შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ის ჩემია (ვარდის ტატუ)თავი 7


24-06-2020, 20:22
ავტორი marriammo
ნანახია 1 118

თავი 7
რა უცნაურია როდესაც საქმროს ძმაკაცს დაასინიაკებ არა?! მაგრამ ყველაფერი უცნაური ხომ აქ სვანეთში ხდება და სვანეთის შვილს ემართება ხოდა ახლაც არმოხდა გამონაკლისი და დადის ბატონი გიორგი ნეკნებჩალეწილი, ნუ ცოტა გავაბუქე უბრალოდ გვერდები სტკივა და წარბთანაც ოდნავი სიწითლეაქვს. მთელი დღე თვალს ვერ მისწორებს სირცხვილით როგორვთქვა რომ ძმაკაცის საცოლემ მცემაო ხოდა ასე მარიდებს მთელიდღე თვალს. სახშირომ შევედით იქ კიდე ერთი რაუნდი დაგვხვდა ბებოს სახით გიორგი ამ დღეში ნრომ დაინახა მაშინვე აქოთქოთდა როგორც სჩვევია.
_ტეტუუუუ მომიკვდა თავი რადაგემართ შვილო? ვინჩაგაგდო ამ დღეში?
_ არაფერია ბებია ისეთი ერთმანეთს ვეჯიბრებოდით და ცოტა დაშავდა! სიტუაციის განმუხტვა ცადა ვაჩეს ძმამ.
- რასამბობ რომელიხართ ერთი ამის მომრევი რო ასე გეცემათ? სეიცხადა ბებიამ.
- შენირძალია ბებია შენირძალი. წამოაყრანტალა მაქსმა და კარგი მუჯლიგუნიც მიიღო.
- სულარ გცხვენია ბებია ამ ანგელოზივით ბავშვს რომ აბრალებ ეს როგორსცემდა ერთი?
- არგჯერა ბებია? ისეშეიცხადა გეგონება თავს ლაფი დაასხესო?
- არა! მტკიცედ განუცხადა თინამ.
- მოიცა. მაქსიც არ შეპუებულადა ტელეფონზე ერთი დაკლიკვით ანახა როგორ ვსპარინგობდით მედა გიო ჯერ გაოცებული უყურებდა სოდამთავრდა ვიდეო ერთი გადაიხარხარა და მე მომიბრუნდა აი მეკიდე სად დავმალულიყავი არვიცოდი,
- აწი ბებია აქრო ჭიდაობა გაიმართება ამათმაგივრად შენუნდა გახვიდე არ შევცხვებით მაინცო. ამის თქმა და ბიჭების ხარხარი ერთი იყო მეც ავყევიდა კარგათაც ვ იცინე მერე იმაზე ატყდა ყაყანი რომ რატო არცხვენენ ვითომ ყველას თითოჯერ მაინცგვაქ მოგებულიო მერე ბებიამ ვიღაც ბომდოს აგერ ზედიზედ ოთხჯერაქ მოგებულიო და იმას გაეჯიბრეთო მერე კიდერო აყაყანდნენ ბებიამ კაი კუბდარიმაქვს არგინდათო და ყველა მაშინვე დადუნდა.
- და აი დადგა საღამოც და ჩემი ორი გიჟიც ქარბორბალასავით დაგვესხნენ კატოს ყველა ხოლო მარიამს მაქსი გავაცანით და ოთახში ავუძეხი ვინაიდან და რადგანაც ამდენ ხალხს ოთახები არ გვყოფნიდა გოგოები ბებიასთან შებინავდნენ. რატომ არა ჩემთან? რატომ და ვაჩემ არცკი იფიქროო იცოდემაინც არ გავალ ოთახიდანო ხოდა დიდად გოგოებმაც არ გააპროტესტეს მაგრამ ისკი არიციან ხვალრო დავავლებ გოგოებს ხელს და ჩემს საგვარეულო ბინაში გადავალთ, ბებია არ ამოგვყოლია დალაგდითო თან საჭორაო დაგიგროვდებოდათო და ეშმაკურად გამომხედა, არა რა ვგიჟდები ამ ქალზედა რავქნა. ოთახში შესვლისთანავე მეცნენ გოგოები ყველაფერი დაწვრილებით გამომკითხეს მეც რაღათქმაუნდა ვუამბე ყველაფერი.
- ისე მაქსი რასაყვარელია არა? ვარსკვლავის ფორმაში გაწვა კატო.
- საყვარელი კიარა შპიონია იცი ბებიასთან როგორ შემცხვა?
- კაი მოეშვი ბებოს ეგეთები არუკვირს როიცოდე!
- ვითომ რატომ?
- ბაბუამ რომ მოიტაცა თურმე ეს როგორ გამიბედეო და ისეუცემია საცოდავი კაცი იხვეწებოდა დავაბრუნოთო, მერე ესროგაიგო თინამ რასქვია უნდა დამაბრუნოთო როგორც მომიტაცე ისე გამიძელიო ახლა მაგაზე უჩხუბია და კიშეაბერდნენ ერთმანეთს.
- აუუუ ცუდადვარ რაქალია ნახე რა?!
- შენ იძახე რაქალიაო და მართლა რაქალია იცი? რაც ჩამოვედი ალბათ 5კილო მოვიმატე ისეთებს ატრიალებს სამზარეულოში.
- კაი ამას შევეშვათ და აბა რახდება ჩემს დეიდაშვილთან?
- რავი არც არაფერი ნეიტრალიტეტიგვაქვს დამყარებული და ვართ რა.
- ისა და ...... თქმა აღარ დასცალდა რადგან ვაჩე ამოვიდა რასაკეთებთ ამდენხანს ჩამოდით გარეთ რაღაც გეგმაგვაქვსო, ჩვენც ინტერესით ჩავლაგდით და მართლაც რომ ულამაზესი ფონი გაიშალა ჩვენს თვალწინ ეზოში ჰამაკთან ახლოს ლამაზი კოცონი პლედები ლამაზად დაკეცილი და ბიჭები რომლებიც სამწვადეს აცვამდნენ შამფურზე!
- მოდით მოდით რას დამდგარხართ, დაგვიძახა მაქსმა - ჰა აღიარეთ რა ბიჭებივართ?
- სასწაული. შეჰყვირა კატომ და კეკლუცად გაესურა მაქსისკენ, მარიც უკან მიჰყვა.
- რაო საცოლევ მოგწონს?
- ძალიან რალამაზია თან ცას შეხედე რა საოცარია რამდენი ვარსკვლავია. აღბრთოვანებისგან რა მეთქვა არცკი ვიცოდი?
- გინდა უფრო ლამაზი იყოს?
- ამაზე ლამაზი როგორღა უნდა იყოს?
- მაღლა აიხედე! მეც მორჩილი ბავშვივით დავყევი მის ნებას და ვიგძენი როგორ მოვწყდი მიწას როგორ ავფრიალდი და ცამ როგორ დაიწყო ჩემთან ერთად ცეკვა ტრიალი და სანაზაობა მაგრამ მალევე მოვედი გომს როცა ბავშვების სიცილი გავიგე
- ვაჩე დამსვი რა მძიმევარ!
- არხარ მძიმე!
- როგორარა გთხოვ დამსვი დამეხვა თაბრო.
- კარგი ხო. ძირს ჩამომსვა და რამის მოცელვით დავემძლეყვე ირს ისევ ვაჩეს რომ არ ეყოჩაღა და ხელი არ შეეშველებინა.
- მადლობა.
- არაფრის. თავისი ლამაზი ღიმილით დამაჯილდოვა.
- ეეე გვრიტებო აბა ჩვენკებაც გადმოინაცვლეთ!
- ყველასვფიცავარ ქორწილამდე ენას ამოვაცლი და სხვა მეჯვარის მოძებნა მოგიწევს. კბილებში გამოვცერი თან მეცინებოდა.
- მაგაზე ვფიქრობ მეც უკვე. და ორივე სიცილით მივედით ბავშვებთან.
- აუ აუ ვითამაშოთ რა? ყელი გამოწია ორითითით კატომ
- რათამაში მაგალითად?
- ამის პატრონმა რაქნას ან წითელი ყვითელი შვაი რა.
- მმმ ამის პატრონმა რაქნას ჯობია. აჟღურტულდნენ მაქსი და კატო
- და ჩვენ არგვეკითხებით?
- აუუ მიდით რა, გთხოვთ
- მე თანახმავარ. მარიც დაეთანხმა
- ჯანდაბას მეც. აყვა გიორგიც.
- მერაღავარ მეცმინდა. ლუკაც დათანხმდა.
- კაი ბატონი ვითამაშოთ, და ახლა ყველამ მე შემომხედა
- ჯანდაბა ჩემსთავს მეც ვთამაშობ.
- ძალიან კარგი. ხელები შემოკრა კატომ.- დედა მევარ მაგრამ ჩემზეც დავიდებხოლმე ხელს, ხოლო მოდი მაქს შენ დაიხუჭე.
- კაი აჰა.
- არ გამოიჭყიტო იცოდე.
- გეკადრება
- აბა აბა ამის პატრონმა რაქნას? ხელი გიორგისკენ გაიშვირა.
- რაქნას და რადგან სვანეთშივართ სვანური იცეკვოს თან სიმღერაზე!
- აუ სიმღერა საიდანღა გავაძრო?
- მე ჩაგირთავ. არ დანებდა მაქსი და მალე გიოც აცეკვდა თან საკმაოდ კარგად?
- კაი დაიხუჭე გიო.- ამის პატრონმა რაქნას ხელი ვაჩესკე ნ გაიშვირა.
- რაქნას და 3ნებისმიერი სურვილი შემისრულოს.
- აბა სიძე მოემზადე. ეშმაკურად გახედა კატომ.
- კაი ჩემი პირველი სურვილია წახვიდე და მწვადისთვის ხახვი დაჭრა, მე მეზარება.
- კაი ხო და ისორიც მითხარი ბარემ.
- არა წადი ჯერ დაჭერიდა მოდი. ალევე დაბრუნდა ვაჩე ჟამით ხელდამშვენებული და თვალებ აწითლებული.
- რაიყო იტირე? აროხროხდა გიო.
- ვიტირელიარა ამისმერე ხახვის დამჭრელის **** შევე**
- კაი ეხლა მეორე წადი და ანამარიას ყვავილები დაუკრიფე და მოუტანე.
- ბიჭო შენ ცოტა ხოარ გაკიმარებს ჰა ამ შუაღამისას ყვავლიები სად დავკრიფო.
- არმაინტერესებს.
- ფუ შე პიდარასტო. შეუღრინა და სახლისკენ წავიდა ცოტა კი გამიკვირდა მაგრამ როდავინახე რამოჰქონდა იმდენივიცინე რამის შეტევა დამემართა.
- ეს რაარი ბიჭო? შეხედა გაკვირვებულმა მიორგომ ლუკამ გადაიხარხარა და.
- ბიჭო ყვავილიგითხრა ამ ჩემისამ განა ყვავილიანი ხალიჩისთვის კუთხის მოჭრა გთხოვა.
- აუუუ გააფრენს დილაზე თინა,
- აბა საიდან მომეტანა ყვავილები. ისეთი უმანკო სახითთქვა ახლა მაგაზე ავრახრახდით.
- ოო ჩუთ ეხლა და მესამე სურვილიც მითხარი?!
- ხვალ დილით ყველა რომ გავიღვიძებთ გოგოების მაღალ ქუსლიანებს ჩაიცმევ ბებიაშენის კანას თავისი მანდილითურთ და ნახევარი საათის განმავლობაში იცლი სვანეთში.
- ოე ოე ხიარ გამო****დი ჰა რა კაბა ხვდები რას იძახი?
- როვხვდები მაგიტო ვიძახი.
- წესი წესია უნდაქნა. აყვა ლუკაც.
- პომტი არაა,
- ეეე ეხლა ჩუთ და დაიხუჭე შენკიდევ. წაუცაცხა დიდი კამათის შემდეგ ბიჭებს.
- კაი მარა ეს ასე არ დარჩება.
- ამის პატრონმა რაქნას? ხელი ჩემკენ გამოიშვირა კატომ
- რაქნას და რამე ლამაზი სიმღერა იმღეროს მაიმუნობის გარეშე.
- ჰა?
- შენხარ? იმღერე გელი.
- ეხლა მოიცათ. წამოიყვირა მარიმ ორიწუთი მაცათ და მერე იმღეროს. თქვა და სახლისკენ გავარდა არა რა მოსაკლავია ეს გოგო.
- ეგ რათგინდა? გითხა ლუკამ კატომ კი ეშმაკურად გამომხედა.
- მარ არმახსოვს, კაი რა იცი რამდენიხანია არ დამიკრავს?~
- აიღე ეს და ერთ წუთს გაძლევთ გაიხსენე. მკაცრად მითხრეს ვაჩემ კი ერთი გამომხედა თავი დამიკა გამიღიმა და კოცონს ჩააშტერდა მეც სხვა რა გზამქონდა გამოვართვი ძველებური რუსული გიტარა ავაწყე რამდენადაც შემეძლო და ტაქტიც გავიხსენე და....


ქარი აიხვეტავს ფოთლებს სუნთქვა მთა შევერცხლილ მთათა
ზამთრის მოლოდინში შეშას ვამტვრევ ჩვენი ქოხის
კართააან.
ზამთრის მოლოდინში შეშას ვამტვრევ ჩვენი ქოზის კართან.
ხვალე ნანადირევს მოგვრი კლდეზე დავიტყავებ მუხლებს.
თოვლით გატენილებს ცივებს, ცაზე წამოგიშლი ღრუბლებს,
თოვლით გატენილებს ცივებს ცაზე წამოგიშლი ღრუბლებს.
თეთრად გავათენებთ ღამეს, გვერგოს ფარდაგი და ტყავი, ჩუმად გიმღეროდე რამეს
გედოს ჩემს მუხლებზე თავი.
ჩუმად გიმღეროდე რამეს გედოს ჩემს მუხლებზე თავი.
გარეთ აბარდნიდეს თეთრად შენკი სანთლის შუქზე ქსოვდე,
დეკის ჩაის ვსვავდეთ ერთად მერე ლექსების თქმას მთხოვდე,
დეკის ჩაის ვსვავდეთ ერთად მერე ლექსების თქმას მთხოვდეე.
გაზაფხულის პირზე მზის ფერ
ყვავილს დაგიკრეფდი ტყეში გვირგვინს დაგიწნავდი ისეთს მორთულს ათასნაირ ფერში
გვირგვინს დაგიწნავდი ისეთს მორთულს ათასნაირ ფერში.
ქოხუ შუა ტყეში გვედგას ნალმიჭედებული კარით მხოლოდ ჩვენ ვუსმენდეთ ფეთქვას გარეთ მოდუდუნე ქარის.
არც შენ იქნებოდი ცოლი არც მე მერქმეოდა ქმარიი.
ქარი აიხვეტავს ფოთლებს, სუნთქვა თმა შევერცხლილ მთათა
ზამთრის მოლოდინში შეშას ვამტვრევ ჩვენი ქოხის კართან ზამთრის მოლოდინში შეშას ვამტვრევ ჩვენი ქოხის კართან



პ.ს
მოგესალმებით მეგობრებო, ბოდიშს გიხდით დაგვიანებისთვის, ეროვნულები ახლოვდება და მეც ჩემიჭკუით მასალას ვიმეორებ ხოდა შემაგვიანდა დაწერა.
იმედიმაქვს მოგეწონებათ მადლობა ყველას დროს რომ მითმობთ და გთხოვთ გამიზიარეთ თქვენი შთაბეჭდილება. გელით ყველას



№1 სტუმარი სტუმარი taa

axal tavs ar deb??

 


№2  offline წევრი marriammo

სტუმარი taa
axal tavs ar deb??

ბოდიში დაგვიანებისთვის ეროვნულების გამო ვეგარ ვახერხებდი წერას უახლოეს მომავალში ავტვირთავ აუცილებლად

 


№3 სტუმარი სტუმარი kristina

deb axal tavs??

 


№4  offline წევრი marriammo

სტუმარი kristina
deb axal tavs??

ორდღეში ავტვირთავ ახალ თავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent