შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიტოვებული 8 თავი


13-08-2020, 01:03
ავტორი ქ ე თ ა თ ო
ნანახია 1 810

ვიცი რომ პატარა თავია მაგრამ წავიწიოთ ცოტა წინ მალე იქნება ახალი თავიიმედია მოგწონთ გთხოვ დაფიქსირეთ კომენტარებში თქვენი აზრი

- ღმერთო ეს რა ცოდვა ჩავიდინე რაა,წამიყავნე ნიკა ეხლავე წამიყვანე სადაც ლიზა მის ფეეხებთან დაცემაც რომ მომიწის პატიება უნდა ვსთხოვო თავს მოვიკლავ ჩემი ლიზაა ეს რა გავუკეთეთ ეს რა ვქენით.
-მორჩი გოდებას, ხომ ხედავ არაარც კი მოგაქცია ყურადღება შენ კიდევ ისევ ტირი ჩემი ლიზა ჩემი ლიზაა, რაშენი ლიზა დედა 8 წლის მანძილზე არ მოუკითხიხარ.
-რეებს მეუბნები შვილოო, გული მთლად გაგიცვივდა? რასქვია მოვეკითხეთ ვერ ხვდები რომ ჩვენ დავაშავეთ და აქეთ ვითხოვთ კიდევ პასუხს, გარეთ გავაგდეთ რავუყავიტ ვინიცს როგორ იყო.
- არ მაინტერესებ არააა, დაშავაა და დაისაჯააა.
- არაფერი არ დაუშავებია ნიკა არაააა რატომ არ გესმის , შვილი დავკარგე სხვისი ენებისა და ტყუილების გამოო, თავს არ ვიცოცხლებ მან რომ არ მაპატიოს.
-ბებია ეხლა არ იცოცხლებ თავს ? ეხლა გაგახსენდა რომ მამჩემის და ბიძაჩემის გარდა შვილი გყავს? იცი რაა მიმიფურთხებია თქვენი ქართული მენტალიტეტის და სოფლური აზროვნებისთვის, სადაც შვილის სიტყვას არ მოუსმინე და ვიღაცის ნაბოვარს დაუჯერე, სადაც გეშინოდათ რას იტყოდნენ ციალები, ნარგიზები და ნუნუები, მიმიფურთხები თქვენი ასეთი ღირსებისთის, ეხლარო მირბიხათ ლიზასთან რომ ფეხქვეშ გაგეოთ არა გცხვენიათ ? ლიზასი არ გცხვენიათ? მითხარით რამე რას გაჩუმდით ? უკვე ყვირილზე გადადიოდა თომაა, დამეზრდება შეხედეთ თითი პატარა გოგოსკენ გაიშვირა, რომელიც ცოტა შეშინებულიც კი იყო ძმის ასეთი მდგომარეობით.აიი ამან ჩემმმა სისხლმა და ხორცმა რაუნდა ჩაიდინოს რომ გარეთ ძაღლივით გავაგდოო , მაგიჟებთ ყველანი მაგიჟებთ, თვალებიდან არ ამამდოს როგრი დასისიხლიანებული გაუშვით ჩემხელა გოგო გარეთ, დაივიწყეთ თურმე სახელი შეგირცხვინათ გვარი პაპა შეარცხვინა კაცი თუმე საფლავში ტრიალებდა, ჩამონათვალს აკეთებდა და შეძლებისდაგვარად ცდილობდა შიმშვიდეე შეენარჩუნებინა და თან საუბარს აგრძელებდა, სახლიდან გააქრეთ ყველა ნივთი, შეცვალეთ ყველაფერი რაც მას ეხებოდა თქვით ჩვენთვის მოკვდაო და ვსო დამთავრად ყველაფერე, ეხლა კი ამდენი წლის მერე გარბიხართ არა პატიების სათხოვნელად, ცოტა დაფიქრდით თქვენს საქციელზე და თუ არ შეგრცხვებათ მერე წადით.ხელები უიმედობის ნიშნად შემოკრა ერმანთს კარი გაიჯახუნა და უმალვ თვალთახედვიდან გაქრაა.
- ქალიი გაშეშდა ერთ ადგილს მუხლები მოეკვეთა და იქვე ჩაიკეცაა, თვალები დახუჭა ცრემლებს გასაქანი მისცა და ჩუმად ჩაიჩურჩლა, ღმერთო თხოვ შენ მაპატიე და მომეცი საშვალება გამოვისყიდო ეს დანასაული გთხოვ ღმერთოო. ეს თქვა და იქვეე დაემხოო და ქვიდინს მოჰყვა.

###
- მაინც ვერ გავიგეთ ესე რატომ წამოვედით? გაკვირვებულა იკითხა თემომ.
- აუ დააყენე რაა ერთი ადგილი და ნუ @ლეობ რაა, გოგო შვილებით გამოეცხადა კაცს და შენ რეებს ბოდავ იქ უნდა დავრჩენილიყავით და ეს მთლად ყო?! ამას კიდევ ეგ უნდოდა ვსო რა დამთავრად მაგ გოგოზე ბაზარი და შარგეთ რა ბედნიერება .
-თქვენ მართლა გაგამგიჟებთ,- ეხლა საუბარში ლექსო ჩაერთო, რა ბავშვები რა ბედნიერეაო გოგო ისევ იმ შეყვარებული თვალებით უყურებდაა თქვენ კიდევ ფეხი დაკარით და წამოხვედით, ბრავო, ბრავო, ტაში დაუკრა,
- აბა თუ მიხვდებით რომ აქ ვარ და უნდა გაჩუმდეთ, კბილებში გამოსცრა დემეტრემ და საბარგულში ჩანთა ჩადო.
- კაკიმ ჩანთები უკან ამოყარა, ხელები გაშალა და ხმამაღლა გამოუცხადა ყველას, მე არსად წასვლას არ ვაპირებ, კაკის ვეთანხმები ეხლა იწყებდა ცეცხლი გაღვივებას დაათქვენ კიდევ წყალს ასხავთ რო ჩაქვრეს რა იმნა დებილები ხართ რა ბავშვები რა ქმარი, ტვინი არ გაქვთ. იმ ბავშვებს თუ მაინც კითხე რამხელები არიან ? კითხვიტ დემტრეს მიუბრუნდა.
-აუუ კაკი მაგარ ტრუხას ბაზრობ ეხლააა რააა, ჩანთები ჩააწყვე როგორც ამოალაგე მანქანაში დაჯექი თუ მოდიხარ თუ არა და მიბრძანი ლიზასთან და აუცილებლად მოვა ქმარიც და გაგცნობს.
- ცოტა ამუშავეთ რა ეგ ტვინი აი აქ რომა ხელი თავთან დაიდო საჩვენებლად, თუ რათქმაუნდა გავქვს, მთელი მისი საბუთებიამოვქექთ იმდღეს და სამე ქორწინების შესახებ ეწერა ვინმე მეტყვის?
-ვაიმე რომ საუკუნეში ცხოვრობ კაკი ? ახლა ქორწინება აუცილებელია?
- თქვენიარ ვიცი მაგრამ მოდით თქვენ წადით და მე დავრჩები კარგით და ბოლომდე დავისვენებ. ჩანთან ხელში აიღო და კოტეჯისკე წავიდა
-მაპატიეტ მაგრამ რაღაცა მეც ვერ დავისვენე და თქვენ წადი ჩვენც კარგად დავისვენებთ, სიცილთ უთხრა ლექსომ ჩანთას ხელი მოკიდა და ისიც კოტეჯისკენ წავიდა.
- დროზეე მაქნაში ვინც მოდიხართ კბილებში გამოსცრა ჯაყელმა და საჭესთან დაიკავა ადგილი.
ბიჭებმა ღრმად ამოიოხრეს გარშემო მიმოიხედეს და მანქანაში ჩასხდნენ.

გიორგიმ კარზე დააკაკუნა და ლიზას დასტურს დაელოდა.ლიზი შეიძლება შემოვიდეე?
-კი შემოდი გიო.
- გიორგიმ კარგი შეაღო თუ არა ლიზას სახე შეეცვალა.
კარგი რა გიო, წუწნზე გადავიდა მაშინთვე, ეხლაე რო არ მოგეტანა ეს ამხელა ხარახურა აქქ, და დღესვე გადასხმები არ გამიკეთო და ვენები არ დამიჩხვლიტო არ შეიძლება?
- არ შეიძლება არაა ლიზი, მიდი დაწექი , თან ცოტა ვილაპარაკოთ.
- რამდენხანს გამიხანგრძლივებს სიცოცხლეს ეს ყველაფერი? აწყლიანებული თვალებით შეხედა, თვალებით რომელიც სავსე იყო ტკივილით, დარდით, იმედგაცრუებით, ღალატით.სარკე იყო მისი თვალები განვლილი წლების.
- ლიზი არანაირი შენარჩუნება დონორს ვნახავთ.


@@@
ვერაფერი გავიგე ძმაო რას დავრბივართ ხანწავიდე ხან წამოვოდეთ შუაგზიდან უკან მაბრუნებ ეხლა ჩამოყალიბდი რა.
-მოკეტე თემო რა და მაცადე
- კარგი ბატონო დემეტრე მოაბრუენთ წავედიტ როგორც იტყვიტ მერე იქიდან ტქვი აბა დავაი დაახვიეთ წავედით და ასე ტუდაბრატნა ვიაროთ, ამასოაში ლიზი მართლა გათხოვდეაბ იმ ბიჭზე დღეს რო მოაკითხა. მონოლოგი დაასრულა თემომ
- რა ბიჭი რა გათხოვება რაღაც მაქს გასარკვევი ვსო, რაღაცები მეჭვებაა დავნახოთ რას მალავე ლომიძე. ტუჩის კუთხე ჩატეხა და გამარჯვების ნიშნად ტუცებზე ენა გადასივა.
- მოვიდა გონს შეცემა. მათეს გახედა და პირჯვარი გადაიწერა თემომ.
-ცეცხლი გიზგიზს იწყებს, ჩაიცინა მათემ



№1 სტუმარი სტუმარი ხატი

მადლობა ძალიან კარგია იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს

 


№2  offline წევრი მარი_ამი_

ამას ტვინი გამოეღვიძოს წესიერად და თუ საჭირო გახდა მე თვითონ ჩავძვრებუ და დავუფქვავ ყველაფეტს და მერე კი დავუწერ ჯვარს ორივეს:დდდდდ შესანიშნავია...იმედია მალე დადებ თორე მოვკვდი ლოდინით

 


№3  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი ხატი
მადლობა ძალიან კარგია იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს

????????????იმედი არ გალოდინებთ ჩემო ძვირფასო მკითხველო????????????მახარებს ის ფაქტი რომ მოგწონთ და ასე ელოდებით????????

მარი_ამი_
ამას ტვინი გამოეღვიძოს წესიერად და თუ საჭირო გახდა მე თვითონ ჩავძვრებუ და დავუფქვავ ყველაფეტს და მერე კი დავუწერ ჯვარს ორივეს:დდდდდ შესანიშნავია...იმედია მალე დადებ თორე მოვკვდი ლოდინით

მაშ მგონი ბატონმა დემეტრემ გამოიღვიძა???????????? და ყველას ეშველება

 


№4 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

რამდენი ხანი ველოდი გაგრძელებას მომეწონა მაგრამ ცოტა იყო მალე დადეთ ძალიან მაინტერესებდს მოვლენების განვითარება გამიხარდა დემეტრე რომ გამოიღვიძა????

 


№5  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი ნესტანი
რამდენი ხანი ველოდი გაგრძელებას მომეწონა მაგრამ ცოტა იყო მალე დადეთ ძალიან მაინტერესებდს მოვლენების განვითარება გამიხარდა დემეტრე რომ გამოიღვიძა????

ვიცი რომ ცოტააა იყოოო თქვენ კი არა მეც კი მეცოტავა მაგრამ ამჟამად მეტის დადება ვერ მოვახერხე ტელეფონით ძალიან მალე შემოგთავაზებთ ახალ თავს და გპირდებით დიდი თავი იქნება????????დემეტრეს ფანებო გეშველათ დემემ გაიღვიძა????

 


№6 სტუმარი სტუმარი ნინა

Ძალიან კარგი იყო,ალე დადე Შემდეგიც გᲗქოვ????????????????????????❤❤❤

 


№7 სტუმარი M

Happy end s velodebii imedia lizikos armoklavt an mainc damainc demetre ar agmochndebaa lizikos donori torem sheidzleba tan gadavkve orivess????

 


№8  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი ნინა
Ძალიან კარგი იყო,ალე დადე Შემდეგიც გᲗქოვ????????????????????????❤❤❤

ძალიან მალე იქნება შემდეგი თავი❤❤❤

M
Happy end s velodebii imedia lizikos armoklavt an mainc damainc demetre ar agmochndebaa lizikos donori torem sheidzleba tan gadavkve orivess????

ვნახოთ, ვნახოთ დაველოდოთ რამმოოხდება აბა❤

 


№9 სტუმარი სტუმარი Amelia

ნანატრი 9 თავი❤️ იმედი მაქვს მალე დადებ შემდეგს❤️ კარგია და ვიცი თუ წერას გააგრძელებ კარგზე კარგი ნაწერები გექნება❤️

 


№10 სტუმარი gabisonia

ძალიან კარგია, როდის დადებ შემდეგ თავს?

 


№11  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი Amelia
ნანატრი 9 თავი❤️ იმედი მაქვს მალე დადებ შემდეგს❤️ კარგია და ვიცი თუ წერას გააგრძელებ კარგზე კარგი ნაწერები გექნება❤️

მადლობა ასეთი კომენატრებოსთვსი ყველნიარად ვცდილობ კარგი გამომივიდეს .



gabisonia
ძალიან კარგია, როდის დადებ შემდეგ თავს?

ძალიან მინდოდა დღეს დამედო თუმცაა ტელეფონით ვერ ვახერხებ ხვალ აუცილებლად დავდებ❤

 


№12 სტუმარი მე

დღეს არ იქნება? :(

 


№13  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

მე
დღეს არ იქნება? :(

კიი კიი დღეს ავტვირთავ და იმედია დღესვე გამოაქვეყნებს ადმინისტრაცია

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent