შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცოდვილი {თავი1}


4-05-2020, 23:40
ავტორი ქეთათო4
ნანახია 2 012

ქალის სხეულს მთელი ძალით ჩაფრენილი, მაქსიმალურად ცდილობდა უარყოფითი ენერგიისგან დაცლას. არაფრად აგდებდა ქალის განწირულ კივილს, შიგადაშიგ სიამუვნებისგან, ტუჩებს რომ იჭამდა.
კულმინაციას ერთად მიაღწიეს და დაცვარული სხეული მალევე მოაშორა ქალს.
-სანდრო! ქალის ტუჩებიდან წარმოთქმული მისი სახელი სისხლს მთელი სისწრაფით უდუღებდა, მიმართულებას უცვლიდა ყველაფერს მის ორგანიზმში.
-ანო! ქალის თავთან დაიხარა
-ოდესმე მოგბეზრდება ასე ყოფნა და მოგინდება შვილები, მერე? მწვანე სფეროებს არ აშორებდა კაცის დანისლულ თვალებს.
-კარგი რა! ჯერ სულ ახალგაზრდა ვარ ცოლ-შვილისთვის! მზერა აარიდა ანოს უნაკლო სხეულს და შარვალი ამოიცვა.
-მე მივდივარ! პიჯაკი ბოლო შტრიხი იყო, რომელიც შეისწორა კაცმა და მძიმე ნაბიჯებით დატოვა სახლი.
-იმედია ვერავინ გაიგებს, რომ პრეზიდენტთან ვ*იმაობ!
კართან მისულს უკან დააწია მისი სიტყვები და საბანში გახვეულმა თავი ძილს მისცა.
***
სამზარეულოში იდგა სრულიად შიშველი და სიგარეტის კვამლში გახვეული მხოლოდ იმ ნაწილზე ფიქრობდა, რასაც მუცლით ატარებდა. ამ მომენტში არ შეიძლებოდა, ახლა არ გეგმავდდა ანო ფანგანი შვილს, მითუმეტეს კაცისგან რომლის გრძნობები არც კი იცოდა. იჯდა და ეწეოდა... მესამე ღერი, რომ აატრიალა ხელში, საშინელი გულისრევა დაეუფლა და სირბილით გაიქცა საპირფარეშოში. უნიტაზზე გადაკიდებულს, მხოლოდ იმის სურვილი კლავდა ეს ბავშვიც ამოყოლოდა ამ ყველაფერს და საბოლოოდ დაესვენებინა საკუთარი თავიც და ეს უცოდველი არსებაც.
-ჯანდაბა პატარავ! ხელები მოხვია მუცელს და იატაკზე ჩაიკეცა.
-როგორ არ გაგიმართლა ხვდები? დედაშენს პრეზიდენტი ხმარობს და შენ, შემთხვევით ჩაისახე! ამას მოგიყვები ოდესმე ნეტავ?
მოგიყვები თუ როგორ მძულხარ აქედანვე? როგორ მინგრევ ცხოვრებას ხვდები? ჯანდაბა მე ანო ფანგანი, ერთადერთი ქალი ვარ რომელიც არ ფიქრობს შვილზე და მაინცდამაინც აქ ხარ! ჩემს მუცელში ხარ!
მთელი ძალით ებღაუჭებოდა მაისურს ანო მაგრამ ვერ გაბედა. ვერ გაბედა შეხებოდა მუცელს, სადაც ახალი სიცოცხლე იწყებდა ბრძოლას.


წარსული...
ფერად განათებაში ჩაკარგული ქალი, ალკოჰოლის ზემოქმედების ქვეშ, ნაზად მიარხევდა საკუთარ სხეულს და მის გვერდით მყოფ თამუნა არეშიძეს თან მიათრევდა.
-ანო! ხმამაღლა კისკისებდა ახალგაზრდა გოგონა და თან ციფრების კომბინაციად კრეფდა, მის მობილურზე.
-ერთიც ვიცეკვოთ რა.. მუდარით გახედა ნასვამმა ანომ მეგობარს და ტანი ააყოლა საოცარ მელოდიას, რომელიც ყველა უჯრედში სასიამუვნოდ ურტყამდა.
-ანო ჩემი ძმა მოვიდა! სრული ნეტარებიდან ისევ მეგობრის ხმამ გამოიყვანა და მის თეთრ მოსაცმელს დასწვდა.
-ოღონდ არ უთხრა, რომ დავლიე! სიცილს არ წყვეტდა ფანგანი.
-გეკადრება? არც არეშიძე ჩამორჩენია კისკისში.
ასე აღმოჩნდნენ ვატო არეშიძის მანქანასთან, რომელიც ოდნავ დაბღვერილი იყურებოდა ქვემოდან.
-ვატო! მისკენ წავიდა თამუნა და ძლიერად მოეხვია ძმას.
-შენ სახლში დაგელაპარაკები! თითი გამაფრთხილებლად დაუქნია დას და ახლა ანოს გახედა.
-ფანგანი ცოტა ნაკლები უნდა დაგელია! უფრო შეუბღვირა და მანქანის უკანა კარი ხმაურით გამოაღო.
-დასხედით ორივე და მთელი გზა ხმა არ ამოიღოთ!
ჩვეულებისამებრ, უსიტყვოდ მოთავსდა ავტომობილში ქალი. მანქანაც დაიძრა და ძალიან გვიან მიხვდა, რომ მის გვერდით უცხო იჯდა.
თვალები რამდენიმეჯერ დახუჭა და მერე ხელახლა გაახილა.
-ჯანდაბა! სიმწრით ჩააფრინდა ტუჩს და კიდევ ერთხელ მოიკრიბა ძალები.
-არ გელანდები! სიცილნარევი ხმით გასცა პასუხი მის ჟესტს პასუხი უცნობმა.
-ეეე სანდრიუ! თამუნას აჟიტირებულ ხმაზე, მოეშვა ფანგანი და მიხვდა, რომ ნაცნობი იჯდა მის გვერდით.
-სანდრიუ კი არა პრეზიდენტო თამ! დის აჟიტირებულ სიცილზე, ცოდიანი ძაღლივით გამოყო ენა ვატომ.
-სულ მავიწყდება ხოლმე! ბოდიშის ნიშნად ხელები ასწია უმცროსმა არეშიძემ და იმის შემდეგ ხმა არც-ერთს ამოიღია და არც-მეორეს.

ეს იყო პირველი შეხვედრა.. სწორედ აქედან დაიწყო მთელი ისტორია, რომელსაც ყველაზე დიდი შეცდომა დაერქვა.


****
რომელიღაც წიგნში, რომელიც ბებიამ იყიდა თურმე, წარწერა ამოვიკითხე ,,არის მომენტები, როდესაც ჩვენ ქალები,გამოუსწორებელ შეცდომებს ვუშვებთო". მაშინ არ ვიცოდი, რატომ ან რისთვის მიაწერა უცნობმა რ.ფ ეს წარწერა წიგნს, მაგრამ მერე ისტორია მოვისმინე და მივხვდი.
ვინმე რიტას, დაუწერია ეს ფრაზა, მაშინ როდესაც საყვარელი კაცის ნაყოფი უნებლიედ მოკლა. ჯერ არ დაბადებული ბავშვი მოკლა ისე, რომ ამის შესახებ არაფერი იცოდა. არ ვიცი, რამდენად იყო ეს ფრაზა რიტასი, მაგრამ ახლა გამახსენდა რატომღაც და უბრალოდ დავიწყე ისტორია! გრანატიკული შეცდომები ბევრია, სორით.
უბრალოდ მინდოდა ცინმესთვის მომეყოლა რიტას ისტორია,ჩემეული ვერსიით!

თუ არ დაგეზარებათ ამ მცირე თავის წაკითხვა აუცილებლად დამიტოვეთ, თქვენც ასევე მხირე შეფასება!



№1 სტუმარი სტუმარი მოიისფრო

არ იქნება ცუდი, თუ თავებს გაზრდი.
დალაგებულად წერ, უბრალოდ ძალიან პატარაა. წარმატებები და გელი

 


№2  offline მოდერი Mary Drey

ძალიან მომეწონა.
საინტეერესო სიუჟეტიც იყო.
ველი შემდეგ თავს. heart_eyes

 


№3 სტუმარი sali

მომეწონააააა ახალთავს როდის დაამატეებ

 


№4  offline წევრი ქეთათო4

sali
მომეწონააააა ახალთავს როდის დაამატეებ
დღეს!❤️

Natsrisferi_grdznobebi
ძალიან მომეწონა.
საინტეერესო სიუჟეტიც იყო.
ველი შემდეგ თავს. heart_eyes

მადლობა! მალე დაიდება შემდეგი თავი ❤️❤️

 


№5 სტუმარი ტაისა

სიუჟეტი მიმზიდველია, საინტრესო.
მაგრამ თავები აუცილებლად უნდა გაზარდო kissing_heart

გელოდები.

 


№6  offline წევრი კეტი

ძალიამ მაგარია ვაუუ წარმატებებიი

 


№7  offline წევრი ქეთათო4

კეტი
ძალიამ მაგარია ვაუუ წარმატებებიი

მადლობა❤️

ტაისა
სიუჟეტი მიმზიდველია, საინტრესო.
მაგრამ თავები აუცილებლად უნდა გაზარდო kissing_heart

გელოდები.

აუცილებლად ვეცდები გავზარდო❤️ მადლობა, რომ წაიკითხე!❤️❤️

 


№8  offline წევრი xutu12

ძალიან მაგარია ოღონდ თავები გაზარდე და ხშირად დადე ხომლე დიდხანს ნუ გვალოდინებ

 


№9  offline წევრი ქეთათო4

xutu12
ძალიან მაგარია ოღონდ თავები გაზარდე და ხშირად დადე ხომლე დიდხანს ნუ გვალოდინებ


აუცილებლად!❤️❤️ მადლობა✨

 


№10 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

კარგი იყო მომეწონაუ

კარგი იყო მომეწონა აუ ოღონდ ცოტა არ მეყო წასაკითხად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent