შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე გავთხოვდი 3


24-03-2021, 13:19
ავტორი gabi du
ნანახია 2 995

თვალი ირაკლის მზერას გავაყოლე. ორი საკმაოდ ლამაზი გოგონასკენ ჰქონდა მიპყრობილი, რომლებიც გაცხარებით კამათობდნენ ერთმანეთში და ჩვენ არც კი შევუმჩნევივართ. მაშინვე დილის დიალოგი გამახსენდა და გულმა რეჩხი მიყო.
- სიძე-პატარძალიც მოსულაა. - თქვა ირაკლის მეჯვარემ ნიკომ. გოგონებმაც კამათი შეწყვიტეს და ჩვენსკენ გამოიხედეს.
- ირაკლიიი საყვარელო, გილოცავ. - გაწელილად დაუძახა წითურმა. წამოდგა და ჩვენთან მოვიდა. კარგად ამათვალიერ-ჩამათვალიერა. - მეგონა ქერები მოგწონდა. - რაღაცნაირად ნიშნისმოგებით მიმართა ჩემს ქმარს და დამცინავად მომაჩერდა.
- მეც გამიკვირდა იცი? აქ ლანას დუბლიკატს ველოდი. ეს კი სულ სხვანაირია. - ვითომ ჩუმად გადაულაპარაკა მეორემ, რომელიც წამში ჩვენთან გაჩენილიყო და ინტერესით მათვალიერებდა. ირაკლი აშკარად გაბრაზებული იყო, თუმცა თქმით არაფერი უთქვამს. მე კი, ისე ვიწვოდი თითქოს ცეცხლში ჩავეგდეთ.
- მაპატიე საყვარელო ქორწილში ვერ მოვედით, ჩვენს მეგობარს ცუდი დღე ჰქონდა და ვამხნევებდით. ახლა გილოცავთ. მე სოფო ვარ. - აფერისტულად მომმართა ქერამ და ხელი გამომიწოდა.
- მადლობა. სასიამოვნოა. - ვუთხარი მეც და ხელი ჩამოვართვი. - ახლა როგორ არის თქვენი მეგობარი? რა შეემთხვა? - დავამატე ყოყმანის შემდეგ და თვალი თვალში გავუყარე.
- კარგად არის კარგად. უბრალოდ, ორი კურდღლის მადევარის ბედი გაიზიარა. - მითხრა ნიკომ, მკლავში ხელი გამიყარა და სამზარეულოსკენ წამიყვანა. - წამოდი, მთელი დღეა გელოდები შენი მოხარშული ყავა რომ დავლიო. მივხვდი, სიტუაციას გამარიდა. მაინტერესებდა ირაკლის რეაქცია, პასუხი. მაგრამ არცერთხელ შემიხედავს მისთვის. ძაღლი, ძაღლის ტყავს არ დახევსო მომაგონდა ნიკოს საქციელზე მაგრამ მადლიერიც კი ვიყავი მისი. ვაიდა თავი ვერ შემეკავებინა და რამე ისე მეთქვა ირაკლისთვის მეტკინა გული. სავარაუდოდ ეს ორი გოგო იმის დაქალები იყვნენ ვინც ჩემს ქმარს უყვარდა. მძიმე დღეც ირაკლის ქორწილის გამო ექნებოდა და ლანაც ის იყო. რაღაც სიუჟეტი შევკარი, მაგრამ ეს ძალიან მცირე იყო საიმისოდ მთელი სურათი მენახა. უმიზეზოდ არფერი ხდება, ირაკლისაც თავისი მიზეზი ექნებოდა და მჯეროდა ადრე თუ გვიან თავად მეტყოდა. არ ვაპირებდი მისთვის ისტერიკის მოწყობას. ეს ჩემს ხასიათში არ ჯდებოდა და მეორეც არაფრით მივცემდი ამ ორ ქაჯს იმის უფლებას, მიზნისთვის მიეღწიათ და მათ პროვოკაციას ავყოლოდი.
- მოხვედი ძვირფასო. - გაუხარდა მანიკას ჩემი დანახვა. - ხომ ყველაფერი რიგზეა? რა გითხრეს საელჩოში?
- შეიძლება პრობლემა შეგვექმნას და ერთად ვერ წავიდეთ. - უხალისოდ ვუპასუხე.
- რატომ? - აშკარად შეწუხდა ჩემი დედამთილი.
- სრულ სამედიცინო გამოკვლევას ითხოვენ. ზოგიერთ მადგანს კი დრო სჭირდება.
- ნუ ღელავ. ირაკლი ყველაფერს მოაგვარებს. - მომეხვია მანიკა. - ირაკლის მეგობრები გაიცანი უკვე ხომ? რამდენიმე მათგანი მეც პირველად ვნახე. ახლა ხაჭაპურებს ჩავამატებ და დავსხდეთ. თქვენც გეშიებათ.
- თქვენ გადით სტუმრებთან დედა, ხაჭააპურებს მე მივხედავ. - ახლა მათთან გასვლას ყველაფერი მერჩია. დამშვიდება მჭირდებოდა. მაგრამ ჩემმა დედამთილმა თავი გაიგიჟა და ისევ სასტუმრო ოთახში გამაგდო. ირაკლის გვერდით წითურს დაეკავებინა ადგილი, რომლის სახელი ჯერაც არ ვიცოდი. მეორე მხარეს აჩო ეჯდა. მოკლედ ყველას თავისი ადგილი ეკავა სუფრასთან ჩემი კი, არსად იყო. უფრო სწორად იყო, მაგრამ სუფრის მეორე ბოლოს. ნიკოს თავისი ყავა მივაწოდე და ცარიელი ადგილას დავჯექი. არც ახლა შემიხედავს ირაკლისთვის. ტელეფონი ამოვიღე და ტატას მივწერე რამდენ ხანში მოხვალ-თქო. ცივი წყალი გადამასხა. ისეთ ადგილას ვარ ამ საღამოს ვერაფრით გამოვალ და ხვალ გნახავო. ისევ მარტო ვიგრძენი თავი. წვენი დავისხი. არ მწყუროდა, მაგრამ რაღაც ხომ უნდა მექნა. რამდენიმე ყლუპი მოვსვი და ჭიქა ადგილს დავუბრუნე.
- მეც მომაწოდე რაა. - წვენზე მიმითითა ირაკლიმ, რომელიც ჩემს გვერდით დაჯდა. სიტყვებით ვერ გადმოვცემ როგორ გამიხარდა მისი ეს ჟესტი. თითქოს ხომ არაფერი, მაგრამ იმ წუთას ჩემთვის ისევე, როგორც მომაკვდავისთვის ჰაერის, ჟანგბადის ტოლფასი იყო. წვენი მივაწოდე. მან ჯერ მე შემივსო, მერე თავისთვის დაისხა.
- ისინი ლანას მეგობრები არიან. ყურადღებას ნუ მიაქცე გთხოვ, მოსალოდნელიც იყო მათგან ეს ქცევა. - ხელი გადამხვია და ყურში ჩამჩურჩულა. ისე მითხრა ლანას მეგობრები არიანო, თითქოს აუცილებლად უნდა მცოდნოდა ლანა ვინ იყო. დანაშაულიც კი იყო, ჩემგან ამის არცოდნა. მეწყინა. უფრო მეტკინა, მაგრამ მისი გადახვეული ხელი ყველანაირ წყენასა და ტკივილს მინეიტრალებდა. არაფერი მითქვამს... ისევ გავჩუმდი.
- რამდენი ხანია რაც ერთმანეთს იცნობთ? - ისევ წითური შეგვეხმიანა.
- პირველად რომ ვნახე 14-ის იყო. ახლა 22-ისაა. თვითონ განსაზღვრე თეკლა. - უპასუხა ირაკლიმ.
- ანუ ,,ენზეში" გყავდა? - წარბია აწია თეკლად წოდებულმა.
- რეზერვის არსებობა შენ და შენს მეგობრებს არ უნდა გაგიკვირდეთ. მაგრამ მაინც, დავაკმაყოფილებ შენს ცნობისმოყვარეობას და გეტყვი, რომ ნინა ჩემთვის რეზერვი არასდროს ყოფილა. ბავშვი იყო და ვერც ვაკადრე რამე მეთქვა. უკვე დაქალებული რომ შემხვდა მივხვდი, თურმე, ქერა კი არა შავგრემანი მომწონდა. უბრალოდ მანამდე არ შემხვედრია ისეთი შავგრემანი ამას რომ მიმახვედრებდა. მიხარია, რომ ჩემს გვერდზე სწორედ ის არის. კიდევ რა გაინტერესებს? ბარემ ერთად მკითხე, რომ კითხვისნიშნები აღარ დაგრჩეს. - მშვიდი ხმა ჰქონდა ჩემს ქმარს. ვერ გადმოვცემ რა დამმართა მისმა სიტყვებმა. რომელიც სულაც არ იყო გამოსარიცხი მათი გულზე გასახეთქად ეთქვა და სიმართლესთან ახლოსაც არ ყოფილიყო. მაგრამ ჩემთვის ყველაფერი იყო. გულში თითქოს მდუღარე ლავამ ამოფეთქა და მთელს ორგანიზმში ამ ცხელ სითხეს ანაწილებდა. ისეთი სასიამოვნო შეგრძნება დამეუფლა ტრანსში ჩავვარდი.
- მიხარია ბედნიერი თუ ხარ. - ნირწამხდარმა უპასუხა წითურმა და უხალისოდ დაუწყო ნამცხვარს ჭამა.
- შენ რატომ არაფერს ამბობ საყვარელო? - ახლა სოფო მომიბრუნდა. სანამ რამეს ვუპასუხებდი თეკლა გაეპასუხა.
- დააცადე, ალბათ, ფიქრობს ირაკლის მილიონები რაში დახარჯოს. - გადაიკისკისა. თვალები ცრემლით ამევსო. ჩემს ქმარში ყველაზე ნაკლებად რაც მაინტერესება მისი მილიონები იყო. მერჩივნა კიდეც არფერი ჰქონოდა და მშვიდად მეცხოვრა.
- ნინა, შვილო კარი გააღე თუ შეიძლება. - მითხრა ჩემმა დედამთილმა. რომელიც აქამდე ჩუმად იჯდა. უსიტყვოდ წამოვდექი და კარი გამოვაღე. მეგონა ვინმე მოვიდა და კაკუნი გამომრჩა. როგორც კი კარი გამოვაღე ჩემი დედამთილის სიტყვები მომესმა.
- კარი ღიაა. ახლავე დატოვეთ ჩემი სახლი. არ ვიცი თქვენ როგორ ოჯახში გაიზარდეთ და რაა მიღებული. მაგრამ ჩემს ოჯახში მსუბუქი ყოფაქცევი ქალები არ დადიან. - გაცეცხლებული მისჩერებოდა წითურს. ოჯახში მიგიღეთ, როგორც ჩემი შვილის მეგობრები, რომლებსაც ჩვენი სიხარულის გაზიარება სურდათ. მაგრამ როგორც ჩანს სხვა გეგმები გქონიათ. ჩემმა რძალმა კარი უკვე გაგიღოთ. წაბრძანდით იქ, სადაც თქვენნაირები იკრიბებიან. - გავშრი. ვერ ვიტყვი, რომ არ მესიამოვნა მისი მხარდაჭერა, მაგრამ მათი სახლიდან გაყრა არ გამხარებია. ირაკლისკენ გამექცა მზერა. დაძაბული იჯდა. მეც უხერხულად ვიგრძენი თავი კართან რომ ვიდექი.
- მსუბუქი ყოფაქცევის ქალი რძლად დაისვით და ჩვენ გვეძახით ასე? - აღშფოთდა სოფო და ეგრევე წამოხტა. ნერვიულობისგან სული შემეხუთა. შეურაწყოფას მაყენებდნენ მე კი არაფრის თქმა არ შემეძლო. საკუთარ თავს ვერ ვშველოდი იმის შიშით ირაკლის არ სწყენოდა. ის კი, როგორც ჩანს, არც აპირებდა ჩემს სასიკეთოდ რამის თქმას.
- რას ბოდავთ. ახლავე გაეთრიეთ აქედან. - ნიკო წამოენთო.ორივეს ქეჩოში წვდა და კარისკენ წამოათრია.
- არ მითხრათ, რომ წმინდაინია. რომ არ იყოს სხვის საქმროს ლოგინში არ ჩაუხტებოდა და თავის შესაღების მიზნით არ დაორსულდებოდა. - არ ცხრებოდა ქერა. მე, იქ მოვკვდი. მეტკინა ჩემი უსუსურობა, ფეხქვეშ გათელილი ღირსება და ყველაზე მეტად ირაკლის უმოქმედობა.უხმოდ მოვცილდი კარს. ყველა მათგანს გვერდი ავუქციე და ჩემს ოთახში ავედი. რა სასაცილო ვარ. სად მქონდა ჩემი ოთახი. ამ სახლში არაფერი იყო ჩემი. და მაინც ამ სახლიდან არსად არ მინდოდა წასვლა. კარი გადავკეტე. საწოლზე პირქვე დავემხე და ბალიშში თავჩარგული მთელი ხმით ავღრიალდი. თავს ვიდანაშაულებდი, უშვერი სიტყვებით ვლანძღავდი მაგრამ არცერთი სიტყვა დამცდენია ირაკლის სასაყვედუროდ. ნუთუ იმდენად მიყვარდა და მიღირდა ეს ადამიანი ასე ერთიანად დამეთმო, ღირსება, პატიოსნება, თავმოყვარეობა და საერთოდ ცხოვრება. მივხვდი, რომ მიღირდა და უარესად ავღრიალდი. შემებრალა საცოდავი არსება, როგორადაც ისე ვიქეცი ვერც კი გავიაზრე. არ ვიცი რა მოხდა ქვევით. ან რამდენ ხანს ვიყავი ოთახში მარტო. თავი ხელში ავიყვანე, დასიებული თვალები მაკიაჟით დავიფარე და გარეთ გამოვედი. ზურგით შეტრიალებულ სკამზე ფეხებგაჩაჩხული ირაკლი იჯდა და სკამის საზურგეზე ნიკაპი ჩამოედო. კართან მდარაჯობდა, როგორც ჩანს მაგრამ შემოსვლა ვერ გაბედა. როგორც კი დამინახა მაშინვე წამოდგა და ორ ნაბიჯში ჩემთან გაჩნდა.
- ნინა... - მხოლოდ ეს მითხრა და ჩამეხუტა. თითქოსაქამდე ცარიელი ვიყავი და ახლა ავივსე. ყველა ტკივილი ერთიანად გამიყუჩდა და მას მივენდე.
- არაფერი მითხრა, გთხოვ...- მხოლოდ ეს ვუთხარი. არ მინდოდა სხვა რამეზე მეფიქრა. მხოლოდ მასთან ყოფნა მინდოდა. მესმოდა მისი გამალებული გულისცემა და ეს სამყაროზე მეტი იყო ჩემთვის.
- უნდა აგიხსნა. - უკან გამწია და თვალებში ჩამხედა. არ ვიყავი მზად სიმართლის გასაგებად. ვიცოდი, რაც არ უნდა ეთქვა მაინც დავრჩებოდი მასთან და ეს სამუდამოდ დამიკარგავდა საკუთარი თავის პატივისცემას. ამიტომაც მერჩია ჩუმად ყოფილიყო. ტუჩებზე ხელი მივადე, თვალებში ჩავხედე და ვკითხე.
- მართლა გინდა, რომ შენი ცოლი მე მერქვას? - შეიძლება დაგვიანებული კითხვა დავსვი, მაგრამ ახლა ამის გარდა არაფერი მაღელვებდა.
-



№1 სტუმარი ემა

კარგია, მაგრამ ძალიან პატარა თავებია...

 


№2 სტუმარი Qeti qimucadze

არვიცი რავთქვა. ძალიან ემოციური თავი იყო და რთულია ცალმხრივი სიყვარული. როგორ უყვარს რომ ასეთ დამცირებას იტანსს. ველოდები მოუთმენლად მომდევნოს

 


№3  offline წევრი OKI ME

უყურე შენ მანიკას. flushed heart_eyes ეჰ, ირაკლი, ირაკლიიი ვატყობ ისე შეგიყვარდება ნინაა, თუ პრინციპში არ გიყვარს უკვე satisfied satisfied

კი გაბუნძულდნენ დამსახურებულად ის ორი ქალბატონი smile smile

ვაიი მეეე, როგორ ველი ახალ თავს. მითხარი, რომ შემდეგი თავიც მალე იქნება smile smile სად შემიძლია ამდენი ლოდინი? smile smile

 


№4  offline წევრი gabi du

მეც მინდა უფრო ვრცლად დავწერო, მაგრამ სამწუხაროდ ძალიან ცოტა დრო მაქვს. თუმცა ვეცდები ყოველდღიურად დავდო.

Qeti qimucadze
არვიცი რავთქვა. ძალიან ემოციური თავი იყო და რთულია ცალმხრივი სიყვარული. როგორ უყვარს რომ ასეთ დამცირებას იტანსს. ველოდები მოუთმენლად მომდევნოს

ჰო, ნამდვილად ძნელია დღეს გათხოვდე და ხვალ აღმოაჩინო არავინაც არ ხარ. თუმცა ყველაფერს თავისი საფასური აქვს.

Megioki
უყურე შენ მანიკას. flushed heart_eyes ეჰ, ირაკლი, ირაკლიიი ვატყობ ისე შეგიყვარდება ნინაა, თუ პრინციპში არ გიყვარს უკვე satisfied satisfied

კი გაბუნძულდნენ დამსახურებულად ის ორი ქალბატონი smile smile

ვაიი მეეე, როგორ ველი ახალ თავს. მითხარი, რომ შემდეგი თავიც მალე იქნება smile smile სად შემიძლია ამდენი ლოდინი? smile smile

ამ ისტორიაში ყველას თავისი მიზეზი აქვს. ეს მიზეზთა ერთობლიობა კი ძალიან ხლართავს ყველაფერს.

ემა
კარგია, მაგრამ ძალიან პატარა თავებია...

რომ ვიცი მელოდებით მოტივაცია მაქვს, რომ ხშირად დავდო და შევეცადო განვავრცო.

 


№5 სტუმარი 123

"სამი დღე" აღარ გააგრძლებ?

 


№6  offline წევრი gabi du

123
"სამი დღე" აღარ გააგრძლებ?

ამას რომ მოვრჩები მას მივუბრუნდები.

 


№7 სტუმარი ეკა

ნუუმოკლედ ძალიან კარგიაა,საინტერესოდ ვითარდება მოვლენები.ახალ თავს ველოდები

 


№8  offline წევრი Marikagogolqdze

ცოტაა @თავები გაზარდეთ რააა
პატარებია.იაე კი მადლობა. ამ ირქკლის კი კარგად მიბლანძღავდი.ნუ მთლად უნამუსოდ არ ჩანს

 


№9 სტუმარი სტუმარი Mmm

თქვენ რომ ჩემი რეაქცია გენახათ მანიკას საქციელზე :D პირდაღებული დავრჩი,ძალიან მაგარი ქალია

 


№10 სტუმარი სტუმარი ლია

ბომბი ჩააგდე.....ინტრიგები და რამე...მოუთმენლად ველოდები ახალ თავს.

 


№11  offline წევრი gabi du

ეკა
ნუუმოკლედ ძალიან კარგიაა,საინტერესოდ ვითარდება მოვლენები.ახალ თავს ველოდები

მადლობა. უკვე ატვირთული მაქვს. ახლა ჯერი ადმინისტრაციაზეა.

Marikagogolqdze
ცოტაა @თავები გაზარდეთ რააა
პატარებია.იაე კი მადლობა. ამ ირქკლის კი კარგად მიბლანძღავდი.ნუ მთლად უნამუსოდ არ ჩანს

ირაკლი არ არის ცუდი ბიჭი. უბრალოდ ცუდ სიტუაციაშია. თუ ჭკვიანად იქნება ყველაფერს მოაგვარებს. ან თავდაყირა დააყენებს.

სტუმარი Mmm
თქვენ რომ ჩემი რეაქცია გენახათ მანიკას საქციელზე :D პირდაღებული დავრჩი,ძალიან მაგარი ქალია

ამ ქვეყნად უმიზეზოდ არაფერი ხდება. მასაც თავისი მიზეზი აქვს.

სტუმარი ლია
ბომბი ჩააგდე.....ინტრიგები და რამე...მოუთმენლად ველოდები ახალ თავს.

სააუკეთესო ვარიანტში რამდენიმე საათში დაადასტურებენ. აალბათ (!)

 


№12 სტუმარი м ....

ძალიან ემოციუტრი იყო და რამე ისეთით გაამართლე ირაკლის საქციელი, რომ მისი სიძლირე ეჭვის ქვეშ არ დავაყენო.
წარნატებები.

 


№13 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

ეს კი არ მომეწონა ირაკლიმ თავისი საკუთარი ცოლი რომ არ დაიცვა და დედამთილის საქციელი კი მომეწონა იმედი მაქვს ირაკლის ჰქონდა რამე მიზეზი ისეთი რომ ეპატიება ეს ნინა კი სულ პატიობს რაც ცოლად გაყვა ძნელია ცალმხრივი სიყვარული.მადლობა წარმატებები ????

 


№14  offline წევრი gabi du

სტუმარი ნესტანი
ეს კი არ მომეწონა ირაკლიმ თავისი საკუთარი ცოლი რომ არ დაიცვა და დედამთილის საქციელი კი მომეწონა იმედი მაქვს ირაკლის ჰქონდა რამე მიზეზი ისეთი რომ ეპატიება ეს ნინა კი სულ პატიობს რაც ცოლად გაყვა ძნელია ცალმხრივი სიყვარული.მადლობა წარმატებები ????

ყველა ჩვენგანს აქვს სუსტი მხარე. მაგრამ არ გაემტყუნება ისეთი მიზეზი აქვს.

м ....
ძალიან ემოციუტრი იყო და რამე ისეთით გაამართლე ირაკლის საქციელი, რომ მისი სიძლირე ეჭვის ქვეშ არ დავაყენო.
წარნატებები.

დრო ყველაფერს თავის სახელს დაარქმევს. მადლობა რომ თვალს ადევნებთ.

 


№15  offline წევრი Chocolate from White Hell

მესამე თავი...ლამის ვიტირე. ირაკლი ათასჯერ ჩავმარხე და ამოვმარხე. სულ წიხლებით შევდექი. დიდი ბრაზი მომაწვა ყელში და რომ არ ვანთხიე, გამიკვირდა.

საშინლად არ მომეწონა ის წაკლა ქალები. ვფიქრობდი, რომ იკაკო იზამდა რამეს. ბოლო წამამდე ვფიქრობდი, მაგრამ იმედი გამიცრუა. ნაძირალა!

მანიკა...აი, მანიკა არის ზექალი!! გავგიჟდი, ისე აღამფრთოვანა მისმა საქციელმა. ლამის ვეცი და დავუკოცნე პირი-სახე!!
მანიკამ, ჩემი სიმპათია დაიმსახურა და....

:დდდ❤️

 


№16  offline წევრი gabi du

Chocolate from White Hell
მესამე თავი...ლამის ვიტირე. ირაკლი ათასჯერ ჩავმარხე და ამოვმარხე. სულ წიხლებით შევდექი. დიდი ბრაზი მომაწვა ყელში და რომ არ ვანთხიე, გამიკვირდა.

საშინლად არ მომეწონა ის წაკლა ქალები. ვფიქრობდი, რომ იკაკო იზამდა რამეს. ბოლო წამამდე ვფიქრობდი, მაგრამ იმედი გამიცრუა. ნაძირალა!

მანიკა...აი, მანიკა არის ზექალი!! გავგიჟდი, ისე აღამფრთოვანა მისმა საქციელმა. ლამის ვეცი და დავუკოცნე პირი-სახე!!
მანიკამ, ჩემი სიმპათია დაიმსახურა და....

:დდდ❤️

არატიპიური დედამთილია ხოო? :)

 


№17  offline წევრი Chocolate from White Hell

gabi du
Chocolate from White Hell
მესამე თავი...ლამის ვიტირე. ირაკლი ათასჯერ ჩავმარხე და ამოვმარხე. სულ წიხლებით შევდექი. დიდი ბრაზი მომაწვა ყელში და რომ არ ვანთხიე, გამიკვირდა.

საშინლად არ მომეწონა ის წაკლა ქალები. ვფიქრობდი, რომ იკაკო იზამდა რამეს. ბოლო წამამდე ვფიქრობდი, მაგრამ იმედი გამიცრუა. ნაძირალა!

მანიკა...აი, მანიკა არის ზექალი!! გავგიჟდი, ისე აღამფრთოვანა მისმა საქციელმა. ლამის ვეცი და დავუკოცნე პირი-სახე!!
მანიკამ, ჩემი სიმპათია დაიმსახურა და....

:დდდ❤️

არატიპიური დედამთილია ხოო? :)

ვაიმე, ჰოო:დდდ ასეთი დედამთილები ამრავლოს ღმერთმა!:დდ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent