შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული ცხოვრებაში ერთია! (1 თავი)


19-02-2021, 22:40
ავტორი ნანიკა
ნანახია 1 292

დილით მზის სხივებმა გამაღვიძეს, ავდექი დილიდ პროცედურები ჩავიტარე და ჩემი საუკეთესო მეგობრის ოთახისკენ წავედი
-ნიააა-მთელი ძალით გავაჯანჯღარე ჩემი დაქალი მაგრამ მაინც არ იღვიძებდა, ვფიქრობდი გამეკეთებინა ის თუ არა რასაც მე ვფიქრობდი, და წარმოვიდგენდი როგორ მიყვიროდა გაბრაზებული ნია. ბოლოს გადავწყვიტე გამეკეთებინა. ჩავირბინე სამზარეულოში და ჭიქით ცივი წყალი ავიტანე საძინებელში, საწოლთან მივედი და ნიას ზედ დავასხი. იმხელა ხმაზე დაიყვირა შემეშინდა და სანამ მომკლავდა მანამდე გავიქეცი..არ ვიცი რა დავუშავე მე ხომ არ მინდოდა რომ დაეგვიანა.. სასწრაფოდ გავიქეცი საძინებელში და სანამ ნია შემოვიდოდა ჩავიკეტე. ასეთები ვართ მე და ჩემი მეგობარი ორივე ერთმანეთზე გიჟები და გადარეულები... მე 18 წლის ვარ, ანასტასია მქვია, იურიდიულზე ვსწავლობ და ჩემს საუკეთესო მეგობართან ნიასთან ერთად ვცხოვრობ. კარადა გამოვაღე და ტანსაცმლის არჩევა დავიწყე შავი მაღალწელიანი მოტკეცილი შარვალი ჩავიცვი ზემოდან თეთრი მაიკა და თეთრი კედები. გარეთ რომ გავედი ნია ძალიან გაბრაზებული დამხვდა.
-კარგი რა ტასო, წყლის გარეშე რო გაგეღვიძე არა ხო?
-იცი რამდენი განჯღრიე? მაინც არ იღვიძებდი და რო არ დაგგვიანებოდა ამიტომ მოვიქეცი ასე-მივაყარე ჩემს დაქალს სათქმელი ხელების მოძრაობით და როდესაც გამიღიმა გაოცებული სახით მივაშტერდი.
-რა იყო ტასი რა გიკვირს?
-რავიცი არ მეგონა თუ ასე გადაგირჩებოდი ვუთხარი ნიას გულწრფელად და ორივემ გავიცინეთ. საუზმის შემდეგ მანქანაში ჩავჯექით და დავძარი თუ არა ნიას ტელეფონი აწკრიალდა
-გისმენ ცხოვრება-უთხრა ნიამ ხალისიანი ხმით თავის შეყვარებულს ნიკას და სიცილი ძლივს შევიკავე, არ ვიცი რატომ,მაგრამ ყოველთვის მეცინებოდა წყვილის ასეთ დიალოგებზე. ნიამ დიდი საუბის შემდეგ ყურიდან ტელეფონი მოიხსნა და მითხრა რომ ნიკას ჩემთან საუბარი უნდოდა მეც დავეთანხმე და ხმამაღალზე ჩართო
-გისმეენ ნიკოლოოზ-ვუთხარი მხიარულად, ყოველთვის ვუშლიდი ნიკოლოზის დაძახებით ნერვებს და მეც მეტი რა მინდოდა და ვერთობოდი ამით.
-ოხ, ნინო დეიდაა კიდე ვერ მოეშვი ხო შენ ნიკოლოზის დაძახებას-მითხრა ვითომ ნაწყენმა და მერე ყველამ ერთად გავიცინეთ. შემდეგ ნია დაემშვიდობა, რადგანაც შოთა უსთაველის უნივერსიტეტის წინ ვიდექით უკვე..
აუდიტორიიდან გამოსულს ნია შემეჩეხა ძალიან ცუდად გამოიყურებოდა შემეშინდა..არ მეგონა თუ ამ ორი სიტყვით შეიცვლებოდა ჩემი ცხოვრება..



მეგობრებო.. ამ საიტზე ეს ჩემი პირველი ისტორიაა..ვიცი ძალიან პატარაა და ასე აღარ გაგრძელდება, უბრალოდ თქვენს შეფასებას ველი, (შემდეგში დიდ თავებს დავდეებ) ძალიან დამეხმარება თქვენი თითოეული შენიშვნა...



№1  offline წევრი ნანიკა

მეგობრებო გავაგრძელო?

 


№2  offline წევრი EllaTriss

გამარჯობა, ნანიკა.
პირველ რიგში, იმას გეტყვი რასაც ისედაც მიხვდი. თავი ძალიან პატარაა, მოცულობით.
ვისურვებდი, უფრო განგევრცო. თუნდაც ის, რაც გიწერია. განა ერთი და იგივე გეტკეპნა, შეგეძლო მეტი აგეღწერა. როგორც გარემო, ისე პერსონაჟების შინაგანი სამყაროც.
მეტ-ნაკლებად გამართულია ნაწერი. მაგაზე ვერაფერს გეტყვი. ერთი იყო..
(წყლის გარეშე რო გაგეღვიძე - გაგეღვიძებინე 'უნდა ყოფილიყო) შეიძლება, მექანიკურად გავეპარა, არვიცი.
სიუჟეტს რაც შეეხება, ნაცნობია რა თქმა უნდა. თუმცა ვნახოთ, როგორ განვითარდება.
უნდა გააგრძელო, უდაოდ. კითხვაც არ უნდა მაგას. ჯერ შენ, თავად უნდა გსიამოვნებდეს ის, რასაც აკეთებ. იმას არ უნდა ელოდებოდე, მკითხველი მოგთხოვს თუ არა გაგრძელებას. სულ რომ არავინ გკითხულობდეს, მაინც უნდა წერო, თუ ეს შენს შინაგან სამყაროს ასე უნდა.

პირველი ისტორიის კვალობაზე, კარგია.
ვფიქრობ, ნელ-ნელა დაიხვეწები. მთავარია, არ გაჩერდე.
ვნახოთ, გამოგყვები შემდეგ თავშიც.
წარმატებები.

 


№3  offline წევრი ნანიკა

EllaTriss
გამარჯობა, ნანიკა.
პირველ რიგში, იმას გეტყვი რასაც ისედაც მიხვდი. თავი ძალიან პატარაა, მოცულობით.
ვისურვებდი, უფრო განგევრცო. თუნდაც ის, რაც გიწერია. განა ერთი და იგივე გეტკეპნა, შეგეძლო მეტი აგეღწერა. როგორც გარემო, ისე პერსონაჟების შინაგანი სამყაროც.
მეტ-ნაკლებად გამართულია ნაწერი. მაგაზე ვერაფერს გეტყვი. ერთი იყო..
(წყლის გარეშე რო გაგეღვიძე - გაგეღვიძებინე 'უნდა ყოფილიყო) შეიძლება, მექანიკურად გავეპარა, არვიცი.
სიუჟეტს რაც შეეხება, ნაცნობია რა თქმა უნდა. თუმცა ვნახოთ, როგორ განვითარდება.
უნდა გააგრძელო, უდაოდ. კითხვაც არ უნდა მაგას. ჯერ შენ, თავად უნდა გსიამოვნებდეს ის, რასაც აკეთებ. იმას არ უნდა ელოდებოდე, მკითხველი მოგთხოვს თუ არა გაგრძელებას. სულ რომ არავინ გკითხულობდეს, მაინც უნდა წერო, თუ ეს შენს შინაგან სამყაროს ასე უნდა.

პირველი ისტორიის კვალობაზე, კარგია.
ვფიქრობ, ნელ-ნელა დაიხვეწები. მთავარია, არ გაჩერდე.
ვნახოთ, გამოგყვები შემდეგ თავშიც.
წარმატებები.

ვერც კი წარმოიდგენ როგორ მიხარია თითოეული შენიშვნა.თავებს აუცილებლად გავზრდი (უბრალოდ პირველი იყო და პატარა დავდე). აუცილებლად გავაგრძელებ ბოლომდე. ჩემი დიდი სტიმული ხარ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent