შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენთან ერთად 1 ნაწილი


4-02-2021, 01:30
ავტორი EREM_UDU
ნანახია 956

I ნაწილი
გეყოს იმ ვიღაცაზე ტირილი ვისაც არც კი იცი ენატრები თუ არა , ან რამდენად დიდია იმის ალბათობა რომ მოენატრო! უბრალოდ გეყოს ! ადამიანები არ გვტოვებენ თუ ვუყვარვართ .... რაც არუნდა ცუდნი და საზიზღარნი ვიყოთ მაინც ვერ გაძლებენ უჩვენოდ მიგვიღებენ და შეგვიყვარებენ ისეთს როგორიც ვართ ! გვაპატიებენ და ხვალ ჩვენს მკლავებში გაიღვიძებენ ... გეყოს და იყავი იმდენად ეგოისტი რომ ისეთი ადამიანის შეყვარება ვერ შეძლო ვისაც არიცი უყვარხარ თუ არა ! გამოდი ამ საცოდავის ტყავიდან ! მაინც არავინ მოგაქცევს ყურადღებას განსაკუთრებით კი ის ვისთვისაც ცდილობ ხმის მიწვდენას ! ყველა იმისკენ მირბის რაც ძლიერი დაფასებული და რთულად მოსაპოვებელია ! შენთან კი ის მხოლოდ იმიტო არ მოვა რომ დრამის სევდის და მარტივად დამთმობის გარდა არაფერს აჩვენებ ! რომც გიჟდებიდეს შეიძლება ეგ აკავებდეს , რომ ჰა და ყოველთვის დაგიბრუნებს რადგან მარტივი და სუსტი ხარ! იყავი ძლიერი! შეიყვარე შენი თავი და შეგიყვარებენ ისინიც !
ამ სამყაროში კარგს შვილს და ნათესავს ვერ დაანახებ მისგან რასითხოვ?
ადექი ფეხზე დროა გამოფხიზლდე და შეუდგე ცხოვრებას რომელიც უშენოდაც გადის და სულაც არ გრძნობს დანაკლის შენი სახით, უთხრა და გავიდა გარეთ მოუკიდა სიგარეტს და წამით ჩაფიქრდა შემდეგ ისევ შემოიხედა აივნის კარიდან და გააგრძელა მისი მონოლოგი არა გამაგრბინე ნიაკო გინდა ჩემსავით იყო ვეხვეწე მამაშენს, მაგრამ რა მივიღე სანაცვლოდ?!
ის ზის გაყინული მისდაუნებურად მოსდის ცრემლები გაფითრებულ სახეზე ცხვირი გაწითლებია მხოლოდ ტირილისგან, იყურება გაყინული დიდი თვალებით და სუნთქვას თანდათან უფრო იკავებს თითქოს ცდილობს რაც შეიძლება ნაკლები ისუნთქოს მის გარეშე ... სრულებით არ ესმის რას ესაუბრება დედა ახლა მას და არც მისი საუკეთესო დაქალის ხმა არ ესმის მომენტალურად მოწყდა და იატაკზე დაეცა თვალები დახუჭა და წამით მის გონებაში გაქრა ყველაფერი გამოჩნდა მათეს სახე მხოლოდ მისი და მაშინვე გაიფიქრა თუნდაც ვეღარავინ ვიხილო თუ სამუდამოდ დარჩები ჩემთან დაე მოვკვდე მზად ვარ ამისთვისაც.
-გთხოვ ნუ დამაბრუნებ უშენოდ იქ აღარ მინდა,საკმარისია უშენოდ გატარებული დრო...
-მე შენთან ვარ,არ წავალ დავრჩები.
-ჩამეხუტები?
-ალბათ მოვა დრო როცა ისევ ჩაგეხუტები ახლა კი უნდა გამოფხიზლდე...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent