შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კესანე ანუ არ დამივიწყო (5თავი)


21-10-2019, 23:23
ავტორი anamaria♡
ნანახია 1 544

-მაპატიე მაგრამ ახლა ესროარვქნა გავგიჟდები. მითხრა საბამ და ისე რომ ჩემს რეაქციასაც არდალოდებია მისი ბაფე ჩემსას სათუთად მოაწება წამიერად დავდუმდი ვერმოვწვი რახდებოდა, რახდებოდადა მედებილს პირველი კოცნა მომპარეს თან როგორ. არც გამირტყავს არც არაფერი აზრზე რომ მოვედი უბრალოდ გავეცალე იქავრობს და დავიწყე ფიქრი იმაზე რაზეც არასოდეს მიფიქრია ვგრძნობდი მიყურებდა რამოდენიმეჯერ დანიძახა მაგრამ იმდენადმინდოდა ახლა მარტოობა ტელეფონიცკი გავთიშე ცოტა წვიმაც წამოვიდა თანდათან გაძლიერდა მაგრამ სასიამოვნო იყო მაინც მივდიოდი და ვფიქრობდი:
სულ ცოტაუნდა სიყვარულს და ბედნიერებას,რომ იმდენი გაქაჩოს რაც ცხოვრებას სჭირდება. რა სიყვარული? სიყვარული თუ არ შეგიძლია დამთავრებულია. შენ ბოროტიხარ იმიტომ რომ შენ გიყვარს და მიიჩნევ რომ შენიუნდა იყვეს. შენი საკუთრებაა. აი შენ როდესაც გადასცდები შენს თავს და მიხვდებირომ იმ საკუთრებას თავისი გააჩნია ამაზე დიდი ბედნიერება არაფერი არარსებობს ცხოვრებაში. იმისიქით რომხვდები წუთისოფლის მატრიალებელი მხოლოდ შენი რომარარის გარეთ გაიხედავ და ხვდებირომ სიყვარული მარტო შენ არგეკუთვნის ყველას უნდა უყვარდეს მაგრამ ყველას როდიშეუძლია სიყვარული. ზოგისთვის მხოლოდ სიტყვაა ,,სიყვარული" ზოგისთვის არსება, ცხოვრების აზრი,ღირებულება.
ჩემთვის რაარის სიყვარული?! ალბათ ყველაფერი ერთად ყველა გრძნობა კარგიც და ცუდიც. ყველაგრძნობას იწვევს ჩემში სიყვარული მაგრამ ყველაზე მეტად შიშის გრძნობას.
რატომ?!
ალბათ იმიტომ რომ, მეშინია დაკარგვის, გულისტკების, გაუგებრობაში ყოფნის. ჩემთვის სიყვარული არ შეიძლება გამანადგურევს არმინდა არმივცემ ჩემში რამეგრძნობის გაღვივებას. გავრბივარ ამწვიმაში არა გატყუებთ უფრო ვსეირნობ და ვფიქრობ ეს ახლა ყველაზე მეტად მჭირდება. ალბათ კიდევ დიდხანს ვისეირნებდი რიმარ შემცივნოდა მოვიბუზედა გავუყევი გზას სახლთან მივედითუარა ფანჯარასთან მდგარი სამი სილუეტი დავლანდედა ახლა ვხვდები სად დამერხა.
შესული არვიყავი რომ...
- შენ გოგო ნორმანულიხარ რაარი სადგდიხარ ამშუაღამიაას ჰა თან უცხო ადგილებში დაყეალობ არა ერთი რასფიქრობდი გამაგებინე ან როგორაითესე ცენტრიდანრო არავინ გაგვაბთხილე აწიკვინდა ელე თან ცდილობდა ტონი ეკონტროლებინა რო სხვენს არგაეგოთ.
-მე....
-რაშენ რა შენ გამაგებიბე სადიყავი იციმაინც რამდენი გეძებეთ და გირეკეთ. აყვა თიკაც და ახლა ყველაზე მძიმე ლექციის დრი დადგა რომელიც დაძარღვული მკლავებით მიმზერდა მაგრამ კრინტს არძრავდა ვიცოდი გოგოებს მალე გადაუვლიდათ მაგრამ ნიკას აი აქ უკვე სხვათემაა მედანიკა ერთისოფლიდანვართ სკოლაშიც ერთად დავდივართ და როიტყვიან ერთმანეთის კუდებივართ სხვებს არვანახებთ როგორგვიყვარს ერთმანეთი მაგრამ ჩვენ ორმა ვიცით რავართ ერთმანეთისთვის. ესე სულ ორჯელ აქვს შემოხედილი ერთხელ როცა დედა წავიდადა მეც დეპრესიის ზეგავლენის ქვეშ 3 დღე დღემდე კაცმაარიცის სადვიყავი. როცა გამწარებული მეძებდა მხოლოდ ნიკა რადგან მამა მოვატყუე ბაბუასთან ვჩებითქო და ისიც აღარ ჩამეძია რადგან ხშირადვსტუმრობ ბაბუს მაგრამ ნიკა რისინიკაა რო მერამე მოვატყუო სანამ არმიპოვადა ყველაფერი არმომაყოლა მანამ არმოისვენა მერე კექციებიწამიკითხა და ცოტახნით გამებუტა და აი ახლა ვდგავარ ნიკას პირდაპირ რომელსაც ძარღვიც და ძვალიც ერთიანად დაჭიმულიაქვს.
-ნიკა
-....
-ნიკო. შრეკისკნუტისთვალებით ვუყურებ რაც სუჭრისხოლმე მაგრამ ალბათ ძაანგავაბრაზე.
-გეხვეწები მითხარი რა რამე. უკვე ხმა მიცახცახებს
-რაგინდარო გითხრა რა!! ისეთი ხმით მითხრა ცოტა შემეშინდა და ცრემლებიც მომაწვა აღარაფერიმითქვამს გამოვბრუნფი გარეთ უნდა გავსულიყავი სადნე კუნჭულში არავისრომ დავენახე ტირილი მინდოდა დაცლა ამდენი ემოცია აღარ შემიძლია უკვე
-გოგო სადმიდიხარ გაცივდები გამოიცვალე. მიყვირის ელე
-მალემოვალ წყალსდავლევ და. ვიცრუე უცებ. გარეთ წვიმისგამო არავინ იყო ნეც დროვიხელთე და სახლს შემოვუარე ბაღში სკამი და მაგიდა მეგულებოდა ფანჯრიდან დავინახე დილით მართალიც ავღმოჩნდი პატარა ბუნგალო ოყო თან გადახურული და აღარც დავსველდებოდი შევედი ჩამოვჯექი და უხმოდ ავტირდი ალბათ მხოლოდ მხრები მიცახცახებდა.
-გაცივდები. მიმესმა ბოხი ხმა და თბილის შეხება ვიგრძენი ნიკა იყო ჩემი ნიკო
-მადლობა.თავი დავხარე
-ასე რატომ იქვევი?
-როგორ?
-როგორ და აი ასე ბავშვივით სად გარბიხარ რას თიშავ ტელეფონს
-მაოატიე რა გთხოვ.ავხედე ცრემლიანი თვალებით
-ეხლა ჩემი კესი ჩემი ყვავილი ნუიტირებს კაი ხოიცირო არმიყვარს როტირიხარ.გახსოვს ბოლოს როდის გაიქეცი?
-კი.
-მაშინ ძალიან ვინერვიულე და ახლაც არვიცოდი რამექნა იქნებ ვინ რა დაგიშავა ჩემზე არფიქრობ ხო არგინდა მითხრა რამოხდა?. ვიფიქრედა გადავწყვიტე ყველაფერი მეთქვა.
-გეტყვი ოღონდ არგაბრაზდე კაი?
-ჯერ მითხარი ხოიცი უმიზეზოდ არაფერს ვიზავ.
-კაი. ყველაფერი დაწვრილებით ვუამბე დაწყებული გზის ამბებიდან დამთავრებული კოცნით და წამოსვლით ვხედავდი როგორეცვლებოდა ფერი სახეზე.
-კესი მისმინე ჯერ ისმითხარი ის არაკაცები ვინიყვნენ მერე ის შენ გრძნობ რამეს მის მიმართ გინდა მივულეწო სიფათი და ვუთხრა რომ ახლოს არგაგეკაროს?
-არვიცი ნიკო ვინებიიყვნენ მართლა. და რაცშეეხება საბას მემოვაგვარებ ხოიცი ვინმეს მოწონებაზე რასვფიქრობ ხოიცი ჩემი შეხედულება მაგრამ რაღაც მიტოკდება მის დანახვაზე მაგრამ უნდა დავაიგნორო ის რაღაც ჯერჯერობით არაფერითქვა და არც აგრძნობინო თუ რამეა გეტყვი.
-კარგი ჩემოყვავლიო იცოდე თურამეა შენთან ვარ სულ.
-მადლობა.
-ნიკო
-ჰო
-მითქვამს რომ საუკეთესოხარდა ძაან მიყვარხაე?
-გითქვამს ჩემო ბეყე გითქვამს.
მითხრა სიცილით და მიმიხუტა გულზე მიყვარდა მასთან ყოფნადა ლაპარაკი.
-წამო ეხლა შეგცივა დაწე ხცაკ მალეუნდა აგაგდონ გოგოებმა რაღაცეებიაქვთ გეგმაში.
-ჰო კაი წამო. იმ საღამოს რა შუაღამით ვიღასრისითავიქონდა წყალი გადავივლედა ჩემს მატრას მივაშურე.
***
(საბას გადმოსახედიდან)
რასველოდი ერთი გამაგებინა არა მთლად ასეთ რეაქციას მართლა არველოდი მემეგონა მიწაში ჩამდებდა ან მინიმუმ პირველეჯგუფის ინვალიდად მაქცევდა მაგრამ არა უბრალოდ წავიდა და დამტოვა დაუძახე მაგრამ არგამცა ხმა მეც არგავეკიდე ფიქრი სჭირდებოდა როგორც მე რამჭირს რასვაკეთებ ვერვხვდები კესანეს რომვხედავ ბრინჯივითვხდები სულ ვდებილდები და სისულელეებს ვაკეთებ.
ფიქრი ტელეფონზე ზარმა შემაწყვეტინა დავხედედა ოპა კესანეს ბიძაშვილი რატი მირეკავს რიმელიც ჩემი ძმაკაცია და თან კესოსთავიც მე ჩამაბარა რავუთხარ ელა .
-ალო რატი.
- ....
-რავი ვართ რა ახალიც არაფერია
-....
-რახდებადა ეხკა რაღაცას გეტყვი და არგადაირიო. მოკლედ მოვუყევი რაცხდებოდა ყველაფერი
-.....
-შენ სებილიხოარხაე როარაფერს ვგრძნობდე შენ ახლობელს რამეს ვუზავდი?
-.....
-ხოიცირო ზედნეტს არაფერს ვიზავ
-.....
-არვიცი ჩემივერაფერი გამიგია და კესანესი ხი საერთოდ
თან გაბრაზებულია ჩემზე დღეს
-.....
-როგირ შემოვირიგო?
- ....
-მეღადავები.
-....
-კაი გასაგებია ანუ ზეგისთვის ხო და შენ და ბიჭებს რაღაცეებიროდაგაბაროთ ჩამომიტანთ?
-....
-ძმახარ კაი წავედი მოკითხვა ყველას.
და ზარიც დასრულდა. და მაკე კესანეს გაბრაზებაც დასრულდება არა შანსი არაა მინდა კესანე მინდა ჩემი იყოს გინდათ ეგოისტად შემრაცხეთ გინდაც მესაკუთრედ მაგრამ კეაანე მაინც ჩემი იქნება.



№1  offline წევრი anamaria♡

გავაგრძელო ღირს დასასრულებლად??

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანა

აუუგააგრძეელე აუცილებლად

 


№3  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი ანა
აუუგააგრძეელე აუცილებლად

კარგგავაგრძელებ და მიხარია რომ კითხულობთ.

 


№4 სტუმარი სტუმარი თეკო

მალე დადე გაგრძელება რაა

 


№5  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი თეკო
მალე დადე გაგრძელება რაა

დღეს ან ხვალ ავტვირთავ აუცილებლად❤❤

 


№6 სტუმარი სტუმარი სოფა

როდისდებბბ?

 


№7 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

მაგარია ძალიან მაგარი, ძალიან მომეწონა საინტერესო წასაკითხია ვიმხიარულე დიდი მადლობა ????????????????????????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent