შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალოდ რაღაც იყო


2-04-2023, 01:28
ავტორი Ni Ka
ნანახია 621

პირველი სიყვარული გასაოცარი რამაა ბედნიერებას განიჭებს და თავს მარტოდ არ გრძნობ გგონია ,რომ ისა შენი მთელი სამყარო,გრძნობა,რომელიც სულ თან დაჰყვება ჩემს გულს და სულს ,მაგრამ ვცდები სიყვარული ცუდი რამაა ,როდესაც ადამიანში არ გიმართლებს და გულ ნატკენი ის რჩება ვისაც მართლა ძალიან უყვარს და ერთგულია პარტნიორი მიმართ ,რატო მეგონა რომ ბოლომდე დარჩებოდი ჩემთან სულ ის ადამიანი იქნებოდი ,ვისაც სულ იმას მოვუყვებიდი, რასაც სხვას არ ვუყვებოდი იმ ჩემს გრძნობებს ,რომელიც შენს მიმართ გამაჩდაა.
იცით არასდროს უნდა უთხრა ადამიანს ის გრძნობები რაც მის მიმართ გაქვს ,რადგან ამას შენს საწინააღმდეგოდ გამოიყენებს ბოროტად .
შენმა ღალატმა ჩემში ის გრძნობები ჩააკლა რასაც ვერასდროს დავივიწყებ .
მზიანი დღე იყო ზღვის სურნელი სიმშვიდეს მღვრიდა თოლიების ფრთების შრიალი ქარის ნელი შეხება შიშველ სხეულზე ისეთი სასიამოვნო გრძნობა იყო.
ამ დროს ერთმა მშვენიერმა გოგომ ჩამოარა გვერდში.ჩემს უკან დაჯდა მის თმას მზის სხივები ისე ნაზად ეხებოდა ოქროს ფერს ანათებდა თვალები კი ცის ფერს უხდებოდა .
გამიღიმა ,რატომღაც მისმა ღიმილმა ჩემს გულში სითბო შემოუშვა .აი სად დამერხაა მომხიბლა გასაუბრება ვცადე მან კი ისე ამაყად მომესალმა გაოცებული დავრჩი.
მიხაროდა ჩემს ცხოვრებაში გამოჩდა ადამიანი ,რომელიც არასდროს დამტოვებდა მარტო და იმ ადამიანების მსგავსად ზურგს არ მაქცევდა .ასე გაგრძელდა ჩვენი ურთიერთობა ყვავილები,სათამაშოები ,ჩახუტებებები და ბევრი ბევრი თბილი სიტყვები მის სანახავად ნებისმიერ დროს ჩავდუოდი ოღონდ მენახა და ჩავხუტებოდი მისი თვალები მენახა და მისი თბილი სხეული შემეგრძნო ჩახუტებუსას მისი თბილი თითები,რომელიც საათიბით ვეხებოდი და ბავშურად ვეთამაშებოდი.



№1 სტუმარი სტუმარი ლიკუნა

იმედი მაქვს ნახავთ ამ ადამიანს და ერთად იქნებით .

 


№2  offline წევრი Ni Ka

სტუმარი ლიკუნა
იმედი მაქვს ნახავთ ამ ადამიანს და ერთად იქნებით .

სამწუხაროდ არაა ეგ წარსულია უბრალოდ წარსული ,რომელიც 5 წლის წინ იყო უბრალოდ აღვნიშნე ის ფაქტი რაც იყო არც მადარდებს ეგ წარსული უბრალოდ გასახსენებლად ვარგა
--------------------
nika.melnikovi

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent