შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულმა ჩემი ცხოვრება რადიკალურად შეცვალა(თავი4)


5-04-2020, 20:23
ავტორი Kingeka
ნანახია 810

მოკლედ,რომ გითხრათ თავი ამტკივდა შაბათ-კვირაზე ირაკლიზე ფიქრით.ვერ გამეგო რა უნდოდა ჩემგან,რატომ აღვიქვამდი უნაურად მოკლედ 1000 სისულელე მიტრიალებდა თავში მაგრამ,მაინც რაღაც მიყოლიებდა და მითანხმებდ,რომ წავსულიყავი.სიმართე რომ გითხრათ ისე მომაჯადოვა,რომ მგონი ანიტას და სალომეს ვარაუდი გამართლდა.
-მა რაღაცაზე მინდა დაგელაპარაკო.
-გისმენ შვილო რამე მოხდა რამეე?
-არაა მამა მარა ირაკლიზე მინდა გითხრა რაღაც.ძალიან უცნაური ტიპია არ მინდა,რომ წავიდე შენ იცი და მიშვებ გთოვ არ მინდა წასვლა უთხარი რამე რაა.
-შვილო ირაკლი არაა ისეთი როგორიც შენ გგონია,კარგად ვიცნობ,
მიეცი უფლება უკეთ გაგეცნოს.ჩემი ხათრით ჩემო პრინცესავ.
-კარგი,იცოდე შენი ხათრით ვაკეთებ ამას იმიტომ,რომ მიყვარხარ.
-მადლობა,ოღონდ ეცადე რომ უხეში არ იყო ფეთქებადია ხანდახან.
-კაი მა გავითვალისწინებ.
ბოლობოლო ჩავალაგეთ ჩანთა და გემრიელად დაგვეძინა.დილით კი 10ზე გამაღვიძა ანიტამ.მე შორტი,მუქი ლურჯი მაიკა და თეთრი ბოტასები ჩავიცვი ზემოდან მუქი ლურჯი შემოსაცმელი შემოვიცვი.მზის სათვალე გავიკეთე და დაბლა ჩავედი,სალო უკვე მზად იყო.ირაკლი და სალომე მისაღებსში მელოდებოდნენ.
-ჩემს პრინცესას უვე გაუღვიძია!-ამ ნათქვამს მოველოდი ირაკლისგან,მაგრამ ისე თქვა თითქოს მაგის გაზრდილი ვიყო.
-ვაა როდის აქეთ გავხდიშენი პრინცესაა?
-მაგ კითხვაზე უკვე გაგეცი პასუხი.თუ გინდა გაგიმეორებ!
-არა გმადლობ მახსოვს სკლეროზი არ მჭირს.
-კაი,კაი წავიდეთ ,შენი ბარგი უკვე ჩავდე,წინ დაჯექი.ჩემი მეგობები უკვე ჩავიდნენ რაღაც საქმე ჰქონდათ სანამ ჩავალთ ისინიც მოვლენ ოღონდ ჩემი ძმაკაცი უნდა გავიყოლოთ გიორგი მეკოკიშვილი.
-ოკ.
-ვაიმე რა კარგი სუნი აგდის რა დაისხიი?
-გუჩის სუნამო მასხია.რა მოხდა ესეთი ცუდია?
-არ პირიქით ყოველთვის მაკვირვებ შენი სტილით,ყოველთვის ლამაზად გამოიყურები.
-მადლობა.
-აი მოვედით გიოსთან.
-გამარჯობათ გოგოებო,მე გიო ვარ!
-გამარჯობათ.გიოსთან ერთად როცა გავაგრძელეთ გზა რომ სალო და გიო ლაპარაკში გაერთნენ და მივხვდი რომ საღადავო თემა მომეცათქო.თურმე წინანდალში მივყავდი.ვიცოდი რომ კახეთი განსაკუთრებულად ლამაზი იყო სულ მაინტერესებდა ეს კუთხე.
-ვაუ ირაკლი რა სილამაზეა.
-ჯერ სად ხარ.ეხლა,რომ ჩავალთ წინანდალში და დავბინავდებით სიღნაღი და თელავი უნდა დაგათვარიელებინო.
-ისა სიღნაღის სიყვარულის ქალაქს არ უწოდებეენ?
- კი მართალი ხარ.(ირა,გიო სალო.)
წინანდალში რომ ჩავედით ირაკლის აგარაკი ძაან მომეწონა.კახელია წარმოშობით და ღვინის ქარხანაც კი აქვს. სახლში,რომ შევედით ყველა მეგობარი შეყვარებულებთან ერთად გავიცანი.ესე იგი:დემეტრე-ანასტასია,ნია-ალექსანდრე,თაკო-თორნიკე.
-მეგობრებო გაიცანით ეს ნატალია,ჩემი საცოლე.
ამ სიტყვების გაგონებაზე არ ვიცოდი რა მექნა და თავი ბუნებრივად დავიჭირე.
-სასიამოვნოა თქენი გაცნობა.
-ძმაო მაგრად გაგიმართლა(დემეტრე)
-გეთანხმები.(ირაკლი)
-თქვენის ნებართვით მე მაღლა ავალ.
მაღლა რომ ავედი დავბინავდი და ისევ ქვემოთ ჩამოვედი.
ბიჭები უკვე შამფურზე ხორცს აცმევდენენ გოგოებმა საჭმელების კეთება დავიწყეთ.საჭმელების კეთებას რომ მოვრჩით სუფრა გავშალეთ ბიჭებმა სამნაირი ღვინო:საფერავი,რქა წითელი და მანავის მწვანე გამოიტანეს მარნიდან და ყველა ერთად მივუსხედით.
-მოდი გავსინჯოთ აბა ნატოს ნახელავი. (ნია)
-ჩემს საცოლეს საუკეთესო ხელი აქვს.(ირაკლი)
ღვინოც დავლიეთ. გიტარაზეც დავუკარით.მე იმდენი მომივიდა რომ ირაკლიმ მიმაცლა საძინებლამდე.
-ირაკლი შენი საქციელების მიუხედავად მაინც შემიყვარდი.
-ვიცი,მეც მიყვარხარ მაგრამ ეხლა მთვრალი ხარ და დაიძინე.
ჩემი ოთახიდან გადიოდა როცა მაჯაში ხელი ჩავალე კარები დავკეტე და გემრიელად ვაკოცე.ეს გრძნობა შემდეგ უფრო დიდ გრძნობაში გადაიზარდა.დილით...



№1  offline წევრი chungha

ეკკ საოცრება ხარ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent