შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყოფილი ნარკომანი (თავი 4)


15-03-2020, 10:48
ავტორი mari-mariam
ნანახია 885

სიცოცხლეს ვეღარ ვაგრძელებ... რთულია ჩემთვის მათ გარეშე ცხოვრება.
-ყველაფერი კარგად იქნება აი ნახავ..... გპირდები რომ ყველაფერს ერთად შევცვლით და ცხოვრებას ისევ ღიმილიანი თვალებით გააგრძელებ.
-შენი მჯერა მაგრამ საკუთარი თავის აღარ.
-ანდრეა მენდე გთხოვ.. კარგი?
-კარგი.


ეხლა მოვემზადოთ და გარეთ გავისეირნოთ თან მოსართავები ვიყუდოთ.
მაღაზიაში შევედით და რაც გვჭირდებოდა ყველაფერი ვიყიდეთ.შემდეგ კი გავისეირნეთ. სახლში რომ მივედით. ანდრეამ ნაძვის ხე გადმოიღო გავასუფთავე და მორთვა დავიწყეთ:, ჯერ წითელი წვიმები შემოვახვიეთ, შემდეგ იგრუშკები გავუკეთეთ, ბოლოს ნათურა შემოვახვიეთ. დანარჩენი რაც დაგვჩა ფანჯრები და ფარდები მოვრთეთ. ბუშტები გავბერეთ და ჭერზე დავკიდეთ.
-ანა მგონი ლამაზი გამოვიდა ყველაფერი ხომ.
-კი სიხარულო მეძალიან მომწონს.
-აუ მშია რამე მოამზადე კარგი.
-კარგი მიდი მაგიდასთან დაჯექი თან დაისვენებ
რამოდენიმე საათში ჩემმა გოგომ ყველაფერი მოამზადა მე კი მაგიდის გაშლაში მივეხმარე და მაცივრიდან ლუდი გამოვიღე რომელიც სულ მქონდა.
-ჭიქებს მოვიტან.
დივანზე ჩამოვჯექით და ანამ თავის ხელით ყველაფერი გამასინჯა.
-როგორ მოგწონს...
-საყვარელო ყველაფერი ძალიან გემრიელი იყო.
მე ცოტა ბევრი დავლიე..... ცოტახანში კი ალაგებაში დავეხმარე და ვუთხარი რომ: წამოვწვები კარგი?
-კარგი. მეც მალე მოვალ.
ოთახში შევედი და წამალი დავლიე შემდეგ კი წამოვწექი რადგან ძალიან დავიღალე. ანამ კი დამინახა მაგრამ არაფერი მითხრა. ჩემთან ახლოს მოვიდა და საწოლზე ჩამომიჯდა.
- ცოტა რთული იქნება შენთვის თავის დანებება მაგრამ ყველაფერს გავაკეთებ და დაგეხმარები .
-მოდი ჩემთან ჩაგეხუტო.... გვერდით მომიწვა და ჩამეხუტა... ისეთი თბილი და საყვარელი იყო.....
-მომავალში რა იქნება?
-რადა ცოლად მოგიყვან და ერთად ვიცხოვრებთ... მერე ვიმუშავებ და პატარებიც გვეყოლება. თუ გოგო იქნება ანნა დავარქვათ.
-და თუ ბიჭი იქნება?
-გაგა დავარქვათ ძალიან მომწონს ეს სახელი.
-კარგი სახელებია.
-დავიძინოთ რა ძალიან მეძინება. მე იქით დავწვები შენ კი აქ.
მეორე ოთახში გავედი. დივანზე დავწექი და ვფიქრობდი რომ ვერასოდეს ვერ გამოვჯამთელდე და ანამ მიმატოვოს ყველაფერი აზრს დაკარგავს ჩემთვის.
დილა ისე გათენდა ვერც მივხვდი. ანა ჩემთან ახლოს მოვიდა და მითხრა: ვერ დაიძინე? ჩემთან რატომ არ შემოხვედი.?
-არ მინდოდა გამეღვიძებინე.
-ყავას დალევ? ხომ არ გშია? თუ გშია რამეს მოგიმზადებ.
-არა არ მშია ყავა მინდა.
-აი დალიე შეგერგოს გემრიელად მიირთვი. მე ვმუშაობ დღეს დამირეკეს და უნდა გავიდე.
-დამირეკე რომ მორჩები და წამოგიყვან თან გავისეირნოთ.
ჩამეხუტა მაკოცა და წავიდა.
ასე გადიოდა დღეები........ როგორც ყოველთვის მე ისევ მარტო ვიყავი მოწყენილი. კარზე კაკუნი იყო გავაღე და გაგა დამხვდა
-ანდრეა როგორხარ რამდენი ხანია არ მინახიხარ გამიხარდა შენი ნახვა.
-მეც ისევ ანასტასიასთან ერთად იყავი ხო.
-კი ერთად ვცხოვრობთ ჩვენც.
-ბიჭო ხვალ ანას დაბადების დღეა წამო რა რამე ვუყიდოთ.
-კაი ძმა წამო.
გარეთ გავედით და მაღაზიებს ვათვალიერებდით და წითელი ლამაზი დათუნია დავინახე, შიგნით შევედით,
ცოტა ძვირი ღირდა და ფული არ მეყო გაგამ დამიმატა: -აუ ძმა დიდი მადლობა მერე გადაგიხდი.
-კაი რა ძმა რისთვის გყავარ. წამო ტორტიც ვიყიდოთ (ბანანის უყვარს ძალიან).
შევაფუთინეთ და წამოვედით. სახლში რომ მივედით ანამ დამირეკა მედა გაგა კი მის მოსაყვანად წავედით. დათუნია ჩემს ოთახში შევიტანე.
-გაგა როგორ ხარ.
-კარგად ანა შენ როგორ ხარ
-რავიცი კარგად დღეს ხელფასი ავიღე წამო რა რამე ვიყიდოთ.
-ანდრეა, შენ რა გინდა ჩემო სიხარულო და გიყიდო. რა მოწყენილი ხარ რა იყო.
-არაფერი რავი ლუდი მეტი არაფერი არ მინდა.
სახლში მივედით გაგა კი წავიდა. ნეტავ მოეწონება ? აუ ნეტა მოეწონოს რა.
ოთახიდან ანა სიხარულით გამოვარდა ჩამეხუტა და მაკოცა.
-საყვარელო ძალაინ ლამაზია იცი როგორ მომეწონა დიდი მადლობა მიყვარხარ მაგრად.
-მეც მიყვარხარ უზომოდ.
- აუუუ ბანანის ტორტი როგორ მიყვარს რა იცოდი ეს რომ მიყვარდა.
-გაგამ ამარჩევინა.
კიდევ ერთხელ ჩამეხუტა და მაკოცა მე კი მისი ჩახუტება ძალიან მიყვარდა.
-ძალიან გემრიელი იყო. გმადლობ ყველაფრისთვის.
-გაგასთვის არაფერი არ მიჩუქებია თან ამ დღეებში არ ეცალა და დაბადების დღე არ გადაგვიხდია და ხვალ გადავიხადოთ დღეს ბიჭებს მივწერ.
-კარგი მაშინ მე რამეს მოვამზადებ.
მომზადება დავიწყე და რამოდენიმე საათში მოვრჩი. შემდეგ კი ყველაფერი შევინახე.
-წერას მოვრჩი იმედია ყველა მოვა და რამე მიზეზი არ ექნებათ. ეხლა კი ძალიან მეძინება და დავწვები რა კაი?
-კარგი ღამე მშვიდობის.
ოთახში რომ შევედი უჯრა გამოვაღე და წამალი ცოტა ქონდა დარჩენილი.
ხვალ მოვუტან მაგრამ შევუნახავ იმედია აღარ დასჭირდება. მეც დავწექი და მალევე დამეძინა.
დილა რომ გათენდა მოვემზადე. ანდრეას ისევ ეძინა, ვაკოცე და აღარ გავაღვიძე. რომ გამოვედი ცოტახანში დამირეკა
-დილამშვიდობის სიხარულო როგორ გეძინა. აღარ გაგაღვიძე ისეთი საყვარელი იყავი.
-ისე წახვედი ვერც გავიგე, შენი ჩახუტება მინდოდა. ხომ იცი როგორ მიყვარს რომ მეხუტები.
-რომ მოვალ მერე ბევრს ჩაგეხუტები
კარგი მივედი უკვე დროებით.
ავდექი მოვაწესრიგე ყველაფერი და წყალი გადავივლე შემდეგ ვისადილე და ბიჭებთან წავედი. (ვისაც გუშინ მივწერე.)
ჯერ გაგასთან ავედი იქ კი :გიო, საბა, ბექა და დევდარიანი დამხვდა.
როგორ ხართ ძმებო სად დაიკარგეთ რომ აღარ გამოიარეთ.
-რავი ანდრეა შენ როგორ ხარ ძმა ვმუშაობთ რავი და დაღლილები ვართ.
-რავიცი ბექუშ მეც მინდა მუშაობის დაწყება რაც ბებო დავკარგე იმის მერე გარეთ არ გავსულვარ.
-ვიცო ძმა კიდევ ერთხელ მთელი გულით ვიზიარებთ.
-ალექსას, ადრიანეს და გველესიანსაც დავურეკოთ და გამოვიდნენ.
-კაი ძმა მე დავურეკავ (ბექა)
ამოვლენ ეხლა მალე ერთად არიან და მერე წავიდეთ.
-ვააა ძმებოო....... რა ხდება ყველა ერთად რომ ხართ.
-გაგას და ანას დაბადების დღე უნდა ავღნიშნოთ ჩემთან. და წავიდეთ უკვე.
ანასტასია შენც წამო ანაც მალე მოვა.



ჩემთან ავედით და ანა უკვე სახლში დაგვხვდა და ყველაფერი გამზადებული ქონდა უკვე. მივედი და ჩავეხუტე (ძალიან.)
-გაგა ბოდიში ვერ მოგილოცენ მე და ანდრეამ საჩუქარი ვიყიდეთ იმედია მოგეწონება.
მან საჩუქარი გახსნა და მადლობა გადამიხადა:ჩემს კოლექციას მივამატებ.
ბიჭები დასხდნენ მე და ანასტასია ერთად დავჯექით. მათ კი როგორც ყოველთვის ლექსები და სადღეგრძელოები წაიკითხეს:
(ადრიანე):
"გაგა გილოცავ ძმა მრავალს დაესწარი, უფალი გფარავდეს და ყოველივე საუკეთესოს გისურვებ.
-გაიხარე ჩემო ძმაო
საღამომდე იყვნენ შემდეგ კი წავიდნენ ანამ ყველაფერი მოაწესრიგა და შემდეგ დავიძინეთ.



№1  offline წევრი teona184

კარგია გააგრძელე <3

 


№2  offline წევრი mari-mariam

teona184
კარგია გააგრძელე <3


რამოდენიმე თავს კიდევ დავამატებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent