შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცხადში ახდენილი სიზმარი . ნაწილი 2


2-05-2020, 01:02
ავტორი one girl lara
ნანახია 3 707

გორგის ესემესმა სარა ცოტა არ იყოს და გააკვრვა და ამავ დროულად ღიმილიც კი მოჰგვარა . ირონიულად ჩაიღიმა და და მობილური ტელეფონი აიღო ხელში , რომ რამე მწაერდ ეპასუხა გიოგისთვი მოწერილზე .
და შენ ?
სამუშაო საათებში რატომ უყურებ სხვის მონიტორს შეგიძლია მითხრა ?
გიორგის გაეღიმა და სარას ხმამაღლა უპასუხა ესემესზე , შემდეგი განაცხადებით, რომ ოთახში მაგიდის შემოტრიალება უნდოდა კედლისკენ, რადგან მის წინ სხვა თანამშრომლების განათებული მონიტორები უშლიდა ხელ საქმეზე კონცენტრრებაში .
რაც სერიოზულად რათქმაუნდა არავის მიუღია და ყველას საპასუხოდ გაეცინა . კარგად იცნობდნენ გიორგის იუმორს
სარამაც კარგად იცოდა გიორგის ეს სიტყვეი რომ მას ეკუთვნოდა , გაიღიმა და და ჩუმად თავი გააქნია გიორგის ოხუნჯობაზე.
დღის ბოლო როგორც ყოველთვის დამღლელი აღმოჩნდა , მაგრამ ამჯერად უფრო დამღლელი ეჩვენებოდა და უფერული ეს დღე სხვა სამუშაო დღეებთან შედარებით , რადგან სარასთვის ეს კაბინეტი არც თუ ისე მოსახერხებელი და კომფორტული იყო , ვნაიდან მისი ძველი სამუშაო კაბინეიდან განსხვავებით აქ უფრო ხმაური იყო და თან ყურადღებას უფანტავდა ამ ოხუნჯი ბიჭებს უსარგებლო ლაქლაქი და გამაღიზიანებელი რეპლიკები , რომლებიც მის მიმართ ისმოდა აქა იქ რადგან ამგავრად ცდილობდნენ მისი ყურადღება მიექციათ.
სარა არ იყო ინტროვენტი , თუმცა თავიდან სანამ წარმოდგენებს არ შეიქმიდა ადამიანებზე მათთან დიდად არ ცდილობდა კონტაქტს . რის გამოც თავის მხრივ სანამ სარას გაიცნობდნენ ,ყველას ამპარტავანი , სწერვა, ძალიან ცივი და უჟმური ადამიანის შთაბეჭდილებას უტოვებდა . რაც სარამა ძალიან კარგად იცოდა და საკმაოდ ხშირადაც უთქვამთ მისთვის , რომ სანამ გაიცნობდნენ და დაუახლოვდებოდნენ
სწორედ ასე ფიქრობდნენ მასზე .
ეს ყველაფერი არ ადარდებდა სარას და არც საპირისპიროს მტკიცებით იწუხბდა თავს .

დღე მეორე


დილა როგორც ყოველთვის სარასთვის ყველაზე არასასურველი დრო იყო დღის განმავლობაში , რადგან დილის ძილი განსაკუთრებ უყვრდა და აფასებდა ბავშვობიდან , მაგრამ სხვა გზა არ ჰქონდა ისევ უნდა ჩაბმულიყო ყოველდღიურ რუტინაში, რომელიც ახლა უფრო საშინელი და დამღლელი ეჩვენებოდა როგორც არასდრო ....
როგორც ყოველთვის ისევ აგვიანებდა სამსახურში, ოთახში შესულ კი მისსავე მაგიდაზე ჯერ კიდევ თბილი ყავა დახვდა ,
რაც ჩათვალა რომ რომელიმე იქ მყოფს დარჩა შემთხვევით ამიტომაც სანამ იკითხავდა ოთახს მოავლო თვალი და სანამ რამეს იტყოდა გიორგიმ დაასწრო და ჰკითხა .
-სარა შეგიძლია მითხრა რომელი საათია ?
-რატომ აგვიანებ ?
რამაც სარა ერთიანად გააცეცხლა მაგრამ საპასუხოდ საშინელი მზერა შეაგება და უმალვე კითხვაზე კითხვით უპასუხა .
- და შენ ვინ დაგსვა აქ ჩემი აჩოტების ჩამბარებლად ?
რაზეც ოთხში ჩუმი კმაყოფილი სიცილის ხმები გაისმა . გიორგისთვის კი სარას პასუხი დღის საკონტროლო გასროლა აღმოჩნდა , რაზეც ხმა არ ამოუღია და მხოლოდ ღიმილით შემოიფარგლა რადგან საპასუხოდ ვეღარაფერი მოიფიქრა ....
როგორც კი მოკალათდა სარა სავარძელში ყავ მაშინვე მიწია გვერდზე და უკმაყოფილოდ ცივი ტონით იკითხა
ვის დარჩა ჩემს მაგიდაზე ყავა ?
რაზეც ხმა არავის ამოუღია , მაგრამ საპასუხოდ ესემესი მალევე მიიღო .
-სანამ მოხვედი გაცივდა
სხვა დოისთვის მეცოდინება რომ გაგვიანება ხოლმე .
სარას საპასუხოდ აღარ მიუწერია , უბრალოდ ადგა და ყავა სამზარეულში გაიტანა რომ გადაექცია .
მთელი დღე გიორგის ხმა არ ამოუღია , სარას მისამართით ყოველ შემთხვევაში არაფერი უთქვამს .
საღამოს სარა ნინისთან და გუკასთან ერთად გავიდა , განსატვირთად .
დიდი ხანი ვერ მოეცალათ ერთმანეთისთვის , ნინი და გუკა ერთმანეთს ხვდებოდნენ , მაგრამ სარას გარდა ეს ამბავი არვინ იცოდა . ლუდის და ხინკლს თანხლებით ერთმანეთს მოუყვნენ ბოლოს განვითარბულ მოვლენებზე.
რამდენიმე წამიანი დუმილი ნინიმ დაარღვია , გუკ იცი სარა ნიკას ოთახში გადაივანეს , ნიკა ხომ იცი როგორ ევასება სარას .
აჰაჰჰა ,აუუ სარაა ნიშანია ცვეტში , ღმერთმა ხედავ რა შანსი მოგცა ? ნიკას უკეთ გაცნობის და დაახლოების შანსი .
სარა გაეღიმა და ხელი ჩაიქნია .
თქვენ წარმოიდგინეთ და უკვე აღარ მომწონს და სიცილი აუტყდა
-რაა ? აღარ მოგწონს ? ღადაობ ხო? ნინი დაიბნა
-ორი დღის უკან რა კაი ტიპია რატო აქამდე არ ვიცოდი მის შესახებო ამბობდი და დღეს აღარ გევასება ისევ ახარხარდა გუკა
-კი მომწონდა , მაგრამ სულაც არ არის ის ტიპაჟი რომელიც მომწონს .
სინამდვილეში ცოტა არ იყოს და ძალიან უინტერესო ტიპია ამ ვითომ ძაან რიპი როჟის მიღმა , ეს დღეებია ვაკვირდები და აი საერთოდ არაა ჩემი , ასე რომ ნიკა აღარ წარმოადგენს ჩემი ინტერესის სფეროს .
თანაც თქვენ ხომ ისედაც არ მოგწონდათ და სულ მეუბნებოდით რატო მოგწონს რა გიზიდავს მასშიო , ნიშნის მოგებით და ღიმილით უთხრა სარამ .
ჩვეულ რეჟიმში გააგრძელეს ამბების მოყოლა და ხუმრობა ამასობაში კი 01:15 საათიც დადგა .
-უი რამდენი დრო გასულა , წასვლის დროა , თორემ ლალი გამიგიჟდება . ტელფონს დახედა ნინიმ და 5 გამოტოვებული ზარი დახვდა ლალისგან , რამაც გულიანად აახახარა და მეგობრებს მოუტრიალა ტელეფონის ეკრანი , რომ მათაც ენახათ და ერთანად ახარხარსნენ .
ლალია რაა ... გაეღიმა ლიკას და ზანტად წამოდგა სკამიდან .
სარა ლუდ მოეთენთა და სახლში მისული კარებიდანვე დაეწყო გახდა, ერთი სული ჰქონდა მალე შეწოლილიყო ლოგიში ისე რომ წყლის გადავლება და თავის მოწესრიგბაც კი არ უცდია
დილისთვის გადადო , მიუხედავად იმისა რომ იცოდა ხვალ ისევ მოუწევდა დაგვაინება და ამჯერად ცოტა დიდი ხნით რაც ძალიან არ უნდოდა მაგრამ სხვაგავარად არ გამოსდიოდა . ძალიან კარგად ხვდებოდა რომ ეს არ იყო კარგი საქციელი და ადრე თუ გვიან რომ ვატოსთან დაპირისპირების მიზეზი გახდებოდა , ისიც იცოდა , მაგრამ ვერ ახერხებდა ამ ჩვევის დავიწყებას ან იქნებ დიდად არც ცილობდა, ვინ იცის ....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent