შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გამოიდარებს (თავი 3) 18+


11-08-2019, 01:57
ავტორი OCEAN.drive
ნანახია 4 367

სახლში რომ მივედი შხაპი მივიღე, მუსიკებს ვუსმენდი და შემდეგ ჩემი საყვარელი სერიალი ჩავრთე.
საღამოს 9 საათზე სასეირნოდ გავედი,ფეხით სიარული ყოველთვის მიყვარდა. გარეთ სიგრილე იყო და გრძელმკლავიანი მაისური გადავიცვი,ფეხით დავუყევი მეშვიდე სართულიდან კიბეებს.
ეზოში სასიამოვნო ჰაერი ტრიალებდა, ყურსასმენები გავიკეთე და კლასიკის მოსმენა დავიწყე, დავაკვირდი რომ ხასიათის შეცვლასთან ერთად მუსიკალური გემოვნებაც შემეცვალა.
ბევრი ვიარე და სახლში დაქანცული ავედი, ტკბილად დამეძინა.
ხუთშაბათ დღეს ლექციები 11 საათიდან მეწყებოდა, ლილემ გამომიარა და უნივერსიტეტში გავედით.
ბატონი ალექსანდრეს მანქანა შევნიშნე,უკვე შეეკეთებინა გაკაწრული და მირტყმული ადგილი, ლილეს ეშმაკურად ჩაეღიმა.
ლექციაზე შევედით,სამი ლექცია უსასრულობად იქცა...
სახლში ისევ ლილემ წამიყვანა და თან დამიბარა რომ დაისვენებ საღამოს თათას დაბადების დღეზე გავდივართო.
მე წუწუნი დავიწყე კარგი იქნება სადმე როცა მივიდვართ გამაფრთხილო თქო.
საჩუქარზე თუ ღელავ უკვე ნაყიდი მაქვს შენ გამოიპრანჭე ბევრი ნაცნობი იქნებაო.
სახლში 5 საათისთვის მივედი საწოლზე დავეშვი და ფიქრებმა არ მომასვენეს, ყველაფერზე მეფიქრებოდა და განსაკუთრებით იმაზე იქნებოდა თუ არა თათას დაბადების დღეზე ბატონი ალექსანდრე.
არ ვიცი ეს კაცი ასე რატომ ამეკვიატა გონებაში, მთელი დრო მასზე ფიქრში გავიდა ბოლოს კი ჩამეძინა.
7 საათზე ტელეფონის ზარმა გამაღვიძა, ლილე მირეკავდა, ჩახრეწილი ხმით ვუპასუხე.
-გოგო არ მითხრა მეძინაო.
-გეტყვი იმიტომ, რომ მეძინა.
-ახლავე ადექი გვანცა ჩაიცვი და რვა საათისკენ შენთან ვარ,კორპუსთან დაგელოდები.
-კარგი და დაბადების დღეს სად იხდის?
-სახლში, ხომ იცი დიდი დაჩა აქვს და ბასეინთან ვიქნებით.
-რა ჩავიცვა ლილე?
-ლამაზად ჩაიცვი ხომ იცი ეგ არ გეშლება.
-კარგი დროებით.

ლილემ ტელეფონი გათიშა თუ არა საწოლიდან წამოვხტი,სწორი თმა უფრო ჩამოვისწორე, თვალზე ლაინერი და ტუში წავისვი,ტუჩები ოდნავ მუქი ტუჩსაცხით შევიფერე.
გარდერობიდან შავი ატლასის მოკლე კაბა გამოვიღე,გარუჯულ კანს ძალიან მოუხდა, მაღლები ჩავიცვი და თეთრ თვლიანი ყელსაბამი გავიკეთე.
ლილემ მომწერა მოვედი ჩამოდიო.
მეც ლიფტი გამოვიძახე და ქვევით დავეშვი.
ლილემ მანქანიდანვე დაიწყო შეძახილები ეს ლამაზი გოგო ვისია, შოკირებული ვარ და ა.შ.
მანქანით თათას სახლში ავედით, სახლი წყნეთში მდებარეობდა.
შიგნით შესულებს თათა და მისი მეუღლე ლევანი შეგვეგებნენ,ორივე თბილად გადაგვეხვია და შინ შეგვიპატიჟეს.
ლილემ საჩუქარი გადასცა ჩემგან და გვანცასგანო.(ლილე უსაყვარლესია დამეთანხმებით)
ხალხში ავირიე, წითელ ღვინოს გეახლებოდით როცა უკნიდან სხეულის სითბო ვიგრძენი.
გამარჯობა!
მოვტრიალდი და ბატონი ალექსანდრე დავინახე.
-გამარჯობა ბატონო ალექსანდრე.
-გთხოვ ბატონოს ნუღარ დამიძახებ.
საუბარში ლილეც ჩაგვერთო და შემდეგ ლევანი და თათაც მოვიდნენ.
ალექსანდრემ უთხრა რომ მისი სტუდენტები ვართ, მოკლედ ამ საუბარმა საკმაოდ დაგვაახლოვა ჩათვალეთ ალექსანდრე თქვენი მეგობარია და არა ლექტორიო დაგვამშვიდა თათამ.

სასმელმა გამაბრუა,ყველა ცეკვავდა გარშემო მე კი სიმშვიდე მინდოდა სახლის უკან ხის სკამები ვიპოვე, იქ დავჯექი და ხედით ვტკბებოდი ჭიქა ღვინოსთან ერთად,
საკმაოდ აგრილდა, სკამზე ავიტუზე და ცაში ვიყირებოდი როცა ფეხის ხმა გავიგე,ბატონი ალექსანდრე იყო, გვერდით მომიჯდა ღვინით ხელში.
-ხელს ხომ არ შეგიშლი აქ რომ ჩამოვჯდე?
-არა დაბრძანდით.
-ჩვენ გაგვიმარჯოს.
ჭიქა ჭიქაზე მომიჯახუნა.
-გაგვიმარჯოს.
-რამდენი წლის ხარ გვანცა თუ საიდუმლო არ არის?
-არა რა საიდუმლო, 23 წლის ვარ და თქვენ?(ისე მოვიქეცი ვითომ არ ვიცოდი)
-და შენ რამდენს მომცემდი?
- დაუფიქრებლად ვთქვი 26 იმიტომ, რომ მართლა ასე ვფიქრობდი.
- 30 წლის ვარ, მადლობა კომპლიმენტისთვის.
-მშვენიერი ასაკია.
-მშვენიერი ასაკი? არვიცი ეგ როგორი ასაკია, მშვენიერი ასაკი მაშინ იყო არაფერი რომ არ გვადარდებდა და ჩვენზე მშობლები ზრუნავდნენ.
მშობლების ხსენებაზე საშინელი სიცივე ვიგრძენი ყელში თითქოს ბურთი გამეჩხირა, თავი საკმაოდ ცუდად ვიგრძენი,ცოტაც იყო და ცრემლი წამსკდებოდა.
ბოდიში ბატონო ალექსანდრე უნდა წავიდე, უცერემონიოდ გავიქეცი ლილეს მოსაძებნად.
ალექსანდრეს სახეზე კი შეშფოთება და ინტრიგა და თანაც იმედგაცრუება ერთად დათამაშებდა, ვერ მიხვდა რა თქვა ან გააკეთა ისეთი რომ გვანცას ასეთი აღელვება გამოიწვია.
შემდეგ ისიც გავიდა და ხალხში გაერია, გოგოები არ შორდებოდნენ, მათგან ერთი საკმაოდ სექსუალური გოგო მხრებზე ჩამოკონწიალებოდა და ხმამაღლა იცინოდა.
ალექსანდრემ გოგოს წელზე ხელი მოხვია და მეგობრებს დაემშვიდობა და ამ გოგოსთან ერთად დაჩა თათას და ლევანის სახლი დატოვა.

მშვიდად ვიდექი და ვუყურებდი როგორ გადიოდა ალექსანდრე ვიღაც გოგოსთან ერთად, მანქანაში ჩასხდნენ და აღარაფერი დარჩა, არვიცი რატომ, მაგრამ საშინელი ბრაზი განვიცადე,ვიეჭვიანე რომ იმ გოგოს ადგილას მე არ ვიყავი, რომ ალექსანდრე სხვა თვალით არასდროს შემომხედავდა.
მერე ლილე და თათა მოვიდნენ,
ლილემ თათას ყველაფერი გამოჰკითხა ალექსადრეზე.
თათამაც არ დააყოვნა და დაიწთო:ალექსანდრე ლევანის დიდი ხნის მეგობარი და პარტნიორია, ბიზნესში დიდი წილი აქვს, ამასთან ერთად ლექტორადაც მუშაობას ჯერ 30 წლის არის, მაგრამ მამამისმა ხელი შეუწყო ბიზნესის ათვისებაში, ალექსანდრე გიორგი დევდარიანის, ცნობილი ბიზნესმენის შვილია. მეტი რა გითხრათ? მინუსებიც აქვს საკამოდ მექალთანეა არ მახსოვს ერთ ქალთან 1 კვირაზე დიდხანს გაჩერებულიყოს მასზე ხშირად ჭორაობენ თბილისში რომ გარყვნილი და მექალთანეა მაგრამ ფაქტია ქალები გიჟდებიან მასზე ის კი ქალებზე.
ამასთან ერთად საკმაოდ განათლებული და ჭკვიანი კაცია თქვენც მიხვდებოდით სულ გვერდში გვიდგას საუკეთესოა მეგობრობა საკმაოდ კარგად იცის ლევანი კი სულ ეჩხუბება სიყვარული უნდა გამოსცადო და ადანაშაულებს მის არცოდნაში,ისე იქცევა თითქოს სიყვარულის არ სჯერაო.
მასზე ასეთი შთაბეჭდილება არ შემქმნია მაგრამ ძალიან მინდოდა პირველი სიყვარული მე ვყოფილიყავი მის ცხოვრებაში ის კი ჩემში.
სახლში როცა წამოვედით ლილემ გადამკოცნა და მანქანიდან გადმომიყვანა,ძალიან მთვრალი ვიყავი ლიფტი გამოვიძახე და შევედი. სულელივით ვიცინოდი სარკეში ჩემს გალეწილ სახეზე მეღიმებიდა, ლიფტი მერვე სართულზე ავიდა, ამის დედაც ღილაკებს შევხედე.
მერვე სართულზე კარი გაიღო და თვალები გამიფართოვდა.
-ბატონო ალექსანდრე?
-გვანცა?
ალექსანდრე ლიფტში შემოვიდა და მკითხა რომელზე მიდიხარო მეც ვუთხარი.
-აქ რას აკეთებ თუ საიდუმლო არ არის?
-მე აქ ვცხოვრობ და თქვენ თუ საიდუმლო არ არის?
-ჩემს მეგობართან ვიყავი.
-აა იმ გრძელფეხება მეგობართან?
სახეზე გაკვირვება გამოეხატა და თან თითქოს ესიამოვნა რომ ვიცოდი და დავაკვირდი ვისთან ერთად წავიდა.
-დიახ იმ გრძელ ფეხება მეგობართან.
ლიფტი მეცხრე სართულზე ავიდა და გავიჭედეთ, აი ბედიც ამას ქვია.
დავპანიკდი, ყოველთვის მეშინოდა დახურული სივრცის, ღრმად სუნთქვა დავიწყეე მაგრამ ვერვისვენებდი, პანიკა დამეწყო,ხელებს და ფეხებს ვერ ვაჩერებდი.
ალექსანდრე აფორიაქდა, ალბათ იფიქრა რა გავაკეთოო და თავისკენ მიმიზიდა და მაგრამ მომეხვია.
ხელები დაწყნარდნენ, ღრმად ჩავისუნთქე და მისი სუნამი ხარბად შევისუნთქე, არ ვიცი რა მემართებოდა მაგრამ სიმართლე გითხრათ არც ვღელავდი, დასაკარგი არაფერი მქონდა, ეს კაცი მინდოდა და ვგრძნობდი მასაც.
ხელები მოვხვიე სიმთვრალით გათამამებულმა და ტუჩებზე ხარბად დავწაფე ისიც ამყვა არ ჩერდებოდა სახეზე ვეფერებოდი ხელი მკერდზე ჩამიცურა და მკერდის კერტები იმ წამსვე აღაგძნო ატლასის კაბა ნაზად ამიწია და ფეხებზე დამიწყო მოფერება, ლიფტი დაიძრა, მაგრამ ჩვენზე ამანაც არ იმოქმედა, უკვე ვგრძნობდი მის გამაგრებულ პენ**ს მუცელთან მეხებოდა, კარი ჩემს სართულზე გაიღო და ხელი ჩავჭიდე სახლის კარი გავაღე და შიგნით შევედით, კედელზე ამაყუდა, ჩემი და მისი სუნთქვა მთელ სახლში გაისმოდა.
კაბა ნაზად გამხადა და საწოლისკენ წამიყვანა, შარვალი შევუხსენი პერანგი გაიხადა, მისი სხეული უნდა გენახათ, განიერი მხრები, დაკუნთული მუცელი ულამაზესი იყო, სრულყოფილება, შავითმები და წვერები კიდევ უფრო მამაკაცურს და დახვეწილს ხდიდა მას.
საწოლზე დამაწვინა, ლიფი არ მეცვა,ცოტა არ იყოს შემრცხვა, მკერდთან მოვიდა და ნაზად შემეხო ტუჩებით, მერე ენა მუცელთან ჩაასრიალა და კოცნით ამოუყვა ყელამდე, თითქოს ვერ ძღებოდა... შავი საცვალი თავისი დიდი ხელებით გამაძრო და ხარბად მიყურებდა ზემოდან.
უხეშად გადმომაბრუნა უკან და საჯდომზე ძლიერად დამარტყა , როგორც ჩანს უხეში სე*სი უყვარდა ან ზედმეტად აღძნებული იყო, სიმართლე გითხრათ მომეწონა ტკივილის შეგრძნება და ორმაგად მომანდომა ალექსანდრე.
ლექტორი ტუჩებთან მოვიზიდე თმით და ჩავრჩურჩულე მინდიხარ ბატონო ალექსანდრე, მანაც არ დააყოვნა და ფეხები გამაშლევინა ჩემშორის იყო მკლავებზე მოვეჭიდე და გავაჩერე, მაშინ ვიგრძენი რომ ჩემი ფრჩხილები კანში ჩასულიყო და სისსხლი სდიოდა .
-კარგად ხარ?
-რაღაც უნდა გითხრა.
-გისმენ.
-ეს ჩემთვის პირველია.
თვალებში ღრმად ჩამხედა და ნაზად მაკოცა თვალებზე, მერე შუბლზე და საოცრად გარდაისამანაც არ დააყოვნა და ფეხები გამაშლევინა ჩემშორის იყო მკალბვებზე მოვეჭიდე და გავაჩერე მაშინ ვიგრძენი რომ ჩემი ფრჩხილები კანში ჩასულიყო და სისსხლი სდიოდა .
-კარგად ხარ?
-რაღაც უნდა გითხრა.
-გისმენ.
-ეს ჩემთვის პირველია.
თვალებში ღრმად ჩამხედა და ნაზად მაკოცა თვალებზე, მერე შუბლზე და საოცრად გარდაისახა,თვალებიდან ორმაგი წყურვილი გამოკრთოდა ადა ყურში ჩამრჩურჩულა მზად ხარ პირველი ვიყო?
მეც დავეთანხმე და კოცნით ნდობა ვაგრძნობინე.
ჩემში ღრმად და ნაზად შემოვიდა ტკივილი ვიგრძენი მაგრამ მალევე გადაიზარდა სიამოვნებაში, ვკვნესოდი და ალექსანდრეს ვეჭიდებოდი, მკერდზე მეხებოდა და ნაზად შემოდიოდა ჩემში, შემდეგ უმატა მოძრაობის სიხშირეს, მთელი ტანით მოვეხვიე, საოცრება იყო ორგაზმი განვიცადეთ ერთდროულად და ტანზე დამიწვინა.
თმაზე ალერსიანად მეფერებოდა და ზურგზე მკოცნიდა.
-თავს როგორ გრძნობ რამე ხომ არ გატკინე ან რამე ხომ არ გინდა?
- არა ყველაფერი რიგზეა საოცარი იყო დავიძინებ.
მკერდზე დავადე თავი და ფეხები ტანზე შემოვხვიე,შიშვლები ვიწექით ლოგინის ქვეშ, თავზე მისი კოცნა ვიგრძენი და გავითიშე.
ალექსანდრემ საოცარი სიამოვნება განიცადა, ვისთან არ ყოფილა აქამდე,მაგრამ ასეთი არასდროს არაფერი უგრძვნია, უბედნიერესი კაცი იყო, უყურებდა გვანცას და ვერ იჯერებდა, რომ ქალთან ასეთი საოცარი ორგა*მი განიცადა, ფიქრობდა რა მემართება? პირველად ჰქონდა ქალიშვილთან სე*სი, თითქოს პასუხისმგებლობა იგრძნო თანაც საოცარი სიყვარული.
საერთოდ არ ახსოვდა მეცხრე სართულის ნატა და არც ერთი ქალი დედამიწაზე, პატარა ბიჭივით ბედნიერი იყო როცა შიშველ გვანცას უყურებდა.
შემდეგ გვანცას კიდევ ერთხელ აკოცა და ტკბილად დაიძინა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent