შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

განსხვავებულნი (11)


22-09-2019, 00:00
ავტორი Holly_Holly
ნანახია 11 076

-გოგა მითხარი,რომ რასაც ვფიქრობ სიცრუეა -წამოვდექი და თვალებში ჩავხედე
-როდემდე უნდა ეძიო?
-იქამდე სანამ სიმართლეს არ მეტყვი
-არაფერია სათქმელი
-ნარკოტიკებზე ხარ შემჯდარი ხო? -ვკითხე შეშინებული,როგორ მინდოდა უარყოფა გამოეცხადა,მაგრამ დუმილი გამომიცხადა..დუმილი,რომლის პასუხი ალბათ "კი" იყო..

----------------------------
-გვიანია ანანო,დაწექი და ხვალ ვილაპარაკოთ -თვალი ამარიდა და ხელი მომიშვირა ლოგინზე
-მითხარი გოგა ეს რამდენად სიმართლეა? -თავს ძლივს ვიკავებდი რომ არ მეყვირა
-იშვიათად ვიყენებ
-თვალებშიც ვერ მიყურებ გოგა,ტყუი -მივუახლოვდი,თითები მის ნიკაპს შევახე და თავჩაღუნული თავი ავუწიე..ხელი მომაშორებინა ლოგინში ისე ჩაწვა თითქოს არაფერი,რეაქციის გარეშე..ეკიდა ცალ ფეხზე,რას ვგრძნობდი ან რა შეიძლებოდა ასეთ აგონიაშიმყოფი გამეკეთებინა..ბევრი ფიქრი არ დავიწყე სწრაფად ავიღე მიგდებული ბალიში და დავტოვე საძინებელი..დივანზე წამოვწექი და მთელი ღამე ფიქრში გავატარე,როგორ ჩამეძინა არ მახსოვს..დილით საშინელმა თავის ტკივილმა გამაღვიძა,გოგა სარკის წინ იდგა და ტანზე მომდგარ თეთრ საროჩკას ისწორებდა..მანტო უნდა გადაეცვა,როცა შევაჩერე..
-გოგა სალაპარაკო გვაქვს -ელვის სისწრაფით მივუახლოვდი მას,თვალებში ჩავხედე და მის მშვიდ სუნთქვას ვუსმენდი,როგორ აუდიოდა მკერდი ნერვიულობისგან..
-გუშინ ვილაპარაკეთ -უხეშად გამოსცრა
-კი შენ ილაპარაკე -ხელები გადავიჯვარედინე და კედელს მივეყუდე
-ანო მეჩქარება
-ვინ ვარ შენთვის? -ვკითხე უეცრად და ჩამოგორებული ცრემლი მოვიწმინდე
-რა? -გაკვირვებული გამომხედა
-ვინ ვარ შენთვის გოგა?
ჩაიცინა,მომიახლოვდა ჩემი სახე ხელებში მოიქცია და თბილი მზერით მომაშტერდა..
-ყველაფერი ხარ ჩემთვის! თბილად გამისვა თითი ლოყაზე და ჩვენს შორის მანძილი დაფარა კოცნით..
-ვერ გადავიტან ამ ყველაფერს,არჩევანი უნდა გააკეთო,იცი სადაც უნდა მომძებნო..მისი ხელები მალევე მოვიშორე და საძინებელში შევედი,ქვითინით ვალაგებდი ბარგს და საძინებლიდან გამოვედი,ჯერ ისევ გაოცებული გოგა კართან იდგა,ყურადღება ჩემს ბარგზე გადაიტანა..გაფითრდა,საშინლად არ ესიამოვნა ჩემგან ეს საქციელი,ხვდებოდა რომ მკარგავდა..
-ხვდები მაინც რას აკეთებ? -ყვირილი დაიწყო დევდარიანმა
-მე ვხვდები,შენ ვერ ხვდები რას აკეთებ შენ -შევუტიე მეც
-არ მოგცემ უფლებას ჩემგან წახვიდე -ჩემ ბარგს დაავლო ხელი და წართმევა სცადა
-აზრი მითხარი შენთან რომ ვცხოვრობ,მხოლოდ ცოლ-ქმარი გვქვია მეტი არაფერი
-ანო ჩემო პატარა,მე შენთან მომავალი მინდა,მინდა შვილები გამიჩინო გესმის? -მომიახლოვდა და ცდილობდა ტონი გაეკონტროლებინა
-ნუ მაცინებ გოგა გთხოვ,რა შვილებზეა ლაპარაკი,როცა სექსიც კი არ გვქონია..3თვე გოგა 3თვე ასე არეულად ვართ,პირიქით რომ მეტი ყურადღება დამითმო და მომცე იმის უფლება რომ,იარები მოგიშუშო შენ რა საქმეები დაიწყე საერთოდ ხვდები? მორჩა ყველაფერი,ვეღარფერს ვეღარ შევცვლი რადგან ბეჭედდასმული ამბავია. ხელი ვკარი და მალევე გავვარდი გარეთ,ტაქსში ჩავჯექი და სახლისკენ მივაშურე გზა..სახლში როგორცკი შევედი დედა შემეგება,გაუკვირდა ბარგით ხელში რომ დამინახა..
-დე რა ხდება? სწრაფად მომიახლოვდა და მიაშტერდა ჩემს არცთუისე დიდ ნაცრისფერ ბარგს..
-არაფერი დე,მომენატრე და რამდენიმე დღით შენთან მინდა ყოფნა -ხმაურით ვაკოცე ლოყაზე და მაგიდაზე კრუასანებს დავწვდი,გემრიელად ჩავკბიჩე..არმინდოდა ეს ამბავი გამემწვავებინა,ვიცოდი რომ გოგა ვერ გადაიტანდა უჩემოდ ყოფნას და მე ამირჩევდა,ამაში დარწმუნებული ვიყავი,ეს უბრალოდ ერთი ხრიკი იყო,რომ მთლად არ შეეტოპა ღრმა ორმოში.
-იმედია კარგად ხარ გოგასთან ხო? -მთლად დამაჯერებლად არ ჟღერდა ეს ამბავი
-კიი დე ყველაფერი რიგზეა,რომ მომენატრო არ შეიძლება? -გავუღიმე და ჩავეხუტე
-ჩემი გიჟი გოგო -მომეხვია ძლიერ ხელები..როგორ მინდოდა მეტირა მთელ ხმაზე,ყველა ბრაზი და წყენა ამომენთხია,მაგრამ ჩუმად ყოფნა ვარჩიე,არმინდოდა დედას ასეთი ქცევების გამო გოგა შესძულებოდა,ისედაც დიდი წინააღმდეგი იყო მასთან ქორწიებისთვის..
დედა კლინიკაში წავიდა,ცხელი აბაზანა მივიღე და ბარში გავედი..ბიჭები მინდოდა პირველ რიგში მენახა და ინფორმაციები გამეგო,საერთოდ იცოდნენ თუ არა გოგას შესახებ..უამრავი ზარი იყო გოგასგან შემოსული,მაგრამ არაფრად ვაგდე და დავაიგნორე..ბარის კარი შევაღე და სანდროსკენ ავიღე გეზი,რომელიც მიყუდებული იყო ვიღაც ქერა გოგოს და ეტმასნებოდა..
-ვაა ჩემი გოგო -ლუდი მოსვა და ჩამეხუტა
-სანდრო საქმე მაქვს შენთან
-კაი გავიდეთ -შემომხედა სერიოზულობით და მაღალ ქერა გოგოს ჩასჩურჩულა არ მოიწყინო მალე დავბრუნდებიო..
-სანდრო მითხარი შენც იცოდი ხო? -აკანკალებული ხმით ვაჯახე კითხვები
-ანო დამშვიდდი და თავიდან დაიწყე რა ხდება? -ჩემი ხელები ხელში მოიქცია
-გოგა ნარკოტიკებზე როა იცოდი?
სანდროს სახე შეეცვალა და თვალი ამარიდა,თავი გააქნია და სხვაგან დაიწყო თვალების ცეცება..
-ხო ნუ მეც კითხვა დავსვი,შენც იცოდი და არაფერი გააკეთე? -უფრო ავფორიაქდი და ტანში გამცრა
-ანო ის დამოკიდებული არარის,უბრალოდ ხანდახან შვება რომ უნდა ხოხვდები -თვალები მოჭუტა
-აა ანუ შენ ემხრობი ამ ფაქტს ხო სანი?
-არა ანო რათქმაუნდა არა,მაგრამ დრო სჭირდება და მაგასაც დაანებებს თავს,დამიჯერე კაი?
-სახლიდან წამოვედი,დავტოვე და დედასთან ვიქნები ცოტახანი სანამ გონს არ მოეგება
-ხო ეს უკეთესიც შეიძლება იყოს მისთვის,დაფიქრდება და გადახარშავს ყველაფერს..-მომეხვია და თავზე მომეფერა,თვალებში ჩამხედა და შუბლზე მაკოცა..
-ანო გთხოვ არ ინერვიულო კაი? ცოტაც დარჩა და გოგა ისევ ისეთი დაგიბრუნდება,არ დავინახო შენს თვალებზე ცრემლი გასაგებია?
-ვიმედოვნებ სანი,ვიმედოვნებ..გთხოვ გოგოებს არ უთხრა რა,არმინდა ვანერვიულო ჩემზე..ლენკას მითუმეტეს ჯერ ისევ ლაშას იარები ვერ მოუშუშებია..
-მინდა ბედნიერი იყო ჩემო სიყვარულო,არაფერზე არ ინერვიულო -ხელები დამიკოცნა და სახლში მიმაცილა..

2დღის შემდეგ..

თვალებს ვახელ და ისევ ნაცრისფერ სამყაროში ვყოფ თავს..ბურუსში ვარ გახვეულ-გაფანტული,არეულ სახლს ვგავარ,ყველაფრის დალაგება რომ მიწევს მაგრამ არვიცი საიდან უნდა დავიწყო..კარზე ბრახუნმა გამომიყვანა მდგომარებოიდან,წამოვდექი ხალათი ჩავიცვი და კარი გავაღე..დევდარიანი შემეფეთა წინ..შემოვიდა და კარი მიაბრახუნა..
-ბარგი ჩაალაგე -თქვა მკაცრი ტონით და სიგარეტს მოუკიდა
-2 დღე არ გახსოვდი,ახლა გინდა ბარგი ჩავალაგო? -ცინიკურად გავხედე
-ნუ მამეორებინებ,ბარგს ჩაალაგებ და დაბრუნდები
-ნარკომანთან ცხოვრებას არ ვაპირებ -ზურგი ვაბრუნე,როცა ძლიერმა ძალამ დამაბრუნა უკან
-ენას დაგამოკლებინებ ეგეთ ლაპარაკს თუ არ მორჩები,ყველაფერი რიგზეა გასაგებია? რასაც გეუბნები იმას იზავ..
-ადამიანი მაშინ აფასებს,როცა კარგავს არა? -გავხედე ნამტირალევი სახით
-მე შენ არასდროს დაგკარგავ გოცირიძე -ხელი უფრო ძლიერ მომიჭირა
-მართლა კარგად ხარ? -მივუახლოვდი თითები მის სახეს შევახე,რომ ძველი სითბო მეგრძნო რაც მაკლდა 3თვის განმავლობაში..
-რომ დაბრუნდები,უკეთესად ვიქნები -ტუჩებში მწვდა ნაზად,როგორცკი პასუხი შევუბრუნე კოცნით,გამხეცებული მწვდა თითქოს მოწყურებული იყო ჩემს კოცნას..ჩვენი ენები შეერთდა,წელზე მჭიდროდ მომხვია ხელები და გამხეცებული ინაცვლებდა მისი ტუჩები ჩემს ყელში,ხალათი მაშინვე დაეცა იატაკზე..უხეშად წამავლო ჩემს სავსე უკანალზე ხელი და ამაფრიალა მაგიდაზე,ყველაფერი ერთი ხელის მოსმით გადმოყარა ძირს და ჩემს ტუჩებს დაეწაფა..
-იმედია პირველივე ჯერზე მაგიდაზე არ გამ*იმავ -კოცნებშორს მოვაბი ორი სიტყვა ერთმანეთს
-ცოტა ხანი გაჩუმდი -თქვა და დაუყვა ჩემს მკერდს სველი კოცნებით,წრიული მოძრაობით შემოიფარგლა და გადაინაცვლა მუცელზე,საცვალი უნდა გადაეძრო ჩემთვის როცა კარზე კაკუნი მოისმა,გაშტერებულები კარს გავხედეთ,ხელის გულები მივებჯინე მის მკერდს და მოვიშორე,ხალათი შემოვიცვი და კარი გავაღე..
-ჯანდაბა,ამის დედაც -თქვა გაბრაზებულმა გოგამ როგორცკი,შეკვეთა გამოართვა კურიერს
-უი -ჩამეცინა
-არ გახსოვდა კურიერი რო იქნებოდა ხო? -გამოსცრა კოპებშეკრულმა დევდარინმა
-არა მე საიდან -ჩამეცინა და ხელები მაღლა ავწიე -მოდი რა ვჭამოთ -გავხედე განაწყენებული,პიცის ყუთი გამოვართვი და ერთი ნაჭერი მოვიმარჯვე ხელში..
პიცა ვჭამეთ..ჩავიცვი და ბარგი ავიღე,დედას წერილი დავუტოვე რომ არ ენერვიულა..გოგას გვერდით დავიკავე ადგილი,ღვედი შევიკარი და სახლისკენ გავსწიეთ..
-გოგა მითხარი,რომ ყველაფერი კარგად გვექნება
-დარწმუნებული იყავი მაგაში -ხელი ნაზად მომისვა ლოყაზე და თბილი მზერა მესროლა
სახლში შესვლისთანავე ბარგი საძინებელში მოვათავსე..ყავა დავასხი ორ ჭიქაში და დივანზე დავჯექი..გოგასთან ლაპარაკი მინდოდა,მაგრამ არ ვიცოდი საიდან დამეწყო
-რას აკეთებდი უჩემოდ? -შემოვიფარგლე ამ კითხვით და ყავა მოვსვი
-ანო არგვინდა ამაზე ლაპარაკი -თვალი ამარიდა და ფანჯარაში გაყო თავი
-მიყვარხარ -ზურგის მხრიდან მოვხვიე ხელები და თავი მივადე
-მეც მიყვარხარ -შემოტრიალდა და ტუჩებზე ნაზად მაკოცა
ამასობაში ბავშვებმა დაგვირეკეს და სავახშმოდ მიგვიწვიეს,რესტორანში უნდა შევკრებილვიყავით..არჩევანი შევაჩერე წითელ ამოღებულ კაბაზე,შავ წვეტიან ფეხსაცმელზე..თმა გავიშალე და მხოლოდ წითელი ტუჩსაცხი წავისვი..საძინებელი დავტოვე და გოგას დავუმშვენე გვერდი..
-მაგიჟებ! -თვალს ვერ მაშორებდა დევდარიანი
-მიყვარხარ -ვუთხარი და მკლავზე ძლიერ მოვხვიე ხელი
-მეც! -მიპასუხა და გეზი ავიღეთ რესტორნისკენ
მივედით თუ არა ადგილები დავიკავეთ..
-რამდენიხანია ერთად არ გაგვიტარებია დრო ჰა? -წაგულისდა ვაჩე
-ხო დიდიხანია -თავი გააქნია დევდარიანმა
ლენკა ფერმკრთალი იყო,ხასიათზეც არ ჩანდა..დაქალი მივიხუტე და თვალებში შევხედე
-რაგჭირს ლენ? -თმა გადავუწიე ყურზე
-ანო -შიშით მოცულმა ამოიღო ხმა
-რა ხდება ლენ?
უცბად პირზე ხელი მიიფარა და სირბილით გაიქცა საპირფარეშოსკენ..გაოცებული გავხედე ბავშვებს,მაგრამ არ შევიმჩნიე..გოგამ გამომხედა და თავი გააქნია "რა ხდებაო",არაფერი პასუხად თავი გავუქნიე მეც..მე და ნინი უკან გავყევით,როცა შევნიშნეთ ცივ იატაკზე დამხობილს და ფერმკრთალ ლენკას,მალევე მივვარდი და თავი ავუწიე..
-ლენ მითხარი რა გჭირს? რატო ტირი?
-გოგოებო -გულამოსკვნილი ტიროდა და ძლივს აბავდა სიტყვებს ერთმანეთზე -ორსულად ვარ! მე და ნინიმ ერთმანეთს შევხედეთ და ადგილზე გავშრით..
-ორსულად ვარ -ისევ გაგვიმეორა და ფეხზე წამოდგა
-რას გვაღადავებ -ჩაიცინა ნინიმ
-არ ვტყუი -ტირილით მოგვაპყრო მზერა
-შენ რაიყო ლაშასთან იწექი? -ისეთი უცხო იყო ეს სიტუაცია ჩემთვის
-ჰო -სლუკუნს არ წყვეტდა ლენკა
-აქამდე რატო არ გვითხარი ლენ? -ჩავეხუტე დაქალს და თავზე მოვეფერე
-მეშინოდა ანო,მეშინია..რა იქნება?
-არაფერიც არ იქნება,გააჩნია შენ რა გინდა ლენ? -ამოიღო უკვე სერიოზულმა ნინიმ ხმა
-ეს ერთადერთია რაც ლაშასგან დამრჩა,ვერ მოვიშორებ..მზად ვარ მარტოხელა დედა ვიყო..
-ჩვენ ყველანაირად გვერდში დაგიდგებით ლენ,ყოველთვის შეგიძლია ჩვენი იმედი გქონდეს -ცრემლები მოვწმინდე და ჩავეხუტე..
-იმასაც ხვდები იმედია,რომ აზრი არააქვს დამალვას და უნდა უთხრა ბიჭებსაც -გამოსცრა უხეში ხმით ნინიმ
-ნინი ეს უკვე მისი საქმეა -თვალებით ვანიშნე არ გინდა მეთქი
-არა ანო,ნინი მართალია აზრი დამალვის? -გამაჩერა ლენკამ და დარბაზში გავედით
ოთხივემ ერთიანად გამოგვაყოლა მზერა..
-მშვიდობა გაქვთ? -თავი გააქნია მობეზრებულად გიომ
-რა ხდება ე? -თითი დაგვიქნია სანიმ
პირუჩუმრად დავიკავეთ ადგილები და ბიჭებს გავხედეთ..
-ორსულად ვარ -ყველანაირი ყოყმანის გარეშე აჯახა ლენკამ ამბავი,ბიჭების გაკვირვება არ გამოგვეპარა,სანიმ მუშტები შეკრა როცა ვაჩემ იდაყვი მიარტყა დაწყნარდიო..
-ლაშას ბავშვს ვატარებ მუცლით -ტირილით დაიწყო ლაპარაკი ლენკამ -არ ვაპირებ მის მოშორებას,ის ერთადერთია რაც ლაშასგან დამრჩა და ვაპირებ მის გაჩენას და გაზრდას.
-შენ რაიყო ...-გაგრძელებას აპირებდა გაბრაზებული სანი,როცა ამჯერად გოგამ გახედა გაბრაზებული და შუბლზე ეწერა "შ*გ ხო არ გაქვს,დაწყნარდიო"
-ლენკა მართალია -ერთ წერტილზე გაშტერებული ამოვიღე ხმა -ის ახალგაზრდაა,ლამაზი ქალია..შეხვდება ისეთი ადამიანი,ვინც მათზე არ იტყვის უარს და აუცილებლად შეუყვარდება..
-მე მოვიყვან ცოლად -მეხის ჩამოვარდნასავით გაისმა ვაჩეს ხმა
ყველამ ვიცოდით ვაჩეს როგორ მოსწონდა ლენკა,მაგრამ ლენკა მას მხოლოდ მეგობრულად უყურებდა და არ აძლევდა შანსს..
- თქვენ ყველა გამომა*ლევებთ -ღვინით სავსე ჭიქა დაახეთქა მაგიდას სანიმ
-რა ჯანდაბა ხდება აქ? -გაისმა გიოს ხმა
გოგა პირუჩუმრად ადგა და გარეთ გავიდა,უკან გავყევი..სიგარეტს მოუკიდა და ღრმა ნაფაზებს ურტყავდა,ძალიან განიცდიდა ამ ამბავს და სიტყვებს ვერ უყრიდა ერთმანეთზე..სუნთქვას მოუხშირა და გამომხედა თვალებდაწვრილებული..
-გოგა ცივა შევიდეთ შიგნით გთხოვ
-ხვდები ხო აქ რაც ხდება? -ანერვიულებული მოაბა სიტყვები ერთმანეთზე
-გოგა გთხოვ არ გინდა ახლა -საცოდავი და აკანკალებული,სიცივისგან შეძრწუნებული გავხედე დევდარიანს
-რა არ მინდა ანო? ყველა დაგვაგოიმა,ისიც კი არ ვიცოდით რომ ერთმანეთს ხვდებოდნენ და უცბად დაორსულდა?
-შენ რაიყო გგონია იტყუება? -იმედგაცრუებული გავხედე
-არვიცი,ვერ ვფიქრობ ვერაფერს -ტონი გაამკაცრა ისევ
-ჩემს დაქალზე ვლაპარაკობთ აქ გასაგებია? ძალიან გთხოვ ზედმეტები არ მოგივიდეს და სანამ რაიმეს იტყვი გაიხსენე ვისზე რას იტყვი..ხო დაგვიმალა,მაგრამ არამარტო ლენკამ,ლაშამაც დაგიმალა რომ გოგოს ხვდებოდა,თან ასე ახლო ურთიერთობა რომ ჰქონდა..ამიტომ ნუ დაადანაშაულებ მარტო ლენკას ამაში,ამისდრო ნამდვილად არარის ახლა ეგ რო განვიხილოთ,გოგო ორსულადაა თანაც ლაშასგან,რომელიც ცოცხალი აღარ არის და პირიქით რო გაგიხარდეს ნაწილობრივ,რომ ლაშას შვილს ატარებს მუცლით აქ სისულელეებს როშავ -თავი ვეღარ შევიკავე და ამოვანთხიე მთელი ჯავრი..ხელი მტკივნეულად მომკიდა მლავზე და თითი დამიქნია ცხვირთან ახლოს,წარბები აზიდა და ზიზღით შემომხედა
-არ გაბედო ანანო ცუდად ახსენო ლაშა
-შენ საერთოდ მისმენ გოგა?
-ჯანდაბა,ამის დედას შევე*ი -სიგარეტი მოისროლა და შენობაში შევიდა
ბავშვებს შევუერთდით..ლენკას გვერდით დავჯექი
-ლენ რას აპირებ?
-გავყვები ვაჩეს -ნერწყვი მძიმედ გადაყლაპა
-მას უყვარხარ და ერთად რომ იცხოვრებთ დარწმუნებული ვარ გულცივი არც შენ დარჩები -დავამშვიდე დაქალი და მკლავზე ხელი მოვუსვი..
მალევე დავიშალეთ..გოგა გაბრაზებული და განაწყენებული იყო არვიცოდი მაინც რა აწუხებდა,არმინდოდა ამ თემაზე ლაპარაკი და თავი ავარიდე,მის გვერდითა სავარძელში მოვთავსდი და სახლის გზას გავუყევით..
ცხელი აბაზანა მივიღე და გამოვედი,გოგა ფანჯარასთან იდგა,ხელში ღვინით სავსე ჭიქა ეჭირა მალევე გამოცალა და ჩემსკენ წამოვიდა..თმა გადამიწია და ყურთან სველი კოცნა დამიტოვა,პირსახოცი შემხსნა და ლოგინზე დამანარცხა,ჩემს ზემოდან მოთავსდა,ხელები მაღლა ამიწია და კოცნებით გაიკვალა გზა..ხელები გავინთავისუფლე მისი სახე ხელებში მოვიქციე და უფრო მივიზიდე ჩემსკენ,დავაგემოვნეთ ერთმანეთი..კმაყოფილი იღიმის,ტუჩებზე მოწყვეტით მკოცნის და ნაზ მოძრაობებს მიტოვებს მკერდზე,მისი სურვილისგან გონება მეთიშება,ხელებს მის თმაში ვხლართავ,თავს უკან ვაგდებ და საბანს ძლიერ ვეჭიდები,ვკვნესი და სიამოვნებისგან თვალები მეხუჭება..თითებს ნელა ამოძრავებს ჩემს ნაკვთებზე
-მაგიჟებ -მიჩურჩულებს და მიკოცნის ტანის ყველა წერტილს,მის კისერზე ვეხვევი საცვალს ერთი მოძრაობით მხდის..ვგრძნობ ჩვენი შიშველი სხეულების შეხებაზე და მუცელი როგორ მეჭიმება..ნელი ბიძგით შემოდის ჩემში და აერთებს ჩვენს სხეულებს..ტკივილისგან ვკვნესი,ერთი ბიძგით ისევ შემოდის ჩემში..სიამოვნებისგან ტუჩებს კბილებს შორის ვიქცევ..მის ყოველ ბიძგზე სასიამოვნო ტალღები მემატება და სუნთქვა მეხშირება,თვალებს უფრო ვხუჭავ და ხმადაბლა ვკვნესი..გოგა მოძრაობებს ანელებს და ჩერდება,ტუჩებში მკოცნის და ისევ ბიძგით შემოდის ჩემში..მოძრაობებს უფრო და უფრო უმატებს,მე კვნესას..ჩემს სახეს ხელებში იქცევს და თვალებში მაჩერდება..
-კარგად ხარ? -მკითხა და თმა გადამიწია..თავი დავუქნიე და ტუჩებში ვაკოცე..დიდიხანი ვიყავით ერთმანეთზე ჩახვეულები,ვცდილობდით სუნთქვის დაწყნარებას..
-მართლა კარგად ხარ?
-ხო გოგა -გავუღიმე და ძლიერ მოვხვიე ხელები..ერთმანეთზე გადახვეულებს მალევე ჩაგვეძინა..
დილით ერთად მივიღეთ სასიამოვნო ცხელი აბაზანა,ხალათებში გამოვეწყეთ და სამზარეულოში გამოვედით..ყავა დავასხი და გოგას მუხლებზე დავიკავე ადგილი..ხელები მოვხვიე და ტუჩებს ვწვდი..
-მიყვარხარ -მითხრა კოცნებშორის
-მეც -ვუპასუხე ღიმილით
-ქვემოთ ყველაფერი კარგად გაქვს?
თავი დავუქნიე და კოცნას ვაგრძელებდი..
-მაგიჟებ გოცირიძე! -ჩამჩურჩულა დევდარიანმა და ხალათი ერთი ხელის მოძრაობით გამხადა..

---------------------------------
ველი თქვენს გიჟურ კომენტარებს!! მიყვარხაააართ და მახარებთ თქვენი კომენტარებით! შევეცადე დიდი თავი გამომსვლოდა და იმედია დაგაკმაყოფილებთ!!



№1 სტუმარი Mari

dzalian kargia,ase gaagrdzele

 


№2  offline წევრი Diamond

ლოდინიც კი აღარ შემიძლია მომდევნო თავისთვის♥♥♥

 


№3  offline წევრი Holly_Holly

დღეს დავდებ ტკბილებო ❤️

 


№4  offline წევრი anako

გაფუჭებული ხალხი ესენი უყურე ერთი ამათ joy joy

 


№5  offline წევრი Holly_Holly

anako
გაფუჭებული ხალხი ესენი უყურე ერთი ამათ joy joy

ცანცარააა გოოგოო❤️

 


ჩემთვის ეს თავი ძალზედ საყვარლობა და გულისამაჩუყებელი იყო

 


№7  offline წევრი Holly_Holly

სიყვარული გულს გვტკენს
ჩემთვის ეს თავი ძალზედ საყვარლობა და გულისამაჩუყებელი იყო
madloba tkbilo.

 


№8  offline წევრი sofo_sofia13

აუ რა ცხელიი თავიი იყო

 


№9  offline წევრი sofi_sofiaa13

ეს წყვილი მაგიჟებს
--------------------
ფეფო

 


№10  offline წევრი Holly_Holly

Madloba tbili komentarebistvis bavshvebo ❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent