შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბარიკადები ცხოვრებისგან I


5-04-2020, 02:03
ავტორი მალიბუ
ნანახია 708

პატარა ფანჩატურის წინ, რომელიც მთლიანად ტყეში იყო ჩაფლული... იჯდა ჯირკვზე და ოფლით დაცარულ შუბლს დაკოჟრილი ხელით იწმენდდა. თვალი გაშტერებოდა და ფიქრებში ჩძირუყო, იხსენებდა წარსულს და მის აჩრდილებს რომლებიც ასე მრავლად იყო მის ცხოვრებაში, აღარ იცოდა რად იყო ქცეული ვინ იყო მის სხეულში, თითქოს სულში შავი ხვრელი ქონდა და ყველა მის ემოციას შთანთქავდა რაც კი რამე გააჩნდა, კი არ ცხოვრობდა უბრალოდ არსებობდა არსებობდა იმ ერთი მიზნისთვის რომლიც ასულდგმულებდა.
1990 წლის ოქტომბრის ცამეტს 22:30 წუთზე საშნლად წვიმდა, ქარი ზათქით ახეთქებდა ხეებს სამშობიაროს ფანჯრებს.. .,,ლამპის,, შუქზე ამ დღეს 11ბავში დაიბადა, 11ახალი სიცოცხლე და არავინ იცოდა ვის რა ბედი არგუნა გამჩენმა. მათ შორის იყო ტიტე ყანჩაველი ბავშვი, რომლის ჩასახვა ერთი ღამის შეცდომა აღმოჩნდა და სწორედ ამ შეცდომის გამო გადაწყვიტა გია ყანჩაველმა, რომ ცოლად მოეყვანა ქალი, რომელსაც არც კი იცნობდა..
მაშინ როდესაც გაიგო ნინო სამუშიამ რომ ფეხმძიმედ იყო ლამის გაგიჟდა, წარმოიდგინა როგორ გაიბერებოდა, გასუქდებოდა, დაუშნოვდებოდა, შეეცვლებოდა მკერდისა და უკანალის ფორმები და აღარცერთ კაცს მოეწონებოდა. მისი სადარდებელი ამ ვიწრო ხაზს არ ცდებოდა და მისი დაქალი, ერთადერთი ჭკუადმყოფელი ადამიანი მის გარშემო ძლივს აწყნარებდა... ნინო სამხატვრო აკადემიაში სწავლობდა, ოჯახიდან სწორედ სწავლის გამო წამოვიდა. მისი მშობლები ერთ პატარა სოფელში ცხოვრობდნენ და უნდოდათ სკოლის დამთავრების თანავე მიეთხოვებინათ ერთ ფერმერ გლეხზე, ეს რომ ნინოს უთხრეს დიდი ამბავი ატყდა და მეორე დღეს სოფლის ავტობუსით თბილისში ჩამოვიდა, მას მერე არც კი გაუხედავს მათკენ. ნინოს ერთი მეგობარი ლილი ნუცუბიძე ჰყავდა, ის ოჯახით თბილისში ცხოვრობდა და მათ შეიფარეს, როგორც შილი ისე მიიღეს და ნელ_ნელა ფეხი მოიკიდა.. სასწაულად ხატავდა და სამხატვრო აკადემიაში ჩააბარა მუშაობდა სტამბაში მკინძავად, ცოტახანში კი ცალკე გავიდა. იგი მაღალი, შავგვრემანი, დიდრონი ყავისფერი თვალები და დიდი სავსე ტუჩები ხვეული ყავსიფერი თმა ჰქონდა. ნამდვილად გამორჩეულად ლამაზი იყო და საპირისპირო სქესის ყურადღება არასოდეს აკლდა. ფული როცა შემოელეოდა მის ერთოთახიან ბინაში კურსელი ბიჭები ამოყავდა დროდადრო და ფულსაც ამით შოულობდა...
ასეთი შემთხვევა იყო როცა ნინოს კურსელმა თავისი ძმაკაცი გააცნო და რამდენიმე დღეში მოახერხა მისი საწოლში შეთრევა. გარკვეული დროის შემდეგ კი გულის რევები დაეწყო დაქალმა ექიმთან წაიყვანა და რომ უთხრეს ფრხმძიმედ ხარო კინაღამ გაგიჟდა. იმ წუთში გამოუცხადა ვიშლიო, ლილის წინააღმდეგობის მიუხედავად. ექიმმა ერთ კვირაში დაიბარა აბორტის გასაკეთბლად, ლილიმ გადაწყვიტა ჩარეულიყო იცოდა, რომ გიას მერე არავისთან ყოფილა და გადაწყვიტა მითვის ეთქვა. მისამართი გაიგო და სახლში მიაკითხა... გია იყო მაღალი მხარბეჭიანი ოდნავ კეხიანი ცხვირი ქერა ქოჩორი ცისფერი თვალები და წითელი ტუჩები მოზრდილი წვერით ძალიან სიმპატიური იყო., ლილიმ ყველაფერი უამბო და გადარია გია
-შენც კარგად იცი რომ ნინო ა და ეხლა გინდა მე შემომტენო??
-რას ამბობ არც მიფიქრია უბრალოდ არ მინდა მკვლელი გახდეს და საკუთარი შვილი მოკლას
-რატომ გგონია რომ ჩემია?
მხოლოდ ერთხელ ვიწექი მასთან და რაღამ მაინცდამაინც ჩემია?
-მას მერე არავისთან ყოფილა და მანამდეც რამდენიმე ხანი არ.... - გეყოფა, გეყოფა უღრიალა გიამ და ლილი გამოაგდო სახლიდან., მაგრამ მანამ სანამ წამოვიდოდა გიას ფურცელი მიაჩეჩა სადაც მისამართი და აბორტის გაკეთების დრო და თარიღი ეწერა.
ნინო უკვე აბორტზე შედიოდა როცა გამხეცებული გია შევარდა და ნინოს უღრიალა:
-ჩემ შვილს არ მოგაშლევინებ გაიგე? -
-შენ საიდან გაიგე?? გაოგნებული უყურებდა ნინო
-მაგას რა მნიშვნელობააქ მუცლით ჩემს შვილს ატარებ და რ მოქცემ ნებას მოკლა!!!
-შენ არავინ გეკითხება მე არ ვარ მზად გესმის? ჩემგან დედა ვერ დადგება თან მარტოხელა დედა ვერ ვიქნები. ტიროდა და მკვეთრად წასმული მაკიჟი სახეზე გადღაბვნოდა.
-გოგონა მაგდენი დრო არ მაქ გადაწყვიტეთ კლიენტები მელოდებიან.
დაიწყო ჯუჯთუნი ექიმმა.
-მივდივართ არ იკეთებს!! დაიგგრგვინა გიამ, მაჯაშ ხელი ჩაავლო და სულ ძალით ჩატენა იმ დროისთვის ფუფუნების საგნად მიჩნეულ მამამისის ნაჩუქარ ვოლგაში.
მას მერე ოჯახში გამოუცხადა, რომ ცოლი მოყავდა.
იმ დრის ბნელ 90-იანებში სტერეოტიპული აზროვნება და საზოგადოებრივი აზრი ყველაზე და ყველაფერზე წინ იდგა და როცა ღარიბ - ღატაკი, უთვისტომო რძალი ოჯახში შევიდა, ატყდა კორიანტელი წყევლის, გინების და ვერაფერმა ძალამ ვერ გააჩერა სანამ არ გაიგეს რომ ეს,, მათხოვარი,, როგორც მოიხსენიებდნენ შვილიშვილს ჩახუტებდა 8თვეში. ციტა ძნელად გადახარშეს მომხდარი და ეხლა იმაზე დაიწყეს სჯა_ბაასი დედამ მამამ და ძმამ როგორ გაეცნოატ საზოგადოებისთვის ნინო.
დრო გადიოდა ნინო და გია შეეჩვივნენ ერთმანეთს და თითქოს სიმპატიებიც გაუჩნდათ ერთმანეთის მიმართ, ერთად რომ გამოჩნდებოდნენ ისეთი ლამაზი წყვილი იყო იტყოდით ფერი ფერსაო, მაგრამ რათ გინდა ვერაფრით ეგუებოდა ნინო ამხელა მუცელს და გულჺი ფიქრობდა ნეტა შემთხვევით ფეხი რომ წამოვკრა და მონეშალოს რა მოხდებაო?! ვერ იტანდა ნაყოფს და ფიქრობდა რომ ცხოცრებაში ძალიან დიდ ტვირთს აიკიდებდა მისი არსებობით.
გია კი ბედნიერი იყო რომ ცოტახანში შვილს გაიცნობდა, მაგტამ ატყობდა ნინოს დამოკიდებულებას და ეშინოდა რომ ვერასოდეს მიიღებდა შვილს და მათი მომავალი ბუნდოვნად ესახებოდა. გია ინჟინერი იყო და მომავალში დიდი გეგმებიც ქონდა, უნდოდა სამშენებლო კომპანია აეშენებინა, უკვე იმაზეც ფიქრობდა როგორ აშენებდნენ მრავალსართულიან სახლებს ის და მისი შვილი. ნინოს წარსული აფიქრებდა იცოდა გამოსწორდა მაგრამ მაინც ღრღნიდა ეჭვი, რომ შეიძლებოდა მომავალშ ისევ გაეხსენებინა ძველი პროფესია, თუმცა სეულებით არ იყო ეჭვიანი მაინც თამოყვარეობა არ აძლევდა მოდუნების საშუალებაას და ყველა კაცის გამოჩენაზწ ნინოს მზერას საჱერში ატარებდა. არც ორსული ცოლს ენდობოდა და არც გარემოცვას სადაც მათ უწევდათ ტრიალი, გარდა ოჯახის წევრსბისა და რამდენიმე ძმაკაცისა.
დადგა ნინპსთვის დაწყევლილი დღე როცა პატარა ყანჩველი, ნინოს ტვირთი უნდა მოვლენოდა ქვეყანას. ბავრი იწვალა იღრიალა კიდევ უფრო შეზიზღდა ის დღე და ის ადამიანი ვინც დაბადა.
გარეთ ისეთი კორიანტელი იყო კლინიკის ფოიეში სადაცვკედლები აჭრელებული იყო სახელებით და ციფრებით ელოდნენ როდის დაიბადებოდა პატარა ყანჩველი და აი გამოვიდა ბებია ქალი და ახარა ბიჭ შეგეძინათო ატყდა ერთი ამბავი ხვევნა კოცნა, მარა იდილია ბებია ქალმა დაურღვიათ რომლის ჯიბეშიც რდენიმე კუპიურის ჩაჩურთვას ყველა სათითაოდ ცდილობდა., გახარებული ბებიაქალი ამაყად მოეფარა თვალს გაჭარტლული კლინიკის ფოიეს.
გიას მამას ტიციანი ერქვა და უნდოდა შილიშვილსაც რქმეოდა მისი სახელი, თუმცა გიას მამის სახელი დიდად თვალში არ მოუვიდა და ტიტე ყანჩაველი ამოკაწრა დაჯღაბნილ კედელზე. ახლა ამაზე გადაირივნენ, როგორ შეიძლება მამის სახელი რო არ დაარქვიო, ყველა მასე არქმევსო, მე ვინ ვარ ოჯახშიო, ხალხი რას იტყვისო და ასე შემდეგ, მაგრამ ისე მოწონდა გიას არც კი მოუსმინა და არც შეიმჩნია ლანძღვა გინება.
გადიოდა დრო და ცხოვრების რუტინაც გრძელდებოდა, იცვლებიდა და უფრო მეტად ლამაზდებოდა ტიტე მაგრამ არ იცვლებოდა დედის დამოკიდებულება შვილისადმი თუ შეიძლება მათ ურთიერთიერთობას დედაშვილობა უწოდო უფრო გერის და დედინაცვლისას ჰგავდა. არ აჭმევდა არ უვლიდა არ აცმევდა და საერთოდ ვერ იტანდა. დედამთილს გადაულოცა და მას მერე ლოგინიც კი არ დაურწევია, და თუ მოუწწევდა დატოვება ჩუმად ჩმეტდა და ატირებდა. გიამ მერე ნელნელა შრეჩვია და ცოტა უფრო დათბა ბავშვის მიმართ და ეგეც იმიტომ რომ სახლიდან არ გაეგდო გიას., იცოდა ტიტე მისთვის ყვრლაზე ძვირფასი იყო.
გადიოდა წლები ტიტე უკვე 10 წლის იყო ამ წლების განმავლიბაში დედის წყალობით ბევრი ჩხუბისა და ცემის ატანა უწევდა და ხშირად ჩალუჯებებიც ქონდა მაგრამ არავის აჩვენებდა არ უნდოდა თავისი მიზეზით მშბლებს ეჩხუბათ.
ტიტეს ძალიან უყვარდა ბებია და ბაბუა ამიტომ ბებია როცა დაეღუპა სიმსივნით ძალიან განიცა და და რთულად გადაიტანააი ბაბუა მეტად საშინელ ვითარრბაში დაეღუპა ცოლის დაღუპვიდან წლის თავიც არ იყო გასული როცა შემთხვევოთ თავისი რძალი ნინო თავის მეორე შივილთან სრულიად შშვლები დაინახა, კაცს იმფარქტმა დაარტყა და არავინ იცოდა ამის ნამდვილი მიზეზი გარდა ზემო ხსენებულებისა. ამ საიდუმლოს და კიდევ ბევრს ერთად ინახავდნენ და მალულად ხვდებოდნენ ერთმანეთს.
დრო ისევ უეცრად და უკანმოუხედავად გადიოდა ტიტე ყანჩაველი უკვე 15 წლის ჩამოყალიბებული და განათლებული თინეიჯერი იყო დადიოდა ფეხბურთზე და ინგლისურზე სწავლობდა კარგად და საკმაოდ პოპულარული იყო სკოლაში თუმცა ბუნებით ჩკეტილი ადამიანი გახლდათ ჰყავდა მეგობრები მაგრამ ვერავის უყვებოდა ოჯახში დაძაბულ მდგომარეობაზე რაც დრო გადიოდა მით უფრო ბევრს ფიქრობდა და ერთი შეკითხვა მუდამ აწუხებდა, რატომ არ უყვარდა დედამისს? იქნებ თვითონ იყო ცუდი ადამიანი? მაგრამ ჩვენ ხომ თავად არ შეგვიძლია ოჯახის წევრების არჩევა? უპირობოდ გვიყვარს და ვიღებთ მათ ისეთებს როგორებიც არიან. კიდევ კარგი გია ჰყავდა გვერდით, მაგრამ დედის სითბო სულ სხვაა ალბათო ფიქრობდა. რაც ლიანა ბებია გარდაეცვალა მას მერე არ იცოდა რას ნიშნავდა დედის სითბო. ის იყო მისი დრდაც და ბებიაც, ხანდახან როგორ უნდოდა ჩხუტებოდა და ეკოცნა ეთქვა რომ უყვარს და რომ ყველა ტკივილს აპატიებდა ერთი თბილი მზერის სანაცვლოდ, მაგრამ მისგან მხოლოდ აფერისტობას და გულგრილობას იღებდა.....
ერთ დღეს ფეხბურთის მატჩი ქონდა და გია წასასვლელად ემზადებოდა, შემდეგ მაგდონალდშ უნდა გაევლოთ, სთხოვა ნინოს წამოდი გაეხარდება ტიტესო, მაგრამ თავის ტკივილი მოიმიზეზა და შინ დარჩა. გიას წასვლის მერე გელას დაურეკა გიას ძმას და ახარა მარტო რომ იყო,. ხოტახანში კი ახურებული თხასავით აჟიტირები გელა მოვიდა ნინოც, გაპრანჭული კეკლუცად დახვდა...
ტიტეს გუნდს სტადიონზე გასვლა უწევდა, როცა საპირისპირო გუნდის მწრთვნელი ავარიაში მოყოლილა და მაგის გამო გადადეს სამი დღით მატჩი, ტიტე და გია მაგდონალდში წავიდნენ და მხიარულად დაბრუნდნენ სახლში., კარები შეაღეს და რას ხედავენ შუა მისაღებში ერთმანეთში ახლართული ორი შიშველი სხეული დახვდათ, რომელთა ხმებიც არემარეს აყრუებდა. გაოგნებულები ადგილოდან ვერ იძვროდნენ, გია ჩაიკეცა დ გულზე მიიჭირა ხელი, ტიტეს კი გული აერია და რაც კი რამე ქონდა მუცელში თან ამოაყოლა. ხმაურზე მიიხედეს და უცებ წამოვარდნენ ზეზე. გია ცუდად იყო ვეღარ სუნთქავდა, ტიტე გარეთ გავარდა გია ტაქსიში ჩასვა და კლინიკაში უნდა წაეყვანა, სანამ გავიდოდა დაუბარა: მეორეთ ცხოვრებაში ჩვენი გზები არასდროს გადაიკვეთოს თორემ დავივიწყებ რომ ადამიანი ვარ და არა თქვენისთანა პირუტყვი, არასდროს მოგცემთ მოახლოების უფლებას და ამ სახლშ მოსული არ გნახოთ არცერთიო და კარები გაიჯახა....



პირველად დავდე საიტზე ისტორია და ძალიან ვღელავ☺️☺️☺️ველი შეფასებებს




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent