შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Part 1 {we are BTS}


18-01-2022, 20:01
ავტორი Vlad hoshin
ნანახია 808

ჰეით მეგობრებო,ეს არის ჩემი პირველი ისტორია
იმედი მაქვს მოგეწონებათ,ასევე გაფრთხილება: ისტორია შეიცავს გეი შიფებს ანუ Yaoi-ია ახლა კი დავიწყოთ.
***
Tae’s POV.
-ბიჭებო ორი წუთიც და სცენაზე გავდივართ(ჯუნი)
ნამჯუნის ხმას ფიქრებიდან გამოვყავარ
-ჩვენ ამას შევძლებთ(ყველა წევრი)-ვამბობთ ყველა ერთად და ხელებს ერთმანეთს ვადებთ შემდეგ კი ყველა ხელს მაღლა წევს და ვყვირით-“we are BTS”
სცენაზე გავდივართ და მუსიკას “Mic drop”-ს ვასრულებთ ჩვენი არმი კი ყვირის ბევრიც ტირის მე კი ვუყურებ და ბედნიერი ვარ რომ ასეთი ოჯახი მყავს,ვინც ზრუნავს ჩვენზე და ვუყვარვართ.

როდესაც მუსიკას ვასრულებთ თავს ვუკრავთ არმის და სცენიდან გავდივართ. როდესაც უკვე კულოსებში ვართ ყველა აქეთ იქით წვება ძალიან დავიღალეთ ჯონქუქი განსაკუთრებით თან მან ფეხიც დაიზიანა მეკი ძალიან ვნერვიულობ მასზე,ამას ისიც ამჩნევს მაგრამ გონია როგორც უფროსი ძმა მასზე ასე ვნერვიულობ თუმცა ეს ასე არარის მე ის დიდიხანია რაც მიყვარს.ფანებმა იმდენი რამ შექმნეს თექუქის სახელით, რომ არვიცი ყველა ფოტოს სადაც ერთად ვართ “Taekook is true” აწერია მარტო ეს კიარა რაღაც საიტი ვიპოვე მგონი თუ არ ვცდები wattpad-ი ქვია იქ ძალიან საშინელი რაღაცეები წერია ჩვენზე თუმცა არმი მე თქვენ მიყვარხართ ამის წაკითხვით ვერთობი ხოლმე და ამის გამო ცოტაც და მოვკვდებოდი ერთხელ ფიკს ვკითხულობდი და ქუქიმ ტელეფონი გამომტაცა მეკი დაბლოკვა მოვასწარი.(დდდ)
მართალია ფიკები კარგია თუმცა შემხვედრია ჯიქუქის ფიკი ანუ ჯიმინზე და ქუქზე ამაზე ძალიან ვიეჭვიანე და ვცდილობ რომ ჯიმინი და ქუქი ერთად არმოხვდნენ ამ ფიქრებში ვიყავი გართული წელზე მოხვევა ვიგრძენი ეს ჯიმინი იყო მედა ჯიმინი კარგი მეგობრები ვართ შემდეგ მეც მოვეხვიე მას და შევამჩნიე იუნგის ალეწილი სახე,ოოჰ უკვე ყველა ვხვდებით რომ მას ჯიმინი მოსწონს თუმცა ამას ჯიმინი ვერ ამჩნევს ან არუნდა რომ შეამჩნიოს ასევე ნამჯინი ეს წყვილი ძალიან მაღელვებს რადგან ნამჯუნი გამოხატავს ჯინის მიმართ გრძნობებს ამას ჯინიც ამჩნევს თუმცა ის მაინც სულ სევდიანია ყველა ვხვდებით რო მასაც მოსწონს ჯუნი თუმცა არავინ იცის ამას რატო არ აღიარებს.
-ბიჭებო დღეისთვის საკმარისია სახლში წავიდეთ და დავისვენოთ(ჯუნი)
-კარგი საჭესთან მე დავჯდები და წინ ჯინი არ დამისვათ(ქუქი)
ჰაჰაჰა ჯინის წინ დაჯდომა არავის აწყობს რადგან თავის შემოქმედებებს გვასმენინებს ის საკუთარ თავზე ძალიან შეყვარებულია და ჩვენი ან თავისი მუსიკების გარდა არაფერს უსმენს.
-წინ მე ვჯდები(მე)
-მოსულა(ქუქი)
-მე მინდოდა წინ დაჯდომა არ დამითმობ?(ჯიმინი)
ოოოხხ...ეხლა თუ გლეწე რაღაცა მოუნდა ქუქის გვერძე ჯდომაა...ასეთი გულმოწყალე პასუხი ჯერ არ გამიცია...
-არა(მე)
-შენზეუფროსია დაუთმე(ჯუნი)
-არ დაუთმო არც ის გითმობს ხოლმე(იუნგი)
-მადლობა ძმაო(მე)
-კარგი წავედით(ქუქი)
მანქანაში ჩავსხედით მე მაინც
ჩემი გავიტანე და წინ დავჯექი.
გზაში ქუქისკენ ვაპარებდი თვალს მან ერთხელ შეამჩნია და ჩუმათ ჩაიღიმა არუნდოდა შემემჩნია მაგრამ შევამჩნიე არ ვიცი რატო ჩაეღიმა მას ხომ არ ვუყვარვარ,მთელი ღამე ამაზე ვფიქრობდი ცოტახანში ჩამთვლიმა კიდეც თუმცა კარების გაღების ხმა გავიგე და წამოვდექი კართან კი...ჯიმინი იდგა
-ოო,ჯიმინ როგორ შემაშინე რატო არ გძინავს?(მე)
-თე გთხოვ შენთან დავიძინებ რაა საშიშ კინოს ვუყურებდი და ვეღარ ვიძინებ(ჯიმინი)
-კარგი მოდი(მე)
ვუთხარი და ჩავიხუტე ღამე ასე დავიძინეთ ხოლო დილით მზის სხივები სახეზე მედება და ვიღვიძებ მაგრამ თვალს არ ვახელ ხელ ფეხს ვიქნევ და ვიღაცას ვარტყავ თავიდან მიკვირს მაგრამ მერე მახსენდება რომ ჯიმინი გუშინ ჩემთან დარჩა თუმცა ის ადრე დგება ხოლმე და ვარდიშობს ალბათ დაეზარა ფიქრებში დამპალმა აზრმა გამიარა და ჯიმინს წიხლი ვკარი ორ წამში კი დაბლა დაეცა ამას კი ოხვრა გინება მოყვა თუმცა ეს არიყო ჯიმინის ხმა ეს უფრო ბოხი ხმაიყო თვალს ვახელ და ქუქს ვხედავ.(ვაათ)
-ქუქ შენ ხარ?ჯიმინი მეგონე ჰაჰაჰა მაგრამ შენც იგივეს გიზავდი(მე)
-ამისთვის დაისჯები,თუმცა ჯერ იმისთვის დაისჯები რომ ჯიმინთან გეძინა(ქუქი)
ამბობს და კედელზე მაგდებს
-მოიცა,და ვინ დამსჯის?შენ? ო არა შენ დამსჯი ქუუქ? მართლა? მართლა ასე ფიქრობ? შენზე დიდივარ და წესიერად მოიქეცი ახლაკი გამეცალე(მე)
ქუქიმ მაშინვე ბავშვის სახე მიიღო ცოტაც და იტირებდა არადა წეღან რამტკიცე ჩანდა მგონი მას გული ვატკინე.
კარების გაღებას ვაპირებდი როცა უცბათ შევტრიალდი ქუქი კედელზე მივაგდე და ვნებიანად დავწვდი მის ტუჩებს მერე ხელები წელზე შემოვხვიე და მანაც მომბაძა თუმცა მე მალევე მოვიშორე და ვუთხარი -ეს უბრალოდ კოცნა იყო არ იფიქრო რო მომწონხარ(მე)
-შენ გგონია რო მე მომწონხარ? მართალია ეს მხოლოდ კოცნა იყო თე(ქუქი)
ამ სიტყვებმა გული ძალიან მატკინა ოთახიდან გამოვედი და დაბლა ჩავედი რომ ჯიმინი მომეძებნა ნეტა სად გაქრა .
კიბეები რომ ჩავირბინე იქ ჯინი დამხვდა მივედი მოვეხვიე ლოყაზე ვაკოცე და ვკითხე
-ჯინი დედიკო,ჯიმინი ხომ არ იცი სადაა?(მე)
-კი დილით შუგასთან ერთად წავიდა სავარჯიშოდ(ჯინი)
ჰაჰაჰა...კი კი როგორ არა ვარჯიშისთვის სუ ეცლებათ მაგათ,გავიფიქრე მე.
-კაი მეც გავალ და მალე მოვალ და კიდევ შეგიძლია რომ დღეს საღამოსთვის ლაფშა მოამზადო მე და ნამჯუნს ძალიან გვიყვარს მოამზადებ?(მე)
-კარგი მოვამზადებ(ჯინი)
..ოხხ ნამჯუნი რო გიხსენე თორე ისე რასმოამზადებ ეჰჰ..
-კაი მადლობა(მე)
ვაკოცე და სახლიდან გავედი მანქანა დავქოქე და გეზი დარბაზისკენ ავიღე თან ქუქის ეიფჰორია ჩავრთე.
დარბაზში მალევე მივედი და ვარჯიშიც დავიწყე იქიდან გვიან ღამე გამოვედი გზაში მამამუს ჰვასაც შემხვდა ერთმანეთს მივესალმეთ მეკი ყალბი ღიმილი მივაგებე უკვე მაღიზიანებენ ეს გოგო აიდოლები ცდილობენ ქუქის თავი მოაწონონ არადა ქუქი მარტო ჩემია.
სახლში შევედი და ბიჭებს შევეგებე რომლებიც მისაღებ ოთახში იყვნენ.
-თე შენ გელოდებოდით რადგან მოხვედი ვახშამი მოვამზადე და მივირთვათ(ჯინ)
ყველანი სამზარეულოში ვიყავით და ვჭამდით ქუქი კი დანაღვლიანებული იყო ალბათ დილით ცუდად მოვექეცი მაგრამ არაუშავრს ცოტა ტანჯვა მოუწევს ბაჭიას.
-თე დღეს სადიყავი?(ჯიმინი)
-დარბაზში წავედი სავარჯიშოდ რატო მეკითხები?(მე)
-არაფერი ისე დიდხანს არ ჩანდი,შეიძლება ხვალ ერთად წავიდეთ?(ჯიმინი)
-კი რატომაც არა(მე)
-საუკეთესო ხარ(ჯიმინი)
ეს მითხრა თუარა შუგას შევხედე ისეთი სახით უყურებდა ჯიმინის როგორც “გადამაგდე?”
-შენც საუკეთესო ხარ(მე)
ეს ვთქვი და ორი ადამიანის მწველი მზერა ვიგრძენი ჯონგქუქი:”ასე ხო?”
შუგა:”დაგბრიდავ”
როდესაც შუგას მზერას ჩავუღრმავდი მივხვდი რო ეს საერთოდ არ უნდა მეთქვა.
-მე მაღლა ავალ მეძინება(ქუქი)
-მოიცა ქუქ ჯერ რაღაც მინდა გითხრათ ხვალ ექსოს ბექიონი და ჩანი მივლენ ჩვენთან სტუმრად და ალბათ ბარემ აქ დარჩებიან ასე რომ ორი ოთახი უნდა გავათავისუფლოთ ქუქ შენ თესთან დაიძინებ ჯიმინ შენ კი შუგასთან.
-აუუ რატოო მაინც და მაინც მეე ჰოსოკი დაწვეს მასთან(ჯიმინი)
-და შენ რა გიშლის ხელს?(შუგა)
-ოო,არა იმიტომ ხომ არა, რომ შენთან დაწოლა სერიოზულად მეშინია?შეშლილო მანიაკო(ჯიმინი)
-რაო?რამიწოდე?(შუგა)
-შეწყვიტეთ,ჯიმინ ხო იცი არაა რომ ჰოსოკს სხვასთან ერთად ძილი არ შეუძლია ამიტომ ამ ერთხელ მაინც გააკეთე ის რასაც მე გთხოვ(ჯინი)
-კაარგიიი(ჯიმინი)
-რაც შეეხება თეს და ქუქს თქვენ არანაირი პრობლემა გექნებათ
მადლობა ყურადღებისათვის ახლა კი წადით დაიძინეთ(ჯინი)
როგორც ამ საუბრიდან გავიგე მე და ქუქიმ ხვალ ერთად უნდა დავიძინოთ ეს იდეა მომწონს ხვალ ორი ოთახიდან ხმები შეგაწუხებთ ხალხოოო.
უკვე კიბეებზე ავდიოდით როცა ჯონგუქმა გამაჩერა ბიჭების შესვლას დაელოდა და შემომხედა
-თე გთხოვ ხვალ ჯიმინთან ერთად არ წახვიდე სავარჯიშოთ ,გთხოვ (ქუქი)
თვალებიდან ცრემლი წამოუვიდა მე კი მის ტირილს ვეღარ გავუძლებდი ამიტომ ლოყაზე ხელი მივადე და გავუღიმე
-ქუქ გთხოვ ნუ ტირი და მაპატიე დილით რაც მოხდა რაც შეეხება ხვალ შეგიძლია შენც წამოხვიდე(მე)
-მართლა?დიდი მადლობა თე მიყვარხარ(ქუქი)
-არაფრის მე...მოიცა რაა?(მე)
მოიცაა ეხლაა ეს მომესმაა თუ ვაააიმე არმჯერა ღმერთოო ეს ან სიზმარია ან არვიცი მოვკვდი
-უი ბოდიში(ქუქი)
თქვა პირზე ხელი აიფარა და ოთხაში შევარდა ღმერთო არ მჯერა მან ეს მითხრა მას მე ვუყვარვარ მაგრამ იქნებ მხოლოდ ძმასავით ვუყვარვარ, აღარ ვიცოდი რა მეფიქრა უბრალოდ ოთახში შევედი და წამოვწექი ქუქზე ფიქრებში მალევე ჩამეძინა...



№1  offline წევრი Koala°

ამმ, როგორ დავიწყო არ ვიცი. ვიცი რომ ეს შენი პირველი ისტორიაა, ასევე მივხვდი რომ დიდი ხანია კეი პოპს იცნობ და მოგწონს და ეს რა თქმა უნდა მისასალმებელია. სიმართლე რომ გითხრა არ მიმაჩნია სწორად ნამდვილ ადამიანებზე ამბების შეთზვა არასწორად არ გამიგო, არ ვიცი ვინ რას აკეთებს მაგრამ უბრალოდ ჩემი შეხედულება გაგიზიარე. ყველაფერი პოზიტიურად უნდა შეაფასო მაგრამ... ამ ისტორიამ ამის საშუალება არ მომცა.


ბოდიში თუ ცუდად მიიღე ჩემი კომენტარი, მაგრამ ასეთი მოსაზრება მაქვს.
სიმართლე გითხრა სინდისი შემაწუხებს თუ ჩემს გამო ისტორიის წერას შეწყვეტ, არ გაკრიტიკებ უბრალოდ ვაფასებ შენს ნაშრომს.
❤️❤️❤️❤️❤️

 


№2  offline წევრი Vlad hoshin

Koala°
ამმ, როგორ დავიწყო არ ვიცი. ვიცი რომ ეს შენი პირველი ისტორიაა, ასევე მივხვდი რომ დიდი ხანია კეი პოპს იცნობ და მოგწონს და ეს რა თქმა უნდა მისასალმებელია. სიმართლე რომ გითხრა არ მიმაჩნია სწორად ნამდვილ ადამიანებზე ამბების შეთზვა არასწორად არ გამიგო, არ ვიცი ვინ რას აკეთებს მაგრამ უბრალოდ ჩემი შეხედულება გაგიზიარე. ყველაფერი პოზიტიურად უნდა შეაფასო მაგრამ... ამ ისტორიამ ამის საშუალება არ მომცა.


ბოდიში თუ ცუდად მიიღე ჩემი კომენტარი, მაგრამ ასეთი მოსაზრება მაქვს.
სიმართლე გითხრა სინდისი შემაწუხებს თუ ჩემს გამო ისტორიის წერას შეწყვეტ, არ გაკრიტიკებ უბრალოდ ვაფასებ შენს ნაშრომს.
❤️❤️❤️❤️❤️



არა პირიქით მადლობა რომ კომენტარი დამიწერე და შეაფასე❤️ სიმართლე გითხრა wattpad(ალბათ გსმენია) ზე ვწერდი ამ ისტორიას და გადმოტანის დროს სახელები აღარ შემიცვლია❤️
--------------------
V.hoshin

 


№3  offline წევრი Koala°

არაუშავს მოდი მივიღოთ ეს ისტორია ისეთი როგორიც არის❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent