შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკანასკნელი ამბორი (სინოპსისი)


20-05-2020, 18:19
ავტორი Mary Drey
ნანახია 1 375

„უკანასკნელი ამბორი“ წიგნი, რომელიც გაჯერებულია რეალური მოვლენებით, წარუშლელი ისტორიებითა და დაუვიწყარი სასიყვარულო ურთიერთობებით. იგი თვალწინ გვისახავს ყველა იმ პრობლემურ თემატიკას, რაც კი დღესდღეობით საქართველოში არის დამკვიდრებული. ამ ნაწარმოებით კი შევეცადე, უშუალოდ თითოეული ქმედებისათვის ფარდა ამეხადა.
თებეა ქავთარაძე ფსიქოლოგიის ფაკულტეტზე სწავლობს, თუმცა მისი ცხოვრება რადიკალურად იცვლება, როდესაც მის ცხოვრებაში მისთვის ძალიან უცნობი, თუმცა მაინც ნაცნობი პიროვნება- ალექსი იჭრება. მის გამოჩენასთან ერთად იცვლება მისი რუტინული, მომაბეზრებელი ცხოვრებაც.
თუმცა მკითხველს ებადება ერთი შეკითხვა, რომელიც ნაწარმოების დასრულებამდე თან დაჰყვება... აკავშირებს თუ არა თებეა ქავთარაძეს ალექსის მიმართ წრფელი გრძნობები? ახალგაზრდა ფსიქოლოგი ახალგაცნობილში იქნებ, მხოლოდ და მხოლოდ სულიერი თავშესაფრისთვის იყენებს, ვიდრე წრფელი გრძნობებისათვის? იქნებ სწორედ ასეთი მიუღებელი ქმედება იქნეს ერთ-ერთი მათგანის სულის კავალერი... (და არამარტო სულის?)
პასუხი „უკანასკნელ ამბორშია“. წიგნი, რომელიც დახუნძლულია ფსიქოლოგიური ფაქტებითა და გულისამაჩუყებელი მომენტებით.

პ.ს. თქვენ როგორი მოლოდინი გაქვთ ამ წიგნთან დაკავშირებით? <33




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent