შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვიწვი შენი სიყვარულით (თავი 6)


10-10-2022, 12:21
ავტორი Nostalgia
ნანახია 1 201

ესეც ახალი თავი იმედია საინტერესო გამოვიდა და მოგეწონებათ ველი თქვენს კომენტარებს









ნაწილი 6
_ რაა? გრცხვენია ??- გაუკვირდა ბიჭს და მხოლოდ ახლაღა შეამჩნია მისი მოღუშული სახე , რომელიც იატაკს უყურებდა და თან მაისურს ქვევით ქაჩავდა რომ როგორღაც დაეგრძელებინია. 
აჩის , შეუმჩნევლად ჩაეღიმა ულვაშებში.
_ ქხმ- ჩაახველა მან - და ამაზე წუხარ..? რას ერჩი მშვენივრად გაქვს, არც ისე მოკლეა როგორც შენ გგონია.- უთხრა ღიმილ, შეპარული ხმით.
_ რა არარის?!- შეიცხადა გოგომ- ნახე რა მოკლეა ასე  როგორ ვიყო...- აწუწუნდა დეა
_  კარგი, რა დეა ნუ აზვიადებ , ლოგინში ვინ გხედავს რა გაცვია..- ბოლოს მაინც გაეცინა აჩის.
_ ნუ,დამცინი..! - უთხრა და მხარში გაკვრა
_ აუჩ, მეტკინა, გოგოო! - წამოიძახა აჩიმ
_ ღირსი, ხარ! - მიაძახა და ლოგინში შეძვრა.
_ გიჟია ეს გოგო..- ჩაილაპარაკა და აბაზანაში შევიდა.
ცოტახანში, აბაზანიდან, ნახევრად შიშველი გამოვიდა რომელსაც მხოლოდ, პირსახოცი ჰქონდა შემოხვეული ქვედა ტანზე.
_ რას აკეთებ გაგიჟდი!  - წამოიკივლა გოგონამ როცა ასეთ ფორმაში დაინახა ბიჭი.
_ რა გაყვირებს?! - იკითხა გაკვირვებულმა
_  ახლავე წადი, და ტანსაცმელი ჩავიცვი .- თქვა და თან თვალებზე აიფარა ხელები
_ რა არ მოგწონს, ერთი ?თუ ჩემს იდეალურ სხეულს  ვერ უსწორებ თვალს.- უთხრა და თვალი ჩაუკრა.
_  თვით , კმაყოფილი იდიოტი..- ჩაილაპარაკა.
_ რა თქვი?-  ჰკითხა აჩიმ
_  რა და რომ შენს თავზე ძალიან დიდი წარმოდგენა გაქვს..- უთხრა და თავლები მოჭუტა
_ არ , მითხრა რომ ასე არარის ?  და ჩემი სხეული არ გიზიდავს - უთხრა და გამომცდელი მზერით გახედა-  იცოდა განა არ იცოდა რომ ამით გოგონას, აწვალებდა,  მაგრამ მოსწონდა როცა მას აწვალებდა და თან მისი რეაქციაც აინტერებდა
_ შენ მემგონი,სულ გაგიჟდი , მე სულ არ მაინტერესებს და მიზიდავს შენი სხეული , უბრალოდ არ მოველოდი  რომ ასე გამოხვიდოდი და  საერთოდაც, სანამ ასეთ ფორმაში გამოხვიდოდი, უნდა გაგეთვალისწინებინა რომ აქ მარტო არ ხარ გასაგებია?!-  გაბრაზდა გოგონა.
_ ხო მაგრამ,ეს ჩემი ოთახია და როგორც მინდა ისე მოვიქცევი..- უთხრა ნიშნის მოგებით.
_ შეიძლება,შენი ოთახია მაგრამ ახლა აქ მარტო არ ხარ ამიტომ მოიქეცი ისე როგორც საჭირო გაიგე!
_ კარგი,ნუ ბრაზდები წავალ ჩავიცმევ  ოღონდ შენ დამშვიდდი.-   უთხრა სპორტული ტანსაცმელი აიღო და. აბაზანაში შევიდა.
_  დეგენერატი! - ჩაილაპარაკა და საწოლს დაუბრუნდა და შეეცადა დაეძინა.
აჩიც, გამოვიდა აბაზანიდან და გვერდით მიუწვა
_  ვიცი, რომ არ გძინავს..- უთხრა მას
მაგრამ,დეამ ხმა არ გასცა
_ კარგი,რა არ მითხრა რომ.ისევ  მიბრაზდები.?.- მასთან ახლოს მივიდა და ყურში, ჩასჩურჩულა.  -მაგრამ დეა მაინც არ  აქცევდა ყურადღებას და აიგნორებდა მას.
_ ესეიგი ,არ აპირებ ხმის გაცემას არა !? - უთხრა გოგონას. და შემდეგ ღუტუნი დაუწყო.
_ აა! გაჩერდი გთხოვ არ გინდა ნუ მიღუტუნებ  ,ვერ ვიტან როცა მიღუტუნებენ. - უკვე ცრემლებამდე იყო მისული იმდენს იცინოდა.
_ არა, არ გავჩერდები!   ქალბატონი, ხომ მაინც გამოგიჭირე!- უთხრა და გააგრძელა ღუტუნი.
_  გთხოვ, გეყოფა ვეღარ ვსუნთქავ, უკვე ამდენი სიცილისგან მალე    გული გამიჩერდება..-  თქვა და თავი მოაჩვენა ვითომ ცუდად გახდა  და გონება დაკარგა
_ დეა! რა დაგემართა? - დაფრთხა   ღიტინს მორჩა და გოგონას სახეზე რამდენჯერმე შემოარტყა მსუბუქად რომ გონს მოსულიყო მაგრამ დეა ხმას არ სცემდა.
_ ღმერთო, ეს რა გავაკეთე მემგონი ვერ მოვზომე ..?- შემდეგ დააკვირდა მის სუნთქვას, აინტერესებდა სუნთქავდა თუ არა.
_ ახლა რა უნდა ვქნა? როგორ უნდა მოვიქცე ამდროს?-  ჩუმად ლაპარაკობდა
დეამ, სიცილი ვეღარ შეიკავა  მისი ლაპარაკზე ახარხარდა. და თვალები გაახილა

_   ღმერთო, ჩემო კარგი დამშვიდდი არაფრი მომსვლია ,ნუ ღელავ უბრალოდ გაგეხუმრე.- გაეცინა ისევ.
_ შენ რა მომატყუე??!- გაბრაზდა აჩი.- შენ ნორმალური თუ ხარ იცი მაინც რა გადავიტანე მეგონა ჩემს გამო რაღაც დაგემართა.! 
_ კარგი, ბოდიში არ მეგონა თუ ასე  ინერვიულებდი მაპატიე უბრალოდ სხვანაირად თავს არ მანებებდი და ამიტომ გადავწყვიტე გამეთამაშა , ვითომ ცუდად გავხდი.- უთხრა გოგონამ.
_ სხვა , დროს ასე აღარ მოიქცე კარგი?
_ კარგი. გპირდები აღარ მოვიქცევი ასე ახლა დავიძინოთ უკვე ძალიან მეძინება..
_ კარგი, ძილი ნებისა.
_ შენც ასევე უთხრა და გვერდი იცვალა.

გვერდი გვერდ იწვნენ და ცდილობდნენ როგორმე დაეძინათ მაგრამ ,არცერთს არ ეკარებოდა ძილი ამის,გარდა თავს უცნაურად გრძნობდნენ , ამ ერთ ღამეში იმდენი რამ გადახდათ რომ ემოციურად ძალიან, იყვნენ დატვირთულები  , და ვერ ისვენებდნენ, უფრო მეტად აჩი თავს უცნაურად გრძნობდა, , გული გამალებით უცემდა რაც მოსვენებას უკარგავდა მას..
_  გძინავს? - შეეკითხა. დეას მაგრამ გოგონამ თავი მოიმძინარა  და თვალები დახუჭა. ბიჭმა ჩუმად დახედა და ნახა რომ ეძინა. და ისევ ადგილს დაუბრუნდა
_ დაეძინა...- ჩაილაპარაკა ჩუმად და თვითონაც შეეცადა დაეძინა,  დეამ მაშინვე გაახილა თვალები როგორც  კი ნახა რომ აჩიმ თავი დაანება. დამშვიდდა და ღრმად ამოისუნთქა.
_ როგორც , იქნება თავი დამანება.- გაიფიქრა და მერე ბევრი წვალების შემდეგ როგორც იქნა ბოლოს ჩაეძინა მასაც.




****



დილით,როცა აჩის გაეღვიძა დეა იქ აღარ დახვდა, სწრაფად წამოდგა საწოლიდან ტანსაცმელი გადაიცვა ,  აივნიდან გადაიხედა და დეა დაინახა რომელიც ბაღში სეირნობდა და თან ძაღლს ეთამაშებოდა ისეთი ბედნიერი ჩანდა იგი იმ მომენტში ,რომ ბედნიერებისგან თვალები უბრწყინავდა. მხიარული და ბედნიერი იყო იმ წუთში იგი იყო ნამდვილი დეა რომელიც რეალურად არის და არარის შენიღბული.  ბიჭს სიამოვნებას ჰგვრიდა მისი ყურება, შემდეგ სწრაფად გავიდა ოთახიდან და ისიც ბაღში გავიდა მათთან. და მათ მიუახლოვდა.


_ ვხედავ, უკვე მოასწარით დამეგობრება შენ და მაქსსმა .- უთხრა ღიმილით დეას.
_  ღმერთო, როგორ შემაშინე..- წამოიძახა- როდის მოხვედი?- ჰკითხა გოგონამ
_ ახლახანს. მაპატიე არ მინდოდა შენი შეშინებია.
_ კარგი, არაუშავს.. - უთხრა და მაქსის მიუბრუნდა. - ძალიან საყვარელი ძაღლია - თქვა ღიმილით
_  ცხოველები, გიყვარს?- ჰკითხა გოგოს.
_ კი, ძალიან მიყვარს ისინი მათთან ურთიერთობა მე დიდ ბედნიერებას მანიჭებს.
_ ამას , უკვე მივხვდი..- ჩაილაპარაკა მან.
_ რა თქვი? - ჰკითხა დეამ
_ არაფერი,  ვთქვი რომ ვხედავ რომ , ბედნიერი ხარ მათ გვერდით რადგან დაგინახე როგორ ეთამაშებოდი  წეღან მაქსის.
_ მართლა?  შენ რა მოთვალთვალებ?- ჰკითხა დეამ და ალმაცერად გახედა.
_  არა , უბრალოდ აივნიდან დაგინახე მაქსთან ერთად .
_ გასაგებია...- ჩაილაპარაკა გოგონამ
_ იცი, მაქსიმუსი, ყველას არ იკარებს ახლოს ოჯახის წევრების გარდა მაგრამ შენ როგორც ჩანს მოეწონე რადგან გეთამაშება.
_ მართლა? ესეიგი მე ამომირჩია მან
_ ასეა ...
_ ძალიან, საყვარელი ძაღლია - თქვა დეამ
_ კარგი, წამოდი შიგნით შევიდეთ ალბათ ყველა ჩვენ გველოდება. - უთხრა აჩიმ
_  კარგი..- უთხრა და სახლში შევიდნენ
შიგნით, შევიდნენ და ცოტახანში ყველა სუფრას მიუსხდნენ.
_  შვილო, აბა როგორ მოგეწონა აქაურობა?- ჰკითხა ნანამ
_ ძალიან მომეწონა აქაურობა ნანა დეიდა,  განსაკუთრებით ბაღი და კიდევ თქვენი ძაღლი.
_ მართლა? მაქსიმუსი  უკვე გაიცანი? - კითხვა ქალმა
_ დედა, არ დაიჯერებ მაგრამ მაქსი და დეა კარგად შეეწყვნენ ერთამენთს, უკვე. დილით ვნახე როგორ თამაშობდნენ ერთად.

_  მართლა? ისეგი მაქსის მოეწონე რადგან ასე დაგიახლოვდა , ზოგადად ის უცხოებს არ იკარებს ახლოს მაგრამ შენთან მოვიდა.
_  იცით, ცხოველებთან, მიდგომა მაქვს,
_ როგორც, ჩანს ცხოველები შენც ძალიან გყვარებია შვილო..- გაეცინა ომარს.
_ კიდევ ვის უყვარს?- იკითხა დეამ.
_ გვერდით,გიზის ის ადამიანი აჩის ბავშვობიდან ძალიან უყვარს  ცხოველები განსაკუთრებით ,ძაღლები მაქსიმუსიც მისი ძაღლია შვილო - გაეცინა კაცს
_ მართლა? არ ვიცოდი შენც თუ გიყვარდა ცხოველები.-  გაუკვირდა დეას
_ შენ ჩემზე კიდევ ძალიან ბევრი რამ არ იცი .- უთხრა ღიმილით.
_ ხედავთ უკვე ერთი საერთო გაქვთ დარწმუნებული ვარ კიდევ ბევრი რამე გექნებათ საერთო როცა უკეთ გაიცნობთ ერთამენთს  - გაეცინა ქალს.
_ ხოო.
ამის შემდეგ ისაუზმეს და შემდეგ ნელ-ნელა. წასვლა დაიწყეს.
_ კარგი , დედა ჩვენი წასვლის დროა.
_ არ დაკარგოთ შვილო,გამოგვიარეთ ხოლმე.
_ აუცილებლად. - უთხრა აჩიმ შემდეგ ყველას გადაეხვივნენ და წავიდნენ.

იმ დღის შემდეგ ორი კვირა გავიდა , ორივე ჩვეულ ცხოვრებას დაუბრუნდნენ დეას სწავლა დაეწყო და მთლიანად გადართული იყო თავის საქმით აჩიც, სამუშაოს დაუბრუნდა ,  და ახლა   იშვიათად თუ ხედავდნენ ერთმანეთს.



_ დეა , სად დაგვეკარგე გოგო.- უთხრა მეგობარმა.
_ აკადემიური მქონდა აღებული და ახლა დამიმთავრდა   თქვენსკენ რა ხდება ახალი?
_ რავიცი, არაფერი ისეთი უშენოდ მოწყენილობა იყო..- უთხრა ნინიმ
_  მეც , მომენატრეთ. - ცოტა  ისაუბრეს და შემდეგ ლექციებზე შევიდნენ ,
აუდიტორიაში, ლექტორი შემოვიდა, და ყველა მიყუჩდა . ამ ლექტორის მოსმენა. დეას ძალიან უყვარდა რადგან ძალიან კარგად ხსნიდა  ამიტომ ყოველ მის ლექციას ყურადღებით უსმენდა, ხოლმე.


**

აჩი, თავის კაბინეტში იყო როცა მასთან მისი საუკეთესო , მეგობარი   ალექსი მივიდა.
_  როგორც,იქნა დაგვიბრუნდი ,ძმაო - უთხრა და სავარძელზე ჩამოჯდა.
_ ხო, როგორც ხედავ დავუბრუნდი სამსახურს .- უთხრა. აჩიმ
_ აბა, როგორია ქორწინების შემდეგ ცხოვრება?- ჰკითხა აჩის
_ რავიცი , ნორმალური ..- უპასუხა აჩიმ
_ ანუ ,შეეწყვეთ ერთამენთს?- ჰკითხა აჩის
_ რა იყო რა ჭორიკანა დედაბერი ვით , ჩამომიჯექი და დაკითხვებს მიწყობ?- გაეცინა აჩის..

_ მოკლედ რა უჟმური და სიტყვა ძუნჭი ხარ ერთ სიტყვას ვერ დაგაცდევინებს კაცი._ თქვა ალექსმა.
_ რა გაინტერესებს? ჩვენ ერთამენთს კარგად გავუგეთ და შევეწყვეთ  დეა კარგი გოგოა. მეტი რა გითხრა?- კითხვა აჩიმ
_ ესეც საკმარისია - უთხრა და წამოდგა- კარგი აღარ მოგაცდენ  შენს საქმეს მიხედე მერე გნახავ .- უთხრა და ოთახიდან გავიდა
რამოდენიმე საათში აჩი თავის საქმეს მორჩა სამუშაო ადგილი დატოვა და სახლში წავიდა...







,



№1  offline წევრი ლელა მუმლაძე

ძალიან კარგია მადლობა შენ ამისთვის.ველოდები შემდეგ თავს.

 


№2 სტუმარი სტუმარი თამო

კარგია..შემდეგს როდის დადებთ?

 


№3  offline წევრი Nostalgia

სტუმარი თამო
კარგია..შემდეგს როდის დადებთ?

მადლობა, ვეცდები მალე დავდო ❣️❣️

 


№4 სტუმარი სტუმარი ლიაკო

კარგია,ველოდები

 


№5 სტუმარი სტუმარი ლიაკო

კარგია,ველოდები შემდეგ თავს

 


№6 სტუმარი სტუმარი ნატალი

აჩი ????????????♥️♥️

ისე ჩემიაზრით შეგიზლია უფრო საინტერესო გახადო მოთხრობა თუ გარეგნობებსაც აღწერ ????????????♥️

 


№7  offline წევრი Nostalgia

სტუმარი ნატალი
აჩი ????????????♥️♥️

ისე ჩემიაზრით შეგიზლია უფრო საინტერესო გახადო მოთხრობა თუ გარეგნობებსაც აღწერ ????????????♥️

მადლობა აუცილებლად , ვეცდები მათი გარეგნობა კარგად ავღწერო ❣️❣️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent