შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემთხვევით შეყვარებული ^7^


2-10-2019, 17:23
ავტორი წერო:)
ნანახია 1 960

ანანო მიუხედავად იმისა რომ არ იმჩნევდა მაინც გაბრუებული დადიოდა.როგორია სიმაღლიდან გადავარდნას ბეწვზე გადაურჩე?რომ არა ნიკა ღმერთმა უწყის ანანო ახლა რა დღეში იქნებოდა.
_ეეეიი ანანო აქ ხარ?_თვალწინ ხელი აუფრიალა ნუცამ.ანანო შეკრთა.
_ხოო რა იყო?
_რა იყო და ამაღამ კლუბში არ წავიდეთ?
_ჩუმად ადამიანო გაიგონებენ
_ვინ გაიგონებს გაფიცებ ლუკა და ნიკა მაღაზიაში არიან გასულები_უთხრა ნუცამ_შენ საერთოდ აქ ხარ?თუ ვერ გაიგონე ვერ შეამჩნიე მაინც იმ ორი აყლაყის გარეშე უფრო მეტი სივრცე რომ გამოჩნდა?
_ვაიმე ნუ გადამაყოლე წავიდეთ მაგრამ ვინ გვიშვებს?!
_და ვინ გვითხრა რომ გვიშვებენ?_ეშმაკურად ჩაიღიმა ლიკამ.ანანოს კი სახეზე გაოცებამ გადაუარა
__ეს ის არის რასაც მე ვფიქრობ?
_ეს ისარის რასაც შენ ფიქრობ_ჩაიხითხითა ნუცამ.
_ესეიგი ლოთ_ბანდა განახლდა არა? _გადაიკისკისა ანანომ
_სწორად მიხვდი_დაუმოწმა ლიკამ
_რაზე იცინით?_მოუახლოვდა მათ ლუკა
_რაღაც გაგვახსენდა და..._უცბად უთხრა ანანომ
_კარგი იყოს მასე_გაუღიმა ლუკამ და ანანოს შოკოლადებით სასვსე პარკი გაუწოდა_ესეც შეპირებული შოკოლადები გოჭო._ანანომ სიხარულით გამოართვა პარკი
_აუ ძმა ხაარ მარა ამდენი მართლა არ იყო საჭიროო_ანანო ლიკასთან მივიდა და მთელი ძალით ჩაეხუტა_ჩემი სიტყვის კაციი_გაიცინა გოგომ
_აბა რა გაგონა არასერიოზულად დაგპირდი?_თმები აუჩეჩა ლუკამ.
_მიდიით ხალხოო ახლა ეძგერეთ პარკს და ამოიღეთ ვისაც რომელი გინდათ_ეს რომ გაიგონეს მეგობრებმა ვინ ვის ასწრებდა ვერ გაიგებდი.ცელოფანში ერთდროულად ნიკასი ნუცასი ლიკასი ლუკასი და ანანოს ხელი ისე სწრაფად ჩავარდა ანანოს მტევანი ეტკინა.თინეიჯერები მისეირნობდნენ და თან შოკოლადს ჭამდნენ რომ დაღამადა სასტუმროშიც მივიდნენ პარკში კი შოკოლადის ნამცეციც აღარ დარჩენილიყო.
ანანო ნუცა და ლიკა გოგოების ოთახში შევიდნენ კარი ჩაკეტეს და მაშინვე იმაზე დაიწყეს ბჭობა კლუბში როგორ წასულიყვნენ
_კლუბში გაპარვას როგორ ვაპირებთ?_თქვა ლიკამ.
_ვითომ შენ ამაღამ ჩვენთან დარჩენა გინდა შენი ძმა დაითანხმე და აქედან როგორმე გავიპარებით._ისე სწრაფად უპასუხა ნუცამ ეტყობოდა კარგა ხნის დაგეგმილი ჰქონდა.
_მე თუ მკითხავ არც ისე მყარი გეგმაა მაგრამ რაცაა გამოდგება_მხრები აიჩეჩა ანანომ მაგრამ თუ გაიგეს ტყავს გაგვაძრობენ.
_ორი საათი დავრჩეთ მარტო და რომ დაიძინებენმაშინ წავიდეთ ან ბოლობოლო ჩვენ მოვიმძინაროთ თავი_თქვა ნუცამ
_არ ვიცი...არ ვიცი...

ნიკა
დღეს ანანო ლამის სურათის გადაღებას ემსხვერპლა.მე რომ არ გადამერჩინა ასეც იქნებოდა.საწყალი ისე იყო შეშინებული ცოტა ხნით მეხუტებოდა კიდეც.ასეთი სტრესული სიტუაცია რომ არა ამას ცოცხალი თავით არ გაააკეთებდა. ალაბათ თვითონაც ვერ გაიაზრა.და მე რა ვიგძენი იმ დროს?
სიცხე
სიცივე
გაოცება
ნეტარება
სიამოვნება
კმაყოფილება
ს ი ყ ვ ა რ უ ლ ი
დიახ არ მოგესმათ ვგრძნობ ნელნელა მიყვარდება.ძალიან კარგი გოგოა მორცხვი,მხიარული,საყვარელი,ბავშვური,ზრდილობიანი,კეთილი.
თქვენ ის უნდა ნახოთ "ბარტყოს"რომ ვეძახი როგორ წითლდება!არ იმჩნევს მაგრამ მაშინ ისეთი საყვარელია!
ყოველდღე უფრო და უფრო მეტად მომწონს.ან კი რა აქვს დასაწუნი.ამის დედაც...ჯანდაბა მართლა რომ შემიყვარდეს?ნუთუ გავბედავ და ვეტყვი?თუმცა მე არ ვარ მის "დაკერვას" რონ ყოველწამს ვცდილობ?თუნდაც ნერვების მოშლით?რა იცი იქნებ საერთოდ თვითონ მითხრას?ეჰ ჩემო თავო როგორ ურიკინებ ამ ბოლო დროს...
არა!სიყვარული არ მინდა!არა!მინდა!ღმერთო რა არეული ვარ!ჯანდაბა! რა უნდა გავაკეთო?
აი ოთახშიც შემოანათა მე კი ამას თვალის კუთხით ვამჩნევ სახეზე კი არაფერს ვიტყობ ისევ ტელეფონს ჩავჩერებივარ და მთელი სმენა,გონება და აზროვნება უკვე ანანოსკენაა მიმართული.ბოლოს თავი ავწიე და ანანოს ვკითხე
_რას შვები ბარტყო?
_არაფერს რას უნდა ვშვებოდე?_ალბათ თვითონ ფიქრობდა აეაფერი მემჩნევაო მაგრამ მე რას გამომაპარებს?გადაშლილი წიგნი იყო.აშკარად რაღაცას მალავდა_და საერთოდაც ბარტყს ნუ მეძახი!
_რატომ ბარტყო?_გავუღიმე ჩემი საფირმო ღიმილით
_იმიტომ რომ..._ოოჰ როჰორ მიყვარდა ასე რომ იბნეოდა_იმიტომ რომ ნერბებს მიშლის!
_კაი?მართლა?
_კი მართლა!_თავი დამიქნია მან
_გავითვალისწინებ ბარტყო_ისევ გავიცინე მე ამ გოგოს ხელში ღიმილი სახიდან არ მცილდება.ანანოს თავისი მეტსახელოს გაგონებაზე სახე ბრაზიგან გაუწითლდა თუ სირცხვილისგან არ ვიცი მაგრამ ერთი კარგად კი შემიბღვირა
_ისე სხვათაშორის შენ და შენი დაქალები რაზე ბჭობთ ასე გაცხარებით? _ანანოს სახეზე შეცბუნებამ წამის მეასედით გადაურბინა რა თქმა უნდა მაინც შეავამჩნიე
_რას გულისხმობ?
_რას და ჯერ იყო და გზაში თვალებით ანიშნებდით ერთმანეთს რაღაცებს მერე იჰოდა სასტუმროში მოვედით და ყველა თქვენს ოთახში გაქანდით ახლა არის და თავს მარიდებთ.რა ხდება?
_რა ხდება და ჰალუცინაციები გჭირს დ გირჩევნია ექიმს გაესინჯო_მომიგო მან და ოთახიდან თავაწაეული გავიდა.
არგუმენტების მოსმენის მერე ბრამლდებლის დადანაშაულება სულელად გამოყვანა და გაქცევა დამნაშავის ერთერთი ხერხია პასუხისგება აიცილოს თავიდან.ოხ ანანო გგონია რამეს გამომაპარებ?კი ბატონო ასე თუ გინდა ყველაფერს მეთვითონ გავარკვევ.

ანანო
გოგონა ოთახში შევიდა და მეგობრებს ერთი ამოსუნთქვით აცნობა
_ნიკა რაღაცას ეჭვობს!
_რას ეჭვობს?_დაიძაბა ნუცა და ლიკამაც კითხვისნიშნიანი მზერა მიაპყრო
_რავიცი მეე დაკითხვა მომიწყო წეღან რა შეთქმულებივით დადიხართ რას მალავათო?
_აუ მაგას ხო ვერაფერს გამოაპარებ რაა...შენ რა უთხარი?
_გეჩვენებათქო
_კიდე კარგად გითქვამს შენი "მატყუარობის" ამბავი რომ ვიცი_თქვა ლიკამ
_არაუშავს მაინც წავალთ_თქვა ნუცამ დარწმუნებით
ნიკა
ანანო რომ წავიდა ოთახისკენ თვალს მიეფარა თუ არა მეც მათი ოთახისკენ გავედი ლუკას კი ვუთხარი ტუალეტში გავალთქო.
გოგოების ოთახს მივაყურადე ,ტყუილად კი არ მეძახიან ასინეთას!როგორც გავარკვიე ჩემს "ეჭვებზე"ლაპარაკობდნენ.ბოლოს ნუცას ხმაც გავარჩიე "არაუშავს მაონც წავალთო რომ ამბობდა."სად მიიპარები ბიძაშვილო?"გავიფიქრე მე.ჩემს გარეშე მაინც ვერ წახვალთ სადაც არ უნდა მიდიოდეთ!ჩუმად გამოგყვებით და მაინც გავიგებ!მაიც თვალყჯრს გადევნებთ ქალბატონებო!მომინდომეს აქ თავისუფლება!
ჩემს ადგილას ცოტა არ იყოს ხასიათგაუჭებული დავბრუნდი თუმცა ოთახში შესვლისას ლუკას დასანახად უდარდელი გამომეტყველება ავიკარი.არ ვიცი რატომ მაგრამ ლუკა დიდიდი ინტერესითა და სიფრთხილით მაკვირდებოდა რომ ვეღარ გავუძელი პირდაპირ ვკითხე
_რა იყო შეჩ.მა დაგევასე?
_კი_სარკასტულად გაიღიმა მან
_ბოდიში მარა ჩემს გემოვნებაში არ ჯდები_იგივე გამომეტყველებით ვუპასუხე მეც.ლუკამ ერთი გაიცინა რამდენიმე წამის შემდეგ კი მკითხა
_და ანანო ჯდება შენს გემოვნებაში?_წამით გავშეშდი მერე კი ყალბი აუღელვებელი ტონით ვუპასუხე
_რას გულისხმობ?
_იცი რასაც
_ანანო არ მომწონს თუ ამის თქმა გინდა_ვიცრუე მე და თან იმდენად დამაჯერებლად ვუთხარი წუთიერად მეც დავიჯერე.ლუკამ ორიოდ წამით შემომხედა მერე კი თავი გააქნია
_ბოდიში ბრატ!რატომღაც ამეკვიატა და პირდაპირ წამოვროშე._გამიღიმა მან_მაჭანკალი ნუ გეგონები_გაიცინა მერე
_კაი ლუკა_გავიღიმე და თქვენ წარმოიდგინეთ თავი დამნაშავედაც კი ვიგრძენი.ოთახში ლუკას ტყუპისცალი შემოვიდა ლიკა ერქვა მგონი .
_ლუკაა_ძმას შეპარვით დაუწყო ლაპარაკი
_პირდაპირ თქვი_თვალები აატრიალა მან
_ამაღამ აქ დავრჩები რაა_აჰააა ესეიგი ერთად მიდიხართ არა?გავიფიქრე მე . თუმცა სხვანაირად როგორ ვიფიქრე რა თქმა უნდა ლიკაც მათთან ერთად იქნებოდა!
_კარგი დარჩი_ფიქრის მერე უპასუხა ლუკამ
_ძმა ხაარ!_სიხარულით თქვა ლიკამ და ლუკას შეაფრინდა.ოხ ეს დაქალები რა ყველა ერთმანეთს გავს...
_კაიი კაიი_ჩაიცინა ლუკამ მათი შემხედვარე ვხდებოდი რომ მეც მინდოდა და.თუმცა ნუცა არ მყავდა?ჩემი გადარეული ბიძაშბილი იყო ჩემი და.
_ნიკა მე წავალ კარგი_ლუკამ შემომხედა და მეც "როგორც გენებოს" მზერით ვუპასუხე_კაი მაშინ იმათაც დავემშვიდობები. _ლუკა გოგოების ოთახისკენ წავიდა და მეც გავყევი.ოთახში რომ მოულოდნელად შევედით ნუცამ და ანანომ ლაპარაკი სწრაფად შეწყვიტეს.ოხ როგორ არ შეგიძლიათ რაიმეს დამალვა.
_წავედი ხახლო მეე_თქვა ლუკამ და გოგონებს გადაეხვია.ისევ გამცრა ტანში ეჭვიანობის შეგრძნებით.არადა რა მაეჭვიანებდა და_ძმებივით იყვნენ.
_უიი ასე უცებ?_გაუკვირდა ნუცას.არადა ზუსტად ვიცოდი თვალთმაქცობდა.მთელი ცხოვრებაა ვიცნობ ვიცი ამ გოგოს მიმიკები.
_აუ კაი რაა რა გეჩქარება_"დანანებით"თქვა ანანომ.
_მეჩქარება ანანო საწოლი მიხმობს!ჩემს ძვირფას ტყუპისცალს თქვენ გიტოვებთ და ეცადეთ სასტუმრო არ გადაწვათ
_კარგიი_ერთად უპასუხეს დაქალებმა.თვალებში კი სამივეს ეტყობოდა როგორ უხაროდათ.
ლუკა გავაცილეთ და ოთახებში დავბრუნდით მე გამოვაცხადე რომ ვიძინებდი გოგონებმა თავი დამიქნიეს და მიპასუხეს ჩვენცო"კი როგორ არა"გავიფიქრე ჩემთვის ოთახში შევედი და წასავლელად მოვემზადე თან სმენა უკიდურესად დაძაბული მქონდა რომ არცერთი ჩქამი გამომპარვოდა კარის გაღების ხმა მითუმეტეს.ელვისსისწრაფით ჩავიცვი და კარს ყური მივადე ვიცდიდი მათი კარის გაღების ხმას როდის გავიგონებდი.

ანანო
_მოემზადეეეთ!_იკივლა ლიკამ და მათაც სწრაფად დაიწყეს ტანსაცმლების შერჩევა.
ანანომ და ნუცამ მთელი თავისი ტანსაცმლის მარაგი გადმოყარეს და ძვლივს იპოვეს ის რისი ჩაცმაც კლუბში შეიძლებოდა.ნუცამ მაღალწელიანი დახეული ჯინსის ღია ფერის სკმაოდ მოკლეშორტი ჩაიცვა ჯიბეები უჩანდა ისეთი.ზემოდან კი დიდი თეთრი წარწერებიანი მაისური გადაიცვა მაისურმა შორტი დაფარა და ნუცას რომ შწხედავდი გეჰონებოდა მარტო მაისური აცვიაო.ანანომ შავი ტყავის კაბა აარჩია რომელსაც ერთ ფეხზე უფრო მოკლე სიგრძე ქონდა ვიდრე მეორეზე აი ისე იყო ხალათს რომ სწრაფა მოიცვამ და ზემოთ_ქვემკთ რომ რჩება კაბას კი მთელ სიგძეზე ვერცხლისფერი ელვაშესარკრავი მიუყვებოდა ანანომ ზემოდან შავ_თეთრ ზოლებიანი პერანგი ჩაიცვა აწინა მხარე კაბაში ჩაიტნია.ლიკას წელში გამოყვანილი ღია ცისფერი მუხლს ოდნავ აცდენილი კაბა ათხოვეს უბრალო მოტკეცილი წელში გამოყვანილი კაბა იყო ბრეტელებიანი.ლიკამ ჯიმსის დიდი ქურთუკიც შემოიცვა და უკვე მზად იყვნენ .რა ექნათ?კლუბისთვის ტანსაცმელი მაინც არ ჰქონდათ რაც იპოვეს ის ჩაიცვეს!ან კი რა საჭირო იყო გამომწვევად ჩაეცვათ?!
კარიდან ჯერ გაიჭვრიტეს შემდეგ კი რო შეამჩნიეს არავინ იყო თამამად გავიდნენ და კარი მიიხურეს.

გზაზე გავიდნენ და აღტაცებულები ლაპარაკობდნენ
_არც კი მჯერა რომ მოვახერხეთ და წამოვედით!_თქვა ლიკამ
_არც მე !_უპასუხა ანანომ ნუცამ კი ღიმილით დაუქნია თავი.
კლუბში რომ მივიდნენ ანანომ მაშინვე იგრძნო სასმლის და სიგარეტის სუნად გაჟღენთილი ჩამოგუდული ჰაერი .სივრცე სხვადასხვა ფერის სხივებად იზოლებოდა კედლებზე კი დიკოტეკის ბურთის ფერადი ლაქები დაცურავდნენ.ანანომ მოწოლილი ენერგია იგრძნო და მიხვდა რომ ცეკვა მოუნდა
_წამოდით ვიცეკვოთ!_ყურში ჩაჰყვირა მეგობრებს რომ მათთვის რამე გაეგებნებინა.მათაც თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნიეს და მოცეკვეთა შუაში გასწიეს.გამაყრუებლად მაღალი მუსიკის ხმის ფონზე ანანო მთელი მონდომებით ცეკვავდა და მეგობრებსაც იყოლიებდა.უდიდეს სიხარულს განიცდიდა და სიმღერაც თავადაც ბოლო ხმაზე ყვებოდა თუმცა თავადაც კი არ ესმოდა. ანანომ წელზე შეხება იგრძნო და სწრაფად გატრიალდა უცნობი ბიჭი უღიმოდა_თქვენთან ცეკვა შეიძლება?_ბწვრის უფლებას მაინც არ მივცემ გაიფიქრა ანანომ,თავი დაუკრა და მასთან ერთად ცეკვა დაიწყო.რამდენიმე წუთი უბრალოდ ცეკვავდნენ აი შემდეგ კი როცა ბიჭმა ანანკს მკლავები მოჰხვი და ისე ცეკვა მოინდომა აი მაშინ კი გოგო გამოფხიზლდა ხელები სწრაფად მაშორებინა უყვირა დავიღალეო და ბარისკენ გასწია ბარმენს ლიქიორი შეუკვეთა.გამოწვდილი ჭიქა სწრაფად დალია და სახე დაეჭყანა ,ყელი ჩაეწვა.ანანო წამოდგა და სუფთა ჰაერზე გასვლა გადაწყვიტა აღარ შეწძლო ამდენი უჰაერობა ,ჩამოგუდულობა და სიცხე.
ერთხანს უბრალოდ იდგა და ღრმად სუნთქავდა შემდეგ კი ისევ იგრძნო წელზე შეხება.ისევ ეს უცნობი ბიჭი...
_არ გინდა კიდევ ვიცეკვოთ?_ყურთან ჩასჩურჩულა მან
_არ მიდა თავი დამანებე_უთხრა ერთდროულად შეშინებულმა და გაბრაზებულმა ანანომ და გათავისუფლება სცადა თუმცა ბიჭს მაგრად ჰყავდა დაჭერილი
_რატომ არ მოგწონვარ?
_როგორ ბედავ?!_ამოიყვირა გაბრაზებულმა ანანომ_გამიშვიმეთქი
_არა ძვირფასო_სატანისტურად გაუღიმა ბიჭმა და თავი საკოცნელად დახარა.
_მგონი გითხრა გოგომ თავი დამანებეო__ჰაერი ნიკას სააშიმლად მკაცრმა და გაბრაზებულმა ხმამ გაკვეთა.ბიჭა თავი ასწია
_შენ ვინ ხარ?_ზიზიღით უთხრა უცნობმა და ანანოს ხელი შეუშვა ანანომ მაშინვე უკან დაიწია და ნიკას გაოცებული მზერით შეჰყურებდა.
_აქედან მოშორდი სანამ ცივილიზებულად გელაპარაკები!_ნიკას ძარღვები ებერებოდა და ხმა უფრო და უფრო საშიში უხდებოდა_შენთვისვე გეუბნები თორემ მარე ძალიან ინანებ!
_კარგი ერთი ნუ შემაშინე_ცინიკურად უთხრა უცნობმა _ვინ ჩემი ყ.ე მიგდიხარ აქ ბრძა..._ბიჭმა დამთავრება ვეღარ მოასწრო რადგან სახეში ნიკას მუშტი ძლიერად მოხვდა .დარტყმისგან წაბარბაცდა და ნიკას მამისმკვლელი მზერით ახედა საპასუხოდ თვითონაც სცადა დაერტყა თუმცა ნიკამ ხელი ჰაერში გაუკავა მეორე მუჭით კი მუცელში ჩაარტყა.გაკავებული ხელი ამოუტრიალა და ბიჭი უკვე ისეთ პოზაში იყო ვეღარ ინძრეოდა
_გითხარი ინანებთქო_მრისხანედ თქვა ნიკამ და თვალებიდან ნაპეწკლებს ყრიდა_მოშორდები თუ კიდევ დაგიმატო?დამიჯერე თავს ძლივს ვიკავებ_ნიკამ ბიჭს ხელი კრა და ისიც წაიქცა.უცნობი სწრაფად ადგა და კლუბის ეზოდან გავიდა თან ტუჩიდან და ცხვირიდან წამოსულ სისხლს ხელის ზურგით იწმენდდა.
ნიკა მაშინვე ანანოს მივარდა რომელსაც თვალებიდან ნიაღვარივით მოსდიოდა ცრემლები.ნიკამ მისი სახე ხელებში მოიქცია და ცერებით ცრემლები მოსწმინდა
_კარგად ხარ?რამე ხომ არ დაგიშავა იმ ახ...რმა?_ანანო მადლიერი მზერით აჰყორებდა და ენას ვერ იდგამდა საპასუხოდ მხოლოდ ჩაეხუტა და თავი მკერდზე მიადო თან ქსუტუნებდა და მთელი სხეული უცაცხახებდა.ნიკამ მაშინვე მოხვია ძლიერი მკლავები და გოგონა მთელი ძალით ჩაიკრა ცალი ხელი თავზე ეფერებოდა და ხმადბლა ეჩურჩულებოდა
_კარგი აანნ...დაწყნარდი...ვერავინ ვერაფერს დაგიშავებს!საპასუხო მიიღო იმ ... თუ გინდა კიდევ დავუმატო?_თავი ააწევინა მტირალ ანანოს და ღიმილით და თვალებში ჩახედა_გინდა?თუ გინდა ახლავე მოვიყვან და შენ გაგალახინებ თუ ეს დაგაწყნარებს?_ანანოს გაეცინა
_არრაა..არ მინდა_ჩახლეჩილი ხმით უპასუხა ბიჭს _მადლობა ნიკა...შენ რომ არა არ ვიცი ახლა რა იქნებოდა...დღეს მეორედ გადამარჩინე უკვე...თავს საშინელ ადამიანად ვგრძნობ და ძალიან მრცხვენია..._თავი დახაეა ანანომ
_არაფერია არც სამადლობელი და არც სასირცხვილო_თბილად უთხრა ნიკამ _არ გაბედო და ეგ მეორედ აღარ თქვა!არაფერი გაქვს სასირცხვილო!აი შენი და კიდევ იმ ორის ქმედების გამო კი საშინლად გაბრაზებული ვარ და პასუხს ხვალ მოგთხოვთ!_ცხვირზე თითი დაკრა ბიჭმა._ახლა წამოდი ჩემს მანქანაში ჩაგაჯენ და იმ ორ ქალბატონსაც მოვაბრძანებ_ნიკამ ანანო თავისი მანქანისკენ წაიყვანა ,ჩასვა და თვითონ კი უკან დაბრუნდა ნუცას და ლიკას მოსაყვანად.

ააბააა რა აზრის ხართ??



№1 სტუმარი სტუმარი Mariamimari

Me momewona, kargia

 


№2  offline წევრი წერო:)

სტუმარი Mariamimari
Me momewona, kargia

მადლობა მარიამ heart_eyes როგორც ვატყობ ჩემთან ხარ smile

 


№3  offline წევრი Nona Potskhverashvili

აუუუ ველოდები მოუთმენლადდ

 


№4  offline წევრი წერო:)

Nona Potskhverashvili
აუუუ ველოდები მოუთმენლადდ

მადლობაა♡♡♡ვეცდები მალე იყოს :)

 


№5 სტუმარი თიკა

კარგი იყო და შემდეგს ველოდებიი <3

 


№6  offline წევრი წერო:)

თიკა
კარგი იყო და შემდეგს ველოდებიი <3

მადლობაა შემდეგი თავი გზაშიაა დდდდ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent