შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აღსარება ნაწილი3


5-09-2020, 17:23
ავტორი darkmonkey
ნანახია 589

შენობის კარი გაიღო და მეც ნოტიო ჰაერი ვიგრძენი რომელიც მანქანის გამონაბოლქვისგან საშინლად იყო დამძიმებული უეცრად სუნთქვა გამიჭირდა და ახლოს მდებარე შენობის კიბეებთან ჩამოვჯექი, დაკუჭული პაჭკიდან სიგარეტი ამოვიღე და ნაფაზი მძიმედ დავარტყი ვცდილბდი მომხდარზე არ მეფიქრა და ყურადღება სხვა რამეზე გადამეტანა, ჩემწინ შავიჯიპი გაჩერდა დაბურული შუშეა ჩამოიწია და შიგ მჯდომმა ფურცელი გადმომაწოდა, პირველი დავალება სამხედრო სასწავლებელში უნდა მოხვდე რომ ნომრალური უნარჩვევები შეიძინო არგვინდა ჩვენს მისიაზე მოკვდე იქ მოხვდი წვრთნებზე ჩვენ ვიზრუნებთ. ღიმილმა ტუჩის კუთხეეები ჩამიხსნა და საბუთები გამოვართვი ჩამოვჯექი და კითხვა დავიწე დრო და დრო ვხვდებოდი რომ ეს საერთოდ არ უკავშირდებოდა იმ სასწავლებელს შიგნით მთლიანი დოსიეიყო იმ ხალხის მოცემული ვის გამოც დამიჭირეს ყველა ფურცლის ბოლოში სიტყვა გარდაცვლილი ეწერა ხოლო ბოლო ფურცელზე წინადადება, ეს ის პირველი ანაზღაურებაა რომელსაც ჩვენგან ყოველთვის მიიღებ კეთილი იყოს შენი მობრძანება უშიშროებაში.
წამოვდექი გზას ნელი სვლით გავუყევი არვიცოდი სად მივდიოდი ნუთუ ეს მიინდოდა ნუთუ ამისკენ მივისწრაფოდი მაშინაც როდესაც იარაღის სასხლეტს თითი გამოვკარი ნუთუ ერს იყო ჩემი მიზანი და ახლა აახლა რა დამრჩენი რისთვის ვიცოცხლო როდესაც ხვდები რომ ის გააკეთე რისკენ აც მიიისწრაფოდი და დაასრულე ეს ყველაფერი მერე მერე რა უნდა გქნა.
მაშინაც ასეთი უაზრო დღე იყო როდესაც გავიგე რომ ნინი და გიორგი ერთად იყვნენ აარვიცი ალბად ეს ჩემი ბრალი იყო მე უნდა მეთქვა გიორგისთვის რომ ნინი მიყვარდა ძალიანდ იდი ხანია მაგრამ რატომღაც ამ ყველაფერს ყველასგან ვმალავდი და ამ დამალვამაც შედეგი გამოიღო. მაგრამ ეს არც ნინის უთქვამს ამიტომ ჩავთვალე რომ არაფერი არ უნდა მეთქვა. და სწორედ ამ ყველაფრიდან ერთ კვირაში მობილიურის ზარმა მთელი ჩემი ცხოვრება შეცვალა
ტელეფოში გიორგი ცივი ხმა ისმოდა ციცივი და სული გამყინავი შეძრწუნებული არვიცოდი რა ხდებოდა ბოდიშს იხდიდა არვიცოდი რის გამო სანამ არ თქვა რომ ნინის ის ყელსაბამი ეკიდა რომელიც მე მქონდა ნაყიდი იმ ადამიანისთვის რომელიც ჩემთვის განსაკუთრებული იყო სწორედ ამ დროს მივხვდი თუ რაპოდენ ცუდად იყო საქმე, იმდენად გამამწარებული ვიყავი მათ ამ ქმედებისგან რომ ავდექი და უბრალოდ ტელეფონი გავთიშე, ამ ამბიდან ნახევარ საათში გაისმა ისევ გაბმული ზარი და ტელეფონი უცხო ციფრება გაანათა, ვიგრძენი რო რაღაც რიგზე არ იყო მობილურს დავწვდი და პირველი სიტყვები რომელიც წარმოვთქვ გიო იყო თუმცა გვიანი იყო ისინი უკვე 190 მეტრის სიმაღლიდან ხრამში იყვნენ გადავარდნილი, არმახსოვს როგორ აღმოვჩნდი ადგილამდე როგორ მივედი იქამდე, მაგრამ ადგილზე მისულს საშინელება დამხვდა. გიორგი ჯერ კიდე მანქნიდან გამოყავდათ ნინი მანქანაშია რც ყოფილა პირველი გადმოტრიალებისას გადმოვარდნილა მანქანიდან მათი სხეულები იმდენად არ გავდნენ ამთ სახე გაყინულები უსულეოები მათი სისხლი ისიც კი იგრძნობოდა რომ მათშ ყველაფერმა შეწყვიტა ძგერა.
ავტომობილის გაბმულმა სიგნალმა გამომაფხიზლა სიგარეტისგან ხელი დამწვოდა მანქანა კი უკან მომდგომოდა.
- წინ იყურე სად მიდიხარ
- თავი შეწიე და დაჯექი მანდ
- რამდენს ტლიკინებ ბიჭო,კიდე აქედ ხარ დიდიგულზე შუაგზაზე მიდიდხარ
- მერე რით ვერ დამეჯახეთ თქვენი დედას შევეცი
- გიჟიხარ ......
- მაგას ეხლა მიხვდით აჰაჰაჰაჰაჰ
სწორედ ეს გახდა ყველაფრის მიზეზი ჩემი სიგიჟე მეხომ უბრალოდ შზოფრენიიკივარ რომელსაც შეუძლია ხალხში მოირგოს მასკა, ჩემი ცხოვრება ნუთ ეს ცხოვრებაა მითუმეტეს ამყველაფრის მერეალბად უფალი დამცინის.



№1  offline მოდერი ჰოლანდიელი

პაჭკა არა,კოლოფი ქცვია მაგას. ჩემი რჩევა იქნება ერთი-ორჯერ გადაიკითხე ხოლმე სანამ დადებ.ძალიან ბევრი შეცდომაა.წარმატებები

 


№2  offline წევრი darkmonkey

ჰოლანდიელი
პაჭკა არა,კოლოფი ქცვია მაგას. ჩემი რჩევა იქნება ერთი-ორჯერ გადაიკითხე ხოლმე სანამ დადებ.ძალიან ბევრი შეცდომაა.წარმატებები

მადლობა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent