შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა'ფერი (თავი 1)


12-11-2019, 16:00
ავტორი sunshine))
ნანახია 998

მე 10 წუთში მოვემზადე ჩანთა ავიღე და სკოლაში წავედი. 5 წუთი დავაგვიანე. კლასის კარები გამოვაღე..
-შეიძლება?-ვიკითხე მე
-დროზე!-მითხრა მასწავლებელმა და სიის კითხვა გააგრძელა. ჩემს ადგილას დავჯექი და წიგნები ამოვალაგე.
-რატომ დაგაგვიანდა?-მკითხა სოფომ.
სოფო ჩემი საუკეთესო და უსაყვარლესი მეგობარია 1 კლასიდან ერთად მოვდივართ და 11 წელია უკვე მიძლებს smile
მე და სოფოს არცისე პატარა სამეგობრო წრე გვქონდა. სულ 6 ვიყავით: მე სოფო გიორგი სანდრო ირაკლი და ნუცა, მაგრამ აქედან მხოლოდ გიორგი იყო ჩვენი სკოლელი დანარჩენები კი სხვადასხვა ქალაქებში ცხოვრობდნენ,მაგრამ ერთმანეთს მაინც ვნახულობთ ხოლმე...
დრეს 6 გაკვეთილი გვქონდა და სახლში ადრე წავედით. თითქმის მთელი დღე მარტო ვიყავი. ჩემს ოთახში ავედი და გაკვეთილების სწავლა დავიწყე. ჩვენ ერთ პატარა 2 სართულიან კერძო სახლში ვცხოვრობდით. მეორე სართულზე ყველაზე დიდი ადგილი ჩემს ოთახს უჭირავს, სადაც აივანის მხარეზეა. ოთახი ჩემი დიზაინით არის მოწყობილი და თითქმის მთელ დღეს ჩემს ოთახში ვატარებ...
გაკვეთილებს როცა მოვრჩი გადავწყვიტე გარეთ გავსულიყავი. ავიღე სკეიტი, ჩავიცვი თეთრი კეტები, კარები ჩავკეტე და გზას დავადექი... ფიქრებში გარტულს თასმა ისე გამეხსნა ვერც შევამჩნიე და შეკვრას ვაპირებდი, როდესაც ცემ თეთრ კეტებს შავი კეტები დაუდგა წინ ავდექი და წინ გიორგი მედგა.
-ცოტა არიყოს და შემეშინდა- ვთქვი მე და თმა გადავიწიე...
-რას შვრები? სოფო სადაა?
-არვიცი არ დამირეკავს!
და გიორგის ავხედე ოდნავ მაღალი იყო და ხუჭუჭა თმა ქონდა. გიორგი ყოველ დღე სხვადასხვა რამეს იცმევდა თავის სტილი ქონდა, მაგრამ ერთი გამორჩეულად უყვარდა დახეულ ჯინსზე თეთრი საროჩკის ჩაცმა. ფეხზე აუცილებლას კონვერსები უნდა სცმოდა და ხელზე უამრავი სამაჯური უნდა ეკეთა...
-წამო სადმე ვჭამოთ რა!-თქვა გიომ და ხუჭუჭა თმა უფრო გადაისწორა.
მე და გიორგის ბევრი საერტო გვქონდა, განსაკუთრებით ის რომ ორივე ჭამაზე ვგიჟდებოდით sweat_smile







მოკლედ ჯერ ამ პატარა ისტორით შემოვიფარგლე მეორე თავსაც მალე დავწერ...
იმედი მექნება რომ მოგეწონებათ innocent heart_eyes




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent