შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

რა გინდა ჩემგან დადვანო?


15-08-2020, 18:34
ავტორი მუზა
ნანახია 1 528

-ნინაჩკაა ადექი მზადაა ყავა(სალი)
-მმმ კაი ცოტახანიც და ავდგები(მე)
-ვიცი მე შენი ცოტახანი მთელი დღე ესე იწვები და სკოლასაც გააცდენ(სალი)
-არაა გეფიცები ცოტახანში ავდგები(მე)
-კაი 7 წუთში სამზარეულოში თუარ დაერჭე გაწამებ და ისე მოგკლავ(სალი)
-ფეხი არაფერს წამოკრა ტკბილო(მე)
-სულელი... ყრუდ გაისმა სალის ხმა ოთახში მაგრამ მაინც გავიგონე.ჰო მართლა მე ნინი ლიპარტელიანი ვარ 17 წლის, მყავს უსაყვარლესი დედიკო თეა რომელიც მამაჩემის გარდაცვალების შემდეგ მეორედ გათხოვდა ესპანეთში, ძმა არ მყავს მარა ჩემთვის ძმასავით ძვირფასია ჩემი ძმაკაცი აკო. მე და სალი პატარაობიდან ერთად ვიზრდებით, ერთ კლასში ვართ, ერთ სახლში ვცხოვრობთ, ცეკვაზეც ერთად დავდივართ მოკლედ ყველაფერს ერთად ვაკეთებთ. გარეგნულად ორივე გამოვირჩევით, ბიჭებისთვის სასურველი ნაკვეთები და სხეული გვაქვს, ამის გამო აკოს არაერთი ბიჭი ყავს ნაცემი.
სახეზე ხელის მოსმით სამზარეულოში და სალის გაკეთებული ყავა მოვსვი, ისეთი გემრიელი იყო თვალები ავატრიალე უცნაური ხმები ამოვუშვი რაზეც სალი გადაბჟირდა
-აუ რა ტკბილი ხელები გაქვს ამ მწარე ენის პატრონს(მე)
-მწარე ენას გაჩვენებ მე შენ, მალე დალიე და გაემზადე თორე პირველი ქიმია გვაქ და მოგვკლავს ლაურა კიდე რო დავაგვიანოთ(სალი)
-აუ ხო კაი წავალ გავემზადები ყავა თერმოსში ჩამისხი რა და გზაში დავლევ(მე)
-კაი(სალი)
მაღალწელიანი ღია ჯინსი, ატმისფერი მაიკა და შავი ჯორდანები ჩავიცვი. ჩანთა და მანქანის გასაღებიც ავიღე და სალისთან გავედი
-მზად ვარ წამო(მე)
სალიმ სახლი გადაკეტა და ჩემ მუსტანგთან ჩავედით. სკოლაში 15 წუთში მივედით და ჩვენ კლასში შესვლას ვაპირებდით როცა ქეთი(ჩვენი ცეკვის ჯგუფელი) სირბილით გამოიქცა ჩვენკენ და ჩაგვეხუტა. აშკარად კარგ ხასიათზე იყო.
-ქეთიი გავიჭყლიტე(მე)
-ვაიმეეე ბომბა ამბავი მაქვს(ქეთი)
-რახდება ქეთუს(სალი)
-ალექსანდრე დადვანი და მაგისი ძმაკაცი ბექა გახსოვთ? ჩვენთან ერთად დადიოდნენ ცეკვაზე 2 წლის წინ(ქეთი)
-კი გვახსოვს, მერე?(მე)
-მოკლედ თიკამ მითხრა ისევ შემოდიან ცეკვაზეო და ამ სკოლაში გადმოდიანო(ქეთი)
-და?(მე)
-რა და გოგო ეგენი არგახსოვს რა სიმპატიურები არიან?ვაფშე ყველა გოგო მაგათზე აფანატებს. ვაიმე გავაფრენ ეხლა რამაგარიააა(სალი)
-აუ რაც არ უნდა სიმპატიურები იყვნენ მერე ჩვენ რა? ჩემ მუსტანგს არავინ მირჩევნია ეგარის ჩემი სიყვარული და გულის ფეთქვა(მე)
-აუ ნინი შენ და შენი მუსტანგი რაა(ქეთი)
-შენ და შენი ბიჭები რაა(მე)
გავიცინეთ სავიმემ
-კაი ნინი წამო შევიდეთ ხოიცი ლაურას ხასიათი(სალი)
-წამო. პაკა ქეთი(მე)
-პაკაა(ქეთი)~
კლასში შევედით და 5ვე გაკვეთილზე უაზროდ ვიჯექით. სახლში მისვლამდე საშაურმეში შესვლა გადავწყვიტეთ
-აუუუ როგორ მიყვარს ეს შაურმა რაა, ბიჭი რო იყოს ჩემი ქმარი იქნებოდა(მე)
-აუ შენ რა ენა გაქვს რაა(სალი)
ორივე გადავედით მანქანიდან და რიგში ჩავდექით. ჩვენ წინ მოხუცი კაცი, ბავშვი და ორი ბიჭი იდგნენ. უეცრად ეს ბიჭები ჩვენკენ შემოტრიალდნენ, მე გული გამისკდა და დავიკივლე, ორივეს სიცილი აუტყდათ, რაღაც მომენტში სალიც აყვა მარა მკვლელი სახით გავხედე და გაჩუმდა.
-ბოდიში ნინუც არ მინდოდა შენი შეშინება(ალექსანდრე)
-არაუშავს, ალექსანდრე(მე)
-ვაა გახსოვარ ტოო^^ როგორ ხარ?(ალექსანდრე)
-კარგად თავად?(მე)
-მადლობა არამიშავს, სალი შენ როგორ ხარ?(ალექსანდრე)
-მეც კარგად(სალი)
-რაშვებით გოგოებო?(ბექა)
-რავი საშაურმეში რას უნდა ვაკეთებდეთ?(სალი)
-პრინციპში ხო^^(ბექა)
-მოდით ჩვენ დაგპატიჟებთ შაურმაზე(ალექსანდრე)
-არ შეწუხდეთ, მადლობა(მე)
-არა რა შეწუხებაა(ალექსანდრე)
-კაი უხახვო და უწიწაკო(სალი)
მე შევუბღვირე, შევამჩნიე ალექსანდრემ რო დამინახა და უცებ გავუღიმე
-შენ როგორი გინდა?(ალექსანდრე)
-მეც სალისნაირი(მე)
მადლობა გადავუხადეთ
-წამო გავისეირნოთ თუ დრო გაქვთ(ბექა)
-ცეკვაზე უნდა გავიდეთ ნახევარ საათში, თუგინდათ წამოდით თქვენც(სალი)
-კაი რაპრობლემაა თან ვნახავთ ბავშვებს ისედაც 1 კვირაში ჩვენც შემოვდივართ(ბექა)
-ჩემი მანქანით წავიდეთ ხო?(ალექსანდრე)
-აუ არა რა ჩემ პატარას აქ ვერ დავტოვებ(დავიწუწუნე მე)
ალექსანდრემ ტუჩის კუთხე ჩატეხა და მითხრა
-შენ მანქანას სულ ეგრე მიმართავ?
-კი(მე)
-კაი წამო შენი პატარათი გავიდეთ(ალექსანდრე)
ჩემ მუსტანგში ჩავჯექით და ელვის სისწრაფით მოვწყდით ადგილს
-ვოუუუ კაი ეგრე სწრაფადაც არ გინდა არ ავილეწოთ(ბექა)
-არ ავილეწებით 4 წლიდან საჭესთან ვზივარ თან თავისუფალია გზები(მე)
-კაი მარა ფრთხილად მაინც სიცოცხლე მწყურია(ბექა)
-კაი^^(გავიცინე მე და ოდნავ შევუნელე)
დარბაზში ერთად რო შევედით ყველა ჩვენ გვიყურებდა გაოცებული სახით...



№1  offline წევრი melina

მარა არა მაგრამ. რო არა რომ....დანარჩენს აღარ ჩავუღრმავდები...თავებს თუ გაზრდი და გრამატიკულ შეცდომებს შეასწორებ ატვირთვამდე ბევრად სასიამოვნო წასაკითხი იქნება...წარმატებები.

 


№2  offline წევრი მუზა

melina
მარა არა მაგრამ. რო არა რომ....დანარჩენს აღარ ჩავუღრმავდები...თავებს თუ გაზრდი და გრამატიკულ შეცდომებს შეასწორებ ატვირთვამდე ბევრად სასიამოვნო წასაკითხი იქნება...წარმატებები.

რათქმაუნდა გრამატიკას ყურადღებას ვაქცევ უბრალოდ ზოგჯერ დიალოგის დროს ეგრე უფრო მომწონს ბუნებრივი რომ გამოვიდეს. მადლობა გავითვალისწინებ

 


№3 სტუმარი სტუმარი ლია

მე, შენ , ის, რა საჭიროა ფრჩხილებში ჩასმული სახელებით მიუთითო ვინ საუბრობს, თვითონ მივხვდებით დაწერე როგორც სხვა წერს ისე.

 


№4  offline წევრი მუზა

სტუმარი ლია
მე, შენ , ის, რა საჭიროა ფრჩხილებში ჩასმული სახელებით მიუთითო ვინ საუბრობს, თვითონ მივხვდებით დაწერე როგორც სხვა წერს ისე.


მე უბრალოდ ესე მომწონს გაუგებარი რომ არ იყოს ვინმესთვის და არამგონია ჩემი წერის მეთოდი ვინმესთვის პრობლემას ქმნიდეს))

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent