შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მხეცი/ თავი მეორე


4-09-2023, 10:10
ავტორი lashausafrtx
ნანახია 817

როდესაც მიადგნენ იმ ქუჩას სადაც გოგონა შენიშნეს, კვლავ გაესაუბრნენ მაცხოვრებლლებს, მაგრამ ყველა ერთსა და იმავეს იმეორებდა რომ ასეთი გოგონა არავის არსად უნდახავს, შემდეგ თემომ ჰკითხა ბადრის თუ სად იყო ის საცხობი სადაც მან ღვეზელები შეიძლინა, ბადრიმაც მიიყვანა იმ ადგილზე, ადგილზე დახვდათ შუა ხნის ასაკის ქალბატონი მცხობელი რომელიც მათ მომხიმარი სახით შეხვდა. -თემო გამარჯობა ქალბატონო,... -გაგიმარჯოს რას ინებებთ? -თემო: ორი ფენოვანი მომეცით და ორი ხორციანი ღვეზელი, თქვენი სახლი ომ მითხრათ!? -ვერიკო დამიძახეთ,... _თემო ძალიან კარგი... ქალბატონო ვერიკო დააკვირდით ამ სურათში ეს გოგონა ხომ არ შეგინიშნავთ აქ სადმე ახლო მახლო ან ხომ არ ცხოვრობდა ამ უბანში? -არა შვილო ასეთი ნამდვილად არავინ შემინიშნავს,.. -ბადრი: თქვენ აქ მარტო ხათ? არავინ გეხმარებათ?... -როგორ არა ჩემი მეუღლე მაგრამა ხლა ბაზარშია და საღამოს დაბრუნდება. კაარგით ქალბატონო მაშინ საღამოს შემოვივლით, უპასუხა თემომ და კვლავ გაუყვნენ გზას. -თემო: არ ვიცი რა... როგორ არავი შეუნიშნავს იმ გამყიდველის გარდა ვგიჟრდები. მანამ სანამ თემო იმედგაცრუებული მოთქვამდა მანამდე ბადრიმ შენიშნა ერთერთი საცხოვრებელი სახლის პატარა ფაბჯრიდან როგორ უმზერდა გამვლელებს ერთი მოხუცი ქალბატონი და მიუთითა თემოს მიახლოებულიყვნენ მას და ეკითხათ გოგონაზე, მართალ მიუახლოვდნენ მოხუც ქალბატონს და გააცნეს თავი. -თემო: სალამიქაბატონო ჩვენ გამომძიებლები ვართ, შეგიძლიათ დააკვირდეთ ამ სურათს და გვითხრათ, ხომ არ გეცნობათ ეს გოგონა?.. მოხუცმა გამოართვა სურათი და ყურადღებით აკვირდება,.. -კი შვილო ამას წინათ მაღაზიასთან შემთხვევით შევეჩეხე, მე უნდა შევსულიყავი ის კი გამოდიოდა მაღაზიიდან. -თემო: შეგიძლიათ აგვიღწეროდ, როგორ გამოიყურებოდა რა ეცვა?.. -დიდად ყურადღება არ მიმიქცევია შვილო, ერთადერთი რაც დამამახსოვრა ეს არის მისი კაბა, რადგან ახალგაზრდობაში მსგასვი კაბა მქონდა, თეთრი წვრილი ლურჯი ზოლებით. -ბადრი: საით წავიდა ხომ არ შეგინიშნავთ? -არა შვილო, ხომ გეუბნებით მე მაღაზიაში შევედი და მისთვის ყურადღება არ მიმიქცევია უბრალოდ კაბამ მიიქცია ჩემი ყურადღება და მაგიტომ დამამახსოვდა და ერთი რაც მახსოვს ვერცხლის სამაჯური ეკეთა ხელზე, პეპლის ფორმებით. მოხუცთან საუბრის შემდეგ კვლავ შეუდგნენ ძებნას ბიჭები, ამჟმად ფეხით გადაადგილდებონდენ როდესაც უეცრად შენიშნეს ვინმე მთვრალი მამაკაცი დიდ ხმაზე ყვიროდა და ლანძღავდა გამვლელებს, ამის დანახვისას თემომ გადაწყვიტა შეეჩერებინა იგი მაგრამ ბადრიმ შეაყოვნა თემო და უთხრა რომ ამის დრო არ იყო ახლა, თემომ მაინც ჯიუტად არ მოიშალა თავისი და მიუახლოვდა მთვრალ მამაკაცს. -თემო: რა დღეში ხარ ბიჭო შენ?... მამაკაცმა მათ მიმართ აგრესია გამოხატა და მკაცრად პასუხობდა, თემოც არ აკლებდა უხეშ სიტყვებს, ამასობაში ბადრიმ შენიშნა მამაკაცის ხელში ვერცხლის სამაჯური, პეპლის ფორმით. -ბადრი: ესი შენ... საიდან გაქვს ეს სამაჯური?... ჰკითხა თუარა ბადრიმ მამაკაცს, მან არ დააყოვნა და სწრაფად დატოვა იქაურობა, ამის დანახვისას ბიჭები მას დაედევნენ და მოუწოდებდნენ შეჩერებულიყო, მამაკაცი კი მათ არ ემორჩილებოდა და სირბილს განაგრძობდა,.. მაგრამ საბოლოოდ თემომ მოახერხა დაწეოდა მას და ჩაავლო ხელი ქეჩოში, ის არის თემომ მუშტი მოუღერა მამაკაცს და ბადრიმ შეაჩერა იგი,... ორივემ დაიჭირეს მთვრალი მამაკაცი ჩასვეს მანქანაში და განყოფილებაში წაიყვანეს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent