შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პიანომენი


3-05-2022, 01:05
ავტორი seska1
ნანახია 9 325

სუსხიანი დილა იყო,როცა გამეღვიძა,ფიფქები აქა- იქ ცვიოდა და სადღაც დამალული მზე ჯერ კიდევ არ სჩანდა.
სხვა გზა არ იყო,ზანტად ავდექი,ცალთვალ დახუჭულმა ვიპოვე ლოგინის ქვეშ შეგდებული ჩუსტი,აწეწილი თმები გაურკვევლად შვიკარი და სააბაზანოსკენ ავიღე გეზი,ცივმა წყალმა და უგემურმა კბილის პასტამ ცოტა გამომაფხიზლა,შემდეგ კი ჩემთვის მაცოცხლებელ ძალას,ყავას მივადექი და პირველი ცხელი ყლუპი მოვსვი რომელიც,უებარი იყო დილით ,გამოფხიზლების საუკეთესო საშუალება, მილიარდი ადამიანისთვის.
მთლიანად გამოვცალე ჭიქა ყავა,ისე მითია თუ რეალობა ყავა რომ აფხიზლებს? კარგით ეს შემდეგ განვიხილოთ,ამ სუსხიან დილით უნივერსიტეტში ნამდვილად არ წავიდოდი,რომ არა მათემატიკის ლექცია რომლის სემინაზე დასწრება ძალიან მნიშვნელოვანია,საგნის შეტენვა არავის გვაწყობდა ამიტომ ამ ჩემთვის ურთულეს/ჩინური საგნის ლექციაზე მთელი აუდიტორია გადაჭედილი იყო დილის 09:00-ზე.
----------------------------
როცა გავემზადე მალევე შემხვდა ავტობუსი,მართალია ლექცია უკვე დაწყებული იყო,თუმცა ძალიანაც არ დამიგვიანია,ჩუმად შვედი აუდიტორიაშ,ლექტორმა თვალით მანიშნა რომ ადგილი დამეკავებინა ისე, რომ ლექციაც არ გაუწყვიტავს და ჩემს მეგობრებთან მოვკალათდი.
-აბა ხო არ გეძინება?
-არა,რა სისულელეა და შენ?
-სიმართლე გითხრა ამ უგემოვნო ქალის საუბარს ვერ ვიტან და არც მაღელვებს ეს საგანი შემტენება თუ არა,უბრალოდ ის აქაა ყოველ ამ ლექციაზე და ამიტომ მოვდივარ
-ოჰ,ახლა გული ამერევა,გიიირლ,იცი შენს აზრს პატივს ვცემ მაგრამ პირველ კლასელივით იქცევი,აშკარად გრძნობს რომ მოგწონს,ამიტომ თუ საჭიროა შემდეგ ნაბიჯს თავად გადმოდგამს.
თათამ ცოტა ნაწყენი,მაგრამ ჩაფიქრებული სახით გადმომხედა
-იცი მართალი ხარ,მაგრამ იქნებ მის ცხოვრებაში ვინმეა?
-21 ე საუკუნეში ამის გაგება ჭირს შენი აზრით თათა?
-არა.
-მაშინ შენ მისი სახელი და გვარივ გეცოდინება.
ცინიკურად ჩავიცინე
-რა თქმა უნდა,უკვე მისი ყველა პოსტი ზეპირად ვიცი,თუმცა არაფერი ისეთი.

ზოგადად არ მიყვარს ჩემი მეგობრები მსგავს ბანალურ სიტუაციაში რომ ვარდებიან,ამიტომ გადავწყვიიტე ჩემსში გამომძიებლის ინსტიქტი ჩამერთო და ამ უცნობ ბიჭზე რაღაცეები გამეგო,რაც შეეხება სემინარს,ერთი სიტყვაც ვერ გავიგე,თუმცა საჭირო 2 ქულა მივიღე.კმაყოფილი დავტოვეთ აუდიტორია და შემდეგ ლექციამდე გადავწყვიტეთ ჩვენი უნის კაფეტერიაში შეგვეარა,სადაც ის უცნობი ბიჭუნაც იყო,თათა მაშინვე პანიკურმა შეტევამ აიყავანა,თუმცა ვეცადე დამეფარა მისი აღტკინება მის მიმართ.
-და რა არის მაინც ამ ბიჭში ისეთი?
-გუკა,იცი შენ ამას ვერ გაიგებ?
-რატომ?
-ბოდიში,მაგრამ გეი სიყვარულში ყველაფერი სხვანაირად არ არის?
-იცი სიყვარულს გენდერი არ აქვს,და საერთოდ რა გჭირს რა ამაზრზენი შედარებები მოგყავს?

ჰო მართლა ჩვენი მეგობარი გეია,ის გვიყვარს და ვიღებთ როგორიც არის,მის შეხედულებებს და გრძნობებს პატივს ვცემთ,თათას დაუფიქრებელ საუბარს თუ არ ჩავთვლით.
დრო იყო საუბარში ჩავრეულიყავი
-მომისმინეთ ახლა ეს ყველაფერი ერთ დიდ სისულელეში გადაგვდის,ამის დედაც,თუ უნდა ამხელა *ლე თავად მიხვდებოდა და მოვიიდოდა თათასთან,მოდით დრო გვიჩვენებს ყველაფერს,მანამდე კი ვინ მოდის დღევანდე წვეულებაზე?
გუკამ წინადადების დამთავრების საშუალებაც არ მომცა, კაფეტერიის მაგიდაზე შესკუპებულმა, ყავა გვერდით გადადო და აჟიტირებული ჩამოხტა
-ამას კითხვა უნდა დაო? მოვდივართ
-სორი,მოდიხართ?
-კი თათა ძვირფასო,მე და ჩემი ბოი მოვალთ
-კაი ოღონდ ძაან კაიფშიც ნუ იქნებით
-არა,დღეს მხოლოდ დავლევთ შემდეგ კი სიყვალურით დავკავდებით,რაც შენს პლატონურ სიყვარულთან ცოტა ძაან დიდ ხანს არ გექნება
-მინდა ამ ცხელი ყავით პირი ამოგწვა
-გთხოვთ ყოველ დღე თქვენი თეთრი მანდილი ნუ ვიქნები
-კარგი,მეჩქარება
გაბრაზებულმა თათამ ჩანთა აიღო და კაფეტერია ისე დატოვა იმ უცნობი ბიჭისთვის ზედაც არ შეუხედავს
-გუკა,მგონი ეწყინა
-არაუშავს,საღამომდე გადაუვლის
-ის ტიპი რატომ გვიყურებს?
-თათასი?
-ჰო
-არ ვიცი,მგონი ტვითან მიმართებაში პრობლემები აქვს
ცოტა ხმამაღლა გამოგვივიდა სიცილი,მხიარულ ნოტაზე დავტოვეთ კაფეტერია და სემიიინარზე შვედით.
------------

დაღლილი დავბრუნდი შინ,გადავწვიტე შხაპი მიმეღო,ცხელი შხაპი ყოველთვის მიხსნიდა დაღლილობას და მაძლევდა მოდუნების საშუალებას,შხაპიდან რომ გამოვედი ჩემი საყვარელი საცვალი და გამჭირვალე მაქმანებიანი ბიუსჰალტერი ჩავიცვი,სამზარეულოში გასულმა კი წითელი ღვინო დავისხი და პატარა ბურგერი მოვიმზადე,მშვიდად ჩამოვჯექი .
და დავრჩი საკუთარ ფიქრებთან მარტო,ამ დროს სულ ახლის ძიებაში ვიყავი.

დავიწყე გამზადება,სადა თეთრი კაბა,წინ დეკოლტით,მოვირგე.
მსუბუქი მაკიაჟი გავიკეთე,პატარა ჩანთა მოვიძიე სადაც გასაღები,ტუჩსაცხი და ტელეფონი ჩავდე.შუქი ჩავაქრე და სახლი დავტოვე,სადარბაზოსთან თათა და გუკა მელოდებოდნენ.

-ტაქსი კორპუსის უკან გველოდება
-გუკა შენი ბიჭი სად არის?
-კლუბის შესასვლელში დაგხვდება.

ტაქსი,როდესაც მიუახლოვდა კლუბს,გუკამ მაშინვე შენიშნა მისი ბიჭი.

-აი ისიც,გველოდება
-რომელი,თეთრი პერანგით
ინტერესით კითხა თათამ
-კი ეგ არის
-გემოვნებას არასდროს უჩიოდი,თუმცა ეს მართლა ზე სიმპატიური მუჩაჩოა

ტაქსისტის სახისთვის რომ შეგეხედათ,ზედმეტად დაბნეული იყო,რაზეც ძალიან ბევრი ვიცინეთ.
გადმოვედით თუ არა მანქანიდან,გუკა მის ბიჭს გადაეხვია და გაგვაცნო.
-ეს ანდრეია,ქართული კარგად ესმის,თუმცა ნახევრად ესპანელია.
ანდრეიმ თავაზიანად ყველას ხელი ჩამოგვართვა,გავიცანით და ფეის კონტროლის გავლოის შემდეგ შევედით კლუბსი,მოვკალათდით ბართან და ტეკილაც შევუკვეტეთ.თათამ განაცხადა რომ ცეკვა სურდა
-ჯერ დაგველია
-გუკა მგონი ყურადღებას საერთოდ აღარ გვაქცევს,მიდი დავლიოთ ერთი და ვიცეკვით რა
-კარგი
დავლით,პირველი შოთი ძალიან უსიამოვნო იყო,ტუცები შევიმშრალეთ და ის ის იყო საცეკვაოდ უნდა გავსულიყავით,რომ თათა მომენტალურად გაშრა,სახე გაეყინა.
-თათ კარგად ხარ,ჯერ ხომ ერთი ჭიქა დავლიეთ?
-შენს უკან,ის აქ არის,ის აქ არის
ერთი და იმავეს შუჩერებლად გაიძახოდა,ის ვინც მოსწონდა აქ იყო,ეღტ წვეუკებაზე აღვმოჩნდით.
-კარგი,დაიკიდე და არ შიმჩნიო
ბევრი დავლიეთ,თუმცა თათა მაინც თვალებით ჭამდა და ჩვენგან უყურადღებოდ არც დარჩენილა,შეამჩნია რომ ვუყურებდით,ბევრი ვიცეკვეთ და დავლიეთ იმ ღამით.
-გული,გული მერევა.
თათა შეუძლოთ გახდა,საპირფარეშოში გავარდა,თან გავყევი,თუმცა წინ ის გადამეღობა.
-შენც შეუძლოდ ხარ?
-არა,გამატარე
მისი მზერა საშინლად მწველი და ვნებიანი იყო
-რა გქვია?
-ოჰ ღმერთო ის ცუდადაა გამატარე
-ჯერ მითხარი
-ანისია,საკმარისია?
-სრულებით ანისია.

ცოტა დაბნეულმა გავაგრძელე გზა,გული სხვა რამეს მკარნახობდა,ტვინი კი მას მთელი არსებით ლანძღავდა და მიმტკიცებდა თუ რა იდიოტი იყო.
მაგრამ ის მართლაც საშინლად ქარიზმატული და სიმპათიური იყო,რასაც ვერ გავექცეოოდით,მაგრამ მე ის ადამიანი არ ვარ ვის დაქალის ბიჭზეც გრძნობები გაუჩნდება,თუმცა ახლა ყველაფერი ჩაიხლართა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent