შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჟანგბადი (თავი მეოთხე)


23-04-2020, 16:14
ავტორი Pia_Mia
ნანახია 743

ჩაისუნთქე ამოისუნთქე.ჩაისუნთქე 4 წამის განმავლობაში, შეიკავე სუნთქვა 7 წამის განმავლობაში, 8 წამის განმავლობაში ამოისუნთქე... თვეები ამ სუნთქვის ვარჯიშს ვაკეთებდი ,რომელიც ძილში მეხმარებოდა,ახლა კი ამ საღამოს ძილი არ მინდა მხოლოდ, ყურება ,მოსმენა და ფხიზლად ყოფნა მეყო ძილი...
-ლამაზი საღამოა ხო?
-კი სესილი.ისე მართლა არ გახსოვარ ?
-არა ვცდილობ მაგრამ ვერ ვიხსენებ,იქნებ დამხმარებოდი.
-ზაფხული იყო, კრემისფერი კაბა გეცვა,თმა მოკლედ გქონდა შეჭრილი ,თითქმის ყურებამდე ,ფეხზე მარტენსები გეცვა,გამოღცეული იყავი .
-დიდხანი ვატარებდი მოკლე თმას კრემისფერი ჩემი საყავრელია თუმცა რამდნეიმე ტონალობა,ყველა კრემისფერი არმომწონს.
-ხო მაშინაც რაღაც ეგეთი მითხარი .
-ეგეთი რაღაც? მე რო გითხრა ქათმის და თევზის ხორცი ერთი და იგივეა თქო ,ადეკვატურად მიიღებ?
-არა.
-ხო მანდ ვარ მეც.
-პატარები ვიყავით მე ყოველ შემთხვევაშ 19 წლის გავხდი იმ დღეს. შენ არ ვიცი გამოთვალე.
-მიჭირს მათემატიკა.
-არასდროს შიცვლები ხო?
-რა საჭიროა.
-სესილი გამარჯობა,მე ის მანიაკი ბიჭი ვარ. არა მართლა არ მჯერა როგორ დაგავიწყდა?
-ვინ მანიაკი?...არაა...არააა.არააააააა.
-კიიი.
-არააა!
-კი ის ვარ.
-ღმერთო ნენე...თავს მოვიკლავ.
-ჩემს მოკვლას აპირებდი არადა.
-ხო ან შენ მოგკლავ.
-აიიი ისიც .ქალბატონი მკვლელი.
-რანაირად?
-გავიზარდე ქალბატონო.
-სად იყო გახსვოვს?
-კი.
-სექტემბერი იყო,3სექტემბერი. ჩემი დაბადების დღე .შენ არ ვიცი საიდან მოხვდი ჩემთან, მგონი ნახევარზე მეტი ვინც იქ იყო მსგავსად მოხვდნენ,მეგობრის მეგობრებიდან .ისეთი პერიოდი იყო ზაფხული ჯერ დამთვარებული რომ არა... აუზის წვეულება იყო.მე მწვადს ვწვავდი მაყალზე , თითქმის ყველა აუზზშ იყო , შენს გარდა ახლა ვხვდები რატომაც,ბოდიში მაშინდელისთვის...ძალიან ლამაზი იიყავი,შენი ყურების გამო დავწვი რამდენიმე შამფური, გავბრაზდი , ყურადღბას საერთოდ არ მაქცევდი, არ მიცნობდი და მაგიტო ახლა გასაგებია მაგრამ მაშინ ცოტა ხეპრე ვიყავი.
-გამახსენდა.ხო . იცი რომ ვირი ხარ?
-ბოდიში.
8 სექტემბერი.
-მამა ,დედა დილამშვიდობისს.
-დილამშიდობის პრინცესა.
-კრუასანები ხო? უნდა გამასუქო ხო ?ღირსი ვარ ხო? ხოო?
-კი.ლამაზო უნდა გაგასუქოს დედაამ, აბა რა არის ეხა შეხე ძვლები გეტყობა.
-მაა, იცი რა უნდა გთხოვო ?
-სად ? ვისთან? ვინ იქნებით? რომელზე მოხვალ?
-დაბდების დღეზე, აქვე ლისზე,ნენეს მეგობართან,არვიცი მაგრამ მარტო არვიქნები. ღამის 2 არ გადავაცილებ.
-მშობლები იქნებიან?
-არამგონია მამა.
-არ დალევ?
-როდის იყო ვსვავდი?
-მანქანით წადი.
-ეგ ჩემი მეორე თხოვნა იყო.
-ერთი პირობით.
-როდის და სად?
-შაორზე სანამ სწავლა დაგეწყება.
-მოსულაა.
ერთმანეთს ხელი ჩამოვართვით.
-ისე მამა მანდ პირობის გარეშეც გამოგყვებოდი.
დავეჭყანე , ლოყაზე სწრაფად ვაკოცე და ოთახში ავირბინე რომ შემოტყობინებინა დაქალისთვის.
ნენე. ჩემი მეორე ნახევარი იყო, არა შეყვარებული ან რამე, უბრალოდ ჩემი ოჯახის წევრი იყო, როგორც და ისე ...სხვათაშორის მასზე ახლო დღემდე არავინ მყოლია,და ვიღაცას რომ ეთქვა თქვენ ორი ერთად დამთავრებთ ცხოვრებას ,ლესბოსელები გახდებითო და შეუღლდებითო არ გამიკვირდებოდა , არც უარზე ვიქნებოდი , ფანტასტიური ადამიანია დღემდე.ზედმეტად იდელაურიც კი , როგორც გარეგნულად ისე ბუნებით.თამამამი ლამაზი გოგო წამროიდგინეთ. ხო კარგია ხოდა თან არსებობდა ეგ ხო უფრო მაგარია და ყველაზე მაგარი ის იყო რო ჩემნაირ ადამიანთან მეგობრობდა...მაშინ დიდად ვერ დავიკვეხნიდი ხასიათზე ერთი გატუტუცებული , თავხედი პატარა ბავშვი ვიყავი, ნენეც ჩხუბის დროს გავიცანი,სკოლები ვეჯიბრებოდით სპორტში და ჩემი შესაძლებლობები რომ ვიცი ძალიან არმესიამოვნა ის ფაქტი რომ ვიღაც ჩემნაირი იყო , ან უკეთესიც, რომელიღაცა ჩემაა „მეგობართაგანმა“ ფეხი დაუდო და სახით დაეცა,არაფეირ მოსვლია მარა მთელი ამბავი ატეხა ,მეცა და რათქმუნდა არც მე არ დავნებდი .მშობლები დაიბარეს და „შეგვარიგეს“ ...იცით როგორი რაღაცა შენს მეორე სულს რომ უყურებ? აი ხვდები რომ ისაა . თალებში გაშტერებულები ვუყურებდით , მოურიდებელი მზერით სანამ დირექტორი კიდევ ერთ ლექციას უკითხავდა ჩვენს დედებს.მოურიდეელი მზერა არცერთს არ შეგვიცვლია , ერთდროულად წამოვდექით და ერთმანეთს ხელი ჩამოვართვით იმ დღიდან განუყრელები ვიყავით.
სწრაფი ტემპით დავურეკე
-ნენე რას იცმევ?
-რავი ისე ჩავიცმევ ბევრი ბიჭი რო თავზე დამეხვიოს და სუნთქვის საშუალება არ მომცენ .
-გთხოვ ,ს დობა არ მიინდა.
-მე ვიქნები , შენ კლდემა, გაწყობს?
იცინოდა, ნუ უფრო სწორედ ხროტინებდა...ნენემ სიცილი არიცოდა.
-რომელზე გამოგიარო?
-მანქანით ?
-კიი.
-ანუ არ სვავ?
-როდის ვსვავდი ?
-მახსოვს რაღაცები დალევაზე მეტიც .
-გთხოვ.
-მმმმ. კარგია ,არ გინდა დალევა დამიფრთხობ იქაურობას
-ისე ვისიი დაბადების დღეა?
-ადრე ხო გეუნებოდი ?
-ადრე ბევრზე მეუბნებოდი ნენე.
-კაი დაიკიდე . ლამაზად ჩაცივი.
-ცუდად როდის მაცვია?
-ღმერთო ,რა გინდა? გავიგეთ სესი რომ უნაკლო უზადო და იდეალური ხარ . ჩვენც დაგვიტოვე რამე თვითშეფასებისთის.
-ანუ ფეხით გინდა წამოსვლა?
-კაი,კაიიიი ... ჩუმად ვარ წავედი დავიძინებ ცოტას და 6-სკენ გაამღვიძე და 7ზე ჩემთან იყავი.
-კაი.მარა რომელზე იწყება ყველაფერი?
-6ზე.
-ვაგვიანებთ ესეიგი.
-იასნაააააააააააააააა, ჩემო გოგოოო, რათქმაუნდა რო ვაგვიანებთ, კაი გკოცნი, იბანავე არ მინდა ყარდე.
-გააფსიიიი.

3სექტემბერი.7სთ.ყაზბეგის 25ნ. ნენეს სახლთან.
-სად ხარ აქმდეე? 10 წუთია გელოდები.
-ვაიმეე სესიიი.რაიყოო ?დიდი ამბავი.იმით დაგეწყო რაოდენ ლამაზი ვარ .
-ეგ ხო ისედაც იცი ?
-კი, მარა შენ რა დაგემართა ,მართლა რა ლამაზი ხარ .
-რავი არც მიცდია სხვათაშორის, ალბათ მხოლოდ გენეტიკაა.
თავები ორივემ ზევით ავწიეტ თმების გადაყრის იმიტაცია ვცადეთ, ბოლო ხმაზე ჩავრთეთ, Maroon 5 - Moves Like Jagger ft. Christina Aguilera, სიმრერა იმ წელს გამოვიდა აგვისტოში, მახსოვს როგორი ბუმი იყო თბილისში და გავუდექით ჩვენს გზას.
-ვინ არისო რას მეუბნებოდი ?
-მე ხო მომწონს ლუკა ?
-კი.
-იმასაც ხო მოვწონვარ?
-სხვანაირად არც გამოვიდოდა.
-ეგ შენი სარკაზმი გაიკეთე ტრაქში.
-ჩამოგსვავ ეხა.
-ხო კაი, ხოდა ლუკამ დამპატიჯა და დაქალიც წამოიყვანეო.
-ეგ გასაგებია მივხვდი ,მაგრამ ვისთანაც მივდივართ ეგ ვინაა?
-აუ არვიცი, კი მითხრა მარა არ მახსოვს.
-საჩუქარი არ ვუყიდოთ ?
-რავი არ გკიდია?
-არა, დაბადების დღე აქვს .
-კაი ვუყიდოთ.ან უყიდე მე .ლუკა აჩუქებდა რამეს ჩვენი სახელით.
-ოჰოოოო.თქვენი სახელით?
-ხო რავიცი.
-რატო ინაზები ? ნენეეე ვინ ხარ ?
-შემეშვი, აი პეკინზე ვნახოთ რამე.
-რაუნდა ვუყიდო არც ვიცნობ.
-ვიღაც მექალთანეო მითხრა, მარა უაზროდ სიმაპტიურია ,გაითვალისწინე.
-ძაან დამეხმარა ეგ ორი რაღაც. გასაბერი ქალი რომ ვუყიდო? მარა ვერა აქ ვერ ვნახავ.
-სამაჯური?
-ხო , სამაჯური შეიძლება.
-სუნამოც.
-კიი , მანქანასაც ვუყიდი .
-ნეტა ერთი.
-მოცია ვიცი რასაც ვუყიდი.
სათამაშოების მაღაზიასთან გავაჩერე, ძველი ფორდ მუსტანგის პატარა მინიატურული მაქანა ვიყიდე, შევუფუთე და მანქანაზე დიდი ბანტი დავასვმევინე თავზე, პირველი თვალი ჭამოს ხომ იცით.
-რა უყიდე?
-მანქანა.
-ხუმრობ ხო ?
-არა.სერიოზულად.
-თავს მომჭრი ნამდვილად ვიცი.
-მეც მიყვარხარ.
3 სექტემბერი.8საათი.ლისის ტბასთან ახლოს.
-გამარჯობა.მობრძანდით, თავი ისე იგრძენით როგორც საკუთარ სახლში
კარები ლუკამ გაგვიღო,
-გამარჯობა ლუკა,ეს სესილია ჩემი და.
-გამარჯობა. ხელი დავუქნიე .
-სასიამოვნოა სესილი.შემოდით გოგოებო, ნუდგახართ.
სახლიდან პირდაპირ ეზოში გავედით , მე მაგიდიდან სკამი გამოვწიე და დავჯექი , ნენე ერთობოდა ლუკასთან ერთად, როგორც კი მივედით დაახლოებით 2წუთი დაჭირდა აუზში ჩასასვლელად,მე კიდე ვიჯექი მარტო.
-გამარჯობა.
ავიხედე ვიღაც ქერა თმიანი , პიჯონი დამადგა თავზე , ძალიან მეზარებოდა დიალოგის გაბმა და წარბების აზიდვით და თავის დაკვირთ შემოვიფარგე, ხშირ შემთვევაში ეს ამართლებს.მაგრამ ამ შემთხვევაში არ გაამართლა.
-მე ბექა ვარ.
-კარგია.
-შენ?
-მე?
-ხო შენ რა გქვია?
-ძირითადად თუ ახლა?
-ანუ სახელი რა გქვია?
-სახელი?
-ხო მე ხო ბექა ვარ შენ ვინ ხარ ?
-ვიქნები ვინმე.
-ააა, ანუ სახელს არ მეუბნები?
-ძალიან მალე მიხვდი, არ ველოდი.
თვალები გადავატრიალე.
-გაწუხებ ?
-შენ მე არ შემაწუხებ.
-ააა, ანუ ვერა ხო ?
-არა, როგრო ვერ რომ მოინდომო შემაწუხებ , უბრალოდ ახლა არ შემაწუხებ, რადგან ძალიან ადეკვატური და გაგებული ბიჭი მგონიხარ რომელიც არავის არ „აწუხებს“.
ხელები სახელურებს დავაყრდენი და წამოვდექი.
-ააა, და რომ მოვინდომო ?
-მაშინ მე წავალ, შენის ნებართვით და ვინმე სხვა შეაწუხე.
ხელი მხარზე დავარტყი და გავეცალე,სახლში შევედი , თავისუფლა ოთახს ვეძებდი სადაც წყნარად ვიქნებოდი. თითქმის ყველა დაკავებული იყო,ერთის გარდა , შევედი კარები გადავკეტე, ფარდა ნახევრად ჩამოვაფარე,საწოლზე ზურგით გადავწექი ფეხები იატაკზე დავტოვე, ჩანთაში ვიქექებოდი ყველაფერი საწოლზე გადმოიყარა დამეზარა ადგომა,და დახუჭული თვალებით ყურსასმენები ვიპოვე, Radiohead – Creep-ჩავრთე,ხელები გულზე დავკრიფე და თვალები დავხუჭე.გადავეშვი ჩემს საყავრელ სამყაროში.ჩამეძინა.
3 სექტემბერი.10 ან 11 საათი
Queen - Bohemian Rhapsody შესავალმა გაამღვიძა,თვალები ოდნავ გავახილე , ძილის შებრუნება მინდოდა, მარჯვნივ გადავბრუნდი და ვიღაცის ხელს შევეხე, წამორიგდინეთ, ღამეა ოტახში არაფერი ანთია და რო გგონია კიარადა რო იციი მარტო ხარ ოთახში და უცებ ვიღაცის ხელს ეხები, ხო კატასტროფაა?რავიცი მე ძალიან შემეშინდა , წამოვიკივლე კიდეც,ყურსასმენები სწრაფად მოვიხსენი და ტელეფონს დავუწყე ძებნა , ფლეშლაითის ჩასართავად, ამ დროს ეს ხელიც წამოხტა Queen - Bohemian Rhapsody 3:00 წუთზე იყო ყურსასმენები გამოსძვრა ტელეფონს და მთლიან ოთახში ისმოდა , ახლა რომ ვფიქრობ ძალიან უხდებოდა სიტუაციას, მაგრამ იმ მომენტშ ძალიან დრამატული იყო...ხელმა შუქი აანთო, თვალები მეტკინა და ხელი მქონდა აფარებული,სანამ მიეჩვეოდა.
-იქნებ გააჩუმო?
-უკაცრავადდ?
-ქვინიიი იქნებ,მოაკეტინო?
სიმღერა სწრაფი ტემპით გამოვრთე, გაშტერებული ვუყურებდი.რა უნდა ვუთხრა ასეთ ადამიანს? ვწევარ და ოთახში მივარდება.
-მანიაკი ხარ თუ რაა? რას აკეთებდი აქქ? ხოარ გააფრინე?
-ბატონო?
-რაა ბატონოო? სრულ ჭკუაზე თუ ხარ ? მე აქ ვიწექი დაა ვერ მიხვდი რო მეძინა და გასულიყავი ?
-ანუ ეხა მე ?
-რა ანუ ანუუუ აგიტყდათ ყველას ?
-უკაცრავად მარა?
-რა მარაა ? რა მარააა?
ნელ-ნელა , ჩხუბით ვუახლოვდებოდი , სიბრაზისგან ვერაფერს ვამჩნევდი,მხოლოდ ხმა მესმოდა
-იქნებ გაჩუმდე.
-მე ? აა ესეიგი ეგრე? შენ შემოხვედი აქქ და მეე უნდა გავჩუმდე ხო ?
მკერდზე ხელი ვკარი ოდნავ გადავარდა უკან მთლად დიდი ძალაც არმოქნდა.
-რამსიგრძე ენა გაქვს.
-შენ ეგოო გავქს გრძელი ეგოოო. იდიოტოო.
საწოლისკენ წავედი,მოვხიკე ყველაფერი რაც ჩანთიდან ამომიცვივდა და გავვარდი ოთახიდან , დრამატულობისთვის კარებიც მივიჯახუნე, განერვიულებული ჩავედი აუზთან . ჩანთა მივაგდე, და ნენეს მოძებნა დავიწყე ან უნდა დამელია ან უნდა წავუსლიყავი, რომ დამელია ვეღარ წავიდოდი ანუ მეორე ვარიანტი იყო დარჩენილი, ნენე არსად ჩანდა, უწინდებულ სკამს დავუბრუნდი ,წყლით სავსე ჭიქით და სუნთქვის დარეგულირებას ვცდილობ ამ დროს ისევ ის ვიღაც მაჩო , ჩახსნილი პერანგით გამომეცხდა.
-სად იყავი.
-ჯანდაბაში.
-მეც წამიყვან?
-ახლავე სიამოვნებით გაგიშვებ თუ არ შემეშვები.
-კაი,კაი რაიყო რ ქაჯივით იქცევი?
ქაჯიოო ? ახლა ამ გაბერილმა ბიჭმა მე ქაჯი მიწოდაა?
ჭიქა სადღაც დავდე ხელებით თმები გადავიწიე, წამოვდექი.წყნარად. მშვიდად დავიწყე ლაპარაკი ისე რომ სხვებს არ გაეგოთ.
-აქ ყველა ერთნაირი ლოხი როგორ არის? ესეიგი ჩემო ბექა როცა გოგო არ გეფლირტავება უფრო მეტიც შენს მოძველებულ უაზრო ხუმრობებზე პასუხს ისე გცემს რომ აშკარაა ა-ან არ მოეწონე ბ- ან არ მოეწონე გ-იმდენად არ მოსწონხარ რომ სახელსაც არ გეუბნება . იცი რა უნდა ქნა? მცდელობა უნდა შეწყვიტო რომ მის თვალში უფრო მეტად არ დაეცეს შენი თავმოყარეობა და მიტუმეტეს თუ ხედავ და დარწმუნებული ვარ ხედავ რომ განერვიულებულია გოგო მსგავსი დენიკინის დროინდელი ხუმრობებით არ უდნა შეაწუხო.ჩემს მეტი აქ გოგო ვერ ნახე , არავინ მოგცაა ? თუ რამე ძალიან მაღალ კლასსზე ხარ და აქ მყოფები არ გაკმაყოფილებს ? მერამდენს ეჩალიჩიებიდ აარ გამოგდის ? არაუშვას გულს ნუ გაიტეხ , მიდი სახლში და პოლნოებს ცაუძექი პატალა ბიწო და მე თავი დამანებე სანამ მართლა ჯანდაბაში გამიშვიხარ .
ტონის აწევის გარეშე ვეუბნები.
-ზედმეტი ხოარ მოგდის?
უკიდან ხმა მომესმა წესივრად ვერ გავარჩიე ვინ იყო? მივუბრუნდი.
-უკაცრავად მაგრამ მე მომდის ? აქ ამ სახლში სრული ორგია როა ყველ ოთახში გაამართული, მძინარეს რო მივარდება ვიღაც შეშლილი ოთახში ,მერე აქ ჩამოვდივარ და ეს ვიღაც ბექა მოსვენებას რომ არ მაძლევს , მე მომდის ? მეხუმრები ვიღაცა ხარ ? ხელითაც ვანიშნებ მის აღნაგობაზე.
ისევ აუღელვებლად გავაგრძელე ლაპარაკი.
-მემგონი ცოტა გაგრილება არ გაწყენდა ხო?
-რაა?ვერ გავიგე?
წამში ხელში ამიყვანა , და აუზზში ჩამაგდო .ცურვა არვიცი, უეჭველად დავიხრჩობი.ხელებს ვიქნევდი,წამით თავი ზევით ამოვწიე და ვიყვირე, „ცურვა არ ვიცი“, და გავაგრძელე ფართხალი იმ იმედით რომ ვინმე გადამრჩენდა.
ვინც გადამაგდო იმანვე ამომიყვანა წყლიდან ,არავის დანახვა არ მინდოდა ჩანთას ხელი მოვკიდე , ნენეს სახელს ვყვიროდი, არსად ჩანდა ალბათ ლუკასთან ერთდ იყო, ნომერზე მივწერე „მივდივარ, აქ არ ვაპირებ არცერთი წამით გაჩერებას , სულ სველი ვარ, ვერ გიპოვე, გაერთე,რომ მიხვალ დამირეკე“.


6 სექტემბერი.
„უცხო ნომერი რეკავს„
-დიახ.
-რას ფიქრობ შენს თავზე?გოგო რომ ხარ არ ნიშნავს იმას ,რომ შეგიძლია ყველას გრძნობებზე ითამაშო.
-მე?
-ბოდიში შეინახე შენთვის, თუ ნამდვილად გინდა მონანიება , ჩემს ძმაკაცს დაურეკე.
-ერთი წუთით მოიცადე აბა .რატომ ხარ დაწმუნებული რომ ბოდიშის მოხდა მინდა?მინდოდა მეთქვა რომ საერთოდ არ გიცნობ რეგვენო.
-გეყოფა მოტყუება კაი?შენ ანადგურებ ჩემი მეგობრის პირად ცოხვრებას,ასე რომ ეს დედამოტყნული თავი შორს დაიჭირე მისგან გასაგებია?
-ბიჭი, მომისმინე, მე შენ არ გიცნობ მითუმეტეს არც შენს ძმაკაცსს და რატომ უნდა მოგატყუო ან როგორ დავიჭირო უცნობისგან თავი შორს?
-ოუუუ, ეხა რაა უცნობი ადიამიანის როლს თამაშობ ? სერიოზულად?
-რაა? ადამიანო სხვა ნომერზე რეკავ.
-არა არ ვრეკავ, 557...... ზე ვრეკავ
-ხო ეს 558-ზე იწყება
-.....
-.....
„ზარი დასრულებულია“
-რა ჯანდაბა იყო ეხა ეს ?
„დედასშევეცი.“

7 სექტემბერი.
„უცხო ნომერი რეკავს“
-დიახ?
-, როგორც იქნა,მომსიმინე თავი შორს დაიჭირე ჩემი ძმისგან“
-.....
-რა ვარ. ისევ შემეშალა ნომერი.
-ვაუ შენთვითონ მიხვდი.
-....
-კაი , არაუშავს,ყველას არ ემართება მაგრამ ...
-მე?
-ნუ მოკლედ, იქნებ ნელა აკრიფო ნომერი, დაგეხმარება.
-მადლობა რჩევისთვის ,მაგრამ პატარა ბავშვი არ ვარ.
-დღეს დღეისობით ბავშვებმა უკეთ იციან ტელეფონის ხმარება.
-მე მოხუცი ქალბატონი არ ვარ , როგორც შენ.
-თავს მიხედე ბიჭი, სერიოზულად.
-ვის ეუბნები?
-შენ.
-მაღიზიანებ.
-მჯერა.
-მშობლებმა არ გასწავლეს რომ უცხოს არ უნდა ელაპრაკო?
-და შენ არ გასწავლეს შენმა მშობლებმა როგორ უნდა დარეკო სწორედ?
-ეგააა. მანერები საერთოდ არ გაგაჩნია ხო?
-ბატონო? მე არ მაქვს მანერები? ერთადერთი ვისაც მანერები არ აქვს აქ შენ ხარ და არა მე.და მე არ მომციია არანაირი საბაბი ჩემთან დარეკვის ეგეც გაითვალისწინე.
-სიტყვებიდან გამომდინარე ჩანს რომ გაუზრდელიხარ თან ხო ჩემს დარეკილს მაინც პასუხობ,სულ.
-ღმერთო, რა იდიოტი ხარ ?
-და შენ რა ხარ ? ქაჯო?
-არ გაბედო და ქაჯი არ დამიძახო,ვიროო.
-არანაირი უფლება არ გაქვს ვირი მიწოდო
-ეს დემოკრატიული ქვეყანა და რასაც მინდა იმას ვიზავ.
-ანალოგიურად არის ჩემს ქვეანაშიც ,ვისაც მინდა და როცა მინდა იმას დავურეკავ
-ერთ ქვეყანაში ვცხოვრობ,ერთი ნომრის კოდი გვაქვს ორივეს.იდიოტო.
-....
-საერთოდ , გაერკვიე სწორ ნომრებში შემდეგ ჯერზე მაინც.
-მოიცა,რაა? დამემშვიდობე მაინც.
„ზარი დასრულებულია“
„არც კი დამემშვიდობა , ამ თაობას მანერები სად აქვს ?“
ყოჩაღ ისევ მოახერხა და ჩამიშალა საღამო.ბრავო.

8 სექტემბერი
„უცხო ნომერი რეკავს“
-დიახ.
-....
-....
-რატომ ვფიქრობ რომ ისევ არასწორ ნომერზე დავრეკე.
-გილოცავ, შენ ახალი აიფონი მოიგეე.
-სარკაზმი არ იყო საჭირო.
-სასაცილო და დებილობაა,უკვე მესამედ მირეკავ მართლა ვერ ხვდები რომ ნომერი გეშლება?
-„განშრებისას, კიდევ მიმღერე რამე“
-მხიაურლი რომანი? სერიოზულად?
-იცი?
-ძელი ფეილმების მოყავრული ბიჭ ხარ ?
-კი
-იპოლიტე ხოარ გქვია?
-არა ,ირაკლი მქვია.
-კარგია.
„ზარი დასრულებულია“

9სექტემბერი
„იპოლიტე რეკავს“
-....
-გუშინ ძალიან უტაქტოდ გამოგივიდა , რომ გამითიშე.
-მე ასე არ ვფირობ.
-სამაგიეროდ მე ვფიქრობ.
-და დედამიწა შენს გარშემოც ბრუნავს.
-ისევ სარკაზმი? საიდა მოვიდა?
-არც არსად წასულა.
„ზარი დასრულებულია“
„ისევ გამითიშა, რა უტაქტოა.“

10 სექტმბერი
„იპოლიტე რეკავს“
-პატარა.
-ბატონო?
-რა გვქია ,პატარა?
-პატარა არ მქვია,არც ვარ.
„ზარი დასრულებულია“
უზრდელი.
„და ისევ გამითიშა,კარგი.“

11 სექტემბერი.
„იპოლიტე რეკავს“
-მანიაკი ხარ თუ რახდება?
-არა არვარ მანიაკი, ირაკლი ვარ მე, ირაკლი.
-და რატომ უნდა გენდო ?
-უბრალოდ უნდა მენდო.
-მითვალთავლებ?
-ტელეფონით როგორ უნდა გითვალთავლებდე?!!
-მერავიცი, მერამდენე დრეა მირეკავ უკვე? მაშინებ ცოტათი.
-არა ნუ გეშინია უკეთესი გეგმებიმაქვს.
-....
-ნუ კაი . და მაინც არ მიმიღია პასუხი თუ რატო უნდა გენდო.
-....
-ეს გოგოები ძან უცნაური ჯიშის ხართ
-ყველა ერთნაირი არა.
-რა დარწმუნებული ხარ ?
-ალბათ იმიტო რომ მეც გოგო ვარ?
-და მე ბიჭი ვარ?
-კაი მისმინე, ყველა ინდივიდულაურია, შეიძლება იყოს გოგოების რაღაც კატეგორია , მაგარმ ეგ იმას არ ნშნავს რო ყველა შედის იმ კატეგორიაში,მაგალითად მე მიყვარს ხატვა და ჭამა , მაგრამ ეს იმას არნიშნავს რომ ყველა გოგოს უყვარს , მიხვდი?
-.....
-არა, პუტკუნა არ ვარ , არც ბევრი ჭამა ნიშნავს მაგას.
-მე არაფერიმი მითქვაამს, არც წარმომიდგენია.
-ხო როგორ არა.
-სხვათაშორის, მე შენი სახელი არ ვიცი.
-თითქოს საჭირო იყოს.
-სარკაზმი
-უი მართლა მე ვიფიქრე ინსულტიგქონდა.
-გული მეტკინა.
-ცივი წყალი
„ზარი დასრულებულია“
ი-„ახლა ამან მართლა გამითიშა? „
შეშლილია

12 სექტემბერი.
„იპოლიტე რეკავს“
-ქალბატონო, ვერც კი დაიჯერებ, ახლა მე სწორ ნომერზე დავრეკე.
-ვააუ, მართლა?გილოცავ.
-დავურეკე,მე ვუთხარი „მომისმინე ელენე,არ გამითიშო,არ დაგინახო ჩემს ოჯახს გაკარებული თორემ ცხოვრებას გაგინადგურებ“ და მერე იან ვეცდებიო და გამითიშა.
-ეცდება რაგინდა?შენთვის ძაან ცუდია, მაგრამ რა ქნა ეგეთი.
-ჩემს ორ ძმასთნ იწვა ,ერთმანეთს აჩხუბა და არცერთს არ ეშვება.ჩემი სიტყვა როგორ მოგეწონა?
-ოსკარს იმსახურებ ან გრემს, ან რამე დათვს .
-სარკაზმი.
-უი ეს სარკაზმი იყო?ბოდიში.
-მირებულია
-დაუჯერებელია.
-ნამდვილად დაუჯერებელია.
-საერთოდ რატო ვლაპრაკობ .
-არვიცი.
-ღმერთო, რა არსება ხარ?
-ჰომო საპიენსი, უფრო კონკრეტულად კაცთა ჯიში.
-.....
ზარი დასრულებულია.
„რამე არასწორად ვთქვი? უბრალოდ ფაქტი ავღნიშნე.“

13 სექტემბერი.
„სოციოფატი ჯიშის კაცი ნარეკი“
„ვრეკავ“
-გთხოვ მითხარი რომ შემთვევით არ დაჭირე ჩემს ნომერს?
-შენ და შენი სისუელელბი.
-პატივი ეცი მეს და მეს სისულელებს.
-კარგი.
-გამოვიცნობ თვალები აატრიალე ხომ?
-კი. რატომ მირეკავდი?
-მომენტრე.
-ცხოვრება არ გაქვს ხო?
-კი როგორ არა , თან საკმაოდ კარგი.
-ფაქტიაა.
-სარკაზმი.
-„მალე გაწვიმდება და ატირდება ზეცა შენი ცრემლიანი თვალებით, მენატრები, მაგონდები,გელოდები“
-ნუუუუუუ,ჩემს ტექსტებს ნუ იმეორებ.
-შენი ტექსტი არ არის ჯგუფი სახე ასრულებს.
-ხო მაგრამ ჩემი ტაქტიკაა.
-ვინ თქვნა?
-მეე.
-თავს გაგიტეხავ?
-ანუ შემხვდები?
-უკეტესი გეგმები მაქვს.
-ხო მაგრამ შენ გინდა ჩემი თვაის გატეხვა ანუ ჩემი ნახვაც.
-მეზიზღები.
-მეც მიყვარხარ პატარა
„ზარი დასრულებულია“
რაო?
„სახელი მაინც არ ვიცი.“

14 სექტემბერი.
ტელეფონი რეკავს.
-დიახ?
-გღვიძავს?
-რა ჯანდაბაა გჭირს ირაკლიიი.
-სახელი დამიძახე? კიდე დამიძახე რა.
-...
-ანუ არ გძინავს ხო?
-არა ,კლდეზე ვცოცავ.
-პატარაა, არ გამოიყენო ცოცვის დროს ტეელფონი, საშიშია.
-ანუ ღამის 4 საათია ,რატომ უნდა ვცოცავდე?
-რავიცი მე , საიდან უნდა ვიცოდე პატარა ?
-ირაკლი დავიწყოთ იმით რომ მეძინა და გამაღვიძე, მეორე პატარას ნუ მეძახი.
-გავაგრძელოთ იმით რომ ახლა გღვიძავს, და შენი სახელი არ ვიცი რო დაგიძახო.
-სესილი მქვია,ახლა დავიძინებ კარგი?
-კარგი სესილი ქალების ჯიშებიდნა ერთ ერთოდ, ტკბილი ძილი/
-რაა?
„ზარი დასრულებულია“
რა უცნაური ბიჭია

15 სექტემბერი
„უცნაური ბიჭი რეკავს“
-ხო?
-როცა გირეკავენ ჯერ უნდა მიესალმო, მანერეები ქალბატონო.
-ამწამს ელეგანტურად შემაწყვეტინე ხატვა.
-შენ რა ხატაავ?
-აქამდე ეგ როგორ არ იცოდი?
-სარკასტული სესილი.
-არა მხოლოდ საკრასტული ,გამორჩეული, ლამაზი , მხიარული . გავაგრძელო?
-არა, მადლობა.
-ღმერთო ამწამს მადლობა გადამიხადე? რა პატივია, მანერები გცოდნია.
-....
-....
-ასე ნუ იცი გთხოვ , თორე შემიყვარდები.
-უკვე გიყვარვარ.
-იცი რა ნახვამდის.
-ნახვამდის.
„ზარი დასრულებულია“
„გამფაქტა“

16 სექტემბერი.
„უცნაური ჩემზე შეყავრებული ბიჭ რეკავს“
-ანუ რეგულაური სახე მიიღო ხო ჩვენმა დიალოგებმა?
-ანუ მართლა მანერები სად გაქვს? გამარჯობააა, საუბარი გაამრჯობით იწყება სესილიი.
-მადლობა ახალი ინფორმაციისთვის.
-სარკაზმი.
-მართლი ხარ .
„ზარი დასრულებულია“
„ისევ გამითიშა“


17 სექტემბერი
„უცნაური ჩემზე შეყვარებული ბიჭი რეკავს“
-“HEY JUDE , DON’T MAKE IT BAD”
-გენიალური ვოკალი გაქვს ირაკლი.
-“YOU USED TO CALL ME ON YOUR CELL PHONE’
- all you need is love ,pa pa pa raa ra.
- NOW YOU’RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
-when I find myself in times of trouble,mother mary comes to me , speaking words of wisdom,let it be.
-ახლა ჩვენ ამას მართლა ვაკეთებთ?
-მემგონი რომ კი .
-მემგონი წავაგე, საოცარი ხმა გაქვს.
-არც შენ ხარ ცუდი.
„ზარი დამთავრებულია“
„ანგელოზის ხმა აქვს ,მაგრამ მაინც გამითიშა.“
„რატო ავყევი? მეც გავგიჟდი მგონი“

18 სექტემბერი.
19 სექტემბერი.
„უცნაური ჩემზე შეყვარებული ბიჭი რეკავს „
-სად იყავი?
-მელოდებოდი?
-ვინერვიულე რომ არ დამირეკე.
-ხო ცუდი ამბავია.
-რახდება?
-ის გოგო ხო გახსოვს ელენე? ძმები დააშორა. მეკიდე არვიცი რავქნა.
-შენ რა უნდა ქნა ?მგონი საკამრიცი გააკეთე.
-ხო უბრალოდ არმინდა რომ არჩევნის წინაშე დავდგე.
-არც დადგე, ეგ მაგათი საქმეა , შენ არჩაერიო, თვითონ მოგვარდებიან.
-ხო ალბათ მართალი ხარ.
-ყველაფერი კარგად იქნება.
-მადლობა პატარა.
-არაფრის.
„ზარი დასრულებულია“
....
20 სექტემბერი.
„ირაკლი რეკავს“
-გამარჯობა ირაკლი.
-გვისწავლია მანერები.
-აქამდეც ვიცოდი.
-სესილი, არ გინდა შევხვდეთ?
-არა.
-რატომ ხო მოგწონვარ ?
-შენც მოგწონვარ მაგრამ ეგ არაფერს ცვლის.
-გვარს მაინც მეტყვი ?
-კი.
-მართლა ? მენდობი ?
-ცემი გვარი ბევრ არაფერს მოგცემს .
-ფეისბუქზე გნახავ.
-ხო აი იმ წამსვე.
-არაა. არ მითხრა .
-კარგი არ გეტყვი.
-რანაირად, რომელ საუკუნეშ ცხოვრობ , როგორ შეიძლება არ გქონდეს სოციალური ქსელი.
-ყველა ერთ ქვაბში არ იხარშება თქო.
„ზარი დასრულებულია“
„გვარი მაინც არ მითხრა“
21 სექტემბერი.
„ირაკლი რეკავს“
-დილამშვიდობის მე ირაკლი ისხნელი ვარ.
-რა?
-ახლა შენი ჯერია.
-ვინ ირაკლი?რა გვარი თქვი?
-იშხნელი.
-არ არსებობსს.
-რა მოხდა?
-ჩემი ნომერი საიდან გაქვს?
-ვერ ვხვდები?
-რას ვერ ხვდები , იდიოტი გგონივარ?
„ზარი დასრულებულია“
„რა მოხდა ამ წამს“
გამოთაყვანებული.

22 სექტემბერი.
„არ უპასუხო“
-რა გინდა ირაკლი?
-მანერები ხო ისწავლე დაგავიწყდა?
-რა გინდა თქო?
-რახდება სესილი?
-მეღადავები ეხა პატრაა ბიჭო?
-რანაირად მელაპრაკები, რა ხდება თქო გკითხე.
-რახდება ? რახდება?
-ხო რახდება?
-ეხა ვითამაშთ ვითომ არ იცი ვინ ვარ ხო?
-და ვინ ხარ ?
-გოგონა ოთახიდან , ვისაც შეუვარდი და მერე აუზში რომ ჩააგდე.
-რეებს მეუბნები?როდის იყო ეგ?
-შენს დაბადების დღეზე ირაკლი.
-....
„ზარი დასრულებულია“
„რაღაც არსებობს“
მგონი არიცოდა.

23 სექტემბერი
„ირაკლი რეკავს“
-სესილი მართლა არ ვიცოდი.
-არაუშავს.
- შენი პატარა სუნამო დაგრჩა, ძირს ეგდო,წესით შენია.
-დაიტოვე
-ანუ არ გნახო?
-არა ირაკლი.
„ზარი დასრულებულია“
„მართლა მომწონხარ არადა“
აზრი არ აქვს მაინც.

27 სექტემბერი
„უცხო ნომერი რეკავს“
-დიახ.
-არ მითხრა რომ წაშალე ნომერი.
-არ გეტყვი.
-არ მნახავ?
-არა ირაკლი.
-....
„ზარი დასრულებულია“
....
....
30 სექტემბერი
„უცხო ნომერი რეკავს“
-დიახ.
-გამარჯობა.
-ძალიან გვიანია ხო ხვდები მაგდენს?
-აეროპორტში ვარ.
-ჯანდაბისკენ?
-სარკაზმი.საფრანგეთში , სასწავლებლად.
-დიდიხნით?
- 2 წლით დანამდვილებით.
-მიხარია შენს გამო.
-მე არმიხარია.
-....
-მიყვარხარ.
-გადაგივლის, გამიგია საფრანგეთში კარგი ლოკოკინა მჭამელი გოგოები ყავთო იქ ნახავ ვინმეს.
-ლოკოკინებს ვერ ვიტან.
-იმათ უყვარხარ.
-მომენატრები.
-მიხარია ეგეც.
-არ გატყუებ.
-თავიდანვე ცოტა რო არ გეთავხედა მეც დავფქირდებოდი.
-გინდა დავრჩე?
-არა ,სისულეელ იქნება, ეგ რო ქნა, მე და შენ მომავალი არ გვაქს.
-რატომ?
-სხვადასხვა სამაყაროები გააქვს , სხვა ჰაერს ვსუნთქვავთ, არც ერთმანეთს ვიცნობთ.
-ვიცნობთ სესილი.
-არა!
-კი!
-არა!
-კი!
-არა!
-მე გიცნობ, სარკასტული, ლამააზი,საყვარელი და უხეშიც ხარ.
-ყველაფერი გცოდნია.
-აი ნახე ისევ.
-კეთილი მგზავრობა ირაკლი.
-მადლობა , მე არ დამავიწყდები.
-მე უკვე აღარც მახსოვდი.
-არასდროს არ შეიცვალო.
-....კარგად.
-.... გკოცნი ,პატარა.
„ზარი დასრულებულია“
....
საღამოა,ისევ ტბასთან,კარვების წინ მის მხარეს.
....
-არასდროს შიცვლები ხო?
-რა საჭიროა.
-სესილი გამარჯობა,მე ის მანიაკი ბიჭი ვარ. არა მართლა არ მჯერა როგორ დაგავიწყდა?
-მართლა არ მახსოვდა,ვფიცავ ყველაფერს, ცუდი მეხსიერება მაქვს .გამახსენდა ყველაფერი.ვირი ხარ მითქვამს ხო ?
-კი მგონი გითქვამს.
-როგორ გადამგდე აუზზში?
-შენ ჩემს ოთახში შეიჭერი.
-ის შენი ოთახი იყო?
-კი და არ ვიცოდი იქ თუ იყავი, დავლიე და უბრალოდ დავწექი.
-მთვრალი იყავი?
-როცა დავწექი კი, მაგრამ შენმა კივილმა გამომაფხიზლა.
-ბოდიში.
-პირიქით მებოდიში.
- მართლა გიყვარდი?
-იმ ასაკის სიყავრულით მიყვარდი, პირველად მსიამოვნებდა ადამიანტან მხოლოდ ლაპარაკი.
-მეცნობოდი , ხო გთიხარი მეცნობოდი.
-მიხარია ისევ რომ შევხვდით სესილი.
-მეც ირაკლი.
საოცარი საღამო იყო,დაუჯერებლიც, ნუთუ მსგავსი რამ მართლა არსებობს?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent