შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ისტორია


4-06-2022, 21:51
ავტორი mea 21
ნანახია 978

პროლოგი.
ზოგადად სიყვარულზე რას ვფიქრობ ხოლმე? მე პირადად სიყვარული ორი ადამიანის გრძნობა მეგონა, იქმადე სანამ მას არ გავიცნობდი . მაგრამ ეხლანდელი ჩემი გადმოსახედიდან ვფიქრობ რომ სიყვარული არის ორი ადამიანის ერთი მთლიანობა .სიყვარულია როცა მის გვერდით ნებისმიერ ვითარებაში სიმშვიდეს პოულობ . ყოველთვის ვფიქრობდი რომ ეჭვიანი და მესაკუთრე ვიყავი , მაგრამ ადამიანი რომელსაც უყვარხარ ისეთი თვალებით როცა გიყურებს რომ მასში ხედავ მის სულში რა ხდება ყველანაირ ეჭვიანობას და მესაუკთრეობას გევრდით წევ. მე მის სულში საკუთარი თავი დავინახე , მის თვალებში დავინახე თუ რა ძლიერად შეუძლია ადამიანს სიყვარული. მის გვერდით დავიბრუნე საკუთარი თავი რომელსაც ხშირად გავურბოდი, ნიღაბს ვიკრავდი ხოლმე მაგრამ მის გევრდით შემიძლია ვიყო ისეთი როგორიც ვარ.


ჩემი ისტორია.


როგორ დაიწყო ყველაფერი? ძალიან განსხვავებულად ბევრმა თქვენგანმა შეილება გამატყუნოს რადგან მისი გაცნობის დროს ‘ შეყვარბეულიც’ კი მყავდა , და დიახ მე არ ვიცოდი მის გაცნობამდე რას ნიშნავდა სიყვარული . ვაღიარებ უბრალო გატაცებები მიმაჩნდა ხოლმე სიყვარულად. მაგრამ როცა ლუციფერი გავიცანი მაშინ მივხვდი რას ნიშნავდა უყვარდე ვიღაცას ისე რომ საკუთარი თავიც კი შეგაყვაროს . შეიძლება ოდესმე მისნაირი იპოვნო მაგრამ ისე ვერავისთან იგრძნობ თავს როგორც მასთან ყოფნის დროს . ჩემი და ნიკოლოზის ისტორიაც შეიძლება გავდეს თქვენსას მაგრამ სიყვარულის აღქმა ყველას სხვადასხვანაირად აქვს . მოქმედებები ვითარდება მას შემდეგ რაც მე ერთ ერთ მარკეტში დავიწყე მუშაობა მენეჯერის პოზიციაზე , პირველი შეხვედრა სწორედ რომ იქ შედგა , ჩემი პრაქტიკანტი მოლარის ახლობელი რომელიც მაღაზიაში შემოდის ყიდულობს თავისთვის რაღაცეებს და მოლარეს გვერდით მგომს ეუბნება რა ლამაზია გამაცანი.
-ანუშკიი რალამაზი მენეჯრი გყავს არ გინდა გამაცნო?
- დააგვიანე მაზლოო, შეყვარებული ჰყავს.
სულ რაღაც ექვსი თვე ითმენდა თურმე ჩვენი ნიკოლოზი ადამიანის მოწონებას რომელიც სიყვარულში ისე გადაეზარდა ვერც კი გაიგო ხშირად დადიოდა მასთან მაღაზიაში ვითომ მომხმარებლის სტატუსით . სამდღეში ერთხელ დამტენი უფუჭდებოდა ვითომ :) ბოლოს და ბოლოს დიალოგი ჩვენს შორისაც შედგა .
-გამარჯობა .
-სალამი ნიკოლოზ , შენი ლოთი რძლის ვიდეოს გამომიგზავნი?
-კი მარიამ გამოგიგზავნიი
გადის დღეები და ნიკოლოზი არ ჩანს , რაუნდა მექნა ძალიან მინდოდა ანასთვის დამეცინა გალეშილ მთვრალს რომ გადაუღო ბოროტმა რძალმა. ბევრი ყოყმანის შემდეგ სოც ქსელში მოვიძიე და მივწერე
-გადამაგდე ხომ?
-სულ გადამავიწყდაა
სულ ესე იყო ორი სამი წინადადებით შემოვიფარგლებოდით ხოლმე ხშირად არ ვსაუბრობდით არც ვმესიჯობდით , მაგრამ იმ დღეს ავაყოლეთ მისი მონაწერებით და მზაკრული იდეების გამო ნიქნეიმზე ლუციფერი დავაწერე . მანკი ტოკიო ))) ერთდღესაც კარგად შევედით დიალოგში საკმაოდ თბილი იყო იმ დღეს განსხვავებულად და ვკითხე რა სჭირდა .




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent