შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოულოდნელი სტუმარი !( 2 )


15-03-2020, 16:25
ავტორი ნათუშკა
ნანახია 1 142

ხელები მკერდთან გადავიჯვარედინე და დაველოდე თუ რას მეტყოდა , რამდენიმე წუთია ერთმენეთის პირისპირ ახლოს ვდგავართ და ერთმანეთს სახეში ჯიქურად შევყურებთ .სადღა მახსოვდა მუხლების ტკივილი მის შავ თვალებს ვუყურებდი მან ეს შეამჩნია და თვალებ მოჭუტული მიყურებდა.
- თუ არაფერს მეტყვი მაშ შევალ! მხრები გაბრაზებულმა ავიჩეჩე .
- ხვალ ისევ მოვალ ისევ ამ დროს გამოდი და ცოტახანი გავისერნოთ. ღიმილით ღიმილით მითხრა და ნაზად გამიღიმა .
- რავი ვნახოთ. დაბალი ხმით ვუთხარი და ტუჩი კბილებს შორის მოვიქციე.
- ვნახოთ არ ერთმანეთი უკეთ ხო უნდა გავიცნოთ. მხრები ოდნავ აიჩეჩა .თავის მანქანისკენ წავიდა რომელიც ოდნავ მოშორებით ეყენა .
- არ დამემშვიდობები?! მასთან ახლოს მივედი და ლოყაზე წამებში ვაკოცე უცებ შემოვბრუნდი და სირბილით შევედი ეზოში . მანქანის ხმა გავიგე და მივხვდი რო უკვე წავიდოდა. დედა იქვე იდგა და ყვავილებს რწყავდა . და როგორც ყოველთვის მეზობელი რომელიც 3 წლით ჩემზე დიდია მის საძმაკაცოსთან ერთად აივანზეა გადმოკიდული და სიგარეტს ეწევა მათ თვალები მალევე მოვაშორე , დედასთან მივედი ლოყაზე მაგრად ვაკოცე და ჩემს ოთახში ავედი მუხლებთან დახეული ჯინსი გავიხადე და იქვე მივაგდე მაიკაც მას მივაყოლე გარდიროვიდან მოლურჯო მუხლზე ოდნავ დაბალი კაბა გამოვიღე და უცებ გადავიცვი
ჰმ მუხლებს დავხედე ამას მერე მივხედავ . ტელეფონს ნაუშნიკები გავუკეთე და ყურებში გავიკეთე რაც პირველი მომხვდა თვალში ის ჩავრთე და ბოლომდე ავუწიე, მონაცრისფრო ფარდა გადავწიე და ფანჯარა ბოლომდე გამოვაღე მეზობელი აივნისკენ თვალები გამექცა და შევამჩნიე რო ოთხი წყვილი თვალი იყო ჩემსკენ მომართული ერთმა მეორეს რაღაც გადაულაპარაკა და სიცილი დაიწყეს ამის შემყურემ ბრაზისგან თვალები გავაფართოვე ნეტა რა ჯანდაბა აცინებთ .ფანჯარა უცებ დავხურე და საწოლზე დავებერტყვე ტელეფონი პატარა ტუმბოზე გადავდე და თვალების დახუჭვისთანავე ირაკლიზე ფიქრი დავიწყე, მოქერაო თმა და შავი ღამისფერი თვალები. კამერით სულ ორჯერ დავენახე არადა მაშინ არ შემიმჩნევია მისი ტუჩები რომლებიც ოდნავ მოწითალო და დაბუშტული ქონდა . ამ ფიქრებში უცებ გამახსენდა რო ხვალ სკოლაა და არაფერში არ მაქვს ნასწავლი . უცებ წამოვხტი სადაც წიგნები მელაგა იქ მივედი ქართული ავიღე და გაკვეთილის ძებნა დავიწყე მალევე ვიპოვე ხალიჩაზე კომფორტულად მოვეწყვე და კითხვა დავიწყე. ისიყო და სუყვეფრის სწავლას მოვრჩი წიგნი უნდა დამედო რომ ტელეფონის ხმა გაისმა წიგნი თავის ადგილას დავდე და ტელეფონი გავხსენი რადგანაც ბლოკი არ მედო sms მალევე გავხსენი ირას მოწერილი მონაწერი იყო . ჰმ როდისიყო ირას ვეძახდი ამ ფიქრებზე გამეცინა.
.....
- rashvebii
- arafers shen...
- mec arafers midi dagirekav da kamera charte)
- xval adre unda avdge da dazinebas vapireb aserom vera.
- kaii mash mec gaval. tkbili zili)
- shenc aseve
.......
მივწერე თუარა ტელეფონი გამოვრთე და დასატენად შევაერთე შუქი ჩავაქრე და პირდაპის საწოლზე დავწექი საბანი გადავიფარე და კონფორტულად მოვეწყე თვალების დახუჭვისთანავე ჩამეძინა...



№1  offline წევრი mariam_t

dzalian patara iyo , tavebi gazarde da male dade xolme <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent