შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კესანე ანუ არ დამივიწყო (12თავი)


3-02-2020, 18:49
ავტორი anamaria♡
ნანახია 921

გზა ხანგრძლივი არიყო მაგრამ რაციყო კაი იყო გზაში იმდენად გავერთეთ აღარგვინფოდა გხის დამთავრება ბათუმის ჯგუფს გავყევით მოგეხსენებათ და იმდენად კარგი ბავშვები იყვნენ რომ მალევე გავუგეთ ორ ბიჭს გიტარაქონდა თან და ათადგვარ სიმღერებს მღეროდნენ ხან რა სიმღერას გადავაკეთებდით ბათუმზე ხან რას რაც ძაან საღადაო იყო და ჩვენც მეტირაგვინდოდა.
-კესანე მოდი იმღერე რა. ამიწუწუნდა თაკო
- მღერი მერე აქამდე არუნდა გეთქვა როგამაძრეთ ქანცი.
გამომემცნაურა ის ბიჭი რომელსაც გიტარა ეკუთვნოდა და ისე გადმომიბოძა ვერც ვერაფრის თქმა მოვასწარი და არც გამომიდია დიდად თავი. პირველი როფისმე შევასრულე შუამდე ისეჩავედი არავინ ამყვა მერე ვითხარი ერთადდთქოდა ყველამროდაიწყო სიმღერა მეც გავუტიე ხან რას ვუკრავდით ხან რას და თუ ვიღლებოდით ერთმანეთს ვანაცვლებდით გიტარისტები ყველაზე ძნელი ადგილზე მისვლა და დამშვიდობება იყო მაგრამ მობილირისნომრები გავცვალეთ და ერთმანეთს შევპირდით სანამ აქ ვართ კიდევ შევიკრიბებოდით აი წეღან რომ ვახდენე გიტარა ვინც მათხოვა ყველაზე მეტად მას დავუახლოვდი ლუკა ერქვა ძალიან კარგი ბიჭიიყო წასვლისას ჩამეხუტა კიდეც და შემპირდა გნახავო იმ სასტუმროსთან სადაც ჩერდებით ახლოს ვცხოვრობო. ნუ მთლად სასტუმრო არიყო რადგან სასტუმროები ძალიან ძვირია სეზონზე ამიტომ სახლი ვიქიტავეთ თან 6ნი ვიყავით და დიდი ფართი გვინდოდა ნუ მთლად დიდიც არა რადგან ოროთახიანი სახლი ვიქირავეთ მაგრამ მისაღერი სამზარეულო და ეზო ქონდა საკმაოდ ლამაზი და დიდი თან ზღვასთან ახლოს გადავნაწილდით გოგოები ერთად ბიჭეები ერთად ორივე ჩვენგანს ჩვევჩვენი სველი წერტილი გვქონდა და სრული კომფორტი შევიქმენით მთელი თვე 200ლარად. მალევე მივლაგდით და....
-მშია. საბა
-მშია. ნიკა
- გვშიაააააა.რატი
-ჩვენც. სამ ხმაში გავძახეთ ოთახიდან
-ადეთ მერე რამე გააკეთეთ. რატიმ შემოყო თავი
-ეეე ჩვენ რატო და თქვენ არა. აბუზღუნდა ელენეც
-ეეე ეგრე თქვენ გოგოებიხართ და თქვენი საქმეა.
-ეე ეგრე ბარგისთრევა თქვენისაქმეიყო მარა ჩვენ ვათტიეთ მთელიგზა.
-ეე ეგ რატოიყო ვითომ ჩვენისაქმე?
- ბიჭებიხართ და იმიტო
-გეყოთ. კიდე გააგძელებდნენ როარ წამომეყვირა და ჩემყვირილზე ნიკადა საბაც შემოცვივდნენ
-რაიყო?
-რამოხდა კარგადხარ? შემომხედეს ერთად ორივემ
-მე კი მაგრამ ეგ უსამართლობაა რომ ჩვენ ვაკეთოთ საჭმელი მოდი ჯეირანი ვითამაშოთ და ვინც წააგებს ის აკეთებს გაწყობთ
-კი. კი.კი ერთხმად დამეთანხმნენ
-აბა ბიჭებიდან ვიმ ითამაშებს?
- მე. გამომეჭიმა საბა. და თქვენგან.
-მე
-კაი დავიწყოთ. ისეთი მონდომებით ამხნევებდნენ ბიჭები უკვე ძაან მეცინებოდა მაგრამ ერთი კიწაირტყა თავში რატიმ 2:3რო დამთავრდა ჩემდა სასიკეთოდ.
-აბა ბიჭებო წავედით ჩვენ გავივლით და რომოვალთ ყ ელაფერი მზადიყოს. გავეჯგიმე გამარჯვებული ღიმილით და აცქმუტებული გოგოებიც გავიყოლე გარეთ.
-კეს სადმივდივართ? მკითხა ცოტა სიარულისშემდეგ ელომ
-იმათ იმედზე ჩემიმტერიიყოს რათისდა ნიკას კივიცი რაცშეუძლიათ მაგრამ აი საბაც რომიემატა თუარგადაბუგავენ იქავრობასდა კაი იქნება თან მშიერიყოფნა არმხიბლავს ხოდა სუპერმარკეტს ვიპოვიდა მზა ღაღაცეებს ვიყიდით ცოდოები არიან. ჩამოურაკრაკე და გამეცინა ჩემსავე ქოთქოთზე.
-აგე მარგეტი წამოთ. წამოიძახა თაკომ და ორივეს პადრუჩკი გაგვოყარა.
-აბა გოგოებო რასაც გემრიელს ხედავთ ყველაფერს ვიღებთ.
-აუ ფულიროარწამომიღია. ელე
-არცმე.თაკო
-მერერა მემაქ კარტაზე და იმითგადავიხდით. კიდეკაი დედამ დაბადებისდღეზე საკმაო ფული გამომიგზავნა და ასევე ჩემმაძმამ.
ბევრირამ ვიყიდეთ ხვალისთვისაც ხოგვინდოდა თან შემწვარი ქათამი სალათები და ხაჭაპურებიც წვენებიდა ლუდებიც არ დაგვიწყებიადა სახში ტაქსით დავბრუნდით სამზარეულოდან გინების ხმები მესმოდა იქით შევედით სამივედა იქვე ჩავიკეცე რასხედავს ჩემითვალები.
რატის ფქვილის ჯამი აფატიათავზე თავის ფქვილითურთ ნიკი კარტოფილს ორიმეტრის რადიუდიდან ყრის მუჭით გახურებულ თაფაზე და საბა ხორცს აწამებს აბა დაჭრა არერქვა რასაც ის აკეთებდა.
-ოე შე გამო*ირებულო რატოჩამომაცვი ეს ფქვილო ეღრიალებოდა რატი საბას.
-ხოგითხარი ორჯერ ნუ მეპი*არასტებითქო არდამიღერედა აჰა. შეუღრინა საბამაც.
-რავქენი ისეთი ჰა მარტო კოცნა გამოგიგზავნე.
-აბა ტრა*ზე ვინამომცხო რამკვრივიგაქო ნიკამ?!დაუღრიალა
- მე ნუმრევთ თქვენ აღვირახსნილ დრამაში. წამოიკვნესასავით ნიკამ და ისევ ტაფას მიუბრუნდა. და იქრო ავკაკანდი აღარც გავჩერებულვარ სანამ წყალი არშემომასხეს და ეს ვიღაც ელენეიყო
-გოგო რამიქენი სუ გამოშტერდი? დავუბრიალე თვალები და ისევ გამეცინა.
-რა რაგიქენი ჩაბჟირდიდა რამექნა აბა მომეკალი.
-კაი ხო კაი. და 8გაოცებულ თვალი დავინახე ერთმანეთზე უარესადრო გამოიყურებოდნენ-აბა რამოამზადეთ ბიჭებო.
-რამოვამზადეთკიარა ვერხრდავ რადღეშივარ ფქვილომაჭამეს და შენ სუარგეცოდები ხო. არარსებული ცრემლი მოიწმინდა.
-ეგეცთქვი რატო გაჭამეს მერე. შეუღრინა საბამ.
-რატო და მე ჩემიგრძნობები ვერმოვთოკე და ჩემს ტურფას შევეხე იქ იმანკიდევ მომ*ემთქო და არაო ჯერო. ამის ჩამორაკრაკება და ადგილიდან მოწყვეტა ერთი იყო.
-მოდი აქ შე პიდარ*სტო შენთუ ეგ ენა და ხელები ერთადგილას არ შეგ*ხარო ნახავ ფუ ამისი. გასწიოდა საბა გა თან რატის მისდევდა გარეთ როგავარდნენ ეგიყო შოკი ყველა ფქვილიან რატის და გაცეცხლებულ საბას უყურებდა ზოგი გაოცდა ზოგი იცინოდა აი ყვირილირო დაიწყო რატიმ მიშველეთ ჩემი გაუპატიურება უნდაო ამახე დუაიჭრა საბა და უფრო მაგრად გაეკიდა დაიჭირა ერთიორი აადო და კმაყოგილი გამობრუნდა. ნუ ეგ მევთქვი ერთი ორითქო თორე ისე საცოდავი რატი ყბას ვერამოძრავებდა ტუჩიდან სისხლი ჟონავდა და თვალიქონდა დასინიაკებული. ვაიმე საცემი კიიყო მაგრამ შემეცოდა და როცა იბანავა და ჭრილობა უნდა დამემუშავა ცრემლი წამომივიდა ნუ ბევრჯერ კიმინახავა ნაცემი და ყოველთვის მევუმუშავდი იმ ჭრილობებს მაგარმ არმიტირია არასდროს უბრალოდ მაშინ ძაან იყოხოლმე ნაბეგვიდა არკრუტუნებდა როცა სპირტსვადებდი ეხლაკიდე იმდენჯერ ამოიგმინარომ ვეღარ გავუძელი.
- კეს შემომხედე.
-...
-კეა შემომხედეთქო შენრა ტირი.
-...
-რაგატირებს ჩემო პატარა ჰა პირველადმხედავ ნაცემს თან ხოიცი ხუმრობით მოხდა.
-აუ შენ ხუმრობა ეძახედა ნახე როგორგტკივა რატოხარ შარიანი იმ ვირსკიდე ეაეუნდა ეცემე. კოპიანმა ავხედე.
-ეხლა ატრა*ებ აბა სპირტიანბამბასრომადებ არმეტკინება ეა რაცემაა რაცმაგასდა მე ერთად გვერდიგვერდ გვიჩხუბია და რადღეშიც ვყოფილვართ ეა არაფერია მალეგამივლის არმტკივა ვაბშე.
-მართლა? ეჭვისთვალით შევხედე.
-კი კი მართლა მოდი ეხლა ჩემთან. ხელებიგაშალა მეც უცებ ჩავეხეთქე კალთაში და კისერზე მოვხვიე ხელებიდა ჩავეხუტე იმანაც მომხვია ხელები მარა მაინც წამკბინა.
-ოე ცოტა ნელა შენითავი ოციკოლოხოარ გგონია ჩამენთხლა ჭაჭები. დამპალო მხარი გავკარი.
-რადღეშიხართ ჰა. შემოვიდა საბა.
-რადღეშიდა შევირო მიტირე ბავშვი მოგკლავ. ისევ გაადრამატურგა და დავინახე საბას როგორდაუსერიოზულდა სახე.
-რა .. რავქენი რატო იტირე.
-კაი რამ აგაფსიხა უბრალოდ როდავიკვნესე შეეშინდადა იტირა.
-არმიტირია თვალში სპირტი სემესხა. გადმოვხტი რატის კალთიდან.
იაადა ბიჭებო არგშიათ?.
-აუძაან ბიჭებმაკიარა უველამ წამოიყვირა .
-ხოდა წამოთ.
-კარტოფილიროდავწვი? შემოგვხედა ნიკამ და გამეცინა.
-თქვენ იმედზე ჩემიმტერი იყოს. დავცინედა დამზარეულოში გავედი პარკების ამოსაწყობათ თან გოგოებს გავძახე დამეხმარეთთქო.

P.S მოგესალმებით მეგობრებო დიდიხანია არაფერი დამიდია და მომენატრეთ. გთხოვთ შემიგასეთ რადგან ვერვხვდები კითხულობს კი საერთოდ ვინმე ღოტს გაგძელება. იმედიმაქვს მოგეწონებათ. და ველი თქვენ შეფასებას.



№1 სტუმარი სტუმარი Mariamimari

Vkitxulobt, magram didi dro gavida rac ar dagidia, arc velodo ukve, titqmis damaviwyda gmirebi. Warmatebebi

 


№2 სტუმარი სტუმარი მანანა

კარგია, წარმატებები, მაგრამ სანამ დადებდეთ, გადაიკითხეთ და შეცდომები გაასწორეთ.

 


№3  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი მანანა
კარგია, წარმატებები, მაგრამ სანამ დადებდეთ, გადაიკითხეთ და შეცდომები გაასწორეთ.

დიდი მადლობა გავითვალისწინებ ამისმერე და გადავიკითხავ უბრალოდ ტელეფონით ვწერ და ბევრი შეცდომა მეპარება. ყველანაირად ვეცდები გამოვასწორო შეცდომები

სტუმარი Mariamimari
Vkitxulobt, magram didi dro gavida rac ar dagidia, arc velodo ukve, titqmis damaviwyda gmirebi. Warmatebebi

მიხარია რომ კითხულობთ. უბრალოდ აბიტურიენტობა მოგეხსენებათ დატვირთული დროა და ვერ მოვახერხე დადება მაგრამ ასე აღარ დავიგვიანებ და ძალიან მალე დავდებ ახალ თავს

 


№4 სტუმარი ..

აუ მალე დადეთ რა:დ

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ძალიან მომეწონა და იმდენი ვიმხიარულე ცუდად ვარ????????????????????????????????????

 


№6  offline წევრი anamaria♡

სტუმარი ნესტანი
ძალიან მომეწონა და იმდენი ვიმხიარულე ცუდად ვარ????????????????????????????????????

ძალიან გამახარა თქვენმა კომენტარმა. მიხარია რიმ მოგწინთ მომდევნო თავი უკცე საიტზედევს იმედია მოგეწონებათ

..
აუ მალე დადეთ რა:დ

უკვე დავდე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent