შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჟანგბადი (თავი მეხუთე)


5-05-2020, 18:06
ავტორი Pia_Mia
ნანახია 1 002

ტბასთან რამდენიმე დღე დავყავით დაახლოებით კიდევ 5 დღე სანამ ორივე თბილისსში გავხდით დასაბრუნებლები.
იდელაური დღეები გვატარეთ, ნუ ჩემთვის ყოველ შემთხვევაში.
მე ჩემს ოფისს , სამსახურს უნდა დავბრუნებოდი რადგან სხვანაირად ვერ იმუშავებდნენ.
იკოც თავის სამზარეულოში უნდა დაბრუნებულიყო.
ჩავლაგდით, თითქოს ერთმანეთს სამუდამოდ ვემშვიდობებოდით. ისევ.ჯერ იკო წავიდა,სანამ მე ჩემს გოგოცუნა ბიჭუნას ვაწყნარებდი და მანქანაში ვსვავდი.
ნომრები რა თქმა უნდა გავცვალეთ .როგორც კი ჩამოხვალ დამირეკეო ასეც შემომითვალა.
ცოტა უცნაურია მგონი ჩვენი ურთერთობა, მთლად კარგად ვერ გავიგე ერთმანეთისთვის ვინ ვიყავით, რამე ვალდებულება თუ გვქონდა, ან თუ გვექნებოდა რამე ...
მიჩვევით მივეჩვიე, არც მინდოდა წამოსვლა, მის გვერდით გატარებული ყოველი წამი საოცრება იყო.
დავადექით ისევ გზას თბილისისკენ, ბევრად გათავისუფლებული და ლაღი ვიყავი , მახსოვს სიმძიმე რომელითაც ამ გზაზე მოვიდოდი ერთი კვირის წინ, მახსოვს ჩასუნთქვისას როგორ მიმძიმდებოდა გული, ახლა კი ყველაფერი პირიქით იყო,თვაიდან დავიბადე, თავიდან გავიცანი, თვაიდან სევიცანი , თავიდან მგონი შემიყვარდა...

20 ივლისი საღამოს რვა საათი.
რეკავს უცხო ნომერი.
-დიახ.
-სესილი.
-ირაკლი?
-იკო...
-ხო იკო?
-რატომ არ დამირეკე?
-რა?
-ხო გთხოვე რომ ჩამოხვიდოდი დაგერეკა?
-ამმ...ბოდიში დამავიწყდა, დაღლილი ვიყავი, მეძინა...
-გაგაღვიძე?
-კი
-ბოდიში.
-არაუშავს,როგორ ხარ ?
-კარგად, სესი შემხვდები?
-ახლა?
-ხო.ახლა.
-სად?
-ერთ კარგ ადგილას მინდა რომ წაგიყვანო.
-დაა სად?
-სურპრიზები არ გიყვარს ხო?
-როგორც იცი არა.
-კარგი , მაშინ გეტყვი რომ ისეთ ადგილას სადაც შეგიძლია ლამაზი კაბა ჩაიცვა და ფეხზე მარტენსები.
-მაცდურად ჟღერს.რამდენ ხანში ვიყო მზად.
-დაახლოებით 2 საათში.სახლთან მოგაკითხავ.
-კარგი.

10 საათი
გრძელი , ატლასის წითელი კაბა მეცვა, ზურგი ამოღებული ქონდა, მარცხენა ფეხთან ჩახსნილი,მკერდთან გადმოკეცილი, წელში გამოყვალი და შემდეგ გაშვეული კაბა იყო, მარტენსებს ყველაზე მეტად ეს კაბა უხდებოდა, ჩემს ფეხებსაც დედამ მსგავსი სტილის კაბა პირველად შემიკერა,ჩემი ხვეწნა მუდარის შემდეგ .
პატარა ვარსკვლავის ფორმის საყურეები მეკეთა , თმები იდეალურად გავისწორე,ყურებთან გადავიწე და მოშიშვლებული ზურგი დავმალე.პატრა შავი სტილის ჩანთა დავიჭირე სადაც მხოლოდ ტელეფონი, ტუში და ტუჩსაცხი მეტეოდა.
იკო სახლის წინ მელოდებოდა, ბავშვებს დავემშვიდობე, სახლი ჩავკეტე და ჭიშკარიდან გავედი. მისი სახე კარგად მახსოვს ჩემი დანახვისას, მარცხენა წარბი წამის მეასედში შეირხა , თვალებიდან სითბო გადმოეღვარა და ცალმხარეს შეუმჩნევლად იღიმებოდა...
ღია ცისფერი ტილოს შარვალი ეცვა თეთრი გრძელი ტილოს პერანგიც,მკერდდთან ორი ღილით ჩახსნილი , და ყელზე რამდენიმე ხის ყელსაბამი ეკეთა.უჩვეულოდ ბუნებრივად გამოიყურებოდა უჩვეულოდ სიმპატიური იყო.
-საღამომშვიდობის, პრინცესა.
-საღამომშვიდობის იკო.
-იცი ხო რომ ულამაზესი ხარ?
-ძალიან ვეცადე.
-კარები მე გაგიღო თუ არ ხარ მსგავსი ტიპაჟი?
-არა არ ვარ მსგავსი ტიპაჟი ჩემითაც შემიძლია.
ორივე ვიცინოდით , ვიღიმოდით და მგონი ბედნიერები ვიყავით.
გავუდექით გზას. სიმღერა ჩართო Zaz - Je veux , გრილი საღამო იყო , განსაკუთრებით უხდებოდა სარამოს ტრასას.
-ფრანგული სიმღერა?
-ვი, მადმუაზელ.
-ხო რა თქმა უნდა ფრანგულიც იცი .
-მომიწია.
-ჩემი თვით შეფასება შენს გვერიდით სადღაც ჯანდაბაში მიდის.
-სასაცილო ხარ.
-რასაც შენზე ვერ ვიტყვი.იკო სად მივდივართ.?
-მალე მივალთ, ვფიქრობ ყველაფერი უნდა გამოვასწოროთ და რადგან ახლიდან ვიწყებთ მოდი ახლიდან დავიწყოთ.
-კარგი...
ვერ მივხვდი ეს შესავალი რას ნიშნავდა იქამდე სანამ ნაცნობი სახლი არ დავინახე.
-შენ რა ისვე აქ ცხოვრობ?
ვკითხე სანამ მანქანიდან გადავიდოდით.
-გახსოვს?
-კი.
-ყოჩაღ...
რას ნიშნავდა ეს ყოჩაღ?

სახლში შევედით თითქმის არაფერი არ იყო შეცვლილი გარდა რამდენიმე ნახატისა.ერთ ერთი კი ჩემი იყო. იკოს თითით ვანიშნე მასზე.
-ეს შენ იყიდე?
-კი რავი რატო?
-ჩემია.
-რაა? შენ ხარ პია-მია?
-კიი და რატომ მგონია რომ იცოდი ?
-არა არაა მართლა, არ ვიცოდი, მეტიც ბიჭი მეგონე.რა მაგარიაა ხვდები?ჩემი ცოლი ეჭვიანობდა ამ ნახატზე... ერთი ნახვით შემიყვარდა, მაშინვე ვიყიდე.
-მმმ,კარგი ეგრე იყოს.
-სესი გამომყევი.
ხელი გამომიწოდა და ეზოში გამიყვანა სადაც მხოლოდ ორი კაცისტვის იყო მაგიდა გაწყობილი სკამზე დავჯექი , და იკოს ყურება დავიწყე, ახლა სულ სხვანაირად გამოიყურებოდა ის მექალთანე, გამაღიძიანებელი ბიჭი აღარ იყო, ვიღაცამ მასაც ატკინა და ამან ფაქტია შეცვალა, თუმცა უკეთესობისკენ.
პერანგის ხელები აიწია და შეუდგა სტეიკის შეწვას, საინტერესო ისტორიებს მიყვებოდა, საფრანგეთში მომხდარ ამბებს , პატარაობის დაცემებს და ასე შემდეგ,მის მოსმენაში ნახევარი ბოთლი წითელი ქვევრის ღვინო დავლიე და ცოტა შევთვერი.
-იცი რომ ვერ შეგპირდები ამის ბოლომდე ჭამას.
-ვიცი , ვერ შეძლებ.
-ნუ დამცინი გთხოვ.
თეფშის სერვირებაც კი იდეალური იყო.ნელ ნელა ვხვდებოდი რომ თავს ვერვაკონტროლებდი და გავCერდი, მხოლოდ მისი მოსმენით ვთვრeბოდი.უცბე წამოდგა, სიმღერა ჩართო
Imagine - John Lennon & The Plastic Ono Band
ხელი გამომიწოდა,წამოდგომისას თვაბრუდამეხვა, მისმა ხელებმა დამიჭირა და წელზე მაგრად მომხვია,მთლიანად მას ვეკრობოდი, ხელები კისერზე შემოვხვიე და მკერდზე თავი დავადე, ნაზად, რუდუნებით ვცეკვავდით
მისი ხელი ჩემს წელს ეთამაშებოდა,თვალებში ვუყურებდი ,ვხვდებოდი რომ ჩემი ადამიანი იყო, ის ვის გვერდითაც უნდა გამეღვიზა, დამეძინა, მოვმკვდარიყავი და მეცხოვრა.ხელში ამიყვანა და მის ოთახში შევედით , საწოლში დამტოვა თვითონ ყავის გასაკეთებლად წავიდა.
მის ოთახში დავიწყე ბოდიალი, კარადიდან მისი ჰუდი გამოვიღე და გამოვცივალე, ტრუსს საკამოდ მიფარავდა ამიტომ დიდად არ მინაღვლია თან არც ისე სექსუალური იყო , თმები შევიკარი და უკვე ის „როგორც ყოველთვის“ სესილი გავხდი.
-ვოოო, 10 წუთით დაგტოვე, ვინ ხარ ?
-გამარჯობაა...
-კარგი , მოკლედ რაც არ უნდა იყოს, ყავა გავაკეთე, ბევრი შოკოლადი,ჟელიბონი და პოპკორნი გვაქვს .
-ჩემს გასუქებას ცდილობ?
-კიიი... მაგრამ ასეც იდალური ხარ. მოკლედ , ნეთფლიქსი საწოლი და ჭამაა.
ყავის ჭიქები ტუმბოზე დალაგა დანარჩენი კი საწოლზე ჩემთან ახლოს მოვიდა და ისე ვნებიანად მაკოცა თითქოს არასდროს არავისთვის უკოცნია დ ამე მისი პირველი გაელვება ვიყო .
-სექსი?
-კარგი მართლა ვინ ხარ ?
-ვხუმრობ .
-კარგი მაგრამ აღარ იხუმრო ეგრე, უხერხულად ვგრძნობ თავს.
-ვაჟიშვილი ხარ ?
-მართლა სესილი?
-ხო ალბათ ბოლო ბიჭი ხარ ვისზეც მაგას ვიფიქრებ.
-ეს კომპლიმენტი იყო თუ დაცინვა ვერ მივხვდი.
-დავიწყოთ ყურება თუ არა ?
მოვთავსდით. დავიწყეთ ფილმის ყურება.სექსის სცენა იყო და შემიძლია თამამად თქვა საით მიდიოდა ეს ამბავი.მივხვდი , როგორ დაიძაბა ამ მომენტში იკო, მეც აღვიგრძენი, როგორია კარგი ხარისხის ეროტიულ სცენას უყურო , მთვრალმაა და არაფერი მოგივიდეს ? ხო წარმოუდგენელია? ან იმპოტენტი უნდა იყო ან კიდევ იმპოტენტი ასე რომ , კი თავს უფლება მივეცი რაც მოხდებოდა მომხდარიყო, წამით არ შევეწინაღმდეგებოდი.იკომ ფილმი დაპაუზა, შემომხედა.
-is this the part where we fuck?
-I think so
ერთმანეთის გახდა დავიწყეთ , ტუჩზე მკბენდა, ველურივით მკოცნიდა, თითქოს წყალი ვიყავი რომელიც უდაბნოში ნახა და წყურვილს იკლავდა,თან ხელით ნელ ნელა მიიწევდა სკენ, ტუცებიც ხელს მიჰყვნენ და ჩემს სიამოვნებაზე ზრუნავდნენ...ვნებაში ჩაძირულს კვნესა აღმომხდა არ მეგონა ენას მსგავსი რამის გაკეთება თუ შეეძლო, თვალები მიჭრელდებოდა, ფეიერვერკებს ვხედავდი, გონზე მოვდიოდი და ისევ იგივეს განვიცდიდი , უჯრა გამოვაღე პრეზერვატივი ამოვიღე ჩამოვაცვი მის გამაგრებულ ასოს და რამდენიმე წამში ჩემს სხეულში გველივით შემოსრიალდა, ყველა პოზა,ყველა ორგაზმი, ყველა ამოხვნეშება, ყველა ოფლი სიამოვნება და ასტრალში გასვლა იყო. არ ვჩერდებოდით მეგონა მხოლოდ ორი საათი იყო გასული რაც ერთმანეთში ვიყავით თუმცა რეალურად ოთხი საათი ვიღვრებოდით ერთმანეთში. დაღილებს, გათანგულეს, ოფლისგან დასველებულებს ბანაობა ნამდვილად გვჭირდებოდა... ჯერ მე შევედი ვანაში, სიმღერა ჩავირთე, სიამოვნებასიგან და კმაყოფილებისგან დუშის ქვეშ მდგომი ყურებამდე ვიღიმოდი და პირველად ვიყავი ჩემს გადაწყვეტილებაში დარწმუნებული,ეს ფაქტი კი უფრო მეტ გრძნობებს იწვევდა ,eagles-hotel californi მქონდა ჩართული , თითქმის იდალური საღამო იყო, ცოტახანში ვანის კარები გაიღო და იკო შემოვიდა,ერთმანეთის წინ ორი შეყვარებული ადამიანი ვიდექით. თმები გამიქაფა, კისერზე მასაჟს მიკეთებდა,ანთებული თვალებით შემომყურებდა.
-მადლობა რომ ისევ გამოჩნდი.
მითხრა , ჩემი სახე ხელებში მოიქცია და შუბლზე მაკოცა.
-მადლობა შენ იკო, რომ ხარ .
-დავიძინოთ ხო?
-კი დავიძინოთ.
დილით 6 საათზე ტკივილმა გამაღვიძა, წამოდგომისას კუნთები მთიანად დამეჭიმა, ვერც ვმოძრაობდი ალბათ ყველაზე კარგი ისევ საწოლი და ძილი იქნებოდა.იკოს მკლავებსი დავბრუნდი ,რამდენიმე წუთი ვუყურებდი მის მშვიდ და სასიამოვნო სახეს, დილის მზის სიხივები მის თვალებზე , წარბებზე თამაშობდნენ .ამ მომენტზე ლამაზი არაფერი მინახავს.
9 საათი იყო , საბოლოოდ რომ გამეღვიძა, დილის საუზმის სუნი მეცა , თვალები რუდუნებით გვახილე და საწოლზე მჯდომი იკო დავინახე რომელიც სურათებს მიღებდა, უცებ ხელი ავიფარე სახეზე და წუწუნს მოვყევი..
-იკოოოო.
-ულამაზესი ხარ.
-გთხოვვვ რა.
-კარგი კარგი, ნახე რა მოგიმზადე? წამოჯექი და მიირთვი სანამ გაცივდა.
-აუცილებლად, უბრალოდ მალე უნდა წავიდე , ბავშვები მარტო დავტოვე ,შეეშინდებათ.
-ვიცი,ვიცი მიდი შეჭამე და მოემზადე.
მისი დიდი თეთრი მასიური გადავიცვი, თმები გავიშალე და მარჯვნივ გადავიწიე,დაახლოებით 15 წუთი დამჭირდა მოსამზადებლდ, სამზარეულოში ჩავედი იკოს სანახავად.ტბაზე წარმოვიდგენდი როგორი იქნებოდა ის სამზარეულოში და მერწმუნეთ წარმოდგენილზე უკეთესიიყო,შავი სპორტული და ადიდასის ბოტასები ეცვა , ტანზე არაფერი ეცვა მხოლოდ იმის სურვილი მქონდა შევხტომოდი და არასდროს არ გამეშვა, მაგრამ სახლში რომ ვიღაც გელოდება სურვილებს ერთი ორად აქვეითებს.
-იკო, რას აკეთებ?
-მარწყვის კოქტეილს.
-ქმრად გამომყევი, თუ სუ ესეთ რაღაცებს გამიკეთებ ხოლმე.
-დიდი სიამოვნებით.
წელზე მომხვა ხელი და ტკბილად მაკოცაა.
-გასინჯე , მოგეწონება.
-დარწმუნებული ვარ.
-ავალ ჩავიცმევ და წავიდეთ.
ტრაკზე ხელი მომარტყა , გაიცინა და მეორე სართულზე გაუჩინარდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent