სანადირო დანას , რომ თავი დაისაჭურისო!
-რა ამაღელვებელი მომენტია, სამწუხაროა , რომ თეატრალურზე არ სწავლობ.
-მე არა , მაგრამ შენ გეტყობა სწავლობდი.
ხელი მომკიდა და ჩემი წამებაც დაიწყო , ჯანდაბა , ვითომ რამე გამოვა? არა , ნამდვილად მოვკვდებით.

ელენე

გამოიცანით ვისთან ერთად ვზივარ მისაღებ ოთახში?! ჰო , მე , მეზობელი ლამარა და ანდრია კეკელიძე ვსხედვართ და ჩაის ვსვამთ , თან ვლაპარაკობთ. უფროსწორად , ლამარა ლაპარაკოს და მე და ანდრია გაქცევის გეგმას ვსახავთ.
-ჩემი ვასია ისეთი რომანტიკული კაცი იყო , ხელის გულზე მატარებდა! თქვენ დიდი ხანია ერთად ხართ?
არა-თქო უნდა მეთქვა , მაგრამ გაცდის ვინმე?!
-კი , 1 წელია.
ყოჩაღ ანდრუშ , ამ წამს მთელ საქართველოს გააგებინე , რომ 1 წელია ერთმანეთს ვეტრფით!
-რატომ არ ვიცოდი კაცო , ალბათ მალავდით.
-ჰო ლამარა დეიდა , ანდრია ისეთი რომანტიკული ბიჭია სულ მეხვეწებოდა კორპუსსთან გულს დაგინთებო , მაგრამ მე ვფიქრობდი რას იტყვიან მეზობლები-თქო , მერე ჩემს გამო "რომეო და ჯულიეტას" ყველა ფრაზა , რომ დაისწავლა და მეხვეწებოდა იყავი ჩემი ჯულიეტაო გაულღვა ჩემს გულსაც ყინული და ასე გავხდი მეც ამის ჯულიეტა.
მზერით ციმბირში გადასახლება , რომ შეიძლებოდეს დამიჯერეთ იქ ვიქნებოდი.
-ეხ, შვილებო , პატარები ხართ ჯერ, ყველაფერი წინაა. ისე , ხახვზე ჩამოვედი და რამდენი ხანი დავრჩენილვარ კაცო, მასესხეთ და დაგიბრუნებთ.
კატო , რომ აქ იყოს იტყოდა ამ ხახვსაც ის ბედი ეწია , რომელიც იმ საწყალ ორ ხახვს 2014 წლის შემდეგ არავის , რომ აღარ უნახავსო.
-კი, რა პრობლემაა.
სამზარეულოში გავდივარ და ხახვის მოძებნას ვაჭიანურებ, მოიცა, ეს , რომ წავა მარტო ვრჩები კეკელიძესთან? პეპლებო , ნუ დაფრინავთ! ჩაკვდით მუცელშივე!
-აი , ლამარა დეიდა , არ გინდათ დაბრუნება ხახვია სხვა ხომ არაფერი.
-ხო , ხახვია კაცი ხომ არა.
უცბად ისეთი ხველა მიტყდება მგონი კატო გაიგებს პაემანზე, ჩემს ხველას თუ არა ანდრიას სიცილს მაინც ყველანაირად გაიგებს!
-კარგი , წავედი.
კარებს ვხურავ თუ არა შეშფოთებული მივდივარ მისაღებისკენ.
-ესეიგი რომეო და ჯულიეტა , ცეცხლით დანთებული გულიო, როგორი ფარული ოცნებები გქონია გოგო შენ!
კეკელიძეს მტრული მზერით ვუყურებ.
-ყავას ხომ არ დალევ შიგ ჩაყრილი დარიშხანით?
-დარიშხანის ნაცვლად შაქარი თუ იქნება კი , ოღონდ ვიმეორებ , შაქარი და არა მარილი.
-არადა დარიშხანის იდეა საკმაოდ მაცდურად ჟღერდა.
"შეწუხებული" მივდივარ სამზარეულოსკენ და ჩინეთის დიდი კედელიც მომსდევს.
-ისე, რა ქარმა გადმოგაგდო აქეთ?
სასხვათაშორისოდ ვსვამ კითხვას , არა , სულ არ მიხარია აქ რომ არის!
-მიწისძვრამ სახელად მათემ.
-უი , სად წაიყვანა კატო?
-ყინულის მოედანზე.
უცბად სულ მავიწყდება ყავაც და დარიშხანიც.
-სერიოზულად?! პირველად ჩავაცმევინე კაბა , მაღლები და შენმა უტვინო ძმაკაცმა ყინულის მოედანზე წაიყვანა?! ღმერთო !
-ნეტავ რას შვრებიან.
-დაჭამენ ერთმანეთს, რას უნდა შვრებოდნენ?
ზუსტად ამ დროს ტელეფონზე კატო მირეკავს.
ტელეფონს ვიღებ და ანდრიაც მაშინვე ყურს ადებს ტელეფონს, ერთი მხრიდან მე მეორედან ის.
-ელ , არ შეგეშინდეს, მოკიდე კეკელიძეს ხელი და რესპუბლიკურში მოდით.
-ვაიმე, რომელი მოკვდით?!
-მე, ელენე!
-მოვდივართ , ახლავე.
ტელეფონს ვთიშავ და უცბად ვიღებ ჩანთას.
-მითხარი , რომ მანქანით ხარ!
-მანქანით ვარ.
-კიდევ კარგი.
-ხო, ეს იმიტომ გითხარი , რომ მითხარი , რომ მითხარი მანქანით ხარო , ხოდა ახლა წამოდი, ტაქსი გავაჩეროთ.
ნამდვილად იდიოტია , ვფიცავ!
-ეგ ორნი ან დაღუპავენ ერთმანეთს...
-ან დაღუპავენ.
აბოლოვებს კეკელიძე და ტაქსიში ვსხდებით.



№1 სტუმარი სტუმარი ანანო

აი თან ძალიან საინტერესოა და თან სასაცილო :დდ <3 ველოდები ახალ თავს და წარმატებებს გისურვებ!

 


№2  offline წევრი forever-321

ამაზე სასაცილო ისტორია მე ჯე არ მინახია,რა ნიჭს კარგავს მსოფლიო შენი სახით დამეფლითა გული :D :D

 


№3  offline წევრი samudamod tqventan

ძაან ბევრი ვიცინე მომეწონა

 


№4  offline წევრი fluctus Oceani

მამეწონა, ნამეტანი კარგი იყო ტკბილო

 


№5 სტუმარი ანდ

ხოარ მოისვენა მათემ :დ

 


№6  offline წევრი scooby doo pa pa

ვაიიმეეეე მოვკვდი სიცილით რა მაგაი ისტორიააააა გავგიჟდი ახალს ველოდები რაააა ძმურად თუ დურად თუ დაქალურად მალე დადე

 


№7  offline წევრი A-R-T-H-E-M-I-S

სტუმარი ანანო
აი თან ძალიან საინტერესოა და თან სასაცილო :დდ <3 ველოდები ახალ თავს და წარმატებებს გისურვებ!

ხო, რაღაც მხიარულმა ტალღამ შემომიტია და ხომ უნდა გადმოგდოთ , არა? :D <3 მადლობები <3 დავამატე ახალი თავი და იმედია ოდესმე გამოქვეყნდება დდ <3

forever-321
ამაზე სასაცილო ისტორია მე ჯე არ მინახია,რა ნიჭს კარგავს მსოფლიო შენი სახით დამეფლითა გული :D :D

სულაც არ კარგავს ნიჭს , ჩავაბარებ ჟურნალისტიკურზე და გამოვავლენ თუ მაქვს რამე ნიჭი :D შენი გულის დაფლეთა არ გამაგონო, დაგავიწყდა შენს იმედად , რომ ვარ და ველოდები ვინმე კალათბურთელ ბიჭს როდის მიპოვნი ? :DD

samudamod tqventan
ძაან ბევრი ვიცინე მომეწონა

მადლობეები , ძვირფასო <3

I love you baby
მამეწონა, ნამეტანი კარგი იყო ტკბილო

მადლობები , უტკბესო heart_eyes

ანდ
ხოარ მოისვენა მათემ :დ

ჯერ სად ხარ , ახალი თავი დავამატე და (ფრთხილად, სპოილერია) სულ ძალით , რომ წაათრევს მეორე პაემანზე ეგ უნდა ნახო , ოღონდ რა მოხდება პაემანზე ეგ არ ჩანს მაგ თავში , შემდეგში გამოჩნდება და ნამდვილად არ მოასვენებს , გეთანხმები :DD <3

scooby doo pa pa
ვაიიმეეეე მოვკვდი სიცილით რა მაგაი ისტორიააააა გავგიჟდი ახალს ველოდები რაააა ძმურად თუ დურად თუ დაქალურად მალე დადე

ძმურად თუ დურად თუ დაქალურად და შენი გულისთვინა და სხვების გულისთვინაც დავამატე და როცა გადახედავენ დაიდება , მაგ თავში დიდი არაფერი , მაგრამ შემდეგში გენიალური ამბები გელოდებათ , ბოროტი ავტორი გყავთ და ინტრიგა ჩაგიგდოთ smiling_imp

 


№8  offline წევრი forever-321

A-R-T-H-E-M-I-S
სტუმარი ანანო
აი თან ძალიან საინტერესოა და თან სასაცილო :დდ <3 ველოდები ახალ თავს და წარმატებებს გისურვებ!

ხო, რაღაც მხიარულმა ტალღამ შემომიტია და ხომ უნდა გადმოგდოთ , არა? :D <3 მადლობები <3 დავამატე ახალი თავი და იმედია ოდესმე გამოქვეყნდება დდ <3

forever-321
ამაზე სასაცილო ისტორია მე ჯე არ მინახია,რა ნიჭს კარგავს მსოფლიო შენი სახით დამეფლითა გული :D :D

სულაც არ კარგავს ნიჭს , ჩავაბარებ ჟურნალისტიკურზე და გამოვავლენ თუ მაქვს რამე ნიჭი :D შენი გულის დაფლეთა არ გამაგონო, დაგავიწყდა შენს იმედად , რომ ვარ და ველოდები ვინმე კალათბურთელ ბიჭს როდის მიპოვნი ? :DD

samudamod tqventan
ძაან ბევრი ვიცინე მომეწონა

მადლობეები , ძვირფასო <3

I love you baby
მამეწონა, ნამეტანი კარგი იყო ტკბილო

მადლობები , უტკბესო heart_eyes

ანდ
ხოარ მოისვენა მათემ :დ

ჯერ სად ხარ , ახალი თავი დავამატე და (ფრთხილად, სპოილერია) სულ ძალით , რომ წაათრევს მეორე პაემანზე ეგ უნდა ნახო , ოღონდ რა მოხდება პაემანზე ეგ არ ჩანს მაგ თავში , შემდეგში გამოჩნდება და ნამდვილად არ მოასვენებს , გეთანხმები :DD <3

scooby doo pa pa
ვაიიმეეეე მოვკვდი სიცილით რა მაგაი ისტორიააააა გავგიჟდი ახალს ველოდები რაააა ძმურად თუ დურად თუ დაქალურად მალე დადე

ძმურად თუ დურად თუ დაქალურად და შენი გულისთვინა და სხვების გულისთვინაც დავამატე და როცა გადახედავენ დაიდება , მაგ თავში დიდი არაფერი , მაგრამ შემდეგში გენიალური ამბები გელოდებათ , ბოროტი ავტორი გყავთ და ინტრიგა ჩაგიგდოთ smiling_imp




უი ქალო ძიების პროცესში ვარ ჯერ ორს ვეძებ ერთი შენთვის ერთი ჩემთვის :დ :დ,ხო ხო დაწერე რამე წიგნი მერე გამოუშვი და ჩათვალე რომ ოც ცალს მე ვიყიდი :დ :დ
ხო ისე ვიცით ბოროტი ავტორი რომ ხარ, შენ არ იცი როგორ ველოდები უკვე დადებულ ისტორიას რომელსაც ჩემს ჯინად არ დებენ მემგონი kissing_heart kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent