შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე გირჩევ შენ (თავი 1)


25-01-2021, 22:05
ავტორი ___maia___
ნანახია 1 182

ახალი წელი
ჩემო მკითხველო გილოცავთ ახალ წელს.
სიყვარულს, სიხარულს, ბედნიერებას, წინსვლასა და წარმატებას გისურვებთ, ცხოვრების გზაზე სადაც უამრავი რამ შეგხვდებათ ხან დაეცემით ხანაც წარმატების კვარცხბეკზე ახვალთ .......
ხო ზუტად დღეს ზუსტად ახლა ახალი წელია ჩემთან და ბედნიერი ვარ...
არ ვიცი თქვენთან ეხლა რა დროა მაგრამ ყოველი დღე ახალი შესაძლებლობების , ახალი იდეების განხორციელების დღეა ..... და ზუსტად მეც თქვენთან ერთად ვაპირებ ამ წარმატებისკენ ბრძოლას და მეც თქვენთან ერთად დავეცემი და ავდგები და გავაგრძელებ გზას სანამ ოქროს კვარცხლბეკზე არ აავალ ....
მარტო არ ხართ მე და თქვენ ვართ ერთად გაგიკვირდებათ და მეც მარტო მეგონა თავი სანამ არ აღმოგაჩენდით თქვენ და მივხვდი რომ უამრავი ადამიანი მყავს .... მადლობა და მიყვარხართ ......
***

ახალი წლით რატომ დავიწყე წიგნი ალბათ გაგიკვირდებათ მაგრამ ხომ ყველაფერი ახალი გვიყვარს ხომ ყველაფერი ახალი გვინდა ყველაფერი ხომ ახლიდან უნდა დავიწყოთ და ზუსტად მეც ამას ვაპირებ ახალი ფურცლის გადაშლას თქვენთან ერთად ....
ეხლა კი აიღეთ სუფთა უკარგესი, უმშვენიერესი დღიური თეთრი ფურცლებით და ულამაზესი კალამი.
საგულდაგულოთ შეარჩიეთ რადგან თქვენ მანდ თქვენი ცხოვრების წარმატების და მარცხის აღწერას აპირებთ...
შეარჩიეთ?
ეხლა კი
გადაშალეთ ფურცელი
და რას ხედავთ ?
საოცრად თეთრს და ქათქათა ფურცლებს ხედავთ ხომ
დიახ ზუსტად ამ ფურცლიდან უნდა დაიწყოთ თქვენი ცხოვრება არააქ მნიშვნელობა რა იყო წინათ რა მოხდა მაგრამ თქვენ ეხლა ზუსტად ზუსტად ამ ფურცლიდან უნდა დაიწყოთ ....
ახლა იტყვით რა დავწერო იმ ფურცელზე
ბევრი რამ შეგვიძლია დავწეროთ მაგრამ ეხლა თქვენ უნდა დაწეროთ უბრალოდ
მე მზად ვარ დიდი ცვლილებებისთვის
იცი რატომ რადგან თქვენ ეს დღიური იმიტო გადაშალეთ რომ გინდათ შეძლოთ და ახალი ცხოვრება დაიწყოთ .....ზუსტად ამიტომ ...
როცა რაღაცას იწყებთ ყოველთვის გინდათ ვიღაცამ სტიმული მოგცეთ
გაგამხნევოთ გირჩიოთ ...
მე კიდე მგონია რომ ეგ შემიძლია რაღაც დონეზე მაინც....
ეხლა კი რწმენააა საჭიროოო თუ არ გჯერათ ვერაფერსაც ვერ შეძლებთ თუ ყველაფერს ირონიულად უყურებთ ....
იცით ბავშობაში მჯეროდა რომ სასწაულები ხდებოდა ... ეხლა კი მჯერა რომ სასწაულებს ჩვენ ვქმნით.... ვჯადოსნობთ და აი ასე და ამგვარად .....
თქვენც უნდა გახდეთ თქვენი მომავლის ჯადოქარი და ცხოვრება გახადოთ უმშვენიერესად .
****
უბრალოდ მია
ეხლა კი მოდი მეც ხომ გაინტერესებთ ვინ ვარ რას წარმოვადგენ ....
მე მია ვარ უბრალოდ მია
ამ ცხოვრებისაგან ბევრი პრობლემები რომ შეექმნა რომელიც დაეცა და ზედ მარილი დააყარეს დაწუნებული მია ვარ რომელიც ოჯახის გარდა არავის ჭირდებოდა ხოლმე ოჯახიც ზურგს აქცევდა და მარტო ყოფნას არჩევდა და
მე ის მია ვარ რომელიც ბევრმა გარიყა შუა გზაზე მარტო დატოვა. მე ის მია ვარ რომ სურდა ...
მე ის მია ვარ რომელსაც უამრავი პრობლემა აქ ამ წუთას ...,
მე ის მია ვარ რომელიც იბრძვის წარმატებისკენ ...
და მე ზუსტად ის მია ვარ რომელსაც უნდა რომ თქვენც არ დანებდეთ
რადაგან ზუსტად თანადგომით არის ყველაფერი შესაძლებელია
მაგრამ დღეს სამწუხაროდ თანადგომას ძალიან ცოტა ადამიანი გვიწევს....
არის მომენტები სადაც თანადგომაც არის მაგრამ იშვიათად უფრო მეტად შური და ბოღმა მეფობს... ჩემშიც ყოფილა შური რომ ვიღაცის შემშურდა და მგონია რომ ყველა ადამიანში არის ეგ ფუნქცია უბრრალოდ უნდა ვიცოდეთ როგორ ჩავახჩოთ ჩვენში და არ მივცეთ გამეფების უფლება..
მე თქვენ გვერდში მიგულეთ ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ მომწეროთ მე კი სიხარულით გიპასუხებთ ... .. [email protected]
ჩვენ შევეხებით ცხოვრებისეულად ყველა თემას რაც კი პრობლემებს გვიქმნის,
რაც კი წარმატებისკენ წაგვწევს წინ ასევე მოგიყვებით ჩემს ისტორიებს სხვადასხვა თავში ....

****
მარტოსულობა
გარეთ ქუჩაში გრილა დღეს ხომ იანვარია პირველი, მაგრამ ქუჩაში ისმის ისევ ქეიფისა მხიარულობის ხმა სხვადასხვა ბინიდან ...
მე კიდევ ქუჩაში მარტო მივდივარ.... ჩემთვის წყნარად ჩემს ფიქრებსა თუ ოცნებებთან ერთად ....
ერთ დღეს იღვიძებ და ხვდები რომ მარტო ხარ ... თავზე გექცევა სამყარო და გამოსავალს თუ შენ არ იპოვი არავინ დაგეხმარება... იყო დრო და გეგონა რომ ვიღაც დაგეხმარებოდა მაგრამ ტყუილად ყველას ბეზდება შენი ოცნება თუ პრობლემები და გიკიდებენ ფეხზე მაშინ კი ხვდები რომ მარტო ხარ მაგრამ უკვე სხვასზე მიჯაჭულს გონია მარტოსული ხარ და მარტომ ვერაფერს შეძლებ....
ზუსტად ეგრე რომ არ დაგემართოთ არავის იმედათ უნდა იყოთ მარტოც რომ იყოთ მთების დაძვრა უნდა შეძლო ბრძოლით შრომით თუ გინდ აფერისტული ხერხით ......
ჩვენ სამწუხაროდ ყველაფერს გვიან ვხვდებით როცა ყველა პრობლემასთან მარტო ვრჩებით ვნებდებით და ცხოვრებას მივყვებით აი მკვდარი თევზებივით ვარ ისინი ხომ მდინარეს მიყვებიან....როგორ ფიქრობთ ამ ცხოვრებაში განა თქვენ იყავით მარტო განა თქვენ გქონდათ პრობლემები, სულაც არა ყველა ეტაპზე ყველა გავდივართ ამ ეტაპს და ყველა ვღუნავთ თავს და ყველას ვღალატობს ვიღაც ამიტომ ეხლა ადექით და გადაშალეთ ახალი ფურცელი და ჩაწერეთ რომ მარტოსულობა დასრულდა და ახალ ეტაპზე გადადიხართ .... როცა შეგახსენებს მარტოსულობა თავს მაშინ განმარტოვდით და მოუსმინეთ ბუნებას ან სულაც სიმღერას რომელიც გსიამოვნებთ და ასე დაძლევთ მარტოსულობას .....

****
აი ჩემს მანქანასთანაც მოვედი და დროა სოფლისკენ ავიღო გეზი და დავადგე ჩემებს.... ყველას სიამოვნებეს სურპრიზები .... სახლში უნდა დავიბედო ეს წელი
ზოგს ბედობის ჯერა ზოგს არა მეც არ მჯერა დიდად მაგრამ მაინც ორ რიცხვში სახლში ყოველთვის ვარ თუ პირველში არ ვარ და შემდეგ მთელი 15დღე სოფელში ვატარებ....
ეს ის პერიოდია სადაც ოჯახზე ვარ გადართული და არც სამსახური და არც არაფერი მახსოვს.... მძინავს დღეები ნათესავებს ვნახულობ და სოციალური ქსელისთვის აღარ მცალია ... ალბათ ყველა ეგრეა როგორც მე ....მეტი დრო გაატარეთ ნათესავებთან და მეგობრებთან ერთად ჯობს ... გაიღიმეთ თბილად და მიიღეთ ყველა ისეთი როგორიც არის
***
გაცვდი თბილის და სახლისკენ მიმეჩქარება სიხარულით მინდა მალე ჩავეხუტო ჩემებს ... უკვე გული სხვანაირადაც მიცემს....
***
გორიც გავიარე
***
აი სურამიც
***
და უეცრად შეჯახების ხმა და მგონი ყველაფერი დამთავდა
მაგრამ მე გონზე ვარ მაგრამ თვალწინ მგონი ჩემი ცხოვრების კადრები მიტრიალებს ალბათ შიშს დავაბრალოთ თუ არ ვიცი რა მაგრამ მე მე ვიაზრებ რომ გვერდიდან მანქანა დამეჯახა და ჩაჭეჭყილი ვარ კუთხეში მანქანაში ვარ გაჭედილი ვერ ვინძრევიი .... ყველაფერი ერთად ტრიალებს ვისაც ავარია განუცდია იცის რა მდგომარეობა .... ვერც თავს ვუყრიი თავს რა ხდება იმ წუთას ჩემს თავს ყვირილი მინდა მაგრამ ხმა არ ამომდის არ ვიცი რატომ ...მაგრამ ვგრძნობ სახეზე ცრემლებს რომელიც მისველებს სახეს და უკვე აზზრე მოვდივარ და ვგრძნობ ტკივილს თავისა თუ სხეულის სხვადასხვა არეში ...
უკვე ისმის ხალხის განწირული კივილი და ხმაური ... თავს ვამშვიდებ რომ ყველაფერი კარგად იქნება... მაგრამ ჩემმამდე მოსვლა არცისე ადვილია მე ხომ მანქანას კედელზე ვყავარ დაჯახებული და ბალიშიშია გაშლილი რომელსაც შუაში ვყავარ მომწყვდეული და უეცრად მანქანას ,,კაპოტზე” ვიღაც ამოძვრა მესმის და წინა მხრიდან სარკე არაა აშკარად და რადგან აირბაგი უკვე იფუშება... და მკითხულობს
-როგორ ხარ
ხმას ვერ ვიღებ და უბრალოდ თავს ვუქნებ მაგრამ სახეზე ჩემი ცრემლები პასუხსაც ამბობს ...
- არ შეგეშინდეს მალე მოვა სამაშველო იქამდე კი ვეცდები მანქანა გავათავისუფლო ბალიშისაგან და ყველანაირად ამოგიყვანო
და აი უკვე ხმაც ამოვიდა ჩემი პირიდან
- მტკივა
-მიყურე (სახე მის ხელებში მომიქცია და თვალებში ჩამახედვინა)
ვიცი რომ გტკივა მაგრამ ეხლა მენდე არ შეგეშინდეს და თავი არ გაანძრიო და არ გაინძრე
ვხედავდი ბალიშს (აირბაგის რარაც ნაწილი) როგორ მოაცილა მანქანას....აშკარად იქამდე მეორე მანქანა მოაცილეს ჩემს მანქანას იქ არ ვიცი რა ამბები იყოო ვერ ვხედავდიი მაგრამ აშკარად ხმები ისმოდა ადამიანების აი სასწრაფოს ხმაც იყო...
-ისინი როგორ არიან
-ისინი კარგად არიან შენ არ იმოძრაო სასწრაფოც მოვიდა შენთან
....
-დავიდ სასწრაფო მიუშვი
ყელზე ვიგრძენი რომ დამცავი გამიკეთეს და
ქალის ხმა მესმოდა მაგრამ უკვე ტკივილისაგან რას მეუბნებოდა არც მახსოვს აი ჩემი მანქანაც კედელს მოაშორეს აწი ჩემი გამოყვანა იყო საჭირო მე კი ძალა არ მქონდა
-გონება არ დაკარგო არა ....მანქანას კარს ჭრიდნენ რომ გამოვეყვანეთ
და აი გაჭრეს ეხლა კი ჩემი გამოძრავება გახდა სახიფათო რადგან ყველაფერი ერთად იყოოო და მე რაღაც მცირე ადგილას ვიყავი გამომწყვდეული
-მიმიშვით მე გადმოვიყვან და აი ისევ ის ბიჭი
და ვსო მე მეტი აღარ მახსოვს რადგან გავითიშე

_________________
ეძღვნება იმ ადამიანებს რომლებიც გზა აბნეულები დადიან და ცდილობენ იპოვონ თავი.
ეძღვენება მებრძოლ და წარმატებულ ადამიანებს რომლებმაც შეეძლეს დააემტკიცებინათ ყველაფერი შესაძლებელია...
....ყველა უნდა მოყვეს მისი ცხოვრებაზე და მეც ვყვები ამას ჩემებურად



№1  offline წევრი 《Sunshine》

საინტერესო დასაწყისია გირჩევ თავები გაზარდო და მალე დადო

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინი

აი ძალიან მომეწონა და ძალიან მაინტერესებს შემდეგი თავი. იმედია დიდხანს არ გვალოდინებ : heart_eyes

გთხოვ მალე დადეე ძალიან მაინტერესებს

გელოდებიით kissing_heart

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნინი

აღარ უნდა დადო?

ძალიან მომწონს და გააგრძელე

 


№4 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

რატომ არ გაგძელეთ საინტერესო იყო

 


№5  offline წევრი ___maia___

არცკი მახსოვდა რომ ეს დაწყებული ვერსია აქ მედო ...აუცილებლად გავაგრძელებ ... მადლობა მოტივაციისთვის <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent