შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე გირჩევ შენ (თავი 3)


26-06-2022, 01:19
ავტორი ___maia___
ნანახია 640

***
რამდენიმე დღე ისე გავიდა დავიდი არ გამოჩენილა.. ფანჯარას უაზროდ ვაშტერდებოდი და ველოდი მას რატომ არ ვიცი მაგრამ ის ხომ ჩემი გადამჩენელი იყო … ასე უბრალოდ ველოდი და ველოდი მე კი ტკივილი არ მიყუჩდებოდა ამ ბოლო ხანს ძლიერ დამაყუჩებლებს მასმევდენ და შეტევასავით მქონდა აღარ შემეძლო აქ უკვე ამ კედლებში ასე ყოფნა მინდოდა ჩემს ცხოვრებას დავბუნებოდი ჩემი ნოუთბუქი მაინც მჭირდებოდა დამეწერა კოდები ან უბრალოდ მეხატა და ეს დრო ასე შემევსო მაგრამ ოთხკედელში ვიყავი მოქცეული ….
ფიქრები არ მასვენებდა და უნდა მესაუბრა სხვა გზა არ იყო ვიღაცასთან ჩემთავთან მაინც ჩემი იხვიც კი არ მყავდა აქ ..
…………………..ჩამეძიანა
***
ამ სამყაროში ბევრი ჰაკერია მათ ბევნაირად ყოფენ ლურჯებად შავებად და თეთრებად. მე ვინ ვარ ან რომელი კატეგორია ალბათ გაინტერესებთ ხო.
ჯერ მოდი სამყარო გაგაცნოთ … აქ ყველანაირი ხალხი ირევა და ყოველთვის ფრთხილად უნდა იყო აქ არავინ არავის ენდობა ზოგი ბინძურ თემებში ზოგი ძალიან სამართლიანია მაგრამ ხოლმე შენც გიწევს ძალიან ბინძურში ჩაყო ხელი .. ერთი ადგილიდან, ერთი ქსელში მეორეჯერ არ შედიხარ აიპიებს იცვლი და ადგილებსად ხან ერთგან ხარ შეიძლება ხალხმრავალ ადგილას ხან შეიძლება სადმე ბუნკერიდან მარტო და შეახწიო რომელიმე სერვერში.. ყველას ჩვენი სახელი გვაქ რომელსაც სულ ვიყენებთ .. ჩემი სახელი კი ვფიქრობ საყვარლობაა მაგრამ ამჯერად ვერ გაგიმხელთ.
იღებ შეკვეთას ასრულებ და იღებ თანხას ხშირად … ესეთია ეს სამყარო .
ჩემი საქმე არის ისე რომ ვიღებ შეკვეთას ან ჯგუფურად ან მარტო მაგრამ ვარჩევ საქმეს ყველაზე რთულები ..ადვილები მეზარება საქმე უნდა იყოს რთული მთელი მუღამი ამაშია ჩემთვის ერთი კარგი თამაშია სადაც ყველანაირად თავისუფლებას იქმნი იგივეა რაც რაღაც თამაშში ტურები გახსნა და ბოლოს ზეიმობ როცა იმარჯვებ ხან ნერვები გეშლება როცა რაღაც გერევა … უამრავი ლოგიკა ალგორითმული აზროვნება გჭირდება ხო იგივე ჭადრაკია ერთ სვლას დიდი მნიშველობა აქვს და ასეა აქაც… ფიქრი და ფიქრი და ვსო მოგება შენია…
სანამ ამას დავიწყებდი ლექტორი რომ ჭადრაკის დაფას გვაწერინებდა ვუი რა რთულია არ შემიძლიათკო და ჩემი ლექტორიც კი ვერ წარმოიდგენს დღეს რა დონეზე ფლობ და რა შემიძლია …
ასეა ეს საზიზღარი თამაში თუ ერთხელ დაუმუღამე ნარკომანივით ხარ კიდევ და კიდევ გინდა ახალი თამაში ახალი მოწინააღმდეგე და ისევ და ისევ გამარჯვება…
ახალი გამოწვევა და შენი ძალების გამოცდა … ნარკოტიკ დამოკიდებული ხდები …
თუ მკითხავთ დავბრუნდები თუ არა წარსულში ვიქნებოდი ეს თუ არა გეტყვით ვიქნებოდი რადგან ეს მსიამოვნებს ესაა ჩემი წყარო სიცოცხლის და ხო ხვდებით სავადმყოფოში ასე გამოკეტილი რას ვგძნობ… ახალი თავგადასავალი მწყურია …
ამ სამყაროს გარეთ ჩვეულებრივი ოფისში მომუშავე ადამიანი ვარ უბრალო კარგად მცოდნე დიზაინერი რომელიც მშვიდად და წყნარად ცხოვრობს … ხო ჩვენ ყველაზე ჩუმ ადამიანებში ვიმალებით ისეთებში ვისშიც არ ელიან .
ისე ნამდვილი იხვი კი არა პროგრამისტებს რაღაც ნივთები აქვთ და იქ იხვს დიდი დატვირთვა აქ .. როცა რაღაცის განაალიზება სჭირდება ვიღაცას უნდა მოუყვეს ხო და მე იხვს ვუყვები ხმამაღლა და პასუხსაც ვპოულობ….
თუ როდისმე გადაწყვეტ გაყვე ამ სფეროს გახსოვდეს რომ ვერ იქნები მთლიანად სამართლიანი და მზად უნდა იყო ფეხი რომ დაგიცდეს ვერავინ დაგეხმარება .. იქნები შენი თავის ამარა და თუ შენი მოწოდება არიქნება დიდხანსაც ვერ იქნები ამ სფეროში .. კატასავით 10 სიცოცხლე თუ არა უფრო მეტი უნდა გქონდეს აქ ხარ და იქ უნდა იყო .. ნაკლები დრო გექნება სხვა სამყაროსთვის და მზად ხარ შესწირო ეს ცხოვრებ ამ ყველაფერს ?.. მე გარიყული ვიყავი და მიტომაც ამოვყავი თავი მაგრამ რო რამე და კარგი გარემო რომ მყოლოდა შეიძლებოდა აქ ამ დონეზე არ ვყოფილიყავი …
ამიტომ ცხოვრების დაწერას როცა აპირებ თეთრ ფურცელს ნუ დაამახინჯებ ეცადე თითოეული გვერდი გააფერადო ლამაზად … ეს გვერდი კი თქვენ თქვენს დღიურში ლამაზად გააფერადოთ რადგან ცხოვრება თქვენს ხელთააა…
ბევრ იმედგაცრუებას , ყალბ ადამიანებთან იცხოვრებთ სულ , ბევჯერ წაიქცევით, ბევჯერ ითამაშებთ მაგრამ თქვენ გაიმარჯვებთ .. ნებისმიერ ჭადრაკის მოთამაშე ერთხელ მაინც მარცხდება რაც აუნდა ძლიერი იყოს..
***

ასე გამომეღვიძა
და ვხედავ ჩემს თავთან დავიდი ზის და ძინავს თავი კი ჩემს ლოგინში აქვს ჩარგული . ..


(ერთი დღით ადრე დავდე ბარემ დავწერე მუზა მომივიდა წერის და .. პირდაპირ შეუსწორებლს გიტვირთავთ ) ( ველი თქვენს კომენტარებს და შეფასებებს ძალიან ... ის შიში გადავლახე რასაც საჯაროდ წერა ერქვა მეშინოდა გამოქვეყნების ვიცი რომ გამართულად ვერ ვწერ მაგრამ დროდადრო უფრო დავამუღამებ მთავარია ისტორია და ჩემი გადმოცემა მოგეწონოთ . მადლობა




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent