შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მექალთანეს სათამაშო 10 თავი


19-11-2021, 14:13
ავტორი ქ ე თ ა თ ო
ნანახია 3 086

თქვენ საერთოდ ჭკუაზე როგორ ხართ, სად იყავით? გიჟი ყვიროდა მათე და ეგრევე სანდროსკენ გაექნა, ყველამ იგრძნო აქ რა ამბავიც დატრიალდებოდა, მაგრამ განძევა ვერავინ შეძლო, სანდრო კი არც შეტოკებულა თითქოს ხვდებოდა, რომ მათეს მხოლოდ ეს დაამშვიდებდა, თათამაც კი ვერ გაბედა მათესთან მიახლოება, ერთადერთი ისევ ელენე აღმოჩნდა, თავდაჯერებული იდგა მათეს და სანდროს შუა და ისე იქცეოდა თითქოს არაფერი მომხდარა.
– მათე არ გაბედო, მე მეცი პატივი, სანდროს არაფერი უთხრა, ურალოდ ყველაფერს მშვიდად გავარკვეთ დღეს აქ და დავიშლებით.
– გოგო შენ კარგად ხარ ?! გვერდზე გაიწიე, მათემ ხელი მოკიდა და ელენეს გაწევა ცადა, მაგრამ ელენე ჯიუტად აგრძელებდა თავისას.
– ელენე გადი იქით, მკაცრი ტონით თქვა სანდრომ, მე და მათეს სალაპარაკო გვაქვს ყველაფერს ავუხსნი და საკადრისას მივიღებ.
– არავინ არაფერს არ მიღეებს, ბოლო ხმაზე დაიყვირა ელენემ, თქვენი ბავშვური ქვები და მუშტი–კრივი სხვაგან გამოიყენეთ, ვამბობ რომ არაფერი მოხდება და მშვიდად დასხედით.ელენეს სიტყვები მკაცრი მეხივით გავარდა, ტიკას გახედა რომელიც ერთ კუთხეში მოკუნტულიყო და თათა ამშიდებდა, თიკა, ელენე მიუახლოვდა და დამნაშავე ხმით დაიწყო საუბარი, ვიცი წუხანდელი ჩვენი საქციელი შენთვის თავზარდამცემი იყო, მაგრამ პირველ რიგში გეტყვი რომ ერთადერთი წუხელის რაც მოხდს ეს საუბარი იყო, შენსა და სანდროს შორის არაფერი შეცველბა, ფეხზე წამოდგა და საუბარი დაიწყო, ყველას ბოდიშს გიხდით იმის გამო რაც წუხელის მოხდა და გადაიტანეთ.
– ელენე გეყოფა ეს მასკარდი,მოთმინებადაკარგულმა სანდრომ დაიღრიალა, ის არაკაცი მე ვარ თქვენ ელენს რომ აწყენინა, აწყენინა კი არა გაანადგურა.
– ელენემ ხმამღლა გაიცინა, გამანადგურე? შენ თავს ზედმეტ მნიშვნელობას ანიჭებ.
– ელენე დამაცადე. ლბილებში გამოცრა.ხმა აღარავის ამოუღია, ერთადერთი მათე იყო რომელიც თავს ძივს იკავებდა, რომ არ ეცემა იქვე, უბრალოდ ყველფრის მოსმენა უნდოდა, თორე ასე რათმაუნდა არ დატოვებდა ამ ამბავს, ამასობაში ნინი დავითიც დაბრუნდნენ, წამიერად ყველამ მათ გახედა მაგრამ მალევე დააგინორა ყველამ და ისევ სანდროს მიაპყრეს ყურადღება,სანდრომაც განაგრძო.
– თიკა ვიცი შენთვის ძალიან რთულია რასაც ახლა მოვყვები და არა მარტო თიკასთვის თუმცა ყველა იმსახურებთ სიმართლის ცოდნას.
– ელენე შემთხვევით გავიცანი არ ვიცოდი მათეს ბიძაშვილი თუ იყო, ელენეზე მხოლოდ მათესგან ვიცოდი, მისი სახელიც არ ვიცოდი უბრალოდ პატარა გოგო მახსოვდა რომელიც მათესთან ვნახე მერე მე საქართველოში არ ვიყავი, მე რომ დავბრუნდი თქვენც კარგად იცით ელენეს რა რთული პერიოდიც ქონდა, მე კი არა საერთო ვინ ნახულობდა მაშინ, ვერანი, ინგლისში წასვიდა და ამდენიხნის მერე ჩამოვიდა, შემთხვევით გავიცანი კაფეში,მეგონა იქ მუშაოდა რომ მივდიოდი სულ იქ იყო,ელენემ ჩემში ყველაფერი შეცვალა, ქაოსი დაატრიალა, თიკა ვიცი რომ არასწორად მოგექეცი როდესაც დაგიმალე რეალური მიზეზი ცოლად რატოც მომყავდი, მაგრამ ორ ცეცხლს შუა ვიყავი,პირობა უნდა შემესრულებია და ვერ გატკენდი, მაგრამ განაა ამაზე მეტად გატკენდი, ხმა გაებზარა სანდროს სიტყვეს თავს ვეღარ უყრიდან,
თიკა ხმას ვერ იღებდა, ცრემელბი მოდიოდა და თავისით იკვლევდნენ გზას მის ღაწვებზე.
–ამის დედა შევე@ი, ერთი შეიკურთხა და მუჭი კედელს დაარტყა, ხმა ამოიღეთ მოდით და მცემთ, გამლანძღეთ რამე გააკეთეთ.
– მათემ მეტი ვეღარ მოითმინდა და სანდროს პირდაპირ სახეში დაარტყა მუჭი, ელენე იმ წამსვე ფეხზე წამოხტა და მათეს მივარდა. მათე გასაგებად გითხარი უკვე, შემ გამო ნუ ცემ ყველაფერი დასრულდა მორჩა,
– ელენე შენ ჭუაზე როგორ ხარ? ვინმეს რამეს შევარჩენ გგონია?
– ეს ჩემი ცხოვრება, თავად მიივეცი უფლება გავესულელებინე, პასუხს ნურავის თხოვ. ყველას ბოდიშს გიხდით, განსაკუთრებით შენ თიკა თუ ეს რამეს შეცვლის.
– ელენე ოთახში ავიდა და ბარგის ჩალაგებას შეუდგა, თან ტიროდა, ტკიოდა ყველა ძვლი ერთად ეწვოდა, უნდოდა რაც შეიძლეა მალე გაქცეულიყო იქედნ, ტელეპონი ამოიღო და ერეკლეს დაურეკა. კი კი ერეკლე.... არა არამგონია დიდი დრო დამჭირდეს მე მზად ვარ.... შენებს ნუ შეაწუხებ....კარგი მაშინ გელოდები...

სანდრომ ოთახის კარი შეაღ და თიკასთან შევიდა, თიკა გთხოვ ვილაპარაკოთ.
– სანდრო სალაპარაკო არაფერია გთხოვ, ვიცი რომ ძალიან გიყვარვარ მაგრამ არა იმ გრძნობით რა გრძნობითაც მე შენ, არ გვინდა არაფრის ახსნა და არაფერზე საუბარი, ალქაჯი არ ვარ და ისტერიკებს არ მოვაწყო, ეს ამავი ვიცოდი რამოდენიმეხნის წინ გავიგე და დალაპარაკებას ვაპირებდი ჯერ შენთან და მერე შენებთან, არანაირი ქორწილი არ იქნებოდა.
– კი მაგრამ...
– არანაირი მაგრამ, გულწფელად გეუბნები მართლა, ელენეს მიხედე , იცოდე კიდე დაკარგავ, მათეს დაელაპარაკე დამოგვარდით, დანარჩენი ყველაფერი გაივლის, არანაირი პირობა არ ღირს იმათ რომ ვინმეს შენი სიყვარული მსხვერპლად შეწირო, ვერავინ ვერ ვიქმებით ბედნიერები.
– თიკაა....
– გადიი სანდროო, შენც ჩაბარგი და წავიდეთ,შენებს დაველაპარაკოთ.
– სანდრომ უხმოდ დატოვა ოთახი, გზაში ელენეს შეეჩეხა რომელიც ჩანთე აკიდებული კიბეებისკენ იიჩქაროდა.
– ელენე სად მიდიხარ, წამოეწია სანდრო და ხელი ჩაავლო.
– სანდრო ჩემს მოთმინებას ნი ცდი და ეგ ხელი გაწიე, მკაცრად უთხრა და მკალვს დახედა რომელსაც სანდროს ტორები იჭერდა.
– ელენე არ გამაგიჟო, გელაპარაკები მემგონი.
– გინდა გაგიჟი და გინდა ადაირი , მაგრამ ახლაა ხელი გამიშვი.ხელი უხეშად გაითისუფლა და დაკიბებს დაუყვა.
– ერეკლეც კარებში შეხვდა და ბარგი გამოართვა, სანდრომ ერეკლეს დანახვამ სულ გააგიჟაა, ეს ბიჭი ჩემი წერა უნდა გახდეს,კბიელბში გამოსცრა და მათკენ წავიდა.
– აქ რა გინდა შენ ჭუას ვერ სწავლობ?!
– ერეკლეს პასუხი არ გაუცია, ელენეს გახედა,მიდი ელუ გელოდები მათე ნახე და წავიდეთ, მანქანაში ვიქნები. კარში გადიოდა როცა სანრომ მუშტი მოუქნია და სახეში დაარტყა,ტუჩი გაუხეთქა და ელენეც აყვირდა.
– შენ ვინ ხარ რა ჯოჯოხეთს მიწყობ , შემეშვი ჩემს საყვარელ ადამიანებს ნუ ეხები წადი მომშორდი, ელენეს ყვირილზე ბავშვები გამოცვივდენენ.
– სანდრო გეყოს ამდენი ჩხუბი და ყვირილი, იცოდე სად ხარ და რა დააშავე, ამჯერად მათემ დაიგმინა.
– მათე ძაიან კარგად ვიცი რაც დავაშავე მაგრამ ეს ვაჟბატონი ელენეს ეფლირტავება და უფლებას არ მივცემ.
– ერეკლეს სასაცილოდაც არ ყოფნიდა სანდროს ქცევა, მის გაწონასწორებულ ხასიათ ვერავინ და ვერაფერი არღვევდა.
– არავინ არ გეფლრტავება და რომც მეფლირტავებოდეს შენ არავინ გაკითხება და ჩამომეცალე. სანდრო სანამ წყნარად გელაპარაკები.
– ელე წავედით, კარის სახელურს დაწვდა და ტან ცალი თვალით თიკას უყურებდა.
– ელენე დამეშვიდობა დანარჩენებს და ერეკლეს გაჰყვა.
– გაზში თიკა წამოეწია ძალიან გაუკვირდა ხმარო გაიგო ის ის იყო მანქანაში ჯდებოდა.
– ელენე ორი წუთი დამითმე გთხოვ.
– თიკა ძალიან გთოვ მე არაფერი ვიცოდი, შენზე ბოდშს გიხდა.
– არა ამაზე სასაუბროდ არ მოვსულვარ, უბრალოდ მინდა კარგად დაფიქრდე სანდროსთან ურთიერთოაზე მას უყვარხარ და იცოდე რომ ბოლომდე ეცდება გაგბედნეროს, მე ხელს არ შეგიშლითმ, ამაზე უკვე ვესაუბრე მასაც.
– არ გვინდა, ჩათვალე ეს საუბარი არც შემდგარა, თავს მიხედე.
– თიკა მთელი ამ დროის მანძილზე ერეკლეს თვალს არ აშორებდა, ერეკლეც განზრახ პირდაპირ თვალებში იყურებდა. მანქანაში ჩაჯდა ელენე და თბილისის გზას დაადგენ.
– ბილეთები ვიყიდე, ელუ როგორ ფიქრო დარჩები თუ ისევ ჩამოხვალ?
– არ ვიცი ერეკლე, კარგია რომ მივდივარ, ასე ბევრად უკეთესია, რომ არა ეს მიზეზი მაინც ვერ დავრჩებოდი და წამოვიდოდი კარგიამიზეზი რომ მაქვს და მათეს დარწმუნება არ მომიწია.
– მარტო მათემ იცის?
– კი მარტო მათემ იცის, გოგოებს რო გაეგოთ სანდროს ეტყოდნენ?
– ესეგი ისაუბრეთ ყველაფერზე?
– კი წუხელის.
– რა გითხრ?
– რა უნდა ეთქვა, სანდროს არ შევარჩენო, პირობა მომცა რომ არ იჩხუებდა მასთან და ვიცი შეასრულებ.
– და ის გოგო? ვერ მოითმინა და მაინც იკითხა.
– ელენეს ჩაეცინა ერეკლეს სახეს რომ შეხედა.
– ოხ ერეკლე, ერეკლე.
– არაფერი ცუდი უბრალოდ ძალიან კარგი გოგო ჩანს და შემეცოდა ამ ყველაფრისთვის.
– კი კარგი გოგოა, იმედია ნახავს თავის წილ ბედნიერებაას, მესმის მისი ტკივილი.
ელენეს მალევეჩაეძინა, მაშნღა გაახილა თვალები თბილისშ რო შედიოდნენ.
– დამთქნარა თვალები ზანტად გაახილა და ძალაგამოცლილმა ჩაილაპარაკა. უკვე მოვსულვათ.
– კი, ისე კარგად გეძინა არ გაგაღვიძე.
– სახლში გაგიყვან მეც წავალ მერე და დილით გამოგივლი.
– რატო უნდა იწვალო,ა მდენი ცოდოხა შნთან გავიდეთ რაც წამოსაღებია აიღე და ჩემთან დარჩი, ცოდო ხარ ლილი დეიდაც გაუში და საჭმელი ხო მაინც გინდა.
– კარგი ეგრე ვქნათ. შენ ანალიზის საბუთეი აქ გაქვს თუ ინგლისში დატოვე.
– არა წამოვიღე ყველაფერი, აქ რომ რამე დამჭირვებოდა ყოველი შემთხვევისთვის.
– კარგი არ დაგავიწყდეს სახლში, რომ მივალთ შეგახსენებ მაინც.



№1 სტუმარი სტუმარი Daldoni Daldoni

კარგია ძალიან და უფრო საინტერესოა სანდრო როგორც გამოისყიდოს დანაშაულს .

 


№2  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი Daldoni Daldoni
კარგია ძალიან და უფრო საინტერესოა სანდრო როგორც გამოისყიდოს დანაშაულს .

ვეცდები ნაწერმა მოლოდიმი გაგიმართლოთ, ვნახოთ რას იზამს ჩვენი სანდრო

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნაზი

რამდენიმე ხანია ველოდებოდი გაგძელებას კარგია მომწონს

 


№4  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

სტუმარი ნაზი
რამდენიმე ხანია ველოდებოდი გაგძელებას კარგია მომწონს

როგორ მიახარია,რომ მოგწონთ

 


№5  offline წევრი OKI ME

რაღაც გამომრჩა კი არადა არ მახსოვს მგონი. რა ანალიზის პასუხები?

ოოჰ, ერეკლეეს უყურეთ თქვენ. ყოჩაღ თიკა. ადვილი გადაწყვეტილება არ მიუღია მაგრამ ალბათ მთლად ისე ძალიანაც არ ყვარებია სანდრო რომ ასე დაეთმო. და მით უმეტეს ერეკლე შეემჩნია :დდდ

საერთო ჯამში ძალიან კარგი თავი იყო ❤️ იმედი მაქვს უახლოეს დღეებში დადებ ახალ თავს ❤️

წარმატებები ❤️❤️

 


№6 სტუმარი Ana-maria

კარგი იყო. მგონი ერეკლე და თიკას შორის ნაპერწკალი გაჩნდა. ველოდები ახალ თავს

 


№7  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

Megioki
რაღაც გამომრჩა კი არადა არ მახსოვს მგონი. რა ანალიზის პასუხები?

ოოჰ, ერეკლეეს უყურეთ თქვენ. ყოჩაღ თიკა. ადვილი გადაწყვეტილება არ მიუღია მაგრამ ალბათ მთლად ისე ძალიანაც არ ყვარებია სანდრო რომ ასე დაეთმო. და მით უმეტეს ერეკლე შეემჩნია :დდდ

საერთო ჯამში ძალიან კარგი თავი იყო ❤️ იმედი მაქვს უახლოეს დღეებში დადებ ახალ თავს ❤️

წარმატებები ❤️❤️

შენ კომენტარს როგორ ველოდები ხოლმე ვერ წარმოიდგენ❤❤ვნახოთ აბა აქ რა ცეცხლი დატრიალდება დდ

Ana-maria
კარგი იყო. მგონი ერეკლე და თიკას შორის ნაპერწკალი გაჩნდა. ველოდები ახალ თავს

არ გალოდინებთ სულ მალე ცეცხლი თავით დავბრუნდებით

 


№8 სტუმარი ეკა

ძალიან კარგი თავი იყო ველოდები ახალს❤

 


№9 სტუმარი Gvanca

ქეთათო მოგესალმები აქტიურად ვკითხულობ შენს ისტორიებს ძალიან მომწონს.რაც შეეხება ამ ისტოიას გამეხარდა ახალი თავის ხილვა.ანალიზები გამომრჩაა???კარგი წერის სტილი გაქვს გგულშემატკივრობ და წარმატებები.ველით შემდეგს

 


№10  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

Gvanca
ქეთათო მოგესალმები აქტიურად ვკითხულობ შენს ისტორიებს ძალიან მომწონს.რაც შეეხება ამ ისტოიას გამეხარდა ახალი თავის ხილვა.ანალიზები გამომრჩაა???კარგი წერის სტილი გაქვს გგულშემატკივრობ და წარმატებები.ველით შემდეგს

როგორი ბედნიერი ვარ რომ ჩემი მკითხველი ხართ❤❤ძალიან მინდოდა ახლი თავის დადება, რიგი მიზეზების გამო მომიწია სახლიდან რამდენიმე დღე წასვლაა❤❤ახლა თავებზე ვმუშოაბ❤❤გპირდებით მსუყე თავს იხილავთ შემდეგზე❤❤

 


№11 სტუმარი ნნნ

Rogori kargi istoria magral vfiqrob dzalian didi uyuradgebobaa aldenu xani ro velodebit…

 


№12  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

ნნნ
Rogori kargi istoria magral vfiqrob dzalian didi uyuradgebobaa aldenu xani ro velodebit…

უკვე აღვნიშნე, რომ გაუთვალისწინებელი შემთხვევის გამო მომიწია სახლიდან წასვლა რამდენიმე დღით ლეპტობი თან არ მაქვს ნაწერი კი იქ მაქვს როგორც კი დავბრუბდები დიდი თავით გაგანებივრებთ

 


№13  offline წევრი Marikagogolqdze

ძალინ კარგია. უბრალოდ ომხელა შუალედებით იდება თავები, არამარტო თქვენი. რომ წინა თავი მავიწყდება. რაღაც დღე უნდა გქონდეთ რომ ვიცოდეთ როდოს დებთ. და ყოველდღე არ ვამოწმოთ საიტი

 


№14  offline წევრი ქ ე თ ა თ ო

Marikagogolqdze
ძალინ კარგია. უბრალოდ ომხელა შუალედებით იდება თავები, არამარტო თქვენი. რომ წინა თავი მავიწყდება. რაღაც დღე უნდა გქონდეთ რომ ვიცოდეთ როდოს დებთ. და ყოველდღე არ ვამოწმოთ საიტი

მოკლედ მინდოდა ისე დამედო როგორც პირველდ დავწერე, როგორც გითხარით სახლში არ ვარ უკვე ვეღარ ვითმენ, ვეცადე საუბარი დიალოგი ყველაფერ გამეხსენებია და რაც შევძელი ტელეფონში ავტვირთე გონება დავძაბე და პატარა თავს მაინც ვდე, ადმინისტრაცია ძალიან მალე გამოაქვეყნებს.მადლობა რომ კითხულობთ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent