შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მექალთანეს სათამაშო 11 თავი


29-11-2021, 01:38
ავტორი ქ ე თ ა თ ო
ნანახია 2 365

სახლში კიდევ ვერ დავბრუნდი, ვეცადე გამეხსენებია აღმედგინდა ჩემი ტექსტი და ეს პატარა თავი მაინც დამედო თქვენთვის, ბოდიში და მადლობა რომ კიტხულოთ, ძალიან გთხოვთ შემიფასეთ ეს ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია
– მათე ყველაფერი მოგიყევი და მაინც ერეკლესთან ერთად გაუვში ელენე, რანაირად იქცევი ჩვენი ძმობა საერთოდ არაფერს არ ნიშნავს შენთვის?
– სანდრო გთხოვ გაჩერდი, ისედაც ბევრი დააშავე და ელენეს უარესად ნუღარ ატკენ თავად მიხედავს ყველაფერს, მაშინ დაბუნდება როდესაც საჭიროდ ჩათვლის შენ ყველაფერს მოთმინებით მოეკიდე, სხვა გზა არ გაქვს,თუ სულ მცირე ის მაინც გინდა, რომ ელენემ სახეში შემოგეხდოს და ზიზღით არ გიყურებდეს.
– მათე ასე მშვიდად როგორ ხარ?!ამიხსენი ამის დედა შევე@ი, ჯერ როგორ მეუბნები , რომ მშვიდად ვიყო როცა ცოტახნის წინ ელენე იმ ნაბიჭვართან ერთად გაუშვი, სანდრო ხელებს უმისამართოდ იქნევდა და ყვიროდა,
– მათემ მოთმინებადაკარგულმა დაიგმინა,გეყოს სანდრო ერეკლეზე ასე საუბარი, მაშინ როდესაც საერთოდ არ იცი ეს ბიჭი რამდენად მნიშვნელოვანია ელენესთვის.
ახლა მთლად გავსულელდები, თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა და ერთ ადგილას ვერ ისვენებდა, დამცინით თუ რას აკეთებ სიმწრით ჩაილაპარაკა და ფეხი იქვე მდგომ სკამს მისცხო.
– არავინ არ დაგცინის ,ხელი მოკიდე თიკას და წადიტ თბილისში, თქვენი გასარკვევი გაარკვიეთ ერეკლე და ელენეც მიხედავენ თავიანტ თავებს და ნუ ჩაერევის მის ცხოვრებაში მანამ სანამ თავად არ მოქცემს უფლებას.

– ერეკლე მიდი შენ თუ რამე საქმე გაქვს მოაგვარე და მანამდე მე კარტოფილს შევწვავ, ღიმლით უთხრა ელენემ და სამზარეულოში რაღაცის ძებნა დაიწყო – მოკლედ რა სახლში რო არ ცხოვრობ სად რა გიდევს არ იცი,აქეთ იქით სიარულს ვუნდები და საკუთარ სახლში არცეთ ღამეს არ ვათენებ.
– რას ქოთქოთობ ელენ, საქმე არ მაქვს მეც დაგეხმარები, თან ცოტა ვისაუბროთ.
– კაი მოდი იკა მაშინ მე გავთლი და შენ ტაფა გააცხელე.
– როგორც მიბრძანებ ქალბატონო, მშვიდა უთხრა და ტაფის ძებნას შეუდგა, ტაფას იქე კარადაში მიაგნო, გაზქურის სანთებელას ეძებდა და თან ელენეს ელაპარაკებოდა,
– ისე ელე რამდენი წელია რაც საქართველოში არ ყოფილხარ.
– 14 წლიდან ინგლისში ვცოვრობ, ანუ იმ დღიდან რაც თქვენთან მოვედი საცხოვრებლად სკოლის პერიოდში ხო იცი ჩავდიოდი ზაფხულობით, მერე მშობლების ამბის გამო ერთი წელი ხო იცი იქით ვიყავი, იმის მერე უკვე აღარც ჩავსულვარ, თითქოს იქით წასვლის მიზეზი მათთან ერთად დაიკარგა, გაქრა, იმ დღეს დავმარხე მათთან ერთად, ელენემ ცრემლები ვეღარ შეიკავა, ერეკლეც მიხვდა რომ უკვე ელენეს მოთმინება პიკს აღწევდა და გოგო გულში ჩაიკრა, მონოტონურად თმებზე ხელს უსმევდა და მის დამშვიდებას ცდილობდა.

– ბოდიში რა ელე, არ უნდა მეკითხა, მესმიის შენთვის ძალიან ემოციურია ეს ამბავი.

– არა ერეკლე თუ შეძლებ, რომ მომისმინო უნდა მოვყვე და დავიცალო დროა გავთავისუფლდე ამ ყველაფრისგან, შინაგანად მჭამდა და მანადგურებდა ეს ჩაკეტილობა, შენც კარგად იცი სად მიმიყვანა ამ მდგომარეობა, ეს წამლებ ხედავ?! ზიზღით დახედა და ცრემელბი მოიწმინდა, არ იქებოდა აქ თავის დროზე რომ ძლიერი ვყოფილიყავი.

– მშობლების დაკრძალვის დღეს იმ ტყის სახლში გავიქეცი, ცხენი გვყავდა, მამამ მიყიდა და ჯირითიც მან მასწავლა არ ვიცი იმ დღეს რა დაემართა ტყეში წავედი ქოხში მინდოდა მისვლა, გზაში ჩამომმაგდო, დავეცი და გონება დავკარგე იმ ღამით დიდი თოვლი მოვიდა ერთი კვირა მეძებდნენ, უკან ვერ წამოვედი გზა ამებნა თოვლში, ქოხამდე მივედი, თითქოს მაშინ არაფერი სახლში დამაბრუნეს და ყველაფერი კარგად მიდიოდა ჩათვალეს უბრალო გაქცევა იყო პატარა გოგოსი რომელიც მშობლების დაკარგვით განცდილ ტკივილს გაურბოდა, იმ ღამი შედეგი გვიან ვიხილეთ, მაგრამ იცი როგორი მძიმე აღმოჩნდა.

– ელე გთხოვ გაჩუმდი, უკვე სუნთქვა გიჭირს ხო ხედავ არაფერი მოგივიდეს სხვა დროს გააგრძელე.

– არა, ერეკლე უნდა მოვყვე, რომ სუნქთქვა შევძლო, ყველაფერი დავკარგე მამაჩემის ბიზნესი გაანიავეს, სახლი გაყიდეს,მათეს მამამ ვერაფერი ვერ შეძლო, იქ იმიტომ ვმუშაობდი დღე და ღამე, სახლის გამოსყიდვა შევძელი, სადაც მთელი ბავშვობა გავატარე.

– ელენე აქამდე რატომ არ მოყევი ეს ყველაფერი, ხო შემეძლო რომ დაგხმარებოდი.

– არა იკა ეს ჩემი ვალი იყო მე უნდა დამეწყო ყველაფერი ახლიდან, არ იციან აქ არავინ, ბიზნესის ნაწილი უკვე ჩემია რასაც მამამ ხელი მიჰყო.

– კი მაგრამ მარტო ამდენი რამ როგორ შეძელი.

– სანდროს მამა.

– რააა? რას ლაპარაკობ?

– სანდროს მამა მამაჩემის ახლო მეგობარი იყო ერთად გაკოტრდნენ, არ ვიცოდი სანდროს მამა თუ იყო რამდენიმე დღის წინ გავიგე, ბატონ გიორგი ვიცნობდი ის მეხმარებოდა, თიკას მამამ ჩააგდო წუმპეში მამაჩემი, სავარუდოდ სანდროსაც იმის გამო აკიდეს ამხელა პასუხისმგებლობა, რომ მათი აქციები გააერთაინდეს მერე კი რაც ბატონ გიორგის აქვს წაართვან, მალულად ყველაფერი, თიკა არაფირს აზრზე არაა, მამისი მიერ დანიშნული უფლებამოსლი პირი მართავს დღემდე კომპანიას, საბუთებს რომ გადავხედე არ მომეწონა გიორგის რაღაცა მცირედი დანაკარგები ქონდა სადღაც გაქრა ორი ტრაილერი, ფული მოტეხეს.

– შენ გოგო გამაგიჟებ ამ ყველაფრის გარკვევა როდსღა მოასწარ? მათეს გაეცინა ელენს ამხელა გამბედაობაზე.

– შენი და რას მიკეთებს, სოფელში რომ ვიყავი და გვარები გავიგე დავეჭვდი, ინგლისიდან შენი და ყველაფერს აგვარებს, ამხელა ადვოკატი დაქალი ტყუილად ხო არ მყავს.

– ბატონმა გიორგიმ იცის, სანდროს რო იცნო?

– არაა, სულ მიძახდა ჩემი შვილი წლებია მიდა გაგცნოო, მაგრამ არ გამოვიდაო. ირონიულადა ჩაეცინა ელენეს, ხედავ იკა ცხოვრება რა არის.ის რის გაკეთებასაც ვცდილოთ და გვგონია არ გამოდის, აი ასე თავისით საიდანღაც მაინც ხდება, ისე რომ არც კი ვერევით მასში.

– კი მაგრამ აქ თუ ასეთი საქმეები ტრიალებს, შენ ინგლიში რატომ მიდიხარ, ექიმთანაც ჯერ ვიზიტი არ გაქვს. მოიცა გამოდის, რომ სანდროსაც არ გაურბიხარ ხო სწორად მივხვდი.

– კი, სწორად მიხვდი არავის არ გავურბივარ, ჩემი საქმე მაქვს რომელიც ბოლომდე უნდა მივიყვანო, მამეჩემის სული ვერ მოისვენებს, სანამ გიორგის ყველაფერს არ დავუბრუნებ, ჩემთვის მთავარი რაც იყო სახლი დავიბრუნე,ახლა აქციების ჯერია უსამართლოს ხელში ვერ დავტოვე. ნატუკა დამეხმარება, შენი დის გარდა ვერავის ვენდობი.

– ერეკლე შოკში იყო მოსმენილით, ჯერ კიდევ გაანალიზეას ცდილობდა.

– ელე გთხოვ ჯერ შენ ჯანმრთელობაზე იფიქრე, ოპერაციიდან არც ისე დიდიხანია გასული, ფილტვები სუსტად გაქვს ხო იცი ჯობს ჯერ საკუთარ თავზე იფიქრო.

– იკაა მე ერთი ვარ, იმ ნაიჭვაარის ქცევებს კი ათასობით ადამიანი ეწირება, კეთილი საქმის ფული ნარკოტიკებში არ უნდა მიდიოდეს, წლებია მაგ ნაგავის გამოაშკარავებას ცდილობენ და ეს საქმე თუ გამომივა, ჩავთვლი რომ მამაჩემთან მართალი ვარ.

– სხვა რაღა ვთქვა, მაშინ შენს გვერდით ვარ.

– აქ რო ჩამოვედი შარშან სანდრო მართლა შემთხვევით გავიცანი, დანარჩენი შენც იცი უკვე საქმეები მქონდა აქ და სანდროს გამო ყველაფერს ვერ მივატოვებდი.

– იტოკში ელუ აქ ვარ შენ გვერდიტ იქაც შენ გვერდით ვარ ნუ მოკლედ ყველგან სადაც დაგჭირდები.

– მადლობა, ერეკლე, თქვენ რომ არა დღეს სად ვიქნებოდი ვინ იცის, გაუღიმა ელენემ ერეკლეს და მთელი ძალით ჩაეხუტა.


– მამა მე ამ საქმეს არ მივხედავ არ მაინტერესებს, ხო იცი ძალიან კარგად უძღვები და თავადვე გააგრძელებ.
– სანდრო უკვე გითხარ საქმეში უკვე შენ ხარ საჭირო, და ინგლისშიც შენ გამეგზავრეი პარტნიორთა შესახვედრად.
– ღმერთო მოთმინება მომეცი რა დავაშავე, არ მაინტერესებს ეს თქვენი ბიზნესი და დამაცადეთ მშვიდად ცხოვრება, ძლივ ერთი სადარდელი მომეხსნა, რომ თიკაზე არ ვქორწინდები ახლა ბიზნესზე მწრენ ჯვარს.
– სანდრო შვილი რა გჭირს, მამაშენი ძალიან გთოვს, საჭირო ხარ გთხოვ წადი ინგლისში, მოაგვარე საქმეე.
– დედა მალადეც ბრავო, აი შენღა აკლდი რაა.
– კი სანდრო მეღა ვაკლდი ზუსტადაც, ქალმაა ბოლო ხმაზე დაიყვირა და სანდროც შეაშფოთა მისმა ამ ქცევამ.
– დედა კარგად ხარ? შენ რარა გჭირს.
– კარგად მაშინ ვიქნები როდესაც გაიაზრებ რა პასუხისმგებლობა გაკისრია.
– გეყოტ შემშვით,უკვე სანდროც ყვირილზე გადადიოდა რატომ ვარ ვალდებული ვიღაცის ჩასვრილი საქმის გამო ვირბინო აქეთ იქით. რა გაკლია მამა რაა ძალიან კარგად გაქვს აწყობილი ყველაფერი. თიკას ადვოკატი მოაგვარებს ყველაფერს ის გაუშვი ორივეს მაგივრად.
– ვაიმეე გული დამარტყავსს, არა რაა ომ გოგომ როგორ უნდა აჯობოს ამ ხეპრეს, ყოჩაღ მეგობარო რას ელაარაკეოდი ასეთ რომ 14 წელში ქალად აქციე ის გოგო, თავისთვის ისე ლაპარაკობდა გიორგი თითქოსმართლა ვიღაც იდგა და იმას ესაუბრებოდა, მე ეს 28 წლის მანძლზე ვერ ვაქიე კაცად და იქ გოგომ მარტო აიწყო ცხოვრება.
– კიდევ სხვებს მადარე მამა და ტან ვიღაც გოგოს ხო მალადეც რა, ბრავოო, ტაშს უკრავდა და თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა. წავალ მე ამ საქმეს მოვაგვარებ და იცოდე შენს ბიზნეში ჩემი ფეხი აღარ იქნება, თუ გიდა ფონდს შეწირე მაგრამ მე ამ საქმეს არ გავუძღვები არაა ეს ჩემი საქმე.


მათე როგორ გგონია ელენე დაბუნდება?
–დაბურუნდება თათი ყველა და ყველაფერი აქეთ აქვს უკვე, სანდროზე უარს ვერ იტყვის.
– რატო გაუშვი მაშინ? დაგეტოვა როგორმე და დამხარებოდი მათ ურთიერთობას.
– არ ჩემო საყვარელო აი ნახავ ერთმანეთთნ თავის ფეხით მივლენ.
– კი კიი აუცილებლად თუ არა და ჩვენ მოვიყვანთ, სიცილით შევიდნენ ოთახში დავითი და ნინი,
– თქვენ რა აჟიტირებულები ხართ? რახდება გვრიტებო? ჰაა აღიარეთ. მაცდური ღიმილით კითხა მათემ, ნინიმაც არ დააყოვნა და თით აჩვენა რომელსაც ულამაზესი ბეჭედი ამშვენებდა.



№1 სტუმარი Gvanca

ქეთათო მოგესალმები ძალიან მომწონს მალე დადე ახალი თავი...მშვენივრად წერ წარმატებები ჩემო კარგო.არამარტო ამას სხვა შენს შემოქმედებასაც ვკითხულობ დიდი პატივისცემიტ

 


№2  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

Gvanca
ქეთათო მოგესალმები ძალიან მომწონს მალე დადე ახალი თავი...მშვენივრად წერ წარმატებები ჩემო კარგო.არამარტო ამას სხვა შენს შემოქმედებასაც ვკითხულობ დიდი პატივისცემიტ

ისეთი სასიამოვნო და სტიმულის მომცემია ასეთი კომენტარი????მადლობა თქვრნ რომ კითხულობატ და აფიქსირებთ აზრს

 


№3 სტუმარი სტუმარი nazi

მომწონს ძალიან მარა არ მეყო კიდე მინდა ძალიან საყვარლობა ისტორიაა ველი ახალ თავს ❤❤

 


№4  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი nazi
მომწონს ძალიან მარა არ მეყო კიდე მინდა ძალიან საყვარლობა ისტორიაა ველი ახალ თავს ❤❤

ვაიმეე ეს კომენტარები ცალკე ბედნიერებაა ჩემთვის

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent