შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ოცნება უფასოა (თავი 8 )


16-04-2020, 19:42
ავტორი Mari Orjonia
ნანახია 1 475

მე მაქ ერთი იდეა ისე რო იცოდე.
- მიდი აბა მოყევი
-კაი, ანუ ჯერ არ თქვა რომ იცი ფული რომ გაქ, და რომ მიიღებ და ჩალიჩს რო დაგიწყებენ 1 ლარიანი მიუგდე და უთხარი "ეს იმის საფასურია რასაც მიკეთებდით" თქო - სამივე ხარხარებს ლიკას სულელურ იდეაზე.
- ვაი დედა ცუდად ვარ, გოგო კაი ახლა მე მზად ვიქნები 5 წუთში და გამოგივლი ვარჯიშზე არ დაგვაგვიანდეს თორე ციცინო გაგვპუტავს - ისევ იცინიან ციცინოს წარმოდგენაზე.
- კაი კაი თან მეც ახალი ჭორები გავიგე.
- რამე მნიშვნელოვანი?
- რომ გნახავთ მოგიყვებით - დააინტრიგა გოგოები ლიკამ.
- "თ" ?
- ხო ლიზი და ბიჭებიც მოდიან.
- აჰა კაი 5 წუთში მანდ ვარ.
- კაი, მიყვარხარ.
- მეც
- ეე მე? - წაიწუწუნა ლიზიმ
- შენ გიო გყავს ჩვენ ერტმანეთი.
- ეე რა წესია
- კაი ვრადაობ შენც მიყვარხარ.
- შენ ც კი არა მე უნდა გიყვარდე
- კაი კაი.
ნიტა მართლაც 5 წუთში მზად იყო, ფეღბურთის ფორმა ჩაიცვა ზევიდან დიდი ჰუდი და სპორტული შარვალი გადაიცვა ჩანთა, გამოსაცვლელუ ტანსაცმელი და საჭირო ნივთები აიღო და ქვემოთ ჩავიდა, ჩასულს სანდრო ( ბიძამისი) დახვდა.
- ვაა მოულოდნელი სიუპრიზიი.
- რაიყო არ გაგიხარდა ჩემი მოსვლა?
- არა სანდრო როგორ არა მარა ახლა მივდივართ ლიკასთან და მერე მიგყავართ სტადიონზე, თან მანქნით ხარ.
- კაი მიდი დაჯე.
მანქანაში დასხდნენ
- სანდრო? რაღაცას გკითხავ ოღონდ არ დაიწყო ტყუილების ბოდიალი იცოდე შეგატყობ თუ იტყუები.
- კაი მიდი გამოუშვი.
- მამაჩემი სადაა? რატო მიგვატოვა, ცოცხალია? და თუ ცოცხალია როგორია. - თქვენ წარმოიდგინეთ და პირველად იკითხა მამამისზე რაღაც, ადრე არ აინტერესებდა უფრო სწორედ ძაან აინტერესებდა მაგრამ სულ ამბობდა " ვეკიდეთ და ჩვენთვის ფული არ ქონდაო" ამიტომ არ კითხულობდა მაგრამ როცა გაიგო რომ დიდი კომპანია დაუტოვა მიხვდა რომ ფულში არ იყო საქმე და დააინტერესა.
- მისმინე არ მინდა ზედმეტებზე იფიქრო წელს ბოლო წელი გაქ სკოლაში ნიტა
- სანდრო დამშვიდდი გამოცდებისთვის მზად ვარ თითქმის ძაან ცოტა დამრჩა, და თუ არაფერს არ მომიყვები საერთოდ არ შევალ გამოცდებზე. - უკვე გაბრაზებას იწყებდა ნიტა.
- ნიტა ზედნეტები მოგდის და...
- კიდე მე მომდის ზედმეტები? უკვე თითქმუს 18 წლის ვარ და მამაჩემზე არაფერი არ ვიცი, და კიდე მე მომდის ხო ზედმეტები. - უკვე ყვირილზე იყო გადასული ნიტა. - მაგ კომპანიის დატოვებას ჯობდა თვითონ დარჩენილიყი მაგრამ გაიქცა ნამდვილი რაჩარივით.
- ნიტაა - პირველად დაუყვირა სანდრომ - არ გაბედო და მამაშენზე ლაჩარი კი არა საერთოდ ცუდად მოხსენიაება არ გაბედო.
- გააჩერე მანქანა.
- რა?
- გაააჩერე მანქანა - ამჯერად უფრო ხმამაღლა უთხრა. სანდროსაც სხვა გზა არ ქონდა მანქანა გააჩერა, ნიტა კი მაშინვე გადახტა მანქანიდან და ფეხით გაუყვა ლიკას სახლისკენ გზას. ცოტა ხანში მიბიდა კიდეც და კარზე ზარი დარეკა. ლიკამაც ისე მალე გააღო ნიტამ იფიქრა კართან ხომ არ მელოდებოდაო.
- მე მზად ვართ წავედით, ბიჭები და ლიზი უკვე მანდ არიან.
- კაი წავედით.
- რა გჭირს ნიტა?
- არაფერი სანდროს ვეჩხუბე, მამაჩემზე ვკითხე და "გამოცდები გაქ და არ მინდა სხვა რამეზე იფიქროო" - სანდროს ხმას გააჯავრა ნიტამ.
- ხოოო, კაი ეგ არაუშავს ბოლოს მაინც ხო გაიგებ არაა, დამშვიდდი
- შენ რა ჭორები გქონდა აბაა? რა მოხდა ჩვენებს ხომ არ ეხებათ.
- არა გოგო რატიზე გავიგე რაღაცეები, მამამისი 18 წლის წინ დაუჭერიათ ნარკოდილერი ყოფილა ძაან ცნობილია თავისის ბიზნესი აქ იმიტო რომ რამე ეჭვი არ შეიტანონ მის სიმდიდრეში, პოლიციამ ვერადა ვერ წაასწრი ფაქტზე.
- აბა 18 წლის წინ დაიჭირესო?
- ანუ ხოო მარა გამოძვრა, რატის დედა მშობიარობას გადაყვა, რატის მამამ კი ახალი ცოლი მოიყვანა, ამ ცოლმა ვიღაც ლაშასთან უღალატა, ამ ლაშას თურმე ყველა იცნობს რაა ანუ ცნობილი და მდიდარია ყველაგან თავისი ხალხი ყავს იარაღებით ვაჭრობს, ამ კაცმა არ იცოდა გათხოვილი რომ იყო , ეს ქალი ლაშასგან ორსულად დარჩა, რატის მამა ბატონი გია მიხვდა რომ ღალატობდა 2 თვე დასასვენებლად იყო და ცოლი ორსულად დახვდა, ამ გიამაც მიატოვა და ლაშამაც, მაგის მერე გია ლაშას ეძებს მარა ჩემი ფეხები ვერაფერს ვერ შვება თურმე
- იმ ერთი ბო*ი ქალისთვის ეძებს?
- არა კიდე მოხდა რაღაც.
- მერე რა მოხდა?
- მერე აღარ ვიცი
- აუუ რა გაგარძელება მაინტერესებს და რა ვქნა ახლა?
- აუ მეც ეგრე ვარ, გაგრძელება მაინტერესებს ძაან.
ამ ჭორავ ჭორავში სტადიონზეც მივიდნენ.
- სად ხართ გოგოებო ამდენ ხანს? - იკითხა ლიზიმ
- მალაყვაში კიბეები როა ეე მანდ ვიყავით.-გაიღადავა ნიტამ თავისი აზრით, ჰუდი და სპორტული შარვალი გადაიძრო და ლიზის გადაეხვია.
- კაი ახლა ღადავის გარეშე.
- კაი სად უნდა ვყოფილიყავით მოვჭორაობდით, გამარჯობა ბიჭებო. - მიესალმნენ ლიკა და ნიტა ბიჭებს.
- ნიტა ლიკა მოედანსე ჩქარა - ციცინოს ჩხავილმაც არ დააყოვნა.
- ნიტა და ლიკა თქვენ დააგვიანეთ ამითომ ჩქარა 5 წრე.
- აუ მასწ კაი რა მანქანა დამეჯახა კინაღამ თორე არ დავაგვიანებდით - ტყუილი მოიფიქრა ლიკამ წამში.
- ახლა ცოცხალი და ჯანმრთელი ხარ ამიტომ 5 კრუგი ჩქარა.
- აუუუ
- აუუუ
- ნუ წუწუნებთ მიდით
უზარმაზარი მოედნისთვის დაიწყეს კრუგების შემორტყმა თან ჭორავი.
- აუ მეზარება რაა, რა წესია.
- აუ ხოო
ხუთი კრუგი ასე ჭორავში გაიძუნძულეს და დაღლილები შეუერთდნენ სხვა ბავშვებს.
ბევრი ივარჯიშეს და გაოფლილები საშხაპეში გაუძახეს.
- ვაა ყოჩაღ თქვენს გაძლებას თქვენი შრმხედვარე მე დავიღალე. - სიცილით უთხრა რატიმ და მხარზე ხელი ჩამოადო ნიტას.
- აუ დავაი რა ისედაც მცხელა. - რატის ხელი მოიშორა და საშხაპისკენ წავიდა.
- რა დაემართა ? - გაკვირვებულმა იკითხა ლიკამ
- სანდრომ მოუშალა ნერვები.
- აუუ ვინაა ეს სანდრო ამისთანა.
- რაიყო რატი ხომ არ ეჭვიამობ? - მხარი გაკრა გიომ ძმაკაცს.
- არა შენ ხომ არ უბერავ.
- კაი კაი.
ლიკაც დაქალს მიჰყვა საშხაპეში.
- ნიტა რა გჭირს რაღაც იმ ისტორიის მერე უცნაურად იქცევი. - გაკვირვებულმა კითხა ლიკამ დაქალს.
- ხოო ვიცი, ეს ისტორია თითქოს ვიცი, საიდანღაც მეცნობა მაგრამ არ ვიცი საიდან.
- აუ თუ გაიხსენებ მომიყევი რა მე გავალ მანამდე.
- კაი - ლიკა გავიდა ნიტაც მორჩა ბანაობას და ტანსაცმელი გადაიცვა. - ეს ისტორია ვიცი, საიდანღაც ვიცი - ხმამაღლა ფიქრობდა ნიტა, როდესაც იგრძნო ცხვირზე აფარებული ნაჭერი და მაშინვე გონება დაკარგა.
როცა გამოეღვიძა სადღაც სარდაფში ხელებ და ფეხე შეკრული იჯდა ყველგან მისი სურათები იყო მთელი ერთი კედელი ნიტას სურათებით იყო გადაჭედილი,ნიტას ყოველი მნიშვნელოვანი თუ არა მნიშვნელოვანინი დღე ,ყველაფერი გაიაზრა და სიცილი დაიწყო, მის ხარხარზე ორი კაცი შემოვიდა, სიბნელეში არ ჩანდა ვინები იყვნენ მაგრამ მაინც შესამჩნევი იყო რომ დიდი კაცები იყვნენ. უკან კიდევ ერთი კაცი შემოვიდა ეტყობოდა რომ ბოსი იყო.
- სასაცილოდ ნამდვილად არ გაქვს საქმე ნიტა მაისურაძე.
- არა როგორ არ მაქ სასაცილოდ საქმე, მალე გამოცდები მქონდა მადლობა გატაცებისთვის მეზარებოდა სწავლა. - სიცილს არ წყვეტს.
- მამაშენივით ცინიკოსი ხარ.
- არ ვიცნობ მამაჩემს ამიტომ ვერ დაგეთანხმებით.
- სამაგიეროდ მე ვიცნობ მამაშენი ნამდვილი ნაბი*ვარია
- არამგონია თქვენნაირი ნაბი*ვარი იყოს. - ამის თქმა და ნიტას მარჯვენა ლოყა აეწვა, ტუშიდან კი სისხლი წამოუვიდა.
- აი ხო ხედავთ? 17 წლის ბავშვს ხელს ურტყამთ, ამის მეეე მამაჩემზე ნაბი*ვარი არ გეთქმით.
- მამაშენმა რა გააკეთა არ იცი ამიტომ ნუ ლაპარაკობ.
- მაშინ მომიყევით რომ ვიცოდე.
- მოგიყვე? კარგი მაგრამ იცოდი შენ ნაბი*ვარი რომ ხარ? - ნიტა ხარხარებს
- თქვენ რა მეღადავებით? ამის გამო მომიტაცეთ? რათქმაუნდა ვიცოდი. - იღიმის.
- არა ამის გამო არა ჩემი ფულის დასაბრუნებლად ხარ აქ.
- აჰა ანუ თქვენი ფულის, მერე მე რა შუაში ვარ ჩანთაში მარტო 10 ლაირიანი მიდევ აიღე სუ შენი იყოს ამის გამო რა ამბავს ტეხ, ან მოიცა სუ შენი რატო ამ გომბეშო კაცებს რო აწუხებ - თავი დაცვებისკენ მიაშურა - მაგათაც გაუნაწილე ცოტა.
- შენ იხუმრე მაგრამ ვფიქრობ აქ დიდ ხანს მოგიწევს ხოფნა. და ხო მალე უფროსი მოვა და დაგერხა.
- ვაა მე შენ მეგონე უფროსი.
- არა დამიჯერე მე რომ დაგარტყი ეგ მოფერებად მოგეჩვენება.
- ჯერ მომიყევით რისთვის მსჯით.
- მამაშენმა ლაშა მაისურაძემ და ბატონი გიას ცოლმა მახე დაუგეს.
- აჰა აი თურმე საიდან მეცნობა ეს ისტორია - წაიდუდუნა ნიტამ.
- რა თქვი?
- არაფერი. და მახის დაგება რა შუაშია მამაჩემმაც არ იცოდა ბო*ი დედაჩემი გათხოვილი თუ იყო.
- როგორ არ იცოდა მშვენივრად იცოდა და დედაშენს მიჰქონდა გიას გეგმები მამაშენთან.
- აუ მამაჩემი ძაან მაგარი ტიპი ყოფილა დედაჩემს საწოლშიც იყენებდა და კარიერაშიც - ისევ იცინის ნიტა.
- ეს ბაბშვი ნამდვილი მამამისია. - უკნიდან ესმის ნიტას ბოხი ხმა.
- გამარჯობა უფროსო - თავი დაუხარა იმ ადამიანმა ვინც ნიცას უფროსი ეგონა.
- ვაა უფროსიც მოსულაა, იქნებ მითხრათ აქ რატომ ვარ?
- მამაშენი ჰაკერების საშუალებით დღესაც ბევრ ფულს იპარავს მე კი 1 მილიონი მომპარა ასევე ცოლი , მაგრამ ეგ ქალი არ მჭირდება უბრალოდ 1 მილიონი მოიტანოს და გაგიშვებ.
- მამაჩემი თვალით არ მყავს ნანახი და არამგონია მოვიდეს არც ვადარდებ, და თან მამაჩემმა თუ 1 მილიონი უნდა დაკარგოს მირჩევნია აქ დაცრჩე თან მომწონს ეს ადგილი სიბნელეა ბენზინის სუნი ჭუჭყიანი გარემო და რავი სრულიად მაკმაყოფილებს.
- მოკეტე ეს შენზე არაა დამოკიდებული, ბიჭებო თუ ზედმეტები მოუვიდა არ მოგერიდოთ მამამისი ნაცემსაც და დაჭრილსაც წაიყვანს - თაბისი ბოხი ხმით გააფრთხილა ჰველა და გავიდა.
- ტყუილად ელით მამაჩემს მე 18 წელი ველოდე მაგრამ არ მოსულა ამიტომ ნუ აწყობთ გეგმებს.
ცოტახანი ასე იჯდა და სისულელეებს ლაპარაკობდა დროის გასაყვანად.
- აუუუუ მშიაააა, შემწვარი კარტოფილი მინდაა. - დაუყვირა დაცვას.
- გოგონა შენ აქ მოტაცებული ხარ გესმის? მამაშენი სანამ ფულს არ მოიტანს აქ იქნები.
- კაი ვიქნები პრობლემა არ მაქ მარა შემწვარი კარტოფილი მომიტანეთ რაა.
- დღეს მშიერი იქნები ხვალ თუ კარგად მოიქცევი გაჭმევთ.
- აუ რა სიჩათლახეა რაა. - წაიწუწუნა.
დაცვა კარისკენ იყო შეტრიალებული ნიტასაც კუჭმა შეაწუხა, და ჩუმად სკამიდან წამოდგა ხელები და ფეხები დაბმული ქონდა ამიტომ ხტუნვა ხტუნვით წავიდა კიბეებისკენ ჩუმად აირბინა კიბეები კარი გამოაღო და ულამაზესი სახლი დახვდა კარს მიღმა, კუჭმა ისევ შეაწუხა და სამზავრელოსკენ ჩუმი ხტუნავით წავიდა, გაუმართლა არავინ დახვდა მაცივართან მივიდა გამოაღო და ჭამა დაიწყო ცოტა ხანში ყვირილის ხმა გაიგონა სარდაფიდან ცოტა კიდევ ჭამა და ისევ სარდაფისკენ წავიდა კიბეებზე ჩავიდა და კარი გააღო შესულს ყველა მას მიაშტერდა 2 დაცვა ის შეფი თავის კუდთან ერთად და რატი, არ ელოდა რატისგან ამას შეიძლება განსაკუთრებული ურთიერთობა აქ ქონდათ მაგრამ მაინც ეწყინასავით.
- კარგით ნუ ყვირიხართ უბრალოდ მომშივდა ამათმა კიდევ არ მაჭამეს.
თავის კუთვნილ სკამს დაუბრუნდა და ყველას გაკვირვებული სახე დააიგნორა, იცით რატომ იყო ბედნუერი? ან რატო ეკიდა რომ გატაცებული იყო? იმიტომ რომ მამამისს ელოდა იცოდა რომ მამამისი არ მიატოვებდა თითქოს გული უგრძნობდა.
- ვაა რატი? რა მოხდა შენ აქ რა გინდა? აა ხო სულ დამავიწყდა შენ ხომ გიას შვილი ხარ შენ მომათრიე აქ ხო? ფუ რა ნაბი*ვარი ხარ - ეს მართლა გაბრაზებულმა დაუყვირა და გიას სილაც მიიღო იგივე ლოყაზე.
- მამა არ გინდა - შეეხვწა რატი.
- აუ რა იყო დღეს ყველა აქ მირტყამთ მეტკინა ვაა.
- რატიზე ცუდად იტყვი რამეს და რაც მოგივა შენს თავს დააბრალე.
დაემუქრა გია თავისი საშინლად ბოხი ხმით, ნიტა კი ცინიკური სიცილით აკვირდებოდა და თან ტუჩიდან წამოდენილ სისხლს ილოკავდა.
- აჰა კაი მოდი აბა ვცადოთ, რატი შენ ხარ დამდვილი ნაგავი შეიძლება მე ნაბი*ვარი ვარ მაგრამ შენ უარესი ხარ შენ...
კიდევ ერთი სილა მიიღო ლოყაზე.
- ბებიაშენისა, მირტყი რამდენიც გინდა ვერაფერს დამაკლებ ჩემი მამინაცვალი ქამრით იმდენ ხანს მცემდა სანამ კანი არ ამძვრებოდა და სისხლი თქრიალით არ წამოვიდოდა, ამიტომ სიმართლეს მაინც გეტყვი რატი, შენზე გული მერევა - ზიზღით სავსე თვალებით შეხედა ნიტამ.
რატი იქვე კუთხეში იდგა და უსმენდა ნიტას მამამისმა ხელი დაავლო და გარეთ გაიყვანა.






შემიფასეეეეეეეეეეეეეთთთ!!! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡



№1  offline წევრი ეირინ

კარგია და საინტერესო❤იმედია არ მიატოვებ შუა გზაში❤ველოდები ახალ თავს

 


№2  offline წევრი Mari Orjonia

ეირინ
კარგია და საინტერესო❤იმედია არ მიატოვებ შუა გზაში❤ველოდები ახალ თავს

მიხარია თუ მოგეწონა❤❤

 


№3  offline წევრი alienbaby

მალე დადე ახალი თავი❤️ძაან მაგარი იყო❤️

 


№4  offline წევრი Ubralod_gogo

აუუ ძალიან კარგიაა, მალე დადე რა შემდეგიი❤❤

 


№5 სტუმარი სტუმარი ქრისტი

ძალიან კარგია . უბრალოდ გთხოვთ ცოტა ხშირად დადოთ ხოლმე გეხვეეებით და ცოტა დიდი თავები დაამატეთ

 


№6 სტუმარი Gast

საინტერესოა. უბრალოდ ბევრი გრამატიკული შეცდომა გაქვს. ,,ფეღბურთი", ,,მანქნით" და ა.შ.
წარმატებები

 


№7  offline წევრი Mari Orjonia

მადლობა ყველას, ვეცდები მალე დავდო❤❤

 


№8 სტუმარი სტუმარი მარია

ძალიან საინტერესოდ განვითარდა მოვლენები❤️????რატისგან ამას არ მოველოდი????იმედია მალე დადებ თორე უკვე ვეღარ ვითმენ????❤️????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent