შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამოიდარებს (თავი 2)


10-08-2019, 14:48
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 1 727

მომხდარიდან 2 თვის შემდეგ:
დილით ადრე ავდექი შხაპი მივიღე 17 სექტემბერი იყო, უნივერსიტეტის მესამე კურსის პირველი დღე , ძლიერი ყავა გავიკეთე და ტელეფონზე ზარს ვუპასუხე ბიძაჩემი იყო, მითხრა გამოგივლი და უნივერსიტეტში გაგიყვანო უარით ვუპასუხე არ მსურდა შემეწუხებინა ამიტომ თავი ჩემი დამოუკიდებლობით ვიმართლე იცოდა ჩემთან წინააღმდეგობის გაწევას აზრი არჰქონდა და დამნებდა.
გავემზადე და უნივერსიტეტში წავედი, მეგობრები დამხვდნენ თვალებში ეწერათ, არ იცოდნენ რა ეთქვათ მათაგან ერთ-ერთი ლილე გეგეჭკორი იყო ჩემი საუკეთესო მეგობარი, გადამეხვია ისედაც ხშირად მოდიოდა ჩემთან და ყურადღებას მაქცევდა მაშინ მივხვდი,რომ დიახ მეგობრები ჭირში გამოიცნობიან და არა მარტო ჭირში მაშინაც ვხედავთ მათ სინამდვილეს და გულწფელ სიყვარულს როდესაც წარმატებას ვაღწევთ და მათი თვალებიდან შურის ნატამალიც კი არ გამოკრთის.
უნივერსიტეტის პირველმა დღემ მშვიდად ჩაიარა, ლექტორები ჩვეულ რეჟიმში კითხულობდნენ ლექციებს, ბავშვებიც დიდად არ შეცვლილან ყველას თავისი ეგრედწოდებული პოზიცია ეკავა.
5 ლექციის შემდეგ დეკანთან შევედი მინდოდა საგნის დამატება რადგან წლიური კრედიტები მაკლდებოდა.
დეკანი მეტად სასიამოვნო ქალი იყო ყოველთვის ღიმილით ხვდებოდა განურჩევლად ყველა სტუდენტს ამიტომ ბავშვების თვალში ნდობა და პატივისცემაც მალევე მოიპოვა.
რას აირჩევ გვანცა?
მოკლედ გეტყვით გვანცა ლაბაძე 22 წლის როგორც უკვე ავღნიშნე. ბიზნესის ფაკულტეტზე ვსწავლობდი და მათემათიკის გაღმავებული საფუძვლები ავირჩიე.
დეკანს გაუხარდა ჯგუფიც შეივსოო ალბათ არ გეცოდინება მაგრამ ამ საგანს ახალი ლექტორი გასწავლით ალექსანდრე დევდარიანი.
გამიკვირდა ახალი ლექტორი ჩვენს უნივერსიტეტში შემდეგ მასზე ინფორმაცია მოვიძიე, როგორც ყველა სხვა ახალ ლექტორზე ვაკეთებდი.
მოკლედ გეტყვით რომ არ წერებოდა ფეისბუქ კედელზე რომ ჩვენს უნიში დაიწყო მუშაობა ვერც დავიჯერებდი...
30 წლამდე კაცი, ძალიან სიმპათიური როგორც სურათებში ჩანდა, მაგრამ დღეს ფოტოებს ვერ ვენდობოდი ადამიანები საკუთარ ნაკლს ფოტოშოპით ნიღბავენ რეალობაში კი სრულიად განსხვავებულები და ლამაზები არიან თუნდაც თავიანთი კეხიანი ცხვირითა და პატარა ტუჩებით.
დღეს ორშაბათი იყო ბატონი ალექსანდრეს ლექცია ოთხშაბათსა და პარასკევვს მქონდა ჩანიშნული დიდი ინტერესი იყო ჩემში აღძრული ამ პიროვნების მიმართ მაინტერესებდა როგორი იყო რეალურად...
ხუთშაბათს 4 საათისთვის ვიყავი უნივერდიტეტში წასასვლელი, ლილემ 2 საათზე გამომიარა თავისი საყვარელი გვირილათი, ხო არ გეშლებათ გვირილა მის მინი კუპერს ერქვა.
ცივი ყავა გამიკეთა და ბლინები დამიცხო იმ პროდუქტებით რომლებიც მაცივარში მელაგა .
ლილე ძალიან მიყვარდა აი ასეთი ყურადღებიანი იყო კეთილი და პოზიტიური, ჩემზე ნაკლებად სტრესული და მშვიდი ადამიანი. მისი თქმით ზედმეტად ემოციური ზოგჯერ უძეშიც კი ვიყავი სიცილი და გართობა ჩემი ნათელი მხარე იყო მაგრამ არა იმის მერე რაც მშობლები დავკარგე. მ
ოკლედ დღე კარგად დაიწყო სახეც ნელნელა მეწმინდებკდა ნაღვლისგან მაგრამ სულიდან ამ ტკივილს ვერავინ ამოძირკვავდა ლილემ თავისი საგნები მაჩვენა... ვა... ალექსანდრესთან შენც ხარ?
გამეცინა ვა კი ბატონ ალექსანდრესთან მეც ვარ.
აუ არვიცი ბატონ ალექსანდრეს როგორ ეძახი 30 წლის არის კაი რა შენკიდე ჩვენ კიდევ მალე 23 ვხდებით 7 წელი რა არის?
ხო და შენ წარმოიდგინე ტიპმა იმდენს მიაღწია ლილე რომ უკვე ლექციებს კითხულობს ძალიაინ ჭკვიანია.
რაიყო გვანც უკვე გადაქექე ფბ და დაგევასა. (იცინის)
იდიოტი ხარ რაა... რა დამევასა ძალიან , რაიყო შენ გადაქექე?
ანუ ვიცი რა ეგ ტიპი ჩემი მეგობრის თათას ქმრის ძმაკაცია.
ვავა საახლობლო წრე გაგიფართოვებია დავცინი.
ხო მაგრამ ხომ იცი გუკას გარდა ყველა რომ . ( თვალები თბილად ენთება და ყავას წრუპავს)
ვიცი ვიცი.
აი შენ კიდევ დროა ვინმე იპოვო თორე დარჩები შინაბერა როგორ შეიძლება ნორმალურ გოგოს ჯერ არავინ მოსწონებოდა თან ბიჭები თავს გეხვევიან რამდენი თაყვანისმცემელი გყოლია ვერც ვითვლი თან ძალიან კარგი ტიპები თუ ლესბოსელი ხარ არ დამიმალო გაგიგებ.(იხევა სიცილით)
კაი რა რომელი იყო კარგი ტიპი გაფიცებ ლევანი თუ დიმიტრი?
და დემე და სანდროც არიყვნენ კარგი ტიპები?
არა ყველა გოგოს გაჟიმვაზე ფიქრი კარგ ტიპად არ გაქცევს.
მოკლედ ერთს გეტყვი სიყვარული წამალივითაა დამიჯერე ნაიარევ გულს კურნავს ცხოვრებას სხვა თვალით განახებს ამიტომ სანამ გრძელი ფეხები და ლამაზი უნაოჭო ცხვირპირი გაქვს ჯობს გაინძრე თორემ ქალიშვილი მოკვდები.
სიყვარულზე შენი და ჩემი აზრები აშკარად არ ემთხვევა ერთმანეთს სიყვარული იშვიათადაა ბედნიერებისა და სინათლის მომტანი ხშირ შემთხვევაში კი ცალმხრივი, გულის გამტეხი და იმედების გამაცრუებელია.
გრძელი თმები დავივარცხნე შავი ჯინსის დახეული შარვალი თეთრი კედები და შავი გრძელმკლავიანი ფართხუნა მაისური გადავიცვი. ლიფზე უარი ვთქვი მკერდი არც ისე დიდი მაგრამ დაყენებული მქონდა, ამიტომ დიდიდად არმეტყობოდა ულიფობა.
ლილეს
გვირილაში ჩავჯექი და გზას გავუდექით ლილე მანქანის ტარებაში მოქნილი არასდროს ყოფილა, მაგრამ უნივერსიტეტის დაწყების პირველი კვირიდან მოახერხა მანქანას შესჯახებოდა დაპარკინგების დროს. როცა ლილეს ვუზივარ მანქანაში ვრწმუნდები რომ მანქანის მართვა ქალების ძლიერი მხარე ნამდვილად არ არის...
შავი მერსედესიდან ახალგაზრდა ბიჭი გადმოვიდა სახეზე მეცნო მშვიდი და აუღელვებელი ჩანდა ლილე მანქანიდან თავში ხელის რტყმით გადმოვიდა და დაიწყო მოთქმააა
აუუუ გავაფრენ აი რადამემართა რაა არასდროს მომდის ხოლმე ასეთი რაღაცეები რაღა უნივერსიტეტში(დიდი ტყუილი თუ მასთან ერთად მგზავრობ პოტენციურად ხდები მიცვალებულების სიის წევრი)
გამარჯობა არაუშავს არ ინერვიულო თქვენი სახელიო ლილეს ჰკითხა
ინსტიქტურად მანქანიდან გადმოვედი.
და მიველსალმე გამარჯობა მშვიდად ვუთხარი გამარჯობა ლილეს ხელი ჩამოართვა შემდეგ მე გამომიწოდა ალექსანდრე დევდარიანი თქვენს უნიში ვასწავლი
მე ლილე და ეს ჩემი დაქალი გვანცაა არ დააყოვნა ქალბატონმა და დაიწყო მე და ლილემ თქვენი საგანი ავირჩიეთ რა დამთხვევაა არა.
ხო ლილე შაოცარი დამთხვევაა შენი ნიჭის ზეიმი პირდაპირ კეატორს შეეჯახეე ლილემ და მე გადავიდარხარეთ ალექსანდრეს კი ცალი ყბით ჩაეღიმა.
კარგით გოგოებო მოკლედ არ იდარდოთ მანქანას მე მივხედავ თქვენ კი ლეწციაზე გელოდებით.
ლილემ უცბად წაიკნავლაა აუუუუუ ღადაობ რამაგარიიიიი ტიპიააააააა აი ძაან თესლი.
ხოოო სათვალე გავიკეთე და უნიში შევედი სადაც ცნობისმოყვარე თვალები მაკვირდებოდნენ.
ლექციაზე შესულებს ალექსანდრე დაგხვდა ფეხზე წამოდგა.
და მცირე მონოლოგით დაიწყო ჯერ ყველას გაგვეცნო მერე კოლეგები გვიწოდა და გვითხრა რომ ჩვენგან არაფერს ითხოვდა კარგათ სწავლის გარდა
ალექსანდრე: მოკლედ ვაპირებ ჩემი ცოდნა მაქსიმალურად გაგიხიაროთ კრეტიულიბასა და თქვენი ცოდნის გაზიარებას ველიდები იმედი მაქვს ძლიერი ჯგუფია.
კი ნამდვილად ძლიერი ჯგუფია უკნიდან ვხედავდი ნატასა და სალომეს ახურებულ სახეებს აღძნებუსგან ლამის ლეწტორს შეახტნენო ძუკნები ჩავიჩურჩულე.
ლექცია დამთავრდა თუ არა ოთახიდან გავვარდი ცივი წყალი დევისხი სახეში და ლილეს სახლში წაყვანა ვთხოვე.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent