შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარე (თავი 8)


19-10-2022, 08:30
ავტორი ანა1
ნანახია 1 668

ლიკამ, თეასთან და ლანასთან ერთად კაბების არაერთი მაღაზია მოიარა, როგორც საქორწილო, ისე არასაქარწოლო.
-ჰმმ, რავიცი...-უკმაყოფილოდ დაიჭყანა ლანა, როგორც კი ლიკა გასახდელიდან ახალი კაბით გამოვიდა.
-მგონი დღეს ვერ შევარჩევთ.. არაუშავს, ლიკუ, ისეთი საოცრება გვყავხარ მაინც მოიხდენ ნებისმიერ კაბას..-უთხრა თეამ მზრუნველი ტონით.
-იცით..-მოულოდნელად მათ შორის, ქერა, სანდომიანი სახის მქონე, ახალგაზრდა მამაკაცი გაჩნდა, კაბით ხელში, -ჩემი მოკრძალებული აზრით, ეს სათქვენოა.-უთხრა ლიკას უცნაური ღიმილით და კაბა ხელებში გადაულოცა. სანამ რამეს უპასუხებდა, კაცმა იქაურობა თვალისდახამხამებაში დატოვა. ქალებმა ერთმანეთს შეხედეს.
-ვაა, ეს ვინ იყო? ახალი კონსულტანტი? ან სად გაქრა..-თქვა ლიკამ დაბნეული სახით და მის ხელებში აღმოჩენილ თეთრ კაბას ინტერესით დააცქერდა.
-არა.. ვიღაც გოგოსთან ერთად იყო. ნახევარი საათის წინ მოვიდნენ. დავინახე როგორ გაკვირდებოდა..-თქვა ლანამ და თეას გადახედა.
-ვითომ მართლა საშენო კაბაა?-ცნობისმოყვარედ შეხედა თეამ ლიკას,-შედი აბა, უცებ მოიზომე, ან რაც იქნება იქნება, რა. ხვალ ისევ გავიდეთ, კიდე რამდენიმე კარგი ადგილი ვიცი.
ლიკამაც არ დააყოვნა და გასახდელში შევიდა. გამოვიდა თუ არა, მაღაზიაში არსებულ ყველა სულიერს, როგორც იტყვიან, ყბა ჩამოუვარდა, მისი დანახვისას. ლანამაც კი, რომელიც აქამდე დაქანაცული, ნირწამხდარი იჯდა და საერთოდ აღარ იყო ხასიათზე, ხმამაღლა შესტვინა და აღტაცებით შეხედა მეგობარს.
-გეფიცები ფრთები გაკლია და ზეცაში გაფრინდები, გოგო.. რატო ხარ ასეთი ლამაზი..-თეას ცრემლი ჩამოუგორდა სიხარულისგან.-შენი კაბაა..
-ქალღმერთი გვყავხარ, რა!-ბედნიერი წამოხტა ფეხზე ლანა და ლიკას გადაეხვია.
-მართლა, ასე მოგწონთ თუ მეხუმრებით, ხალხო?-გაოცებულმა ჰკითხა ლიკამ, რომ ლანამ იმ წამსვე მხრებში ჩაავლო ხელები და იქვე არსებული სარკისკენ მიაბრუნა.
-შეხედე..
მაშინ კი, საკუთარ ანარეკლს შეხედა თუ არა, დანამდვილებით გაანალიზა ლიკამ, რომ შესანიშნავად გამოიყურებოდა და არავინ ეხუმრებოდა.
-მაგ კაბაში გაგას ალბათ თავიდან შეუყვარდები, მართლა უძერსკესია. უფრო სწორად, შენ გვყავხარ ასეთი და შენი შესაფერია ეგ კაბაც, სადა და ძალიან დახვეწილია.. -არ ცხრებოდა თეა.
-მადლობა იმ უცნობ ტიპს..-ხაზგასმით თქვა ლანამ,-თორემ ვინ იცის, კიდევ რამდენი მტანჯველი საათი მათრევდით მაღაზიიდან მაღაზიაში. წავედით ახლა, რა.
-ჰოო, თან მეც გაგასთან სალაპარაკო მაქვს.. სამსახურში მივაკითხავ. ბოლოსდაბოლოს, ჯერ ხომ უნდა შევრიგდეთ.-თქვა ლიკამ და კვლავ გასახდელში შებრუნდა.


~~~~~~~~~~~~


გაგა თავის კაბინეტში იჯდა და მაქსიმალურად ცდილობდა საქმეზე კონცენტრირებას, რაც პრაქტიკულად არც გამოსდიოდა, რადგან მისი გონება სულ სხვა ფიქრებს მოეცვა. მოულოდნელად წამოვარდა ფეხზე და ბოთლიდან ვისკი გაავებულმა დაისხა ჭიქაში.
-ესე იგი, ესე ხო, ლიკა.. გძულვარ, არა? აღარ გახსოვარ.. დამივიწყე..! შენთვის მხოლოდ მოღალატე ვარ!-გაბრაზებული ბუტბუტებდა და ჭიქას ჭიქაზე ცლიდა. -შენ გგონია, შენ იდეალური ხარ? მართლა ასე გგონია?!-ხმამაღლა გაეცინა,-ნუთუ ყველაფერი დაგავიწყდა.. ნუთუ შენი თავი სრულყოფილი გგონია, მე კი მოღალატე.. კარგი. ასე იყოს..-თქვა ბოლოს შეცვლილი გამომეტყველებით. დაახლოებით ოცი წუთი დაყო კაბინეტის ფანჯრიდან გარეთ ცქერაში. თითქოს სიკვდილ-სიცოცხლის მნიშვნელობის გადაწყვეტილებას იღებსო. შავ სფეროებში ფიქრი, ბრაზი და ვნება ერთდროულად ეხატებოდა. ბოლოს, დარწმუნებული მზერით აიღო ხელში ტელეფონი და ნაცნობ ნომერზე დარეკა. ნახევარ წუთში გაისმა მისთვის სასურველი ხმა.
-გ..გაგა?-ეს უთხრა გოგომ და გაჩუმდა.
-გამარჯობა, ანი. როგორ გიკითხო?-ჰკითხა და მის მღელვარებაზე ღიმილი ვერ შეიკავა.
-კარგად, მადლობა.-უპასუხა დაბნეული ხმით.
-გცალია?-ჰკითხა კაცმა, თითქოს გამომწვევად.
-რატომ?-კიდევ უფრო შეცბა ანა.
-შენთან სალაპარაკო მაქვს.. მინდა, ჩემთან, კომპანიაში მოხვიდე.
-ახლა?-გაუკვირდა გოგოს.
-ჰო, ახლა.. რაც მალე, მით უკეთესი.
-კარ..გი..-ჯერ ისევ დაბნეულმა ძლივძლივობით უპასუხა ანამ. გაგამ კი კმაყოფილმა გაუთიშა.
ნახევარ საათში, კაბინეტის კარზე ნაზი კაკუნის ხმა მოესმა თუ არა, იმ წამსვე წელში გასწორდა და შემოდიო, ხმამაღლა დაიძახა. გაუბედავი, დაბნეული და მორცხვი მზერით შემოვიდა ანი.
-გელოდებოდი..-გოგოსთვის მისგან უჩვეულო ტონით უთხრა გაგამ და თვალებში მომნუსხველი მზერით მიაჩერდა. ანი მაქსიმალურად ეცადა, რომ თვალი გაესწორებინა მისთვის.
-მითხარი, რომ სალაპარაკო გქონდა.. გისმენ..-თქვა და მომლოდინე კრავივით მიაშტერდა.
-ჰო..-დაიწყო გაგამ,-მე.. ზუსტად არც ვიცი რა როგორ გითხრა.. უბრალოდ, შენი ნახვა მომინდა.. აქ და ახლა.. თუმცა, სალაპარაკოც ბევრი გვაქვს.
ანი უხერხულად შეიშმუშნა და შუბლზე გადმონაცვლებული ურჩი კულული ყურს უკან გადაიწია.
-რას ამბობ, ვერ გავიგე..-თქვა და თვალები დახარა.-რას ნიშნავს ჩემი ნახვა მოგინდა?
-შენ საერთოდ არ გინდოდა?-ჰკითხა ინტერესით კაცის ბოხმა ხმამ.
-რა?-ამოთქვა გოგომ გულუბრყვილოდ.
-ჩემი ნახვა..-წარმორთქვა ღიმილშეპარულმა.
-ამას რა მნიშვნელობა აქვს..-მისდა გასაკვირად ვერ იუარა ანამ. ვერ მოიტყუა და გულში თავისი თავი კარგადაც გამოლანძღა.
-აქვს.. დამიჯერე.-თქვა და ფეხზე წამოდგა მასთან მისაახლოებლად. გოგონას გააჟრჟოლა. გაგა მის წინ აისვეტა, მაგიდას მიეყრდნო, შემდეგ ოდნავ დაიხარა და ხელი ლოყაზე ნაზად დაუსვა, რაზეც ანას თითქოს განგაშის სიგნალები ჩაერთო ტვინშიო, იმ წამსვე ფეხზე წამოდგა.
-რას აკეთებ?-ჰკითხა შეშფოთებული ხმით გაგას.
-შენზე ძალიან ბევრს ვფიქრობ, იცი? არადა პატარა გოგოები მართლა არასდროს მიზიდავდნენ.. შენ.. ნამდვილად განსაკუთრებული ხარ.-უთხრა ანთებული მზერით, შემდეგ მკლავით მისკენ უფრო ახლოს მოიზიდა და ვნებიანად დააკვდა გამობურცულ ტუჩებზე. აი აქ კი, იგრძნო ანამ, როგორ გამოეცალა ფეხქვეშ მიწა, დედამიწა და სამყარო. არ უნდოდა სისუსტის გამოჩენა, თუმცა თავი ვერ შეიკავა და რამდენიმე წამში ასევე ვნებიანად აყვა კოცნაში, თან მთელი ძალით ეკვროდნენ ერთმანეთს, რომ კაბინეტის კარი გაიღო და ლიკა შემოვიდა, რომელსაც ერთი კივილისმაგვარი ხმაღა აღმოხდა და მთელი სიჩქარით გაიქცა იქედან.



№1 სტუმარი Monkeyy

Oჰოოჰ რახდებააა რახდებააა

 


№2  offline წევრი ანა1

Monkeyy
Oჰოოჰ რახდებააა რახდებააა

laughing laughing laughing

 


№3 სტუმარი ნესტან

რა იყო ეს შოკი მიივიღე და კარგად მამაც მგონი????????????????????რის მიღწევას ცდილობს გაგა ვითომ მართლა უყვარდა ლიკა????

 


№4  offline წევრი ანა1

ნესტან
რა იყო ეს შოკი მიივიღე და კარგად მამაც მგონი????????????????????რის მიღწევას ცდილობს გაგა ვითომ მართლა უყვარდა ლიკა????

მე-4-ე თავის ბოლო აბზაცი გადაიკითხე და მიხვდები stuck_out_tongue_closed_eyes

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნანა

საინტერესოა ძალიან. ველით ახალ თავს

 


№6 სტუმარი სტუმარი nina nina

ვაიმე, ეს რა იყო???? joy უუზომოდ საინტერესოა. ამის შეწყვეტა გინდოდა? smiley მე გადავიკითხე მეოთხე თავი და გამოდის აღარ უყვარს ლიკა და მგონი ანიზეა სეყვარებული თან ისე რო თითონაც არ იცის. smiley ძააანაც კაი.
აუუ რა კარგად წერ. heart_eyes რამდენი წლის ხარ? (ბოდიში რო გეკითხები, მაგრამ ძაან დამაინტერესა, იმდენდ კარგად წერ.

 


№7 სტუმარი სტუმარი ნანა

ძალიან კარგად წერ. გააგრძელე. ახალ თავს როდის დადებ. ცოტა გაზარდეთ გთხოოვთ. ინტერესი დიდია

 


№8 სტუმარი სტუმარი ქრისტინე

რაღაც მეუცნაურება ეს ისტორია. ოღონდ კაი გაგებით ვამბობ. ანუ სხვანაირია და სხვებს არ გავს. ახელა ასაკობრივი სხვაობაც ძალიან დამაინტრიგებელია. აშკარაა რომ გაგას ანა აინტერესებს, თუმცა როგორც ხდება ხოლმე, ცოლთან შერიგებაზეც არ იტყოდა უარს, ოღონდ იმიტო არა რომ უყვარს, დიდი ხანი იცხოვრა იმასთან ერთდ და მაგიტო. ინერციით ურიგდება და არა სიყვარულით.
ერთი ის ვერ გავიგე, გაგას და ანას ჰქონდათ რამე ურთიერთობა? პირდაპირ თვითმკვლელობით დაიწყო ისტორია და კი იყუო მინი\შნებები მაგაზე, მაგრამ მაინც ბოლომდე ვერ გავიგე.

 


№9  offline წევრი ანა1

სტუმარი ქრისტინე
რაღაც მეუცნაურება ეს ისტორია. ოღონდ კაი გაგებით ვამბობ. ანუ სხვანაირია და სხვებს არ გავს. ახელა ასაკობრივი სხვაობაც ძალიან დამაინტრიგებელია. აშკარაა რომ გაგას ანა აინტერესებს, თუმცა როგორც ხდება ხოლმე, ცოლთან შერიგებაზეც არ იტყოდა უარს, ოღონდ იმიტო არა რომ უყვარს, დიდი ხანი იცხოვრა იმასთან ერთდ და მაგიტო. ინერციით ურიგდება და არა სიყვარულით.
ერთი ის ვერ გავიგე, გაგას და ანას ჰქონდათ რამე ურთიერთობა? პირდაპირ თვითმკვლელობით დაიწყო ისტორია და კი იყუო მინი\შნებები მაგაზე, მაგრამ მაინც ბოლომდე ვერ გავიგე.

კი, ჰქონდათ. ისტორია ანას თვითმკვლელობის ამბით იწყება და მერე ნელ-ნელა ყველაფერი იფაქტება, დიალოგების სახით. ანუ ის, რომ ანას და გაგას რაღაც ურთიერთობა ჰქონდათ მანამდე, რაც გაგასთვის არაფერს ნიშნავდა თუმცა ანა სუიციდამდე მიიყვანა ამან, იმიტომ რომ შეუყვარდა. ეგრევე ყველაფერს არ ვწერ გამიზნულად, რომ ნელნელა კითხვის დროს უფრო დაინტერესდეთ ასეთი დეტალებით და თავადვე ამოხსნათ რა <3 sweat_smile

სტუმარი nina nina
ვაიმე, ეს რა იყო???? joy უუზომოდ საინტერესოა. ამის შეწყვეტა გინდოდა? smiley მე გადავიკითხე მეოთხე თავი და გამოდის აღარ უყვარს ლიკა და მგონი ანიზეა სეყვარებული თან ისე რო თითონაც არ იცის. smiley ძააანაც კაი.
აუუ რა კარგად წერ. heart_eyes რამდენი წლის ხარ? (ბოდიში რო გეკითხები, მაგრამ ძაან დამაინტერესა, იმდენდ კარგად წერ.


მადლობააა, 19. კიი, ანუ რეალურად ძაან ვცდილობ რო ყველაფერი გასაგებად და ამავდროულად დამაინტრიგებლად ვწერო და მიხარია თუ იგებთ <3 stuck_out_tongue_closed_eyes

სტუმარი ნანა
ძალიან კარგად წერ. გააგრძელე. ახალ თავს როდის დადებ. ცოტა გაზარდეთ გთხოოვთ. ინტერესი დიდია


ვეცდები მალე დავდო <3

 


№10 სტუმარი სტუმარი ნათია

ძალიან პატარა თავებია და საწვალებელია ასე კითხვა. :(( იქნებ ცოტა გაზარდო? კი მესმის, რომალბათ ამის გარდა სხვა ბევრი საქმეც გექნება, მაგრამ თუ გაითვალისწინებ და ცოტა დიდ თავებს დადებ, იდეალური იქნება. თვითონ ისტორიაქ შესანიშნავია

 


№11  offline წევრი ანა1

სტუმარი ნათია
ძალიან პატარა თავებია და საწვალებელია ასე კითხვა. :(( იქნებ ცოტა გაზარდო? კი მესმის, რომალბათ ამის გარდა სხვა ბევრი საქმეც გექნება, მაგრამ თუ გაითვალისწინებ და ცოტა დიდ თავებს დადებ, იდეალური იქნება. თვითონ ისტორიაქ შესანიშნავია

მადლობაა, როგორც ვთქვი დასრულების მერე სრულ ვერსიასაც დავდებ და შეგეძლებათ სრულად წაიკითხოთ <3

 


№12 სტუმარი loveee

ამ კაცს ანა უყვარს? smiley

ერთ-ერთ თავში მახსოვს უთხრა შენი მხრიდან ჩემი შეყვარება ამორალურიაო. მისი მხრიდან ანისთან დაწოლა არ იყო ამორალური? მე არ ვთვლი რომ ეგრეა (თუ ორივეს უნოდდა), ზრდასრული ადამიანი რასაც უნდა იმას იზამს, მაგარმ ცოტა სასაცილო იყო და უსამართო მაგის თქმა.

 


№13  offline წევრი ანა1

loveee
ამ კაცს ანა უყვარს? smiley

ერთ-ერთ თავში მახსოვს უთხრა შენი მხრიდან ჩემი შეყვარება ამორალურიაო. მისი მხრიდან ანისთან დაწოლა არ იყო ამორალური? მე არ ვთვლი რომ ეგრეა (თუ ორივეს უნოდდა), ზრდასრული ადამიანი რასაც უნდა იმას იზამს, მაგარმ ცოტა სასაცილო იყო და უსამართო მაგის თქმა.

მოკლედ ვიტყვი, რომ წინასწარ ნუ განსჯით გაგას დამოკიდებულებას, რადგან ჯერ კიდევ არაა ყველაფერი ნათქვამი და გამოაშკარავებული, რაც მათ შორის მოხდა.

მადლობა ასეთი ინტერესისთვის და კომენტარებისთვის. მიხარია რო კითხულობთ და მოგწონთ <333

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent