შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზღაპარი ანუ, ჯინსუ (1 თავი)


11-05-2021, 20:06
ავტორი mariam guliashvili
ნანახია 699

გამარჯობა, მე ჯისუ ვარ. მე ძალიან მიყავრს წიგნების კითხვა და ჩემი პოვნა შეგიძლიათ მხოლოდ ბიბლიოთეკაში. როგორც კი წიგნს გადავშლი, მაშინვე სულ სხვა სამყაროში გადავდივარ. სიყვარულის ისტორიები... ეს ყველაზე მეტად მიყვარს. ნეტავ, ნამდვილი სიყავრულიც ისეთია, როგორც წიგნებშია წარმოდგენილი? არვიცი, შეიძლება. ბიბლიოთეკაში სულ სიმშვიდეა. ეს ყველაზე საუკეთესო ადგილია დედამიწაზე. ერთადერთი პრობლემა ის მაქვს, რომ მეგობრები არ მყავს. არადა, ისინი ძალიან საჭირონი არიან. მათ შეგიძლია გული გადაუშალო, გრძნობები და ემოციები გაუზიარო. მაგრამ, მე ეს მაკლია. წიგნების კითხვის გარდა, ძალიან მიყვარს მუსიკა. მაგრამ, ვერ ვმღერი, რადგან ბავშვობიდანვე ამაზე დამცინოდნენ. მგონი, დაკომპლექსებული ვარ ძალიან. სხვები მელანქოლიკს მეძახიან და მართლებიც არიან. მე უბრალოდ, მინდა ისეთი ადამიანი მყავდეს გვერდით, ვინც სხვებივით არ იფიქრებს ჩემზე. მანამდე კი, ნუგეშს წიგნებში ვპოულობ.

გამარჯობა, მე ჯინი მქვია. ჩვეულებრივი მოსწავლე ბიჭი ვარ, რომელსაც ,,მასზე უკეთესები" აბულინგებენ. რა ვქნა? ნუთუ ჩემი დანაშაული ისაა, რომ კარგად ვსწავლობ? ისინი გოგოს მეძახიან. მაგრამ, მე არ ვბრაზდები. ვინც მოითმენს ის მოიგებსო. გადავწყვიტე, რომ მათ ჩემი სიკარგით ვაჯობო. მაგრამ, ყელში ამომივიდა ეს ბულინგი. ნეტავ, არსებობს ისეთი ადგილი სადაც დავივიწყებ ცხოვრებისულ პრობლემებს? რათქმაუნდა, არა! ბედს უნდა შევეგუოთ ყველა ჩვენგანი. ცხოვრების გზა რთულია, მაგრამ ყოველი დაცემის შემდეგ უნდა წამოდგე და ამაყად გაააგრძელო გზა. ჩემს ფიქრებს და გრძნობებს დღიურს ვანდობ. ქაღალდზე უკეთესი მეგობარი არასოდეს არ გეყოლება.



№1  offline წევრი ნანიკა

თავების გაზრდა kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent