შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Du gehörst nur mir (შენ მხოლოდ ჩემი ხარ) (12)


2-12-2019, 14:52
ავტორი Kathara
ნანახია 1 064

შენ მხოლოდ ჩემი ხარ(12)

-მარი გამოდი გვაგვიანდება.-მისაღებიდან გაკივის ანი.
-მაცადეთ გოგო ხომ იცით სწრაფად ვერ მოძრაობ.-თავის გასამართლებლად მოიგონა.
-კაი მარ ნუ გაგვაცინე, შენ მოატყუე შენაირებს.-სარკეთას მდგომა ხორგუმ გადაიკისკისა.
-მარიამ შენი ქორწილია თუ ჩემი, დაიხურა მაღაზია, რას ემზადები ამდენს, მასე შენ ქორწილისთვის ერთი კვირით ადრე უნდა დაიწყო მომზადება.-კატომაც ჩააკვეტა სიტყვა.
-კაით ხალხნო ნუ დამახრჩეთ გამოვედი.-კიბებზე ჩაირბინა.
-ვიღაცამ ჩემთვის სწრაფად სიარული არ შეიძლებაო.-ზოზინით წამოდგა ანი.
-ხოდა ვიღაცამ ჩვენ ვერ მოგვატყუებო.-სარკესთან მდომ ხორგუანს შეხედა მარიმ.
-გოგო შენ კიდე რა იყო, ამ სარკეს ხო ვერ მოგაცილეთ, ვის ეპრანჭები ამდენს, რა ვერ შეიგნე რომ ცოტნეს ჩვეულრბრივიც უყვარხარ და არ არის საჭირო სარკესთან ერთად ძილი.-კატომ ხორგუ ხელით გაათრია სახლიდან.
-მიყვარს გოგო რო ღადაობს.-არ დატოვა უკომენტაროდ.
-ღმერთო ჩემო სად შეიკრიბა ამდენი იდიოტი ერთად.-მარიმ ჩაიჩურჩულა და ცას ახედა.
-ამ სანდრომ სულ გამოაშტერა ეს გოგო.-რულთან მოთავსდა კატო.
-მასე ყველას თავისი გადამრეველი გვყვას.-გაკრეჭილმა ანიმ შეხედა გოგოებს.
-კაით ახლა მანამდე ხო ძალიან დალაგებულები მყავდით.-ხორგუ ისევ სარკეში ისწორებდა ტუჩსაცხს.
-აუ ჩემი ახლა ვინმე რომ ჩვენს საუბარს ისმენდეს იფიქრებდა ესენი ვერ არიანო.-მარიმ გადაიკისკისა და სხვებიც აყვნენ

-სიძე ძველო როგორ ხარ?-მხარზე ხელი დაკრა ლუკამ.
-რავი ბიჭო ცოტას ვნერვიულობ, შარვალ-კოსტუმი უნდა ვიყიდო დღეს ხომ გამომყვები?
-იასნა, ბიჭები გზაში არიან და დაველოდოთ?
-ვინ ბიჭები?
-ცოტნე,გიორგი, საბა და თორნიკე
-საბა ვინაა ტო?
-შენ ამ ქორწილმა სულ დაგავიწყა ყველაფერი, ბიჭო ჩვენი საბაჩკა, ამერიკიდან ჩამოვიდა გუშინ, სკლეროზი დაგეწყო შენ.-გადაიხარხარა ლუკამ.
-აუ ბიჭო მართლა გადავყევი ამ ქორწილის საქმეებს, საბა რამ დამავიწყდა, გუშინაც გამიტყდა რომ არ ვნახე.
-დაიკიდე ბიჭო, ესენი კიდე სად წავიდნენ ამდენ ხანს?-საათზე დახედა ლუკამ.
-დაურეკე მიდი ტო რა.
-ხო დაიცა.-ტელეფონი ამოიღო ლუკამ.
-მოვედიით.-ბიჭები შემწკრივდნენ.
-სიძე როგორ ხარ?-საბა სანდროსკენ წავიდა.
-კარგად შენ როგორ ხარ, ბიჭო სად დაიკარგე მოყევი აბა რას შვრებოდი.-სანდროც ადგა და გადაეხვია.
-რავი ბიჭო ძლივს გამოვიპარე.
-გამოიპარე?
-ბიჭო მამაჩემის სააქმევზე ხო ვიყავი წასული და ძლივს მოვაგვარე ყველაფერი, მგონი არასდროს აღარ მომიწევს წასვლა.-მდივანზე გადაწვა საბა.
-კაით ახლა ადექით.-ლუკამ ყველა ფეხზე წამოყარა.
-სად მიგყავართ ის მაინც მითხარით.-წუწუნით ადგა საბა ფეხზე.
-ნაშებში უნდა წაგიყვანოთ, ალბათ მონატრებული გყავს ქართველები.- გადაიხარხარა სანდრომ.
-კაი ტო მართლა სად მიგყავართ.-საბამ დასერიოზულდა.
-სიძეს უნდა წავყვეთ მაღაზიებში.
-კაით რა მეღადავებით, მაგრა მეზარება ახლა მაღაზიებში ხეტიალი.
-რას იზავ მეჯვარე ხარ და შენც მოგიწევს რაღაც რაღაცეების ყიდვა.-მხარზე ხელი დაკრა სანდრომ.
-მე რატო, კაით რა ნაღდათ არ მაქვს მეჯვარეობის თავი აი ლუკა იყოს.-წუწუნი დაიწყო საბამ.
-ლუკა ვერ იქნება რადგანაც კატო არის მარის მეჯვარე.
-კატო ვინაა?-გაკვირვებით შეხედა საბამ სანდროს.
-ჩემი სიცოცხლეა.-რულთან მჯდომა ლუკამ გამოყო თავი.
-არა არ მჯერა, შენ ვინმე გიყვარს?-გადაიხარხარა საბამ.
-თანაც თორნიკეს დაა.-სანდრომ ჩაამატა.
-სერიოზულად? დაიცა თოკო ეს შენს უნცორს დაზე ლაპარაკობს? რამდენიმე წლის წინ ვენაში რო ვნახე?
-კი კი მაგაზეა საუბარი.
-არა რა ბედი მაქვსო შენ უნდა თქვა ძმაო.-მხარზე ხელი დაკრა საბამ.
-საბა დავიჯერო შენ მარტო ხარ?-ეშმაკურად შეხედა ცოტნემ.
-ბიჭო კი მარტო ვარ ამ ამერიკამ სულ შემცვალა.
-ბიჭო დღეს მაინც დაივიწყეთ გოგოები.-გიორგიმაც გამოყო თავი.
-გაიღვიძე ვაჟბატონო, არა რა ამ ანიმ სულ შეცვალა ეს ბიჭი.-გადაიხარხარა თორნიკემ.
-კაით მორჩით ახლა ლაპარაკას მოვედით უკვე.-ლუკამ მანქანა გააჩერა და ბიჭებიც გაეშურენ “საშოპინგოთ”.

-მარიამ უკვე მერამდენე კაბას იზომავ.-თვალები გადაატრიალა ანიმ.
-აუ აბა რა ვქნა, როგორი კაბაც მინდა ის არ მიხდება, თანაც მინდა მუცელი დიდად არ მეკვეთებოდეს.-წუწუნი დაიწყო.
-მარიამ მე ვიცი როგორი კაბაც გინდა.-ფეხზე წამოდგა კატო და საქორწინი კაბებს შორის დაიწყო სიარული.
-აი ვიპოვე.-კატო უკან კაბით ხელში დავბრუნდა, მაირამს ხელში მიაჩეჩა და გასახდელში შეიყვანა.
-აბა გამოვდივარ.-გასახდელიდან კიოდა.
-კაი მალეე.-დაღილი ხორგუ პასუხობს.
ტანზე გამოყვანილი კაბით გამოვიდა მარიამი, არც მუცელს უკვეთდა, ისეთი იყო როგორიც უნდოდა, ცოტათი მკერდთან ამოჭრილი,უკან ზურგი პატა თოკებით იყო დამაგრებული, არც ძალიან გადატვურთული იყო.
-oh my god.-პირღია უყურებდა ყველა.
-მარიამ ულამაზესი ხარ.
-მადლობა ჩემო გოგო მეც ძალიან მომწონს, ჩემი გადამრჩენელი ხარ კატო.-ღიმილით შეხედა დაქალს.
-თავისთავად.
-კაით ახლა კი თქვენთვის შეარჩიეთ კაბები.-დაღლილ გოგოებს მიაპყრო მზერა.
-აუ ხო არ ღადაობთ მაგრად დავიღალე ახლა მაგის თავი ნაღადად არ მაქვს.-წუწუნი დაიწყო ხორგუმ.
-არავითარი დაღლა არ გამაგონოთ დღეს ყველაფერს მისრულებ.-ძლივს დაითანხმა მარიმ გოგოები.
-კაი მიდი მალე გამოიცვალე და წავიდეთ.-გასახდეში შეაგდო ანიმ.
მარიმაც მალე გამოიცვალა და დაიწყო მეორე მსოფლიო ომი, იმდენ მაღაზიაში იყვნენ რომ ვერც კი დაითვეს, კაბების გარდა კიდევ ბევრი რამ შეარჩიეს.
-ღმერთოო ფეხები.-წუწუნით დაესვენა კატო მდივანზე.
-დღეს ჩემთან რჩებით ხო იცით.
-ჯერ არ დავრჩენილვართ.-გადაიკისკისა ანიმ.
-კაით მოდი ახლა რამე შევჭამოთ და მერე რაც გინდათ ის ვქნათ.
-გოგო გზაში არ ჭამე? ბავშვიც შენაირი ღორი ჩანს.-გაკრეჭილმა ხორგუმ შეხედა მარის.
-კი კი მართალი ხარ.-კარი შეაღო სანდრომ.
-ოჰ ვაჟაბატონებიც მოსულან.-კატო თვალი გაახილა.
-რა იყოთ რა მკვდრებივით ხართ.-სანდრო სამზარეულოსკენ წავიდა.
-შენი მომავალი ცოლის დამსახურებაა.
-როგორ გამაკვირვეთ.-უი მართლა ეს საბაა ვინც არ იცნობთ.
-ეე საბა როგორ ხარ.-ფეხზე წამოხტა კატო და გადაეხვია.
-რამხელა გაზრდილხარ ქალბატონო.
-აბა ისეთი ხო არ დავრჩებოდი.-გოგოებს თუ არ იცნობ მაშინ გაგაცნობ ეს ხორგუა, ეს კიდე ანი.
-როგორ არ ვიცნობ.-გოგოებიც გადაკოცნა.
-ცოტნეს მეჯვარე უნდა იყოს.-ხორგუ გაიკრიჭა.
-ლიზა და მისი დაქალი ამოვა მალე.-თორნიკე სამზარეულოდან გამოვიდა პუდინგით ხელში.
-ლიზა ვინაა?
-თოკოს სიყვარული.-პუდინგი ხელიდან ააცალა კატომ თორნიკეს.
-ეე რას აკეთებ მომეცი აქ.-უკან დაედევნა დაიკოს.
-კაი ახალი აიღე რა.-ყუყუნი დაიწყო კატომ.
-დადექი და შენ აიღე.-პატარა ბავშვებივით დაიწყეს ჩხუბი.
-კარგით მოდი ნუ ჩუხბობთ.-მარიმ ყველასთის გამოიტანა პუდინგი.
-აი მგონი ლიზაც მოვიდა.-კარებზე ზარის ხმა გაისმა.
-მე გავაღებ.-ფეხზე წამოხტა თორნიკე.
-დედა შენი ძმა არ არის დალაგებული.-გვერძე მიუჯდა კატოს ლუკა.
-ვიცი.-გადაიკისკისა და ლუკას მიეკრო.
-როგორ მომენატრა შენი სურნელი.-ყელში თავი ჩაურგი ლუკამ და ყურში ჩაჩურჩულა.
-მეც ძალიან მომენატრე.-უფრო მჭიდტოდ ჩაეხუტა.
-გამარჯობათ.-ყველას მიესალმა ლიზა, მის დაქალი თიკა ყველა იცნობდა, ჩვენდა გასაკვირად საბასაც კი.
-შენ აქ რა გინდა?-გაკვირვებულმა საბამ იკითხა.
-მეც ეგ კითხვა მაწუხებს აქ რა გინდა?-უხეშად უპასუხა თიკამ და ყველა გაკვირვებული უყურებდ.



№1 სტუმარი ნიცა

მალე დადე რა ახალი თავიი❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent