შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენკენ სავალი გზები თავი 2


12-10-2023, 15:24
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 329

თავი 2
სანდრო დიდი ხანი არ აშორებდა ნინას თვალს ,უნდოდა საჭირო დრო ეპოვა და დალაპარაკებოდა.
ბარში უმრავი მთვრალი, შეზარხოშებული, ხალხი ირეოდა.ნინას ხანდახან გულს ურევდა ალკოჰოლის სიგარეტის სუნი.ის გალეშილი ხალხის ნაწილიც რომელიც ირეოდა ირგვლივ.დრო იხელთა და ნატაას სთხოვა 2 წუთიით გასვლის საშუალება მიეცა.
ასეც მოიქცა.ჰაერზე გასვლა ესიამოვნა თითქოს წამებში გაუქრა მთელი დღის დაღლააა.
-კარგია არაა სუფთა ჰაერზე ყოფნა ალკოჰოლის და სიგარეტის სუნისგან შორს?!
-უკაცრავაადდ
ნინამ წასვლა დააპირა როდესაც სანდრომ მოულოდნელად ჰკითხა.
-იქნებ სასმელზე დაგპატიჟოთ?

-უკაცრავად ბატონო სტუმრებში გეშლებით როგორც ჩანს.მე აქ ვმუშაობ და არ შემიძლია და არც მინდა სტუმრებთან ვიჯდე და ვისკი ვწრუპო.
-ბატონო არაა მე ალექსანდრე ვარ და თუ ასეა მაშინ სხვაგან დაგპატიჟებთ .
- და იქნებ მერე პირდაპირ სასტუმროში წავსულიყავით? წინააღმდეგი არ იქნებით ალბათ.
-არასწორად გაიგეთ აშკარად ცუდი განზრახვა არ მაქვს. შტერი თინეიჯერივით არ დავიწყებ მოქცევას არ მივედ მოვედები არაფერს პირდაპირ გეუბენბი მომწონხარ. და სასმელზე საწოლში შესათრევად არ გპატიჟებ.. ნუ ყოველშემთხვევაში დღეს არ მიფიქრია .
-კარგად ბრძანდებოდეთ..
გაცოფებული შევიდა ბარში.არა როგორ იფიქრა ეს .თურმე დღეს არაა მაგრამ მომავლოსთვის უფიქრია საწოლში მისი შეთრევაა.
არა ასე უტიფრად არავის გაუხმოვანებია მიდი სურვილები როგორ გაბედა.. ვინ ჰგონია თავი..
ნატამ ეგრევე შეამჩნია მეგობრის უგუნებობა.
-რა მოხდა ნინაა?
-იდიოტი კრეტინიიი როგრ გაბედა...
ყველაფერი მოუყვა ნატას .
-იცი ნინნა შენ ადამიანების ნდობა გიჭირს.. მე იმას ვხვდები რომ ის ბიჭო გულწრფელი იყო მაინც. ანდა როგორ არ იფიქრებს კაცის შენთან ღამის გატარებაზე ანგლოზივით გოგო ხარ.. მარტო შენი თვალებიი გააგიჟებს კაცს.
-ოხ როდიდან გახდი ურთიერთობების ექსპერტი
-სიმართლეს გეუბნები ნინაა. 19 გოგოები ვართ ... თუ გამოჩნდება ვინმე ალექსანდრესნაირი ბიჭი უარს არ ვიტყვი მე მაგალითად
-მორჩი ეხლა სისულელეებს და დროზე მოვრჩეთ აქაურობის მილაგებას კაცი კი არაა ძილი და ჭამა მინდაა....

ალექსანდრე გაწბილებილი დაბრუ და ბიჭებთანნნ.
-რა ხდება გაიცანიი ჩვენი მომავალი რძალი? (ბექა)
-უარი მითხრაა
-რაა?? დიდ ალექანდრეს ქალთა გულთამყრობელს უარი უთხრეს? ლამის გადაბჟორდა ბექა.
-მაინც ჩემი იქნებაა
-ძმაოო სერიოზულად მოგწონს თუ უბრრალოდ ერთობიი საუბარში გიორგი ჩაერთოო
-არ ვიცი ძმაო . არცერთ ქალს არ უთქვამს უარი ჩემთვის..მინდა დავისაკუთროო..
- მე ქალბატონი ლიანას რეაქცია მაინტერესებს როცა მიხვდება რომ იმ გატყლარჭულ კაწკას არ მიუყვან რძლად (ბექა)
-მასხარა ხარ ბექააა.. დედაჩემის ამ ოცნებას არ უწერია ახდენაააა.
ეხლა რას აპირებ კითხა გიორგიმ.
-გიას დავურეკავ და ყველანაირი ინფორმაცია მექნება ნინაზეეე.მერე კი ჩემებურად ვიმოქმედებ..
გადაწყვიტა მშობლების სახლში წასულიყო. მისი პატრა და სიგიჟემდე ენატრებიდა პატარა კი არა 18 წლის გოგო იყოო მაგრამ ისევ ოსე ექცეოდა როგორც პატარა გოგოსს..
-ძამიკოოოო როგორ მომენატრე
-მეცც ჩემო ანგელოზოოო
ანასტასია შვილო მეც მიმიშვი ჩემს ვაჟკაცთან საუკუნეა ლამის არ მინახავს თითქოს სხვა ქვეყანაში იყოს
-სააქმეები ბატონო თენგიზ სამეები.
მამა შვილი სიყვარულით გადაეხვია ერთმანეთს
-დედა არ მომესალმები?
როგორ არა შვილოო მაგრამ გაბრაზებული ვარრრ კატოს ველაპარაკე მითხრაა სარრთოდ არ მკითხობსოოოო!
-და შენ მაგ კატოს გამო არ აპირებ შვილს ჩაეხუტო ? შეიგნე ქალბატონო ლეილა რომ კატოოს ცოლად მოყვანას კი არაა 10 მეტრზე გაკარებას არ ვაპირებ.
- რას უწუნებ შვილოო..ლამაზია კარგი ოჯახიდან და შენზე გიჟდება ..
-დედა ნუ მაიძულებ აქ არ მოვიდე.. ზრდასრული კაცი ვარ და პირად ცხოვრებას ავაწყობ ვინმეს ჩარევის გარეშე...
- საკმარუსია უკვე ლეილაა შეეშვი შენ სანდრო 5 წლის ბიჭი ხო არ გგინია შენს ჭკუაზე იაროსსს...
-მამა სამსახურში სიხლეები გვაქქ საბუთები მოგიტანეე რჩევა მჭირდებაა ..გადახედეე მერეე.
-აუუ ძამიკოოო სამსახურს შეეშვით ეხლააა ... სანნ ხვალლ მოვალ რა შენთანნნ დავრჩები 1 დღეე..
-კიი ძვირფასოო გასაღები გაქვს და მიდი მე გვიან მოვალლლლლ
-მიყვარხარრრრრ


მეორე დღეს სამსახურში წავიდა
.იცოდა გიას უკვე მოგვარებული ექნებოდა ყველაფერი და ნინაზე ყველანაირი ინფორმაცია დახვდებოდა.
-დილამშვიდობიდა ნატო მიესალმა მდივანს.
-დილამშვიდობისა ბატონო ალექსანდრე . ბატონო გია იყო მოსული საბუთები დაგიტოვათ.
-მალლობა.. დღეს თუ რამე მნოშვნელოვანი შეხვედრა არ მაქქვს არავინ შემოუშა ჩემთან .კაბინეტში ვიმუშავებ ..
-დიახ ბატონოო
ოთახში შესულს ნინას მთელი დოსიე დახვდაა...
ნინა ფერაძე 19 წლის. სტუდენტი მეორე კურსის. პროფესია უცხო ენების სპეციალისტი.. ბევრი გასაოცარი რამ აღმოაჩინაა .ეს პატარა გოგო მთელი ღამის მუშაობის მერეც ახერხებს თურმე სწავლას. უნივეროტეტში ერთერთი წარჩინებული სტუდენტიააა. ერთი სიტყვით ყველაფრრი გაიგო მასზე .. მერე გადაწყვიტა უნივერსიტეტთან დავედროდა და შორიდან შეეხედა მაინც .
ნინა და ნატა ლექციებზე იყვნენნნ როდესაც ნინას თავისი ჯგუფელი თაზო მიუჯდა გვერდით...
-პრივეტ ნინააა
- გაგიმარჯოს
-რატომ მელაპარაკები ასე ცივად ხო იცი მომწონხარ და შენთან სერიოზულო ურთიერთობა მინდა.
-მაპატიე მაგრამ მე არ ვარ დაინტერესებული და მეორეც ლექციზე ვართ და მომასმენინე თუ შეიძლება
ბიჭი უხეშად მოიშორაა არ მოსწონდა თაზო საშინლად აღეზიანებდა მისი ყურადღებაააც კიიი.ბიჭი კი არადა არ ეშვებოდააა..
-ნინაა ვერც მე ვიტან ამ ბიჭს საშინელი ტიპიაა.. ამ შემთხვევაში გეთახმებიი.
-ოხ ნატააა.
-კარგი ნინა წავედი მე სამსახურში დღეს დაისვენეეე ტკბილოოოო.
-ჭკვიანად მე ცოტა ხანი ბიბლიოთეკაში შევალლლ და მერ3 პირდაპირ სახლში წავალ.
-მპუა კოცნის იმიტაცია გაუგზავნა და სამსახურსკენ გასწიააა..
ალექსანდრე იქვე ელოდებოდა ნინას უნდოდა მშვიდად დალაპარაკებოდა.. დაინახა როგორ გამოვიდა უნივერსიტრტიდად. ხელში წიგნები ეჭირა როდესაც ვიღაცამ გააჩერაა .. დაინახა როგორ არ ესიამოვნა ნინას მისი დანახვააა..გადაწყვიტა მისულიყო.
-რა ხდება თაზოო
- წამო სადმე წავიდეთ..
-სამეცადინო მაქვს
-მორჩი პატიოსანი გოგოს როლის თამაშს მშვენივრაც ვიცი რომ პარში კლიენტებს ყველანირ მომსახურებას სთავაზობ.მეც მომემსახურე..
-როგორ ბედავ ნაგავოოო..
დაიუყვირა ნინამ .
-რა ასე არაა?
-თავი დამანებეეე...
ხელს ისე უჭერდა თითხოს უსულო ნივთი ყოფილიყოოო
- შე ოო. როგორ ეხებიიიი.
-შენ ვინ ჯანდაბა ხარ ? ააა მორიგი კლინტი ალბათ .
-საუბარი არც დაასრულებინა ისე გაუქანა სახეში.
-დაანებე თავი ასე მოკვდებააა.(ნინა)
-იცოდე მასთან მიახლოებული რო გნახო მოგკლავვვ დაგასახიჩრებ..
-ამას არ შეგარჩენნ იცოდეე
-აქიდან წავიდეთ გთხოვვვ.
როგორც იქნა გაეცალნენ იქაურობას .. სანდრომ ნინა მანქანასთან მიიყვანა და სახლამდე მიყვნაა შესთავაზაა.
-არ მინდა თვითონ წავალლლ..მადლობა რომ დამეხმარე მაგრამ რა გინოდა აქ
-შენნს სანახავად მოვედი...
-შენ ნორმალური ხარ? რას ქვია ჩემს სანახავად მოხვედი..
-მოდი ზრდასრული ადამიანებით ვილაპარაკოთ მხოლოდ ამას გთხოვვვ.. აი ნახე აგერ კაფეა იქ შევიდეთ.. და მერე თუ მეტყვი აღარ მინდაო შენი ნახვაა ასეც იქნება
-კარგი
-აი ხომ ხედავ შეგძლებია ადეკვატური გადაწყვეტილებების მიღება...
-ზედმეტი ნუ მოგივათ ბატონოო
-ისევ თქვენობითზე გადავედით?
კაფეში შევიდნენ.. სადა მყუდრო კაფე იყო.. მიმტანიც მოვიდა..

-რას მიირთმევთ?
- მე ყავა მინდა ნალექიანი უშაქროო
- მე ჩაი თუ შეძლება
-ის ბიჭი ვინ იყო?
-რა კარგი მეგობარივით მელაპარაკებით.
-მე შენთან მეგობრობა არ მინდა.
-ხო ის ბიჭი ჩემი ჯგუფელია ჩვენთან ბარში დადის და ეგონა ბარის გარდა საწოლშიც მოვემსახურებოდი.. თქვენ რა გგონიათ ბატონოო ალრქსანდრე..
-იმ ნაგავთან მე ნუ გამაიგივებბ.. გითხარი მომწონხარ.. რახან მომწონხარ ესეიგი შენი გარეგნობა მომწონსს. და გეუბნები რომ უფლება მომცე შინაგადადაც გაგიცნო როგორი ხარრ...
-არ ღირს ჯობია აქ დავამთავროთ ჩვენი ნაცნობობა. მადლობა რომ დამეხმარეე მართლა მადლიერი ვარ მაგრამმ
-მისმინე ეხლა.მე სახლში მიგიყვანნნ ან სამსახურში შენ კი დაფიქრდი იფიქრე და პასუხი მერე მითხარიი.
- პასუხი მინც ის იქნება რაც ეხლააა.
-მოდი ეხლა მითხარი სახლში წაგიყვანო თუ
-სახლში დღეს არ ვმუშობ
-კარგი.
ნინა სახლში მიიყვანაა .. გზაში ხმა არცერთს ამოუღიაა . როგორც კი ნინა ჩავიდა ბიჭებს დაურეკა.
-გიო ჩემთან ამოდით დღეს ბექას დაურეკე...
-კარგი მე უკვე შენს სახლთან ვარ
-კარგი სახლში ანასტასიააა მიდი და მოვალ..



№1 სტუმარი სტუმარი ხატია

კარგი დასაწყისია ეს 2 თავი მომეწონა. ველოდები გაგრძელებას. არ დააგვიანო ხოლმე რაა და თავების მოცულობა ცოტა კიდე გაზარდე რა. პატარები არაა თუმცა მაინც არ მყოფნის.

 


№2  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი ხატია
კარგი დასაწყისია ეს 2 თავი მომეწონა. ველოდები გაგრძელებას. არ დააგვიანო ხოლმე რაა და თავების მოცულობა ცოტა კიდე გაზარდე რა. პატარები არაა თუმცა მაინც არ მყოფნის.



მიხარია თუ მოგეწონათ.. ახალ თავებს ყოველდღე დავდებბ

...????

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნანა

ძალიან კარგი ისტორიაა, იმედია მალე დადებთ ახალ თავს და გაზრდით

მალე დადეთ და დიდი თავები

 


№4  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი ნანა
ძალიან კარგი ისტორიაა, იმედია მალე დადებთ ახალ თავს და გაზრდით

მალე დადეთ და დიდი თავები



მიხარია თუ მოგეწონათ კიიი მალე დაიდება ახალი თავიცც. იმედია მოგეწინებათ.. გამიხარდება თუ გამიზიარებთ შთაბეჭდილებებს

 


№5 სტუმარი მანჩ

ჩასაფრებული ვიყავი შემდეგ თავს და გამეხარდა რომ ვნახე ❤❤ (მომიტევეთ მცირედი შესწორება ,თუ გნებავთ რჩევა❤❤???? ისტორია აშკარად კარგია,მაგრამ აი ეს სასვენი ნიშნების დასმა არ დაიზარო გთხოვ.მესმის მალე გინდა დაწერო და მიაწოდო მომლოდინე კითხველს,მაგრამ ნუ იჩქარებ???? და კიდევ ერთი,ნუ გააგრძელებ სიტყვებს.მაგალითად:ბიჭიიიი,დამანებეეე,კიი და ა.შ. მკითხველისთვის დამღლელი რომ არ იყოს კითხვა და მერე ვინმე "კრიტიკოსმა" საშინელი კრიტიკის ქარცეცხლში რომ არ გაგატაროს???? კარგად გამიგე და მაპატიე გთხოვ კიდევ ერთხელ❤❤)

 


№6  offline წევრი ირინა ირინა

მანჩ
ჩასაფრებული ვიყავი შემდეგ თავს და გამეხარდა რომ ვნახე ❤❤ (მომიტევეთ მცირედი შესწორება ,თუ გნებავთ რჩევა❤❤???? ისტორია აშკარად კარგია,მაგრამ აი ეს სასვენი ნიშნების დასმა არ დაიზარო გთხოვ.მესმის მალე გინდა დაწერო და მიაწოდო მომლოდინე კითხველს,მაგრამ ნუ იჩქარებ???? და კიდევ ერთი,ნუ გააგრძელებ სიტყვებს.მაგალითად:ბიჭიიიი,დამანებეეე,კიი და ა.შ. მკითხველისთვის დამღლელი რომ არ იყოს კითხვა და მერე ვინმე "კრიტიკოსმა" საშინელი კრიტიკის ქარცეცხლში რომ არ გაგატაროს???? კარგად გამიგე და მაპატიე გთხოვ კიდევ ერთხელ❤❤)


მადლობა გავითვალისწინებ აუცილებლად. კიდევ დევს 3 თავი შეგიძლიათ წაიკითხოთ.

 


№7 სტუმარი სტუმარი მაკა

როდის დადებთ შემდეგ თავებს

6 თავი წავიკითხე და ძალიან მაინტერესებს გაგრძელება სანდროს და ნინის მომავლი

 


№8  offline წევრი ირინა ირინა

სტუმარი მაკა
როდის დადებთ შემდეგ თავებს

6 თავი წავიკითხე და ძალიან მაინტერესებს გაგრძელება სანდროს და ნინის მომავლი


დავდებ დღეს აუცილებლად

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent