შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ქობულეთი


3-04-2020, 21:43
ავტორი მიმინო❤
ნანახია 710

დილით ჩვეულებრივად დარეკა მაღვიძარამ 8:30ზე
მაგრამ დაეზარა ადგომა.ცოტახანში დედამ მოუკაკუნა კარებზე და უთხრა რომ სამსახურში აგვიანდებოდა.სწრაფად ადგა მოწესრიგდა და წავიდა სამსახურში.ის ძალიან ლამაზი გოგო არის მართლაც რომ ლამაზი.მას ნატა ქვია უმშვენიერესი გოგოა ცოტა ფერხორციანი.უყვარს სერნობა ამიტომ სამსახურამდე მისასვლელი გზა მუსიკის თანხლებით მისეირნობდა.საღამოხანს მოუვიდა სმსი მისი პაკლოვნიკისგან ალექსანდრესგან და უთხრა რომ მეორე დღეს ქობულეთში წასულიყო მასთან.ძალიან გაუხარდა დაჯავშნა იმსაღამოსვე ბილეთები და დილით ადრიანად წავიდა ქობულეთში.ასე 1ხდებოდა როცა ჩავიდა .არადა პირველად ხვდებოდა ალექს დაიბნა როცა დაინახა ფეხები აუკანკალდა და დასცხა.ალექსი მშვენიერი და სიმპატიური ბიჭია მაღალი შავგვრემანი თაფლისფერი თვალებით.გაუხარდა ალექსის დანახვა მიესალმა გადაკოცნა და წავიდნენ სასტუმროში დასაბინავებნად.ალექსი შინაგან საქმეთა წამინისტროში მუშაობს ის გამომძიებელია.ქობულეთში მივლინებით იყო და ამიტომაც დაპატიჟა ნატა თავისთან.მოეწონათ ერთმანეთი.მოწესრიგდნენ და წავიდნენ ზღვისპირას გასაგრილებლად.სულ ეწუწუნებოდა ნატა -ალექს წავიდეთრა ზღვის პირას გავგრილდეთო -ცოტახანი დავისვენოთ და წავიდეთო უპასუხა ალექსმა.მაგრამ იმდენიქნა რო წავიდნენ ზღვაზე.ნატამ ცურაობა არიცის ცოტა სიღრმეში შევიდა ალექსიც ეუბნებოდა რომ მეც არვიციო ცურვაო და ასე მოტყუებით შეიყვანა ნატა ზღვაში უცბათ ალექსი გადახტა და გაცურა თან დასცინოდა ხო მოგატყუეო.ნატა გაბრაზდა სიმწრით ავიდა ნაპირზე და იქვე ჩამოჯდა აქ გავგრილდები ტალღებითო.ცოტახანში მოსწყინდათ და წავიდნენ სასტუმროში.ჭამეს ლუდი და ჩიფსი მიირთვეს ცოტა შეთვრნენ და მოერიათ ვნება.ერთმანეთის ალერსით ისე შეყვნენ რომ ვერგაიგეს როგორ აღმოჩნდნენ საწოლში.ერთმანეთს გახადეს ტანსაცმელი და აღმოხდათ ვნების ხმები.სასიამოვნო ნეტარება განიცადეს ერთმანეთის ალერსით დატკბნენ ერთმანეთით.დილით რო ადგნენ მოწესრიგდნენ და წავიდნენ ზღვისპირას.გაგრილდნენ და წამოვიდნენ უკან.ერთმანეთით ტკბებოდნენ მაგრამ ერთირამ არიცოდა ნატამ რომ ალექს შეყვარებული ყავდა.ნატა თბილისში ჩამოვიდა.ენატრებოდა ალექსი მაგრამ თითქოს რაღაც შეიცვალა ვეღარ ცნობდა ალექს გაცივდა მის მიმართ.ცოტახანშიკი აღმოაჩინა რომ ალექს შეყვარებულიყავდა და მალე ქორწილს აპირებდა.ნატას კი ის შეუყვარდა.ძალიან დარდობდა გული სტკიოდა ფიქრობდა რომ არ იმსახურებადა ალექსი მისგან ასეთ დარტყმას.ისენი დაშორდნენ.ალექსმა ცოლი მოიყვანა.მაგრამ ნატას ისევ უყვარს ის.მაგრამ წინ მიიწევს იმედია უფრო წარმატებული და ბედნიერი იქნება.



№1  offline მოდერი ენქეი

ანუ წერის მანერა გაქვს დასახვეწი,იმან დაპატიჟა ქობულეთში, ალექსი სიმპათიურია,ესეც წავიდა,
ერთმანეთი მოეწონათ,იცურავეს დალიეს და საწოლში როგორ მოხვდნენ ეს ცოტა აი არვიცი.
თან საცოლე ყავდა ცოლიც მოიყვანა იმ ბიჭმა.
ეს ყველაფერი 10წლის ბავშვის ნაწერს გავდა.
არ მინდა კრიტიკული ვიყო,ჩემი აზრით ეს ისტორიის ზოგადი მონახაზი უფრო შეიძლება იყოს,მაგ მონახაზზე დაყრდნობით ააწყვე ისტორია.იმედი მაქვს შეძლებ და ჩემს რჩევასაც ცუდად არ მიიღებ heart_eyes
წარმატებები!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent