შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქრებით დიალოგი თავი 2


18-02-2022, 17:14
ავტორი Ana iko
ნანახია 1 475

https://pin.it/6nW6wTs
უსიტყვოდ...

......
სად მივცურავდი არ ვიცი მაგრამ წყალს მივენდე წინ მივცურავდი და ვიღაცას რომ შევასკდი თავით, სწრაფად ამოვყავი თავი თმა გადავიწიე და სახეზე ხელი მოვისვი
- sory ამოვთქვი და როცა ისევ ნაცნობ სილუეტს წავაწყდი სირცხვილმა გადამიარა
- ისევვ?
ვიკითხე თან თვალები ავატრიალე და მომღიმარს ავხედე
- ისევ ისევ
გაიმეორა წელზე ხელები მომკიდა წყლიდან ამომწია და წყლის მაღლა აუზის კედელზე შემომსვა
- რასაკეთებ?
გაკვირვეულმა ვთქვი ფეხები წყალში მქონდა მარცხენა ფეხი წყლიდან ამომაყოფინა და მეც გაოცებულმა შევხედე მის ხელს ჩემს კოჭზე უცებ ვერ მივხვდი ცალი ხელით ჩემი ფეხის სამაჯური ამოწია წყლიდან და მეც თვალები გამიფართოვდა სწრაფად დავხედე ჩემს ფეხს და რომ არ მეკეთა ავფორიაქდი...
- ჰეი ახლავე მომეცი
სწრაფად წავიწიე თუმცა ხელი უკან ღიმილით გაწია
- ნწ ნწ ნწ ბევრი რომ არ გეტლიკინა აქამდე შეიძლება კიდეც შენ გქონოდა ისევ ღიმილით მითხრა
ჯანდაბა ლაპარაკის ბოლოს ტუჩებზე რატომ მიყურებს რა უნდაა მართალია საქართველოში ყველა მანიაკია(ხუმრობით)მაგრამ ამას რაღა უნდა საერთოდ მოეცა და წასულიყო!
- დამიბრუნე!
წყნარად ვუთხარი ჩემი ბიძაშვილის ნაჩუქარი იყო რომელიც უკვე წლებია აღარ მყავს მიყვარს როცა მის ნაჩუქარ სამაჯურს ვატარებ მის გვერდში დგომას ვგრძნობ ახლა კი მას აქვს!
- ეს მე დამრჩება, ჯობია კიდეც, შენ კიდევ დაკარგავ თქვა და შორტის ჯიბეში ჩააცურა თან მე მიყურებდა ეს რა ხუმრობს? რას ქვია ამას დარჩება ამ ნივთისთვის რას აღარ დავთმობ უბრალო რომ იყოს საერთოდ მისი ყოფილიყო მაგრამ ახლა არა!
- არა დამიჯერე არ დავკარგავ დამიბრუნე
მისი ჯიბისკენ წავიღე ხელი
- ვოუ ვოუ რას აკეთებ
(გაიცინა და თან დაიმორცხვა) ხალხია აქქ...
ნაგავი უნამუსო იდიოტი გარყვნილი როგორ მინდა დავთხარო ეს ლამაზი თვალები
- გეყოფა დამიბრუნე!
ვუთხარი და ხელი გავუშალე მომეციმეთქი
- now? What's the problem let's go Which floor is your room on Remind me
'ახლავე? რა პრობლემაა წავედით რომელ სართულზეა შენი ნომერი შემახსენე'
თქვა ხმამაღლა და ყურადღებაც მიიქცია თან ჩემ ხელს ხელი ჩაჭიდა არა ახლა არ იტირო ანი მძულს ვერ ვიტან მეზიზღება! რატომ უნდა რომ შემარცხვინოს ან საერთოდ რა უნდა დამიბრუნოს ბოლო ბოლო!
- wait That is, you are ready Sonship To lose
' მოიცადე ანუ მზად ხარ ვაჟიშვილობა დაკარგო'
გაოცებულმა ვთქვი მეც ხმამაღლა და
მეორე ხელი გაოცებულმა ავიფარე ტუჩებზე ვინც გაიგო აფხუკუნდა და უცნობმაც მწარედ ჩაიცინა თან თავი ჩააქნია
- ეგრე არა
ჩაიცინა და ჩემსკენ გადმოიწია
- არც გაიფიქრო უბრალოდ ნამუსგარეცხილი ხარ
ვთქვი და ხელი ვკარი ხო ნამდვილად ნამუსგარეცხილია არ ვცდები
- დამიბრუნე და მორჩა!
- ანუ მნიშვნელოვანია შენთვის?
- რა მნიშვნელობა აქვს შენთვის დამიბრუნე!
ვუთხარი და თან ყელში ბურთი მქონდა გაჩხერილი ეს რომ არ დამიბრუნოს სად წავიდე?! ან რა ჯანდაბად უნდაა!
'ნწ ' პასუხად ეს თქვა თმაზე თი თი გამკრა წყლიდან ამოვიდა და წავიდა მძულს საერთოდ რატო იღებდა ან რა ჯანდაბა უნდა ისედაც არ მქონდა გადასარევი არდადეგები...
ოთახში შევიკეტე ავტირდი კიდეც როგორ შეიძლება ასეთი უნამუსო იყო ადამიანი, არც კი მიცნობს ამდენის უფლებას როგორ აძლევს საკუთარ თავს?! ვეცადე ფიქრები გამესუფთავებინა თორე ასე ნერვიულობისგან მოვკვდები...
აივანზე გავედი სკამზე ჩამოვჯექი და ხალიდ ხოსეინის ფრანით მორბენალი მერამდენედ არ ვიცი მაგრამ ისევ მისი კითხვა დავიწყე.... წიგნში მთელი გონებით ჩაკარგული ვიყავი ვბრაზობდი კიდეც ამირზე რადგან ჰასანს ცუდად ექცეოდა ბაბას დამოკიდებულებაც უსამართლო იყო ამირზე.... ხუთის წუთები იყო მე ისევ ვკითხულობდი წიგნში მთლიანად ჩაფლული ვიყავი ჩემ გვერძე რომ აივანია მის გვერძე აივანზე გოგო გამოვიდა სიცილით და მისმა ამაზრზენმა სიცილმა სამყაროზე დამაბრუნა წარბ შეკრული გავიხედე მისკენ ხელში მოსაწევი ეკავა მოაჯირს საჯდომით მიეყრდნო და თავი უკან გადაწია თითქოს ვიღაცას ელოდებოდა ხო არც დაუგვიანია ბატონი სიგარყვნილის ოსტატიც სიცილით გამოვიდა და მასზე თითქმის ორი თავით დაბალ გოგოს ყელში მიაკრო ბაგეები ჰაჰ სასტუმროს ნაკლი ვუპოვე ხომ შეიძლება აივნებს ჰქონდეს დამცავი არ არის საჭირო დავინახო გვერძე აივანზე ვინ ზის, გოგომ ხელი თმაში შეუცურა თავი გაასწორა და ახლა ტუჩებზე წაეტანა, რა საზიზღრობაა ვერც კი წვდება, ან რა აივანზე მომიწყეს სასიყვარულო ურთიერთობები! ამაზრზენია! ისევ წიგნს ჩავაშტერდი თუმცა ვერაფერსაც ვერ ვიგებდი ერთი და იგივე წინადადებას რამოდენიმეჯელ ვკითხულობდი რო გამეგო თუმცა იმდენად გაფანტული მქონდა ყურადღება მაინც ვერ ვხვდებოდი რას ვკითხულობდი, საზიზღარ ხმებს გამოსცემდა ის გოგო თან იცინოდა თან არაამქვეყნიურ ხმებს გამოსცემდა კბილებს ერთმანეთზე ვაჭერდი ისე გავხედე აშკარად შემამჩნია იმ მოჩვენებამ თან გოგოს ეხვეოდა მის კისერში ქონდა თავი ჩარგული თან მე არ მაშორებდა მზერას რა ჯანდაბა უნდა დღეს ზედმეტად მედება თვალში ამდენჯელ მთელი ამ თვის განმავლობაში არ მინახავს რამდენჯელაც დღეს ვნახე, ძალით აკეთებს თუ მოწყდა გართობას და სამყაროზე გამოიხედა აზრი მაინც ერთობა! მძულს! ფეხზე წამოვდექი და ოთახში შევედი სანამ შევიდოდი ერთხელ გავიხედე და გამარჯვებული ღიმილიც შევამჩნიე სახეზე, არ უნდა შევსულიყავი! თითქოს მეჯიბრებოდა და დავნებდი!
არაა ასე არ უნდა დამთავრდეს ესე არ შეიძლებაა არ უნდა გაიმარჯვოს! ტელეფონი ავიღე და ზარის ხმებში შევედი ცოტახნით ზარის ხმა ჩავრთე და გამოვრთე ვითომ ვუპასუხე გველობა კი გამაჩნია! აივანზე გავედი და თან არარსებულ ადამიანს ვესაუბრებოდი ისევ იქ იყვნენ რაც ძალიან კარგია
- დიახ,....ლუკაა.... ვიყვირე ვითომ უზომოდ გამეხარდა მისი ხმა
- კარგადდ რავი მომენტებს თუ ამოვჭრით შენ.... ვსაუბრობდი ხმამაღლა და ვცდილობდი იქით არ გამეხედა იმას საერთოდაც არ ადარდებდა ჩემი საუბარი თუმცა მაინც მინდოდა გაეგო და არ ეფიქრა რომ მის გამო შევედი ოთახში, როლებში მალევე ძალიან შევიჭერი
- ძალიანაც კარგი... აუ მეც უზომოდ მომენატრეე გამოგიტყდე?..... შენთან ძილი უფრო მომენატრა, ვთქვი და შემოვტრიალდი თან შემოტრიალების დროს მას მოვავლე თვალი გოგო მოშორებული ყავდა დარწმუნებული ვარ მისმენდა კიდეც თუმცა არ იმჩნევდა, რაღაცეები ვიბოდიალე ისევ და ისე და ოთახში შევედი ცოტახნით რომ ამომესუნთქა ლაპარაკი გავაგრძელე აივნის კარები ღია მქონდა და სხვანაირად იფიქრებდა და მიხვდებოდა რომ ვიტყუებოდი.....
ხუთის ნახევარზე ლეონორამ და ლილიამ მომაკითხეს ბუფეტში რომ ჩავსულიყავით, ოთახიდან გავიდნენ მეც გამოვედი და საკეტი მოვათავსე კარებში, ისევ ის მომენტი გამეორდა ყველა გამოვიდა და ბოლოს ისევ ერთი გოგო ამჯერად სხვა და საბოლოოდ ისიც, კარები გამოკეტა და ისევ გამომხედა უბრალოდ თვალები თვალებს გაუყარა გული ისევ უაზროდ ამიჩქარდა კარები გადავკეტე ის კი ჩემს მხარეს წამოვიდა ადგილზე გავიყინე მომიახლოვდა კიდეც ისე რომ ჩემთვის არ შემოუხედავს გვერდი ამიარა თან მხარი გამკრა, საშინლად გავბრაზდი თვალები მძიმედ დავხუჭე და თან ჰაერი ღრმად შევისუნთქე მას გავხედე რომელმაც უკანა ჯიბიდან სამაჯური ამოაძვრინა ხელში შეათამაშა და წინა ჯიბეში ჩაიდო, როგორ მინდა ავჩეხო როგორ ვერ ვიტან..... თუმცა რაღაც მაკავებდა ვერ გავბედე მასთან მისვლა უცებ გავიყინე არადა შემეძლო კიდევ ერთხელ მეცადა ჩემი ნივთის დაბრუნება რა იდიოტი ხარ ანაა! რა ისიოტივით გაიყინე!.....
ბუფეტში შევედი და ბევრი არც არაფერი ამიღია მე ლეონორა და ლილია ერთად დავჯექით, ისევ იმ თვალებზე გამოხედვაზე მისი ცინიკური ღიმილი მედგა თვალწინ ისევ მასზე და სამაჯურზე ვფიქრობდი მინდოდა როგორმე გეგმა შემედგინა როგორ წამერთვა მისთვის სამაჯური...
- Are you here Anni?
' აქ ხარ ანი'
მომესმა ხმა და ჩაფიქრებულზე შევხტი
- Even forgive me contemplating
' ჩავფიქრდი მაპატიე'
- damn Who does our girl think of baby
' ჯანდაბა ვიზე ფიქრობს ჩვენი გოგო პატარავ '
წარბების თამაშით მითხრა ლეონორამ, თავის გამართლება უნდა დამეწყო თავისი სასტავით რომ ჩამიარა ისე რომ არ შემოუხედავს და ჩვენს გვერძე მაგიდაზე დაჯდა არაააა რას აკეთებს ასე ლუკმაც არ გადამივა ყელში კიდევ კარგი ჩემ გასწვრი დაჯდა და პროფილით ჩანს თორემ წინ რომ დამჯდარიყო ხო მოვკვდებოდი როგორ უაზროდ მოქმედებს ჩემზე, როგორი ჩამთრევი ადამიანია და ჯერ რა ხმაურიანები არიან
- Who are you watching ! I'm talking to you
'ვის უყურებ მე შენ გელაპარაკები'
ხელი მაგიდაზე მსუბუქად დაარტყა ლეონორამ რომ გამოვეფხიზლებინე
- No it is not as you think
' არა ისე არ არის როგორც შენ გგონია '
- You'd know how
' ნეტავ როგორ '
თქვა და ხელსახოცი გამოაცურა... ჭამა დაძაბულმა დავიწყე უფრო სწორად ვერც ვჭამდი ნორმალურად
- I have a gift for you Knuto
' საჩუქარი მაქვს შენთვის კნუტო'
ხმამაღლა თქვა ყურადღების მისაქცევად თან მის წინ მჯომ გოგოს ხელი ხელში აიღო საოცრად დამაინტერესა თავს ჯაჭვით ვაკავებდი რომ მისკენ არ გამეხედა
- What is Knuto
' რა არის კნუტო '
ლეონორამ გაიგო და საყვარელი რეაქციით მკითხა აი რანაირად ავუხსნა ეხლა ან რადროს ესაა
- Is the name of a cat child
'კატის შვილის სახელია'
ვთქვი ბლუყუნით და ლეონორაც აფხუკუნდა მერე რომ მივხვდი არაამქვეყნიურად რომ ავხსენი დავამატე
- As far as I know it is a good name
' რამდენადაც ვიცი კარგი სახელია '
ვუთხარი და ვეცადე ჭამა გამეგრძელებინა თუმცა ყურადღება მაინც მიმირბოდა იმ მაგიდისკენ ბედნიერმა შეკივლა გოგომ რააო ცდუნებამ ვეღარ გაუძლო და მას გავხედე, მანაც ჯიბიდან სამაჯური ამოაცურა
- this 'ეს'
თქვა და როცა სამაჯური დავინახე თვალები ლამის გადმოვყარე რას აპირებს სერიოზულად აკეთებს ამას?!
- it is so beautifull, you are amazing Alexander
' ის ისეთი ლამაზია, საოცრება ხარ ალექსანდრე'
თქვა გოგომ და ალექსანდრემაც მის ხელის გულზე ჯაჭვიც მოათავსა მართლა გააკეთა მართლა მას მიცა!მძულხარ ალექსანდრე!
-Now a clue ' ახლა ნახავ' ამოვთქვი ჩუმად მაგიდაზე ხელი დავარტყი და წამოვხტი ლეონორაც ჩემთან ერთად გაოცებული წამოხტა და მაჯით დამიჭირა
- Wait for what happened to you
' მოიცადე რა დაგემართა'
- I hate it, Let me go
' მძულს გამიშვი'
ხელი გავაშვებინე ჩემსკენ გამარჯვებული ღიმილით გამომხედა, მისკენ წავედი, ჩემს წინ ახლად წამოსულ ბიჭს საინი გაუვარდა და გზა გადაღობა, გვერდიდან უნდა მომევლო დამლაგებლები რომ შემეჩეხნენ
- გეყოფათ რა
ვთქვი ხმამაღლა ცრემლებ მოწოლილი ხმით და ბუფეტიდან გამოვვარდი ოთახი აზრადაც არ მომსვლია ბაღში გავვარდი შიგნით შევედი და არავინ რომ არ იყო თავისუფლად დავიწყე ტირილი რატომ ვტიროდი არ ვიცი მაგრამ ძალიან აჩუყებული მქონდა გული არ მიკვირს ის სამაჯური ნამდვილად ძვირფასი იყო ჩემთვის საერთოდ როგორ მომძვრა რამდენი ხანია მაქვს მაგრამ არ დამიკარგავს არც კი დამვარდნია არც მომიხსნია ახლა რა დამემართა?! შადრევანთან ჩავიმუხლე და ხელებში თავი ჩავრგე ' მძულს ასე უნამუსო რატომაა რატო აკეთებს ასე!'
ვტიროდი და თან ხმამაღლა ვიძახოდი ' ახლა როგორ დავიბრუნო?! როგორ ვუთხრა რომ ის ჩემი იყო როგორ გამოვართვა მას ხომ აჩუქა'
ახლა ამის გაფიქრებაზე უარესად დავიწყე ტირილი
' ვერ გიტან ალექსანდრე' მინდოდა მეღრიალა ეს სიტყვები ბოლო ხმაზე თუმცა ვერ ვიყვირე, დაბალხმაზე ვიყვირე უბრალოდ ' მძულხარ ვერ გიტან ალექსანდრე!' ვთქვი დაწყნარებული ხმით და ახლა მივხვდი რომ მისი სახელი ვთქვი 'ალექსანდრე' ისევ გავიმეორე....
დიდხანს ვიყავი ბაღში წყნარად ხან თევზებს ვავლებდი თვალს ხან საქანელაზე ვკატაობდი chamilia kabuates remix ს ვუსმენდი ყურსასმენებით თვალებ დახუჭული ვქანაობდი საქანელაზე და ვწყნარდებოდი ყველანაირი ფიქრი უკუვაგდე და ვეცადე დამესვენა 6 ის ნახევარზე გამოვედი იქიდან და ოთახში უნდა შევსულიყავი კიბეებზე ახლად ამოსული ტირანი რომ დავლანდე მუშტები ძლიერად შევკარი და მასთან უნდა მივსულიყავი მის წინ გოგო რომ დადგა ისევ ყელზე ეხვეოდა თვალები დავხუჭე ნერწვი მძიმედ გადავყლაპე და ნაბიჯი ისევ უკან გადავდგი ოთახში შევედი ბალიში ავიღე და ბოლოხმაზე ვიყვირე 'მძულხარ' ჩემი სამაჯური მინდაა თავი ბალიშიდან ამოვყავი და ამოვიტირე, მშიაა ახლა ტირილით ამოვთქვი და რომ მივხვდი რამდენად უბედური ვიყავი ტირილი დავიწყე, კარები ვიღაცამ უხეშად გააღო და უცებ შემეშინდა თუმცა ლეონორა რომ შემოვიდა დავწყნარდი
- What happened to you Ani?
' რა დაგემართა ანი?'
მკითხა და საწოლზე ჩემ გვერდით ჩამოჯდა
- why you are crying
' რატომ ტირიი'
გაოცებულმა მითხრა და თითებით ცრემლები მომწმინდა
- Tell me what came to you
' მითხარი რა მოგივიდა '
ისევ მითხრა საპასუხოდ თავი არას ნიშნად გავაქნიე და ამოვისრუტუნე
- no, I'm ok
' არა კარგად ვარ' ვთქვი ვეცადე გავჩუმებულიყავი და ცრემლები მოვიწმინდე
- Do not lie to me about why you are crying, or why you are not eating
' ნუ მომატყუებ, რატო ტირიხარ , ან რატო არ ჭამე '
მითხრა მზრუნველი ტონით
- I lost my bracelet
' სამაჯური დავკარგე'
- And so you are bad?
' და ასე ცუდად ხარ? '
- A relative gave me a gift Is no longer alive now
' ნათესავმა მაჩუქა ახლა ცოცხალი აღარ არის'
ვთქვი და ტირილი წამსკდა
- Good my dear I will definitely find it
' კარგი ჩემო საყვარელო აუცილებლა ვიპოვი'
მითხრა მზრუნველა მიმიხუტა და თავზე ხელის სმა დამიწყო ეს ადამიანი ძალიან თბილი და საყვარელია მიხარია რომ გამოჩნდა თან ასეთ პერიოდში უფრო დამეხმარება
- No one will find it
' ვეღარავინ ვეღარ იპოვის' ვთქვი ტირილით....
ოთახში ვსაუბრობდით ერთმანეთი უკეთ გავიცანით სასიამოვნო ქალბატონი აღმოჩნდა ხო მე ჩემზე რამოდენიმე წლით დიდი მეგონა და თურმე 32 ისაა რვისნახევარზე ჩავედით და ვჭამეთ ისედაც ძალიან მშიოდა ბუფეტში თვალებით მას ვეძებდი მინდოდა მენახა და ის ლამაზი სახე დამელეწა მისთვის მინდოდა მეთქვა რომ ვერ ვიტან თუმცა არ გამოჩენილა, გაქრა, როგორც ადრე კლუბში შემსვლელი კიდევ მე არ ვარ საჭმელი მივირთვი და ისევ ჩემს სილამაზე ადგილს მივაკითხე ღამეც ულამაზესია მწვანე განათებები აქვს ხეს და შადრევანი ლურჯად ანათებს საქანელა კი თეთრად საქანელაზე ჩამოვჯექი და გავქანავდი კლუბიდან გამოსული მუსიკის ხმა საშინლად მიბზუოდა თუმცა ვცდილობდი ყურადღება არ მიმექცია, ამ ხალხით გაოცებული ვარ ნუთუ არავის უფიქრია ამ სილამაზეში შემოსვლა ან ნუთუ არავის მოსწონს ეს სილამაზე როგორ ერთი როგორ არავინაა ამ სასტუმროში ვინც ამ ადგილს არ სტუმრობს საოცრებაა პირდაპირ ნუ ძაანაც კარგი დასამახსოვრებლად ვიდეოები გადავუღე ბაღს მეც გამოვჩნდი და მარტო თუმცა თევზებთან ერთადაც მოვახერხე გართობა არც ისე მშიშარა თევზები არიან ოქროს ლამაზი თევზები თითი ჩავყავი და უკან მივაყოლებდი თითს ისიც გარბოდა, ტელეფონის ბზუილმა გამომაფხიზლა ჩემი სტიქიიდან
- რა ? ისევ შარში გაეხვიე?
მობეზრებულად გავაგონე ლილიას
- არა შენი შველა არ მჭირდება ამ შემთხვევაში კლუბში ვარ შემო
მითხრა და მეც წამით ბურძგლებმა დამიარა კლუბის ხსენებაზე
- არ მინდა გაერთე
- შემო ლეონორაც აქაა რამოდენიმე ბიჭი გავიცანით გოგოებიც კაი სასტავი ვართ და თუ არ გინდა ნუ შემოხვალ...
თქვა სიტყვის თქმა არ მაცადა ისე გათიშა უბრალოდ მაღიზიანებს უზომოდ მაღიზიანებს თან! ...
უკვე 11 საათი ხდებოდა მე სანაპიროზე ჩავედი ფეხსაცმელები ხელში მეკავა ნაპირზე გადმოსულ წყალში მივდიოდი თან არ ვიცი რაზე ვფიქრობდი ყველაფერი ზღაპრულია ის რაც ხდება ზღაპრულად მიმაჩნია ყველაფერი ნეტავ მართლა ასე იყოს ყველაფერი, არა ასეც არის ყველაფერი ზღაპრულადაა უბრალოდ ადამიანები ცხოვრების ზღაპრულ ნაწილებს ჭრიან ახლა ძალიან სასიამოვნოა წყალში სანაპიროზე სიარული ღამე განათებული ლამპიონებით მივუყვები ნაპირს ხალხი მაინც აღარაა ქვიშაზე ჩამოვჯექი და წყალს გავხედე სუფთაა ძალიან ლამაზია ის ფაქტი რომ სუფთაა ხელს ჩაყოფ და ჩანს არ გავს თბილისის ზღვას აქ არ ყრია ნაგავი არ დაცურავენ შიგნით მცენარეები, სასიამოვნოა აქ ყოფნა...
პირველი სრულდებოდა მე სანაპიროსაც გავცდი და სასტუმროსაც ფეხით გავედი მაღაზიისკენ უზარმაზარი მაღაზია იყო ჩიფსები აქაური ტკბილეული წვენი ჩხირები რამოდენიმე ქილა ლუდი ავიღე და სასტუმროს დიდი პარკით მივადექი გზაში ერთი ქილა ლუდი გამოვცალე თავიდან წვენივით ტკბილი იყო თუმცა ბოლოს ყელს წვავდა ერთი ქილა დავლიე თუმცა თავბრუსხვევას ვგრძნობდი ოთახში ავედი პარკი იქვე დავდე აივანის კარები დავკეტე ფარდა გადავწიე შუქი ჩავაქრე და პლედის ზევიდან გავწექი არაფერზე მიფიქრია მორფეოსის სამყაროში გადავეშვი...
ზარის ხმაზე დილით საწოლზე ზმორებით ვტრიალდები და ხელს თვალებზე ვიფარებ ოთახში შემოსული შუქი თვალებს მტკენდა დამთქნარება არ გამომიტოვებია საწოლზე წამოვჯექი და ადგილს თვალი მოვავლე ' თავი ერთმა ქილამ როგორ მატკინა' ამოვიკნავლე და თავზე ხელი მოვისვი...
ლეონორასთან ერთად ჩავედი ბუფეტში ლილია ჩასული იყო ვერსად ვნახეთ ქალბატონი პირველი სართულის საპირფარეშოში ვნახე ბოლოს ვიღაც ტყლარწა ქალს ეკამათებოდა გაპუწკული თმით ხელში წითელი პომადა ეკავა და ისე წლიკვინებდა თან ხელებს იქნევდა ლილიაც არ აკლებდა რომ შევედი და კარებშივე ეს მომენტი შემეჩეხა უცებ სიცილი წამსკდა მარცხენა ხელის თითები ავიფარე სახეზე თან მარცხენა მხარეს გავწიე თავი და უკან გამოვედი კიბეზე ჩამოვჯექი და ვეცადე დავწყნარებულიყავი მაგრამ ეს იმდენად სასაცილო სანახავი იყო ის გაწითლებული დიდი ტუჩებით წინ გამოწეული კისერით ეწლიკვინებოდა ეს აქედან და წარმოდგენის დროს სიცილს ვერ ვიკავებდი კარები ღია იყო და გავხედე უკვე თმებზე რომ წვდნენ ერთმანეთ სწრაფად წამოვვარდი შუაში ჩავეკვეტე ლილიას ხელი ვკარი უკან გადავარდა და საბოლოოდ გავაშველე
- It's a shame
' სირცხვილიაა'
ვთქვი დაბალხმაზე და კარები დავკეტე
- Hit me
' დამარტყააა ' გაწელა სიტყვა უცხომ
- You hit me in the face
' სახეში დამარტყაა' გაიწიწა ლილია თან ხელი მისკენ გაიშვირა
- You are at a very low level You and you too
'ძალიან დაბალი დონის ხარ შენც და შენც'
ვთქვი და თითი ორივესკენ სათითაოდ გავიშვირე
ორივეს გაუფართოვდა თვალები რაზეც ლამის გამეღიმა
- You are both fools also You are both shameless
' სულელები ხართ ასევე უსირცხვილოები'
- Arrange a circus in front of people!
'ხალხის წინ ცირკი მოაწყეთ !'
- Can you imagine how many They laugh at you two?
'წარმოგიდგენიათ რამდენი დაგცინიან თქვენ ორს?'
სირცხვილიც კი შეეტყოთ ორივეს რაც გამეხარდა მთლად ქვები არ ყოფილან ანუ რაღაც ესმით ძალიან კარგი არ მირთულდება ანუ საქმე
- Apologize quickly
' სწრაფად მოიხადე ბოდიში'
- nooo
' არაა' შეიცხადა ორივემ
- Blame yourself he Whatever I am going to do
' საკუთარ თავს დააბრალე ის რასაც ვაკეთებ '
ორივე გავაფრთხილე შევტრიალდი და კარები გავაღე
- peo...
'ხალ...' ყვირილით დავიწყე
- wait
' მოიცადე შემაჩერა ხმამ'
და გავჩუმდი
- you are not a bad person
' შენ ცუდი ადამიანი არ ხარ'
- This is a real hell
' ეს ნამდვილი ჯოჯოხეთია'
ზიზღით გახედა ლილიას ლილიამაც ხელი გულზე მიშვირა გაოცებულმა და ' იდიოტი როგორ მაკადრას' სახით ჩაიცინა
- I apologize for being embarrassed
' ბოდიში უხერხულობისთვის '
- Also thank you for pointing me to the crime
'ასევე მადლობა რომ მიმანიშნე დანაშაულზე'
გულწრფელად გამიღიმა და მეც არ დავაკლე ახლა ლილიას გავხედე
- Do not expect anything from me
' ჩემგან არაფერს მოელოდე'
თქვა თმაზე ხელი აიკრა და ღია კარებს გახედა ლამის ნერვებზე ავიშალე
- მომისმინე! კბილებში გამოვცერი ნელნელა მისკენ წავედი და ვეცადე ვითომ გაღიმებული სახე შემენარჩუნებინა
- ძუკნასავით ნუ იქცევი და თავმოყვარეობა გამოიჩინე ისედაც თავი დაიმცირე!
ვუთხარი გვერდში დავუდექი და იდაყვი მხარზე ჩამოვადე
- გელოდებით!
ვთქვი ისევ აკრული ღიმილით და თან გოგოს ვუყურებდი
- Forgive me too
' მეც მაპატიე '
თქვა და გოგოსაც ღიმილი გაეპარა
- Wonderful
' მშვენიერია' ტაში შემოვკარი ბედნიერმა
- He is a little hungry now let's go
'ახლა ცოტა მშია წავედით'
ვთქვი და ლილიაც გარეთ გავარდა
- Have a happy day darling
'ბედნიერ დღეს გისურვებთ საყვარელო' გასვლის დროს მხარზე ხელი მსუბუქად შევახე
- You too
'შენც ასევე' თბილი ღიმილით მითხრა და წამოვედი ლეონორა ტაშს მიკრავდა ასე როგორ შეგიძლიაო დაიწყო რაღაცეები აი ლილია ბუზღუნებდა ვერ ისვენებდა მეჩხუბებოდა ასე როგორ შემარცხვინეო ეს გოგო ვერაა კიდე მე შევარცხვინე? .....
ბუფეტში ისევ მას ვეძებდი ყველა ადგილს მოვავლე თვალი მაგიდებზე შემოსასვლელში ყველგან მოვათვალიერე თუმცა ისევ თავისებურად გაქრა, ჭამის შემდეგ ოთახში ავედი ცოტა მოვაწესრიგე ცოტა კი არა ყველაფერი მოვაწესრიგე ნუ არაფერი იყო მოსაწესრიგებელი მაგრამ მაინც კუპალნიკები გამშრალა დავკეცე და უჯრაში შევდე ჭრელი ფერის სარაფანი გამოვიღე გრძელი არ იყო მუხლის ცოტა მაღლა მის შიგნით მისივე ფერის შორტი ჩავიცვი მისივე წელის ქამრით წელი გამოვიკვეთე და დავტრიალდი ცოტახნით ოთახის წინ დავბოდიალებდი თითქოს ველოდებოდი როდის გამოჩნდებოდა ხან იქით ხან აქეთ ბოლოს ისევ ჩემ სილაზეს მივაკითხე მაშინვე თევზებს მივვარდი ხო ორი გამორჩეული საყვარელი თევზი მყავს სახელები ჯერ არ დამირქმევია ერთი შედარებით დიდია მეორეზე და მუდამ კუდში დასდევს ის გარბის და მოკლედ ასე აწვალებს საქანელაზე დავჯექი ისევ ყურსასმენები მოვირგე ნაცნობი მუსიკა ჩავრთე თვალები დავხუჭე და საქანელას მივენდე ისევ ჩემ სტიქიაში გავიფანტე ლამაზი ოცნებებით სავსე იყო ზღაპრული და საოცრად სიკეთით სავსე ნეტავ ისეთი იყოს სამყარო როგორიც ჩემს წარმოსახვაშია ნეტავ ისეთი უნარი გამაჩნდეს ვისაც შევეხები ყველა რომ ბედნიერი გახდეს ყველა სიკეთით აივსოს ნეტავ!...
შადრევანს ზურგით ვეყრდნობოდი და წიგნს ვკითხულობდი კარების ხმა რომ გავიგე უცებ შევხტი და შადრევანს უკან ამოვეფარე ისევ გავიგე კარის ხმა მოიცადე გავიდა? ან შემოვიდა? თავი პატარაზე ამოვყავი და ცალითვალით გავიხედე არავინ იყო შადრევნის გვერძე ხე იდგა და იქითა მხარეს ვერ ვხედავდი ცოტახნით ჩუმად ვიჯექი და რომ არავინ იყო ისევ ძველებურ პოზას დავუბრუნდი ... ტელეფონს ვუპასუხე
- Where are you Ani? It 's three o'clock and you have not even appeared You are not in the room
' სად ხარ ანი სამი საათია და არ გამოჩენილხარ ოთახში არ ხარ'
გავიგე თითქოს ანერვიულებული ლეონორას ხმა
- I'm here, where else will I be
'აქ ვარ სხვაგან სად ვიქნები'
სიცილით ვუთხარი
- I do not know I do not know I could not find you and
' არ ვიცი არ ვიცი ვერ გიპოვე და'
ჩაიდუდღუნა საყვარლად და გამეცინა
- Come out On the beach take a walk
' გამოდი სანაპიროზე გავისეირნოთ'
მითხრა და მეც ჩქარა შევყვირე okay თქო ოთახში ავედი რომ ლეონორას დავხვედროდი წყალში ჩასვლას არ ვაპირებდი ამიტომ ისევე წავედი როგორც მეცვა... გადატენილი იყო ხალხით სანაპირო ჩვენ კი შორ შორს გავდიოდით სადაც ცოტა ხალხი ჩანდა წყნარად მივდიოდით წყალში და თან ვლაპარაკობდით თითქმის მოსაწონი ადგილი ვნახეთ ლეონორამ ქვიშაზე თავისი დიდი პირსახოცი გააფინა შეზლონგი დებილობააო ლილიამ რათქმაუნდა შეზლონგიც და ქოლგაც არ მოიკლო სიცილით ვუყურებდი ლეონორას პირსახოცის გაშლის დროს მუხლებით იდგა ქვიშაზე და ყვიროდაა აჰ ქვიშა ძალიან ცხელიაო
- Ah what a pleasure
'აჰ რა სასიამოვნოა' თქვა როცა პლედზე დაწვა და მეც გამეცინა ხელზე ხელი სიცილით ჩავავლე და ასადგომად მოვქაჩე
- Did you get here to lie down? Get up and enter the water
' აქ წამოსაწოლად მოხვედი? ადექი და შედი წყალში'
სიცილით წამოვაგდე ისიც ბუზღუნებდა წამოდგა და წყალში სირბილით და ყვირილით შევიდა მის საქციელზე ვიცინოდი გვერძე ხალხს ღიმილით მოვავლე თვალი ,... აქაა! ის ცხოველი აქაა ისევ იმ გოგოსთანაა, მუშტები მოვკარი და ცრემლებიც ერთდროულად მომაწვა, არა ვერ შევარჩენ ის გოგო შეზლონგისკენ გაიქცა და მეც შანსი მომეცა მისკენ დიდი მძიმე ნაბიჯებით და მუშტ მოკრული წავედი,გზაში თან ვლანძღავდი და ვადგენდი როგორ დამებრუნებინა, რომ მივუახლოვდი შემამჩნია გაიღიმა და სანამ მასთან არ მივედი თვალი ჩემი თვალებიდან არ მოუშორებია დამაბნია მისმა თვალებმა აზრები გამეფანტა და დამავიწყდა რა უნდა მეთქვა მისთვის აააააააა
ვეცადე ყელში გაჩხერილი ბურთი გადამეყლაპა თუმცა ვერ შევძელი
- მოგენატრე?
მითხრა ცინიკურად და მანძილი უფრო შეამცირა ჩვენ შორის
- მომისმინე! არ მაინტერესებს ვის და რამდენად ძვირფას ადამიანს მიეცი დამიბრუნებ გესმიის?! ახლავე დამიბრუნე!.......



№1 სტუმარი სტუმარი ქეთი

Dalian kargia velodebi shemdeg nawils

 


№2  offline წევრი Ana iko

სტუმარი ქეთი
Dalian kargia velodebi shemdeg nawils

მადლობა საყვარელო❤️❤️❤️

 


№3 სტუმარი Nia

Rodis daideba shemdegi?

 


№4  offline წევრი Ana iko

Nia
Rodis daideba shemdegi?

ამ არ კითხულობენ დადება ღიირს? შენ კი მადლობა ყურადღებისთვის ❤️❤️

 


№5 სტუმარი nia

სჰენ დადე და ვინც არ კითხულობს თავის თავს დააბრალოს რას კარგავს

 


№6  offline წევრი Ana iko

nia
სჰენ დადე და ვინც არ კითხულობს თავის თავს დააბრალოს რას კარგავს

უზომოდ დიდი მადლობა დავდებ ერთ საათში ან უფრო ადრე ❤️

 


№7 სტუმარი სტუმარი ქეთი

ისე კაი გემოვნება კი გქონია მუსიკებში :დდ

 


№8  offline წევრი Ana iko

სტუმარი ქეთი
ისე კაი გემოვნება კი გქონია მუსიკებში :დდ

არ ვიცი ცინიზმი იყო თუ არა მარა დაწერის მომენტში რაც ჩაირთო ის ჩავწერე ❤️

 


№9 სტუმარი სტუმარი ქეთი

არა რა ცინიზმი პირიქით RESPECT ????????

 


№10  offline წევრი Ana iko

სტუმარი ქეთი
არა რა ცინიზმი პირიქით RESPECT ????????

ამ გასაგებია მადლობა ❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent