შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Him and I


9-06-2020, 13:21
ავტორი Mziako mziako...
ნანახია 1 820

მე ანასტასია ახვლედიანი ვარ 21 წლის.
მაღალითქო ვერ გეტყვით მაგრამ არც იმდენად დაბალი ვარ რომ არ ვჩანდე. მყავს ძმა ირაკლი 25წლის მშობლები ავტოსაგზაო შემთხვევისას დაგვეღუპა 10წლის წინ.  ძალიან რთულად გადავიტანე ეს პერიოდი. ირაკლი არიმჩნევს მაგრამ ვიცი რომ მასაც უჭირს, მაშინ ის მხოლოდ 15წლის იყო. უზრუნველყოფილო ცხოვრება გვქონდა მაგრამ მშობლების გარდაცვალების შემდეგ ბიძამ (ლავანი)აიღო ყველაფერი მისთავზე და სახლიც წაგვართვა და კომპანიაც. ირაკლის ძმკაცამა ნიკამ გადაგვარჩინა როცა უსახლკაროდ დავრჩით მან და მისმა მშობლებმა მიგვიღეს და შეგვიფარეს. 3წელიწადში ირაკლიმ ბიზნესზე ჩააბარა რომ სახლიც და კომპაბიაც დაებრუნებინა ამაში ნიკას მშობლებიც ეხმარებოდნენ. ფინანსურად არც მათ უჭირდათ ჩვენი მშობლები ყოველთვის მეგობრობდნენ და ყველა დღესასწაულს ერთად აღნიშნავდნენ. ნიკას და ქეთი ასევე ჩემი დაქალი , ჩვენი სახლის წინ ცხოვრობდნენ და ერთად გავიზარდეთ. როცა ირაკლის შესახებ ლევანიმ გაიგო და ცდილობდა ჩამოეშორებინა ყველაფერს. რამდენიმე თვეში კი როდესაც ნიკას მშობლები მალდივებზე მიფრინავდნენ თვითმფრინავი ჩამოვარდა. ყველამ უბედურ შემთხვევად ჩათვალა მაგრამ ჩვენ ძალიან კარგად ვიცოდით რომ ლევანის ნამოქმედარი იყო. რადგან ნიკა მაგდროისთვის სრულწლოვანი იყო მან ჩაიბარა კომპანია ირაკლიც მასთან ერთად დაასაქმა პირველივე კურსზე თან მუშაობდა თან სწავლობდა. ორივე ცდილობდა კომპანია დაებრუნებინათ და ლევანი ყველაფრისთვის დაესაჯათ მაგრამ უშედეგოდ. 4წლის შემდეგ უკვე მე და ქეთიც სრულწოვნები ვიყავით იურიდიულზე ჩავაბარეთ ეს ადრეც გვინდოდა მაგრამ ლევანის შემდეგ მტკიცედ გვქონდა გადაწყვეტილი რადგან მისი ყველა დანაშაულისთვის დაგვესაჯა, ნიკას და ირაკლის არმოეწონათ ჩვენი ჩანაფიქრი რადგან ეშინოდათ ჩვენთვისაც რამე არ დაეშავებინა მაგრამ როგორღაც დავარწმუნეთ მაგრამ ერთი პირობა ქონდათ მძღოლი გვეყოლებოდა და სადაც არუნდ აწავსულიყავით ის წაგვიყვანდა, ჩვენც დავთანხმდით პირიქით გაგვიხარდა ტრანსპორტით სიარული ისედაც დამღლელი იქნებოდა. უნივერსიტეტში კარგად მოვეწყვეთ სულ ერთად ვიყავით, იქედან წამოსვლისას კომპანიაში შევუვლიდით ხოლმე და რაც შეგვეძლო ყველაფერს ვაკეთებდით...
3წლის შემდეგ....
_________________________________________
გამარჯობათ მეგობრებო ძალიან მომენატრეთ. კარგი დრო გასულა ბოლო ისტორიის დადების შემდეგ, ჰო ვიცი წინა ისტორია ვერ დავასრულე უბრალოდ ინტერესი დავკარგე. ეს ისტორია კი ჯერ საცდელია. დაწერილიც კი არ მაქვს თუ გამოეხმაურებით და მოგეწონებათ დავწერ და გავაგრძლებ აუცილებლად <3




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent