შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დღიური


28-04-2021, 21:39
ნანახია 607

სამშაბათი
დილით ადრე ავდექი რომ მევარჯიშა.წამოვდექი,ჩავიცვი,ვისაუზმე და წავედი ბეილისთან ერთად.სამი მილი გავირბინე და ისე დავიღალეე.მაგრამ ონკანამდე ცოტა რჩებოდა,ბეილისაც წყუროდა ამიტომ გავუშვი,მეც ნელ ნელა მივდიოდი მასკენ.შემდეგ ვიღაც მორბოდა და მომიწია ჩქარა გავქცეულიყავი რომ მიმესწრო,მივედი მარა დამასწრეს,თან ბებერი იყო.მერე კიდევ ორი მოხუცი მოვიდა.ბეილის რა უჭირდა მოხლუპავდა დაბლიდან და ეგაა,იქვე მეორეც იყო და იქ წავედი.და ჩემი ბედი რომ ვიცი იქაც დამასწრეს.სკოლამდე ორი საათი იყო დარჩრნილი,ამიტომ ცოტახნით დარჩენა გადავწყვიტე,სწორედ ამ დროს მოიკრიბა ხალხი და ყველა სკამი დაიკავეს.ამ ცხოვრებას რა ვუთხარი.მაგრამ შევამჩნიე ბიჭი მარტო იჯდა და მივედი ერთო ათი წუთით ჩამოვჯდებითქო.
-გამარჯობა,შეიძლება დავჯდე ცოტახანი?
-კი არ არის პრობლემა.
დიდი ხანი მიყურებდა და მერე თქვა-შენ ელენა ხარ არა?ნეტა საიდან იცოდა ჩემი სახელი?
-კი ეგ ვარ.
მომწონხარ,კარგი ადამიანი ხარ,გუშინ ვერც კი წარმოვიდგენდი თუ ასე დანებდებოდი.
-მასთან ლაპარაკს აზრი არ აქვს,ამიტომ ვუტარებ ყველაფერს და ალბად ჩემზე გაიგე ყველაფერი..და შენი სახელი?
-ჰანტერი.
-ნახვამდის..
ავდექი და წავედი სახლში.
ცხრა საათია,სკოლის ავტობუსში ჩავჯექი,უნდა დავმჯდარიყავი და გვერდითა სავარძლიდან ტორტი მესროლეს,მე კი მოვტვინე და ავიცილე.სკოლაში რომ შევედი გაკვეთილი გვიცდებოდა ამიტომ სპორტი ჩაგვიტარდა,ადრე ფრენბურთის ჩემპიონატში მეორე ადგილას გავედით.კი მეც იქ ვიყავი,ვთამაშობდი.რათქმაუნდა ორცხობილები იჯდნენ,მათ ხომ არ ეკადრებათ სირბილი,მე მომიწია მეორე გუნდში ყოფნა ახლების გამო,თან მაგარ სუსტ ჯგუფში ვიყავი.ცვენს ადგილებზე დავდექით და კი ის ჩემს წინ იდგა,მომესალმა და ისეთი შეგრძნება მქონდა თითქოს პეპლები დადიოდნენ მუცელში..კაი ეს გამოთქმა იყო დიდი არაფერი.თამაში დიდხანს გაგრზელდა..ჩვენ 6-ს ვიყავით ისინი 13-ს,ერთმა ხელი იღრძო ჩემი ჯგუფიდან,ამიტომ ერთი ადგილის მაგივრად ორ ადგილას ვთამაშობდი.ძნელი იყო მაგრამ რას იზამ,მაგრამ ამან გამიადვილა მოგება..ზარი რომ დაირეკა ჩვენ მოვიგეთ.ორ ქულიანი დავარტყი და მოვიგეთ.გასახდელში რომ შევედი კელი დამხვდა და მითხრა კარადა გააღეო,სანამ გავარებდი ყველამ ტელეფონი დაიჭირა.გავაღე და წითელმა სითხემ გამიტანა.
ტანსაცმელიც ამოგანგლული მქონდა,სიცილი დაიწყეს და ჯეილიმ მითხრა:-ეს იმისთვის რომ ჩემს ბიჭს ელაპარაკები,უფრო მეტს გაგიკეთებ თუ არ დაანებებ თავს,და კიდევ ერთი ფართიზე არ წამოხვალ იცოდე..
ამის სემდეგ სახლში წავედი და მეტი აღარაფერი მოხდა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent