შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბ'ედი


19-03-2021, 22:56
ავტორი Mary Drey
ნანახია 712

ჩახუთული, მაგრამ სუფთა ჰაერი.
მძიმე, თუმცა მშვიდი სხეული.

ყოველ ღამით მაშინ, როდესაც მზის უკანასკნელი სხივები გამოეთხოვებიან ხოლმე ზურმუხტისფერი მთის წვეროებს, ჩემს სხეულში ჩუმი ნაღველი იწყებს ქაოტურ მოძრაობას. იგი ნელ ნაბიჯებით უყვება ორგანოებს. გულისკენ გაშმაგებული დაეძებს ბილიკებს. ზოგჯერ სისხლის თრობის ქვეშ მყოფი ვენების გავლით ველური ბუნებით იწყებს ქაოსს... რა დროსაც შენი სახე მიდგება, ედი. ელვისებური სილაჟვარდით განსმსჭვალული. ჩვენი.
ე დ ი . . .
სამყაროში რა ფერებიც მოიძებნებოდა ვიფქრობდი, რომ იგი მხოლოდ და მხოლოდ ჩვენ ორში არსებობდა. ზოგჯერ ზეცასავით წმინდა, უღრუბლო, მარადიული, თუმცა მაშინ, როდესაც უმისამართოდ დაიწყებდი ხოლმე ბილიკების ძებნას, ჩემს ცხოვრებას შავი ბინდი შემოაწვებოდა ხოლმე.
მტკიოდა.
გაუსაძლისად მამტვრევდა სახსრებში, როდესაც საკუთარ სულში გულის ადგილას შავ გატეხილ ბზარებს ვამჩნევდი.
ისევ მინდოდა იმ წარსულში ამომეყო თავი, სადაც მხოლოდ და მხოლოდ ჩვენ ორნი და გალაკტიონისებური ზეცა დაგვნათოდა თან.
ე დ ი . . .
ნეტავ სად ქრება ის დაპირებები,
ის ოცნების რაშით აგებული წმინდა მომავალი, რომელშიც ახლა... ყოველი მზის ამოსვლისას შენს თვალებს უნდა ვუმზერდე და არა გახუნებული მომავლის ნაფშვენს.
და ახლაც, როდესაც წამით სუნთქვას ვწყვეტ, შენი დიდრონი თვალები მიმიწევს ცაში.
მინდა მოგხვიო...
ძველებული ტკბილი კოცნით დაგაჯილდოვო და შემოდგომისებური ტანგო გეცეკვო, თუმცა დღეს ცივა.... ტანში ეტაპობრივად მცრის და ოჰ.... წამიღა მაკლია მოგონებებისგან გასათავისუფლებლად.
MEMENTO…..
მ ე შ ე ნ მ ჭ ი რ დ ე ბ ი !

დღეს ისევ მეწვია ყორნისფერი შეგძნებები.
ხოლო შენ... ისევ, როგორც ყოველთვის დანაღვლიანებული უყვები ბათუმის ბულვარებს.
შენ გცივა.
გტკივა.
ეცემი.
მიხმობ, მაგრამ ჩვენს შორის არსებული უკიდეგანო ბორცვები გადაადგილების საშუალებას არ გვაძლევს და სადღაც შორს... ვეებერთელა ტალღების მიღმა მარადიულად და ამავროულად შორეულად მიიმალება მივიწყებული გრძნობები.
და მეც..
მაშინ, როდესაც ყველა ყორნისფერ თვალებში მაინც შენსას ვარჩევ
ისევ მჭირდები.
კვლავაც შემიძლია მილიონ ადამიანთა შორის შენი კვიმატი სურნელის ცნობა.

მზე ჩაესვენა.
მზემ ფერები მოგვაკლო.
სწორედ მაშინ...
ორი წლის წინ, როდესაც სამუდამოდ ჩაიხერგა ჩვენს შორის გზები.

მ ჭ ი რ დ ე ბ ი ! !

ე დ ი !



№1  offline წევრი EllaTriss

ნეტავ, თუ დავბრუნდებოდით წარსულში სხვაგვარი იქნებოდა თუ არა, ნიავი..
ნეტავ, იმ მონატრებას ვშველოდეთ..
ან კი, თუ მეცოდინებოდა, რომ მხოლოდ მე ვიტანჯები, იქნებ ისე ძალიან აღარც მტკენოდა..

 


№2  offline მოდერი Mary Drey

EllaTriss
ნეტავ, თუ დავბრუნდებოდით წარსულში სხვაგვარი იქნებოდა თუ არა, ნიავი..
ნეტავ, იმ მონატრებას ვშველოდეთ..
ან კი, თუ მეცოდინებოდა, რომ მხოლოდ მე ვიტანჯები, იქნებ ისე ძალიან აღარც მტკენოდა..



heart_eyes

 


№3  offline წევრი Nobodyelse

ვაიჰ როგორი დაწყებაა!
ჩახუთული/სუფთა ჰაერი და მძიმე/მშვიდი სხეული!
ბევრს ამბობს...
მიხარია, რომ აღმოგაჩინე!

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

Nobodyelse
ვაიჰ როგორი დაწყებაა!
ჩახუთული/სუფთა ჰაერი და მძიმე/მშვიდი სხეული!
ბევრს ამბობს...
მიხარია, რომ აღმოგაჩინე!


ვაიჰჰ.. მადლობა ^^

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent