შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სვანის სვანი (8თავი)


24-07-2022, 00:54
ავტორი Chef fumfu
ნანახია 6 861

- აი აი შანსი არარის თორღვა მე ვიძინებ საწოლზე შენ იძინებ დივანზე ვსიო.
-თინათე არ გადამრიო ეს ორმეტრიანი კაცი ამ მოცუცქნულ დივანზე როგორდავეტევი ერთ ღამეზე ხოარარის ლაპარაკი რაიყო.
- აბა რავქნა ახლა მე დავწვე აქ?
ან ეს რაუბედურებაა ამხელა სახლში ერთადერთი ოთახირომგაქვს მოწყობილი რამე ახალია?
- ხომ გითხარი უკვე მყავდნენ მოყვანილები აზომეს ყველა ოთახი და მალე საასრულებენ ამათ გაკეთებასდა ყველა ოთახს ერთიანად მოაწყობენ, მანამდე არ ვიკმინები იქ ხო გვეძინა ერტად რამხელა საწოლია ნახე შენ შენთვის მე ჩემთვის. უკვე ერთმანეთს კიარ ესაუბრებოდნენ სადაციყო დახოცავდნენ.
- აი ვიწვი შენს გვერდით ძილის სურვილით კი! ვთქვი იძინებ შენ დივანზე.
- მ ე ა ა დ ა ვ წ ვ ე ბ ი. დ ი ვ ა ნ ზ ე! დაუმარცვლა თორღცამაც უკვე მწყობრიდან გამოსულმა.
- ახლა შევიშლები.
- მოდი ასე მოვიქცეთ რამოდენიმე დრე ვცადოთ ერთად დაძინება მერე მე სმენები მეწყება სახლში იშვიათად ვიქნები შენც დაისვენებ და მანამ ააწყობენ რა იმ კონსტრუქციებსაც.
- კარგი კარგი მაგრამ გაბთხილებ არ მეხები არ გეხები!
- შევთანხმდით. და ხელის ჩამორთმევით დაზავდნენ.
- იუ კიდევ ერთი არანაირი ოინი გვეყო სვანეთში ერთმანეთის ხოცვა და დღეს დავიშვენოთ ხვალ ჩემი ძმაკაცები ამოვლენ ქორწილში ვერ გავიცანით რძალიოდა ახლა გავიცნობთო ვერ დავაწყნარე შენებსაც უთხარი ამოვიდნენ და ყველამ გავიცნოთ ერთმანეთი უკეთ ბოლობოლო ცოლქმარივართ,დღეს გადახედე აქავრობას სამზარეულოს და რაც დაგვჭირდება ხვალ ვიყიდოთ ყველაფერი. უცებ ჩამოარაკრაკა თორღვამ და აივანზე გავიდა მოსაწევად.

ჩემებს მივწერე და შვიდი საათისკენ დავპატიჟე ყველა შემდეგ სახლის ყველა კუთხე კუნჭული მოვიარე როგორჩ ჩანდა კორპუსის ბოლო სართული მთლიანად მათ მფლობელობაში იყო და გაერთიანებულიიყო სამი სახლის ფართობი 3 საძინებელი ორი აბაზანა საკმაო ფართობის მისაღები და სამზარეულო ბარის ტიპის და როგორც ჩანდა 2 აივანი საიდანაც ერთი სავარაუდოდ სახურავზე ადიოდა. ნუ არ ავსულვარ ალბათ ისე უბრალოდაა ყოველი შემთხვევისთვის ამხელა სახლში კი მხოლოდ ერთი საძინებელიიყო მოწყობილი, სამზარეულო,და მისაღები დანარჩენი სულ ცარიელი იყო როგორც ბატონმა ქმარმა აღნიშნა მალე ამათაც მოამარაგებენ ავეჯითო მანამდე კი ამ იმბიცილთან ერთად მომიწევს ძილი ხოარ შემზამს არა? სამზარეულოს ავეჯი ძალიან მომეწონა იმდენად სადა და დახვეწილიიყო რომ თვალს ვერ ვწყვეტდი იქაც გადავხედე თითოეულ კარადას მაინცდამაინც ბევრი. ჭურჭლით ვერ დაიკვეხნიდა მაგრამ ხვალ მოვაგვარებ და ცოტა თორღვას ჯიბესაც გავათხელებ აბაზანაშიც რაღაცეები აკლიადა იამთაც ვიყიდი აი მაცივარი კი სულ ცარიელია, არა არ ვაჭარბებ წყალიც კი არ იდო.
- თორღვაააა
- რაარის მშვიდობაა
- მშვიდობა კია მარა აქ როგორ ცხოვრობდი მაცივარში წყალიც კი არდევს.
- დიდი ხანი არარის რაც ვიყიდე ეს სახლი მანამდე წინ რომ კორპუსია მანდ ვცხოვრობდი ერთ ოთახიანში მაგარმ ცოლი რომ უნდა მომეყვანა ის გავყიდე ცოტა დავამატე და ეს ვიყიდე ახალია ყველაფერი სულ ორჯერ ან სამზერ გავათიე აქ ღამე ავეჯიც მაგიტომ არარის.
- ისა შენა და ასე რო აგეხსნა წეღან ხმის იოგებს ხომ დავზოგავდით?
- მაცადე ახსნა რო?
- ეგეც მართალია. საყვარლად გავიკრიჭე და წამწამები ავაფახურე როგორც ჩანს გაჭრა და თორღვასაც გაეღიმა.
- საჭმელი არაფერია წავალ მე რამეს მოვიტან ახლოსარის მაღაზია ხომ?
ვკითხე თორღვას და ფანჯრიდან გადავიხედე ამოსვლისასაც ცერაფერი შევნიშნე.
- ამ კორპუსის სუანარის დიდი მარკეტი მაგრამ მოდი ეხლა მეწავალ და მოვიტან შენ მითხარი რა წამოვიღო.
-იყავი წავალ არაა პრობლემა.
- მოდი მაშინ ერთად წავიდეთ შენ აარჩიე მე წამოღებაში მოგეხმარები .
- კაი ორწამს მაცადე გამოვიცვლი და წავიდეთ.
- კაი მიდი.
ვინაიდან და რადგანაც ცხელოდა გადავწყვიტე მაღალ წელიანი შორტი თეთრი კედები და თეთრი ტოპი ჩამეცვა.
თმაც ცხენის კუდივით შევიკარი პატარა წელის ჩანთა ავიღე და ვუალა მზად ვარ.
- წავედით?
-წავედით და ესე მოდიხარ?. კუშტი მზერით ამათვალიერა.
- კი რაარის. ჩემს თავს დავხედედა ისეთი არაფერიიყო ცოტა მოკლე შორტს თუარჩავთვლით მარა ცხელა.
- კაი დაი**დე არაფერი წავედით.
მაღაზიაში შესვლისთანავე კონსულტანტი გოგონა ისეთი ინერციით წამოვიდა და შეაფრინდა თორღვას მინი შოკი მქონდა, არა არა არ ვაჭარბებ აი როცა ადამიანი ასე 6-7მეტრის მოშორებით დგას დაინახავს ადანიანს გამოექანება და შეახტება განა მოეხვევა არამედ შეახტება, შეფრენა ქვია აბა რაარის.
- თორღვა როდის დაბრუნდი როგორ მომენატრე ჩემო კარამელო. ეკრიჭებოდა კი ზუსტადაც 32კბილი უჩანდა,და რაო მოიცა ამან კარამელოვო? აი ცოტაღა აკლია კარამელობას კი აბარა, ესეც რო უცინის და ეფერება ამას ში* ხორარაქვს? აბა ცოლი გვერძე უდგას და რამისაა ბავშვი დაიწყონ ამათ. აზრზე რო მოეგო გოგონა ახლა მე მომიბრუნდა.
- ვაიმე შენ თორღვას ცოლიხარ არა? რალამაზიხარ ქალო აი როგორც მარილიანი მიწისთხილი აკვდება კარამელს ისე უხდებით თქვენც. ისე სწრაფად ლაპარაკობდა უნებურად გამეცინა. - უი დამავიწყდა მე მარიამივარ თქვენი მონა მორჩილი კონსულტანტების დედოფალი და თვით თორღვას პრინცესა. და რევერანსი გამიკეთა. რამის იქვე დაგავიჭიხვინე მარა თავი მოვთოკე მაინც პირველად ვარ თქო თორღვასთან ერთად და მომერიდა არ შერცხვესთქო.
- სასიამოვნოა, მე თინათე ვარ და მაქვს პატივი ვიყო ღორღვას მეუღლე. გავეკრიჭე და მეც რევერანსი გავუკეთე რაზეც უცებ შემაფრინდა.
- აბა ქალბატონო რძალო რას ინებებთ ეშველადა ჭამს ეს კარამელი წესიერ საჭმელს თუ წავედით ნახევარ ფაბრიკატებში?
- ცოტ ცოტა ორივე სექცია დავიბყროთ აბა წამო მანახე რასადაა.
მალე მთელ მაღაზიას კრუგი დამარტყმევინა პროდუქტის არჩევაშიც დამეხმარა მარიამი იქაური ჭორებიც გამაცნო, ძალიამ მომეწონა ეს გოგონა იმდენად ლაღი იყო თან თურმე თანატოლები ვყოფილვართ და ერთ უნიშიც ვსწავლობთ ამ ფაქტმა ნამდვილად გამახარა ჩვენი შემყურე ერთი წაბურდღუბება კი გავიდე თორღვასი ღმერთო შენ მიშველე ამათ ხელშიო მარა მერე მორჩილად მომყვა მალე ვიყიდე ის რაც გვინდოდა და წამოვედით. კორპუსთან მე მივირბინე რადგან პარკები არ წამომაღებინა თორღვამ მეთქი ლიფტს გამოვიძახებ თქო და პადიეზდთან მისულმა შტვენა რომ გავიგე უნებურად გავიხედე. ვიღაცეები იყვნენ აყუდებული კედელს და რაღაცეებს იძახდნენ რამოდენიმე რეპლიკა მეც გავიგე( ეი ვის დაეკარგე ჩიტო?: წამო არგინდა გავიდეთ) და მალე იმასაც მივხვდი ჩემს უკან თორღვას რამდენად ეჭიმებოდა ხელის და კისრის ძარღვები.
-ოხ მე ამათი შეიგინა და პარკებს ხელი უშვა.
- თორღვა. ხელი მოვკიდე და გავაჩერი.
- გთხოვ ადი და მოვალ მალე კაი?
- არა შენ გაჩერდი ნება მომეცი მე დაველაპარაკო მინდა ჩემგან მიიღონ პასუხიდა არა სხვისგან არ მინდა არავის დაცვა თუ რამეა და მე ვერ შევაგბებინე აქ არხარ მერე მივარდი. გავეკრიჭე უცებ.
- აქ ვიდგე ყ** სავით და შენ მიგიშვა გოგო შენ ხოარაფერს მიარტყი თავი.
- მაცადე გთხოვ.
-იცოდე თითიც რო შეგახონ მოვკლავ.
-კაი არმაქ პრობლემა.
და მათკენ გავემართე თორღვაც წამოვიდა მაგრამ არც უკან დამიდგა და არც ძალიან შორს.
- რაო ჩიტო დაგევასეთ? გავიდეთ არა?
მხარზე მკლავი თავისი ტორი მომკიდა თორღვას ხელით ვაჩვენე არ მოსულიყო.
- ეს შენი ტორი გასწიე ჯერ ერთი და მერე მეორე შენი არასპრავედლივი საქციელი ხო იცი რო მაგრარი მოსათხოვი თემაა. და გყავს? -თავი დამიკრა-
მერე თუ დაგყავს და პატივს სცემ მას და მის ქალობას რა რეაქცია გექნება ვიღაც ახვ** მა ასე რომ მიმართოს და შეურაწყოფა მიატებოს?
-გავგლიჯავ შუაზე.
- მერე რო გაგლიჯავ შენ რატო აკეთებ ისეთ არასწორ რამეს რაზეც სხვას გაგლეჯდდი? ხვდები ეხლა რამდენად მიქარე თუ უკეთესად მიგახვედრო?.
- კაი ბოდიში!
- ბოდიში რო წამალიიყოს იცი რო აფთიაქში გაიყიდებოდა?.
- აუ გოგო რას ატრაკებ და გიხარია ხო მოგიბოდიშა დავაი რა ააცვი აქედან.
მეორე ტიპი გამოექომაგა.
- იე ბიჭი მოიწი აბა ცოტა აქეთ. ხელი რომ დაუქნიე წამოიწია და მომიახლოვდა ეხლა მე არ ვიღო სვანი ამას თუ თავისისიტყვები არ ვანანო ერთი გავიაზრერო სწორად ვიქცეოდი და შუა ფეხი ( იმედია მიხვდებით რასაც ვგულისხმობ) ამოვცხე წამოიხარა თუარა კიდე შეიგინდა და აი მაგასზე სულ გადამეკეტა მუხლი რო ამოვცხე და გადავარდა და სიფათშიც ჩავცხე აი მერე დავკმაყოფილდი გავიღიმე თმას ხელი შევავლე. იცოდეთ ვის ელაპარაკებითთქო მივაძახე და თვალებ გადმოცვევნილ თორღვას ვანიშნე წამო თქო პარკებს ჩავკიდე ხელი ამჯერად მე მარა ვერ დავიტანედა ისევ თორღვას მივაჩეჩე და ავედით სახში ხმა არ ამოუღია ლი(ვ)ფტში არც მაშინ როცა საჭმელს ვამზადებდი მშვიდად ვიმახშმეთ და საძინებელში რომ ორივე ჩავწექით უკვე შემდეგ მეკითხება.
- რა არსებახარ?
- რაიყო? გამეცინა.
- რა რაიყო გოგო მეღადავები ძველი ბიჭივით ლაპარაკობდი ან ის მიტრული როგორ სცემე? შოკშივარ. ისა და ცოლო რორამე ხო დამიცავ რავი პატარა ბიჭი ვარ მაინც და.
- შენ არ იდარდო დაგიცავ აბა რას ვიზავ.
- არა მაინც სად დაამღამე ეგეთები.
-რაც ჩამოვედი 12ბიჭიმყავს გარშემო მაგათ მასწავლეს თავდაცვავ და საუბარიც რა აბა სუ კიარ მეყოლება გვერდით ვინმე.
- არა რას ვიფიქრებდი ასეთი კლასნი ცოლი თუ მეყოლებოდა პროსტა რა. და ისე აკაკანდა მისი ასეთი სიცილი პირველად ვნახე გულიანი და ლაღი რა სიმპატიურია ეს დეგენერატი.ახლა გავიაზრე რა გავიფიქრე და ჩემო თაო ხო ხარ ჯამთელად? დაოკდი.
- ძილინებისა თინათე
-ძილინების. ორივე ჩვენს მხარეს ვიყავით მიწოლილები მალევე ჩამეძინა ნუ თორღვას არვიცი მარა არც შევუწუხებივარ საწოლში წრიალით. დილით კი აბა მიხვდით როგორ პოზაში გაგვეღვიძა?



№1 სტუმარი გია შუბითიძე

ესე ასე ცოტა რა არის?ცოტა მეტი დაწერე რა

 


№2 სტუმარი სტუმარი Nestani

Magari Tavi Avi iyo imdeni vicine tinate bicwbs ROM gaustorda imedia es wyvili ertad darchebian momwons zalian velodebi axal tavs madloba warmatebebi ????????????

 


№3 სტუმარი სტუმარი მარიამი

აბა დიდი თავებიო?

 


№4 სტუმარი სტუმარი მირანდა

ველოდები დადეთ რა

 


№5 სტუმარი სტუმარი მარიამი

კი მაგრამ როდის დადებთ, ახლა კიდევ ორი თვე უნდა ვიცადოთ???

 


№6 სტუმარი სტუმარი ანა

როდის დაიდება ახალი თავი?ძალიან მომწონს

 


№7 სტუმარი სტუმარი თათა

აღარ აგრძელებ??

აღარ აგრძელებ???

 


№8 სტუმარი სტუმარი თათა

აღარ აგრძელებ??

 


№9 სტუმარი teo❤

dadet momdevno tavi❤

 


№10 სტუმარი სტუმარი ანა

აღარ აგრძელებთ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent