შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის ჩემია (ვარდის ტატუ)თავი 3


4-06-2020, 16:51
ავტორი marriammo
ნანახია 1 589

მოითხოვდა რომ დავით ყიფიანის ქალიშვილი ჩემს ძმას შეერთო ცოლად, ჩეთავი 3
ვაჩეს თვალთახედვა;

მოგეხსენებათ სვანი გახლავართ. მეც სვანურ იდეოლოგიებზე ვარ გაზრდილი და კარგად ვიცი სვანისთვის ფიცი რაცარის არ არსებობს პატიოსანი სვანი ვინც ფიცს არ ასრულებს, პატიოსანი კიარა მსოფლიოში უკანასკნელი რომიყო მაგრამ სვანი და ფიცი გქონდეს დადებული მაინც შეასრულებ! არც ჩემი ოჯახია გამონაკლისი თქვენთვის კარგადაა ცნობილია რომ ჩემსა და ყიფიანებს შორის რა ფიციც არის დადებული ხოდა მამაჩემიც მიძმა ვერ ეწინააღმდეგებოდა ლევანს მაგრამ მე ხო კარგად ვიცოდი რაც ხდებოდა მის თავს ამიტომ გადავწყვიტე ყიფიანის ქალი მე შემერთო დიდად ლევანსაც არგაუპროტესტებია ხოდა დავბრუნდი საქართველოში.
ჩემი მტკიცე ხასიათი ლევანსაც კი აშინებდა ამიტომ ხშირად ვერ მეწინააღმდეგება მაშინაც საწყონში ვერაფერი მაწამა რადგან ჯერ იმ ფაქტმა გამამწარა რომ ადამიანი ამ დონემდე ნაცემი დამახვედრეს და შემდეგ ანამარიაზე აღმართულმა ხელმა სულ რომ მოსისხლე მტერი იყოს ის მაინც გოგოა და მასზე ხელი როგორუნდა ასწიო. მართალია ბევრს ტლიკინებს და ხან ისე მამწარებს რომ რამისაა მუხლზე დავიკლა მაგრამ მაინც. ისე ხან ისემიყურებს ხოლმე აშკარაა ძალიან შევაშინე იმ ღამეს მაგრამ სხვაგვარად ვერ მოვიქცეოდი თან ეშინია მაგრამ არ იმჩნევს, სულ ორიდღეა რაც ვიცნობ მაგრამ იმდენი რამ აღმოვაჩინე უკვე მაგალითად თურმრ კარგი მზარეულია, ჩემი კოკროჭინას დაქალია, ცოტა ჩხუბიც შეუძლია, შეუპოვარია, ნუ ერთისიტყვითმგონი თუ ურთიერთობას დავალაგებთ ცივილურად მოქცევასაც შევძლებთ. ახლაც რესტორანში დავტოვე და გლდანში მივდივარ იქ რაღაც მიტოვებულ შრენობაში რინგი მოუწყვიათ საფრანგეთში ჩემი ტრენერი და მეგობარი აკრძალილ თამაშებს ხელმძღვანელობს ხანდახან მეც ვსპარინგობ ხოლმე ხოდა ახლა საქართველოში იყო მოწვეული ძალიან სერიოზული ბრძოლა იგეგმება აქაური გოგო და ევროპის ჩემპიონი ესპარინგებიან თურმე ერთმანეთს ხოდა ის ვერახერხებს ჩამოსვლას და მევცვლი რა. ახლაც ერთერთი საუკეთესო ადგილი მიკავია და ველოდები როდის დაიწყება ის გრანდიოზული სპარინგი, ჯერ ტატამი სუსტმა წყვილმა დაიკავა მერე ასეთუ ისე კარგმა მოსპარინგეებმა ხოლო ნახევარ საათში დარბაზმა იჭექა ზოგი ანას გაიძახოდა ზოგიც რებეკას, საკმაოდ ძლიერი ორთაბრძოლა იყო მაგრამ პირველი რაუნდი რებეკამ მოიგო ხოლო მეორემ თუ არ ვცდები ანი თუ ანა ძირს ერთი ტრიალითდაეცა. დაცემისას სახეზე ხელი ჩამოისვა ადგომისას კარგად შევნიშნე რომ თმის ფერი გაუფერულდა თითქოს საღებავი მოსხილდაო სულ ორიწამით შემომხედა მაგრამ ეს მზერა მეცნო ერთი თვალი ყავისფერი ზუსტად ისეთი მასროაქვს და მეორე ლურჯი არაფრისმთქმელი ლურჯი თითქოს ბროლისაა! ფუ შენი მოგკლავ გოგო ეს რაქენი. რაჯანდაბაუნდა აქ?! მთელი სპარინგის განმავლობაში დაძაბული ვუყურებდი არვიცი იმ დაცემის შემდეგ რაძალა შემორჩა მაგრამ ფაქტია თავი აღარ ააწევინა რებეკას გამეცინა, გავბრაძებიდი, თუ მეამაყა აღარვიცოდი. არა არანორმანულია ეს გოგო აი სპარინგიც დასრულდა რებეკა უგონოდ ეგდო ტატამზე ისიყო უნდა გამოეცხადებინათ ანა მოგიბულად რომ უსულოს და მოწყვეტით დაეცა ძირს. ხალხი აიშალა ზოგი გარეთგაავდათ დაცვას ზოგიყვიროდა ცუდადაა ზოგმა სასწრაფოს დავურეკოთო მაგრამ აბა ვინ დარეკავდა სასწრაფოში არავინ გარისკავდა ერთი უბრალო ადამიანის გამო ამდენს. მე კი მხოლოდ ერთი წინადადება ჩამესმოდა ,, მგონი აღარსუნთქავს კვდება!’’ არმახსოვს ამ მრბოს როგორ დავახწიე თავი და როგორმივედი ანამარიასთან ხელში აყვანას ვცდილობდი მაგრამ რაღაცას მეუბნევოდა მენეჯერი, მაგრამ ვის ახსოვდა სხვები ერთისულიმქონდა სავაადმყოპომდე მიმეყვანა ახალგაზრდა ბიჭმა ჩუმად მანიშნა აქეთო და უკანა შესასვლელიდან გავედით არმახსოვს რას ვაკეთებდი მგონი გიჟივით ვიმეორებდი ,, ის ჩემია უნდა გადარჩეს’’ სავაადმყოფომდე ისე მივიყვანე არცერთ შუქნიშანს დავაკვირდი ყველაზე ნაკლებად ხლა სწორედ ეგ მადარდებდა. სავაადმყოფოში შესვლისთანავე საკაცეზე დააწვინეს და პალატისკენ გააქანეს.
_ ვინხართ დაზარალებულის? მკითხა ვიღაცამ ერთი თვალი შევავლე და მივხვდი რომ მიმღების გოგოიყო და სივს ავსებდა.
_საქმრო!
_ კარგით სახელი, გვარი, ასაკი, პაციენტის და თქვენი პირადობა, კიდევ რა დაემართა რა შეემთხვა?
_ანამარია ყიფიანი, 19 წლის! ინებეთ. ჩემი პირადობაც მივაწოდე.
_და რაშეემთხვა. ეხლა ამის თვალების ჟუჟუნის ნერვებიმაქ?
_ეგ თქვენისაქმე არარის და საქმეს მიხედეთ! მკაცრად მივუგე და გამომივიდა კიდეც თავიდან მოშორება ხმა აღარ ამოუღია ისე ჩაქინდრა თავი მხოლოდ ის მითხრა იქყავთო და დაელოდეთო რაღაც პალატაზე მიმითითა. ზუსტად ნახევარი საათი ვიჯექი და ველოდებოდი რამისაა გავგიჟდე არავინ არგამოდის და როგორც იყო დაიღო პალატის კარი და ექიმი გამოვიდა საწყალ კაცს არცვაცადე და ისე ვეძგერე.
_ ექომო როგორარის?
_ვინხართ პაციენტის? აქამდე მას არავინ მოყოლოა! ნუ ასე ნაცემიც არყოფილა მარა მაინც.
_რას ნიშნავს აქამდე მე მისი საქმროვარ! რა აქ ხშირადმოდის ანამარია რახდება ვერაფერი გავიგე.
_ აჰ ანუ საქმრო? ნეტა რატოარმითხრა ჩემმა გოგომ?
_ სულ ორიდღა რაც დავინიშნეთ და სანამ მშვიდად ვარ ამიხსენით რახდება?
_ ანამარიას ორი წელია რაც ვიცნობ პირველად სასტიკად ნაცემი იყო მაგრამ გონზეიყო და თავისი ფეხით მოვიდა კლინიკაში მაშიმაც ჩემი მორიგეობა იყო და მე ვიყავი მისი ექიმი როდესაც ვუთხარი რომ პატრულში უნდა დამერეკა მაშინვე წასვლა დააპირა მთხოვა ჩემი ბრალი იყოო არავის უძალადია და არც არავის ვუცემივარო რაზეც მისი სხეული საპირისპიროს ანტკიცებდა მაგრამ ხოვერ გადავიდოდო პაციენტის ნებას ამიტომ არ დამირეკავს პოლიციაში და საბუთებში უბრალო კიბიდან დაგორება ჩავუწერე, მაგრამ შემდეგი ვიზიტი ორკვირაში იყო სახეზე საერთოდ არაფერი ეტყობოდა მიმღებში მე მომიკითხა მაშიმ ჩემი ცვლა ერთსაათში იწყებოდა მაგრამ რატომღაც ადრე მივედი რაღაც საქმემქონდა მაგრამ როდესაც დამინახა ჩემკენ ლასლასით წამოვიდა და მთხოვა კაბინეთში შევსულიყავით შევედი და კარიც ჩამაკეთინა მაიკა აიწია და სულ შოკში ჩავარდი ამხნის კაცი ისე ქონდა მთელი მუცელი დალილავებული რომ რავიცი ბეჭებიც არანაკლებ ქონდა ერთი ორგან ჭრილობაც ქონდა გავაბრთხილე ან მეტყოდა საიდან ქონდა ან არადა პოლიციას გამივიძახებდი დამთანხმდა თან ჭრილობას ვუმუშავებდი თან ისტორიას ვისმენდი როგორ ჩუმად დადიოდა კარატეზე კუნგფუო თუ რაღაც ჯანდაბა დ ა რაც ყველაზე მეტად ამაფორიაქა ქუჩის ჩხუბები იყო ეს პატარა საყვარელი გოგო წარმოიდგინე ყოველ კვირა ჩხუბობდა. ვთხოვე შეეშვითქო მაგრამ იცი რამიპასუხა მხოლოდ იქვარ ბედნიერიო როდესაც მტკივა სხვა ტკივილს ვ ივიწყებო ამ თითისტოლა გოგოს რააქვს ისეთი სადარდებელი რომ ტკივილი შვებას გვრის, ხმა ვეღარ ამოვიღე პროცედურები ჩავუტარე შინაგანი სისხლდენის მეშინოდა მაშინაც და ახლაც მაგრამ გადავრჩით. ერთი თვის შემდეგ კიდევ გამომეცხადა ა,ჯერად სახში ეს გოგო შემიწირავსთქო ერთი გავიფიქრე მაგრამ როცა მის ფეხს დავხედე გული შემეკუმშა მითხრა ერთმა აბაროტი ამიღო წინა ჩხუბისთვისო და ფეხში დანა ჩაურტყია მაგრამ ღმად ვერა ხელი გაუკავებია დავუმუშავე და გავაბრთხილე ერთი თვე აღაე იჩხუბოთქო რავიცი დამიჯერა მერე ნაკერები ამოვაცალე ჩემი ცოლშვილიც გავაცანი ძალიან დაგვიმეგობრდა და სავაადმყოფოში აღარ მოდიოდა პირდაპირ სახში მადგებოდა ნუ თი ძაან ცუდად იყო მე მირეკავდა ეხლაც მაიხანია არ გამოჩენილა და როცა მისი სახე დავინახე ცუდად გავხდი ასეთი არასოდეს მინახავს როგორცარუნდა ნაცემი ყოფილიყო სახე დაზიანებული არასოდეს ქონდა. ვუსმენდი ექიმს და არ მჯეროდა ნუთუ ეს პატარა გოგო ამდენს იტანსთქო.
_ახლა როგორარის? ჩემი ხმა ვერვიცანი ალბათჯერ კიდევ შოკში ვიყავი მოსმენილისგან
_ სძინავს წვეთოვანი დავუდგი მალე გაიღვიძებს ალბათ ორგანოები წესრიგშიაქ მაგრამ ტვინის შერყევააქვს მსუბუქ ფორმებში დასვენება სჭირდება!
_ შემიძლია შევიდე?
_ კი მიბრძანდით მაგრამ როგორცკი გაიღვიძებს ან რამე ცვლილება იქნება დამიძახე კაი უნდა ვნახო. მითხრა და დერეფანს გაუყვა, მეც ბრთხილად შევედი ანამარიას პალატაში ისეთი უმწეო და გაცრეცილი ჩანდა თან ამ მილებით უფრო. მაფიქრებდა ექიმის სიტყვები ნეტავ რას განიცდის ასე როგორმრ უნდა გავიგო! იქვე მდებარე სავარძელი ლოფინთან მივაჩოჩრ და ჩამოვჯექი. მის ლამაზ თითებს დავყურებდი და შეხებას ვერ ვბედავდი.
_ ოს შე პატარა ხისთავიანო სვანი. როდესაც მას ვუყურებ ერთი წიგნიდან მახსენდება ამონარიდე.
,,ფრთხილად იყავი, შენც ისეთივე საშიში ხარ საკუთარი თავისთვის, როგორს მოჭადეაკე _საკუთარი ფიგურისთვის.
ხმამაღლა ჩავიბურდღუნე.
_მოკვლას აღარ მიპირებ? მომესმა სუსტი ჩამწყდარი ხმა.
_ ნწუ უკეთესი იდეამაქვს!
_ მაინც?
_ფეხზე გამოგიბავ და მერე სადღა წახვალ! სუსტად მაგრამ მაინც გაეცინა.
_ უი ექიმმა მითხრა დამიძახეო მოვალ ახლავე. მხოლოდ თავი დამიკრა გავედი და ის ჭაღარა შეპარული კაცუ ვიპოვე და დავიძახე მანაც მაშინვე სწრაფი სვლით აიღო გეზი პალატისკენ.
_ჩემო გოგო როგორხარ რამეხოარ გტკივა?
_არა ყველაფერი რიგზეა უბრალოდ თავი მტკივა როდის გამწერთ?
_ უყურე ერთი ამას რა სანამ ბოლომდე არ გამოკეთდები ფეხს არ გაადგავ გარეთ კიმარა ასე ვინ შეგალამაზე ჰა ან რამდენჯერ გითხრა თავი დაანება მანდავრობასთქო ჰა!
_ კარგი რა ბიძია კახა ისედაც თავიმტკივა?
_ გამაყუჩებელს შეგიყვანს ექთანი დავიძახებ ეხლა შემოვლაზე გავალ და მალე მოვალ.
ექიმის კარის გახურვა და ანამარიას კითხვითსავსე მზერა ერთი იყო
_ რა?
_ შენ გამომიყვანე ხო იქიდან?
_ კი მე გამოგიუვანე მაგრამ მაგაზე რო გამოკეთდები მერე დაგელაპარაკები თანას სერიოზულად ახლა დაისვენე!
_ კარგი. თავი გვეტდძე გადაკიდა და თვალები დახუჭა ერთი კითხვა არმახვენებდა და აუცილებლად უნდა გამეგო/
_ ანამარია?
_ რაარის? ოდნავ ამომხედა
_ შეგიძლია მიპასუხო?
_ რაზე?
_ ტკივილი სიამოვნებას რატომგანიჭებს? აშკარად არელოდა ამ კითხვას და დაიბნა ცოტახანს ჩაფიქრებული მომჩერებოდა ალბათ ფიქრობდა ეტქვა თუ არა შემდეგ ხმაურით ნერწყვი გადაყლაპა და...
_ ეს სულ სხვა სამყარო იყო,
სულ სხვა ფერებით და გრძნობებით.
სამყარო, რომელშიც დრო გაჩერდა,

პ.ს
მოგესალმებით ჩემო საყვარლებო, მიხარია რომ კუთხულობთ ჩემს ისტორია.
ამ თავში მაქვს გამოყენებული 2 ფრაზა რომელიც წიგნიდანარის ზოგიერთს სჩვევიათ ,, ასეთი ფრაზების მითვისება'' ამიტომაც დავაანონსე რადგან არმინდა სხვსი ფრაზის ჩენად გამოყენება. და კიდევ მინდა გთხოვოთ გამიზიაროთ თქვენი შთაბეჭდილებები ან ისტორიაზე რა მოგწონთ რა არა და ასშ, მადლობა ყველას რომ მითმობთ თვენს დროს.



№1  offline წევრი ანმეე

ოოოოოო ჩემი სეხნია რო არის ეს გოგო ვახსენე აქ უკვეე? laughing პირველი მიზეზი რატომაც ამას ვკითხულობ
მეორე:სვანებზე მაფანატებს,ძალიან მიყვარს ეს ხალხი და მომაკლით თუ გინდა
მესამე:ძააალიან ჩახლართულობაა და ეს ჩახლართულობაც ძალიან მსიამოვნებსს smiling_imp
მეოთხე:ლა კალგი სიუჟეტიააა...აი ლევანი კაი კაცო რო ყოფილიყო უფრო კაი იქნებოდა მარა ყველა კაი ხო არ იქნება...კაი ხალხი ცოტანი ვართ ისედაც(ჩემს თავსაც რო ვგულისხმობ არააა?! joy ) და კიდე ვინაიდან და რადგანაც მეც მინდა ჩხუბის სწავლა კიდევ ამიტომაც მომწონსს
მოკლედ წარმატებებიი heart_eyes ახალს ველოდები

 


№2  offline წევრი marriammo

ბამმო
ოოოოოო ჩემი სეხნია რო არის ეს გოგო ვახსენე აქ უკვეე? laughing პირველი მიზეზი რატომაც ამას ვკითხულობ
მეორე:სვანებზე მაფანატებს,ძალიან მიყვარს ეს ხალხი და მომაკლით თუ გინდა
მესამე:ძააალიან ჩახლართულობაა და ეს ჩახლართულობაც ძალიან მსიამოვნებსს smiling_imp
მეოთხე:ლა კალგი სიუჟეტიააა...აი ლევანი კაი კაცო რო ყოფილიყო უფრო კაი იქნებოდა მარა ყველა კაი ხო არ იქნება...კაი ხალხი ცოტანი ვართ ისედაც(ჩემს თავსაც რო ვგულისხმობ არააა?! joy ) და კიდე ვინაიდან და რადგანაც მეც მინდა ჩხუბის სწავლა კიდევ ამიტომაც მომწონსს
მოკლედ წარმატებებიი heart_eyes ახალს ველოდები

ვაუმე რასაყვარელიხარ =
ბამმო
ოოოოოო ჩემი სეხნია რო არის ეს გოგო ვახსენე აქ უკვეე? laughing პირველი მიზეზი რატომაც ამას ვკითხულობ
მეორე:სვანებზე მაფანატებს,ძალიან მიყვარს ეს ხალხი და მომაკლით თუ გინდა
მესამე:ძააალიან ჩახლართულობაა და ეს ჩახლართულობაც ძალიან მსიამოვნებსს smiling_imp
მეოთხე:ლა კალგი სიუჟეტიააა...აი ლევანი კაი კაცო რო ყოფილიყო უფრო კაი იქნებოდა მარა ყველა კაი ხო არ იქნება...კაი ხალხი ცოტანი ვართ ისედაც(ჩემს თავსაც რო ვგულისხმობ არააა?! joy ) და კიდე ვინაიდან და რადგანაც მეც მინდა ჩხუბის სწავლა კიდევ ამიტომაც მომწონსს
მოკლედ წარმატებებიი heart_eyes ახალს ველოდები

ვაუმერაკარგიხარ heart_eyes რატკბილი კომენტარია kissing_heart ახალ თავს მალე შემოგთავაზებ blush მადლობა რომ კითხულობ innocent

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent