შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ დამივიწყო X


14-11-2019, 10:47
ავტორი ნაამა
ნანახია 1 623

-ჩემფეხებს დამსჯი. ჰაჰაჰაჰ სასაცილოა ძალიან.
-მაგის დროც დადგება.
-კი კი როგორარა. მასხარა ხარ რა.
გავიცინე. ძალიან ადრე იყო ამიტომ ცოტა ციოდა. ავიბუზე და მანაც შეამჩნია.
-გცივა?
-აუ კი
-ჩაგეცვა, მერე
აუ რაიდიოტიდაიბადა.
-უკაცრავად? შემთხვევით ძალით ხომ არ ჩამტენე მანქანაში და წამომათრიე? მანამდე ნეკა ხომ არ მომპარე? ასე რომ მოკვდი და წამიყვანე სახლში სანამ გავყინულვარ და გავციებულვარ.
დაიხარა ხელები მუხლებზე მომხვია და მხარზე გადამიკიდა. ამას მოჰყვა ჩემი ხელების ზურგზე რტყმა.
-აუ ნიკა დამსვიი.
უბრალოდ ქალურ სიამაყეს რა ვუთხარი თორემ ძალიანაც მსიამოვნებდა ყვირილი სიცილშ გადამივიდა და ისიც ამყვა. მანქანაში ჩამსვა და თავისივე ხელით შემიკრა ღვედი. მერე მძღოლის სავარძელი დაიკავა და მანქანა დაქოქა. უკვე 11 ხდებოდა სახლში რომ მივედი. ვეცადე ჩუმად შევსულიყავი, მაგრამ ბედი არ გინდა პირდაპირ კიბეებზე შემეჩეხა ანდრია.
-ლიკა?
ამათვალიერა და გაკვირვებული, გაბრაზებული და ახსნის მომლოდინე მზერით მიყურებდა.
-რა?
-სად იყავი? ასე მითუმეტეს? მერე ვისთან ერთად? და ბოლოს ყველაფერი მოყევი.
გულიანად გადავიხარხარე და ბოლოს ძლივს ამოვიღე ხმა.
-წამო ოთახში და მოგიყვები.
ჩემ ოთახში შევედით და კარადიდან ტანსაცმელი გამოვიღე თან ვიცვამდი თან ძმას ველაპარაკებოდი.
-და ასე წახვედი მასთან ერთად? ნია გეფიცები შემომაკვდები. არაფერს გიგრძალავ, მაგრამ ეგრე გარეთ გასვლა ცოტა უხერხულია.
-წამათრია თქო ვაიმეეე.
-ოოოო ხო კაი.
-აუ ბეტის დაუძახე რა.
-ბეტის?
-ხო
-რატო?
-მულს ხო უნდა ველაპარაკო?
-ხოხო კაი.
გავიდა და მეც სააბაზანოში შევედი კბილების გამოსახეხად. ამასობაში ბეტიც შემოვიდა.
-დაქეჩი და გამოდვალ აქადვე.
მეტყობოდა რასაც ვაკეთებდი გავედი და მის გ ერდით დავჯექი. ვარდისფერი თმა, შავი უძირო თვალები, გრძელი წამწამები, სავსე ბაგეები და პატარა სწორი ცხვირი. ულამაზესი გოგონა იყო.
-მე ლიკა დებდარიანი ვარ.
-გიცნობ შორიდან, მაგრამ მაინც მირჩევნია ასეგაგიცნო. მე ბეტ ლავგუდი.
მისმა გვარმა გამაკვირვა და ეს შენიშნა.
-დედის გვარზე ვარ.
-უი.ბეტი მინდა ბოდიში მოგიხადო.
-რისთვის?
-მართალია შენ არ გაგიგია ის სიტყვები, მაგრამ ვწუხვად მე უბრალოდ ნიკა იმდენად მიყავრს და ის იმდენხანს გაუჩინარდა ვერ ავიტანე და ჩხუბის დროს სრულიად უსაფუძვლოდ კა/პა გიწოდე. მე.. მე არ ვიციდი რომ მისი და იყავი... მე მეგონა უბრალოდ სხვის გამო მიმატოვა და ამ ჯოჯოხეთისთვის სხვა ქალოს გამო გამიმეტა. იმდენად მტკივნეული იყო ჩემთვის.მისი სხვასთანდანახვა,სიკვდილი მინდოდა.
ბეტი გაკვირვებული მიყურებდა მერე უბრალოდ მომეხვია. ისევ გეგმაში იყო ნიკას გამწარება.
-აუ ბეტ მართალია მეხსიერება დავიბრუნე მაგრამ არ მახსოვს რა ფერი სძულს შენ ძმას
გაეცინა.
-უნდა მოთხარო ნერვებზე.
-სხვანაირად არ გამოვა.
-კაი და რას აპირებ?
-რას და....
-ოუ რა რძალი მყავს.მოკლედ სალათისფერს ვერ იტანს. ისე ბავშვობაში მაგ ფრად შევუღებე მთელი თვე დაქალთან ვრჩებოდი მოკვლას მიპირებდა.
-ოუ შენ რა ცანცარა ბავშვი ყოფილხარ რამდენის ხარ.?
-23
-აუ ეგ უკვე მომწონს. თანჩემნარი ცანცარა ხარ. წამო დავიწყოთ კეთება. ოთახიდნა გავედით მაღაზიაში საჭირო ნივთები ვიყიდეთ და ნიკას ოთხაში შვიტანეთ. კარის თვზე სალათისფერი საღებავით სავსე ბუშტი ისე დავკიდეთ რომ როგორცკი კარს გააღებდა საღებავი გადაევლებოდა... ოთახში პატარა კამერა დავამონტაჟთ მრე კარი მოვხურეთ და ჩემ ოთახში დავბრუნდით. სიცილისგან ვკვდებოდით უკვე ეს ვინ დაემატა პროსტა ჩვენ სასტავს. გოგოებს დავუძახე და ყველაფერი მოვუყევი.
-ანუ ნიკა და შენ ერთად ხართ?
-კი ქეთა ეგრეა.
-აუ რამაგარია. (ელა)
-მისმინე და ბეტიზე ეგ რამგატქმევინა(ნინა)
-გადი რა.
-აუ ახლა ნახეთ ნიკას რა მოუვიდეს(ბეტი)
-რა უნდა მოუვიდეს (ანასტასია, ანდრეას შეყვარებული)
-ნახავთ.
ისვე გავიცინე და კარი ოდნავ გავაღე კიბეებზე ნიკა მოდიოდა. სასწრაფოდ დავხურე კარი და ცოტახანში გამაყრუებლად გაისმა ნიკას ყვირილი
-ბეტიიიიი გირჩევნია დამემალო
გარეთ გავვარდით მე და ბეტი და მის დანხვაზე სიცილი ვერ შევიკავეთ ჩვიკეცე და ვხარხარებდი.
-რა გაცინებთ გოგო?
-რას გავხარ
ვარესად ავკაკანდი.
-ბეტი მოგკლავ.
-მე რა შუაში ვარ.?
-აბა ვინარი შუაში.
-ჰაჰაჰა აზრზე არ ვარ მაგრამ ბეტი ჩემთან იყო.
-ოჰ დამეწვა გული დაიწყო უკვე მულის დაცვა. შენ გააჯეთე ლიკა?
-ლიკა ჩემთან ერთად იყო მისივე ოთახში.
-რა ერთმანეთის კუდებად გადაიქეცით.
-ნუ უყვირი მაშინ ბეტის ვახ.
-რა უცბად ჩდაქალდით.
-ბეტი არის მეორე მე უბრალოდ სხვა სხეულში.
-აუ ბეტი მგონი ჩმზე მეტად შეგიყვარდა
-დიახაც.
-ხო და მაგას გაყევი ცოლად.
ისეთ ბრაზით ლაპარაკობდა სიცილს ვერ ვწყვეტდი
-ხო და გავყვები. ხო წამიყვსნ ბეტ?
თვალები ავუფახუნე და გავიცინე.
-კი მარა არ მიღალატო ძმასთან.
-ორი დეგენერატო.
ჩაიჩურჩულა და ოთახში შევიდა. მთლი სადაქალ-საძმაკაცო ვკვდებოდიტ სიცილით. ბოლოს ეღირსა გამოსვლა და ისევ გაბრაზებული სახით გამოვიდა.
-რომელმა გააკეთა?
ეეე მე და ჩემი სიმამაცე ხომ არ ვშორდებით. "ფეხებსაც ვერ მომჭამს"
-მე გავაკეთე მერე?
-ლიკა სერიოზულად?
-კი სერიოზულად. სამსგიეროს გიხდი უშენოდ გატარებული 2191დღისთვის
-გამასწარი ლიკა.
-როარა?
-მოგკლავ.
-ვერაფერსაც ვერ მიზავ დარჩები მერე უმიჯნურო.
-დაისჯები მწარედ დაისჯები ლიკა დევდარიანო.
-ეგ სიტყვები უკვევმოვისმინე დილას.
დავეჭყანე და მეორე სართულზე ავედი. საცურაო კოსტუმი ჩავიცვი ბეტისაც ვუთხარი მომზადებულიყო და ზღვაზე გავსულიყავით. აჩემ და ნიკამ ჩვენც გვინდაო.ცოტახანს შეზლონგებზე გავწექით. უეცრად სიმსუბუქე ვიგრძენი და ნიკას ხელები მერე კი აზრზე წყალში ჩავარდნსმ მომიყვანა. თან აქ ძლიანღრმა იყო მე კი ცურვა არ ვიცოდი. ვფართხალებდი მერე კი მიხვდა ნიკა რომ არვიტყუებოდი და გამიყვანა.
-დებილი ხარ ბერიძე დებილი. რამე რო მომსვლოდა.
-ბოდიში. აი მართლა არ მინდოდა.
-კაი ერთი. საზიზღარო.
პირდაპირ ჩემს ტუჩებს ეძგერა.. ხალხი იყო და მოვიშორე
-რას აკეთებ აქ ხალხია.
-რასაცმინდა იმას.
-ოოო გაფი რა.



№1  offline წევრი ნაამა

შეიძლება რამდენიმე დღე ვერ დავდო და არ გამიბრაზდეთ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent