შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 9


22-10-2023, 23:43
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 484

თავი 9
ის საღამო სანდროსთვის ძალიან გაიწელა.უყურებდა ნინას მის დაღლილ სახეს გული ეკუმშებოდა.. რაღაც აუცილებლად უნდა ეღონა არც აპირებდა მოცდას. დღესვე ამ საღამოს დაელაპარაკებოდა. გიორგისთან საუბარმა ვერ დაარწმუნა მოცდაში. საღამო კი არადა აარ მთავრდებოდა.მეგობრბს ბოდიში მოუხადა და სუფთა ჰაერზე გავიდა ცოტა ხნით.იმ იმედი ჰქონდა ნინას ნახავდა ცოტა ხნით
- ეს მთლად დააშტერა სიყბარულმა ( ბექა)
- შეგიყვარდება შენც და ვნახავ როგორ იჭუკჭუკებ.(გიო)
- არა ძმაო სიყვარული არაა ჩემი საქმე. რა იყო რამე გამოვტოვე ?რა ტანჯული რომეოსავით ლაპარაკობ
-არ დაიწყო ეხლა..
- შეიძლება ცანცარა ვარ მაგრამ ვხვდები ბევრ რამეს ძმაო. საქმე ტასოშია..

- შენც სანდროსავით არ შემომიჩნდე ეხლა.
- შეგიძლია მე მომოყვე ბოლომდე სანდროში შეიძლება მოგერიდოს დაა და მაგიტო.. ტასო შეგიყვარდა არა?
- სისულელებს ნუ როშავ.
- უბრალოდ ერთხელ აღიარე შენ თავთან მაინც.. სულ ტყულად დაკარგე ის გოგო. შენი ეგოიზმის გამო. შენი ვითომ პრინციპების გამო. მშვენივარ იცოდი რომ სანდრო წინააღმდეგობას არ გაგიწევდა, მაგრამ შენ ქვას შეუშვირე თავი შენი იდიოტური იდეოლოგის გამო..სანდროც ხვდება რაშია საქმე. გიცნობ შენი ხასითი იცის .. სანამ საკუთარ თავს არ გამოუტყდები ვერავინ დაგეხმარება.ისწავლე რაღაცეების გადაფასება.
- და და ჯანდაბა მექნა ამის დ....ც
რა ? რა მეთქვა ვუი ტასო მეც შემიყვარდი და ერთად ვიყოთთქო?
- ზუსტად ეგ უნდა გეთქვა. ეხლა იჯექი ამ მოქუფრული სახით და შეეგუე სიტუაციას. ტასო წავიდა მინიმუმ 4 წელი ვერ ნახავ და რომ დაბრუნდება ის სხვანირი იქნება ,,გაზრდლი,, და ფიზიკურობას არ ვგულისხმობ..
- ვიცი ამის დ.....ც დავკარგე .. ხო მიყვარს მიყვარს ...
- ეგ ადრე უნდა გეღუარებინა. ეხლა ვერავერს შეცვლი დააცადე ცხოვრება წინ აქვს. მომავალი უნდა აიწყოს..იქნებ მოგეცეს ერთ დღეს შანსი.
- არ ვიცი ძმაოო. ეს როგორ მოხდა ისიც არ ვიცი . როდის შემიყვარდა არ ვიცი.მეგონა ჩემთვის სულ ბავშვი იქნებოდა.
- მორჩი ეხლა მოთქმას .. ცხოვრება გრძელდება .მომავალში რა მოხდება არ იცი.. ნუ დარდობ უკვე მოეწყო იქ. სანდროს სახლი აქვს იქ და იქ იქნება. ველაპარაკე დილით.. შეგატყიბინებ ხოლმე როგორ იქნება.
- მადლობა ..მოდი.დავლიოთ
- ხო იქნებ კარგო გოგოებიც ავაგდოთ.
- შენ არ იცვლები..

სანდრომ ნინა დაინახა შეკვეთა მიჰქონდა მაგიდასთან , როდესაც მაგიდაზე მჯდომმა ნინას ხელზე ხელი დაადო.. ნინას გააცია უცებ ..მიჩვეული იყო ესეთებს, თავის დახსნაც კარგად გამოსდიოდა ასეთი სიტუაციებიდან, მაჰრამ ეხლა სანდრო იყო აქ . იცოდა კარგად არ დამთავრდებოდა ხელი გასწია უმალ და გაეცალა იქაურობას. სანდრო? სანდრო გაცოფდა მზად იყო იქვე გაეგლიჯა ის კაცი. მაგრამ ნინა გადაუგდა წინ მუდარის მწერით.
- გთხოვ სანდრო გთხოვ
არ გინდა ..
- რა არ მინდა ნინა რა .
- ზუსტად 1 საათი დამცადე და ვილაპარაკოთ გთხოვ ..
- გარეთ გელოდები.
გაჰიჟებული გავარდა გარეთ.. არ შეძლო ბრაზი რომ არ ჩეცხრო ნინასაც აწყენინებდა.. გიო და ბექაც დაადგნენ თავზე.. ილაპარაკეს ეცადეს ბიჭებმა დაემშვიდებინათ მაგრამ ამაოდ..უცებ ის კაცი გამოვიდა გარეთ ..როდესაც სანდრომ დაინახა ეგრევე მისკენ გავარდა.
- შენ ნა.....რო , სხვის ქალებს ხელი რომ არ უნდა უფათურო არ იცი?
- რა ჯანდაბა ხდება..
- ეს ხდება..
სანდროს ერთი დაარტყა ორი მზად იყო მოეკლა მაგრამ ბიჭებმა გააშველეს დროულად.
- ძმაო მოკლავ ესე გაუშვი
- მოკვდეს ამის დ.... ც
საკმარისია სანდრო გაიგონა ნინას ხმა რომელსაც ნატა მოყვებოდა.
სანდრო ძლივს გააჩერეს ..პოლიციაც გამოჩნდა და ყველანიც აღმოჩნდნენ პოლიციის განყოფილებაში.
- სანდრო დამშვიდდი ნუღარ გაართულებ
-ნინა სადა?
- მოდის ალბათ ისიც.
- რა ბედის ირონიაა ეს ადვოკატი კაცი ციხეში უნდა დავლპე ( ბექა)
- სულ ნუ ღადაობ ( სანდრო)
- მაგის დრო არაა ეხლა დროულად მოვაგვაროთ სანამ ჟურნალისტები გაიგებენ ამას.. (გიო)
- დაგვაგვიანდა უკვე აქ არან ( სანდრო)
მანქანამ განყოფილებასთან გააჩერა სადაც უამრავი ჟურნალისტი შეკრებილიყო.
უცებ მიესივნენ ბიჭებს.
-ბატონო ბექა როგორ აღმოჩნდა სამართლის დამცველი ჩხუბის მონაწლე?
- ბატონო სანდრო ორიოდე სიტყვა გვითხარით ინციდენტზე?
- ხელჩართული ბრძოლოს მიზეზი რა ოყო?
ათასგვარ კითხვებს სვამდნენ ჟურნალისტები , როგორც იქნა თავი დააღწიეს მათ და განყოფილებში შევიდნენ.. სასწრაფოდ დარეკა ბექამ მაამისთან, გურამ აბრამიშვილთან, რომელიც ყველაზე თუ არა ერთერთი გავლენიანი ადვოკატი იყო..
ნინა და ნატაც ფეხდაფეს მიყვნენ მათ .. უკვე განყიფილებში იყვნენ მაგრამ ნახვას ვერ ახრხებდნენ ბიჭების.
ახალი ამბები ელვის სისწრაფით მოედო ტელევიზიებს ...მალხაზს ელდა ეცა .. ლეილა გაგიჟდა ადგილს ვერ პოულობდა ..
- მე შვილი ასე არ გამიზრდია მალხაზ ,რომ კლუბებში ჩხუბობდეს. ღმერთო რა დავაშავეთ. რა სირცხვილია
- დამშვიდდი წავიდეთ ეხლავე .
ნინა ადგილს ვერ პოულობდა ვერც ნატა ამშვიდებდა. იქით აქით დადიოდა ნერვულად, როდესაც ლეილს და მალხაზი გამოჩნდნენ .. ლეილამ ზიზღით გადახედა გოგოს . ფიქრობდა რომ მისი ხელი ერია რაღაცაში .. მალხაზი კი ნერვიულად მიუახლოვდა შეეცადა მშვიდად ელაპარაკა და თბილად.
- შვილო რა ხდება ?
- ბატონო მალხაზ კლუბში იჩხუბა ..
- რატომ შვილო მსგავსი არასდროს არაფერი მოსვვლია.
- იცით..
საუბრის დაწყებას აპირებდა როცა გურამი გამოჩნდა .
- გურამ როგორა სამქმე.( .მალხაზი)
- ნუ ნერვიულობ გამოუშვებენ 1 სათში.. ეხლა დაზარელებულს უნდა ველაპარაკო შეთახმება ზარალის ანაღღაურებაზე.დარწმუნებული ვარ ჯიბეს გაუსქელებს.ერთი ხულიგანია.
- მთავრია ჩვენება არ მისცეს მათი საწინააღმდეგო. მივცეთ რამდენსაც მოითხოვს.
- წავიდეთ ..ლეილა აქ იყავი მოვალ.ახლავე .
ნინას გააცია ლეილას სახეზე. მიხვდა კარგი არაფერი ელოდა. ნერვიულად ჩასჭიდა ხელი ნატას.
- ჩემი შვილი ასე არ გამიზრდია ხულიგანივით ბარში ჩხუბობდეს . დარწმუნებული ვარ შენი ხელი ურევი რაღაცაში. დროზე მითხარი რა მოხდა.?
- ქალბატონო ლეილა მე უბრალოდდდ ... ჩემი დაცვა უნდოდა.
- აჰჰ შენი დაცვა. და დასაცავი რა გჭირდა ისიც მითხარი...
- იცით...
საკმრისია დედა დაკითხვა..თუ რამე გაინტერესებს სახლში მკითხე ..
- შვილო ნუთუ არ ვარ ღირსი სიმართლე ვიცოდე..
- ქალბატონო ლეილა სახლში წადიი.
დედა სახლში გააცილა თვითო კი ნინასთან დაბრუნდა..
- ნატა შეგილია ბექაას გაყვე სახლში მიგიყვანს.მე და ნინამ უნდა ვილაპარაკოთ.
- კარგიი..
სანდრომ ნინას ხელი მოკიდა და წაიყვანა.. თავის სახლში.წინ სერიოზული სალაპარაკო ექნებოდათ.დიდ კორპუსს მიუახლოვდნენ ..
- სანდრო სად ვართ.
- ჩემს სახლში..-
- სანდრო ჩემი ბრალია ყველაფერი ბოდიში უნდა მოგოხადო.
- ნინა მომისმინე ესე ვერ გაგრძელდება. გთხოვ წამოდი იქიდან.არ შემიძლია იმაზე ფიქრი რომ იგივე ისევ განმეორდება.
- სანდრო.არ შემიძლია გესმის ნატას მარტი ვერ დავტოვებ. მას არაქ სხვა სამსახური ჩემგან განსხვავებით.
- მისმინე ნატას ბექას ვთხოვ და რამეს უშოვის დამიჯერე გთხოვვ..
- არ ვიცი სანდრო ნატას უნდა ველაპარაკო ჯერ.
- უარს არ გეტყვის ბექას დაველაპარაკები მე და მოვაგვარებ.
- სანდრო ვწუხვარ ჩემს გამო პოლიციამ წაგიყვანა..
- მაგ ს....ის ცემა ღირდა ამად..
- დედაშენი გაცოფებული იყოო.. მთელმა ქვეყანამ გაიგო.
- გადაუვლის ლეილას. ჯურნალოსტები კი ფეხებზე..
- ასეთ სიმშვიდეს როგორ ინარჩუნებ.?
- მთავარია შენ ხარ ჩემთან..
ფრთხილად მიიზიდა გოგონა მისკენ..მთელი სახე დაუკოცნა .პერანგის ღილებს დაუწყო შეხსნა.
- სანდრო შხაპი უნდა მივიღო გთხოვვ
- ძალიან კარგი მეც. ერთაც შევიდეთ
- სანდრო არაა. მორცხვად დახარა თვალები.
- ნინა შენრა ჩემი გრცხვენია? შემომხედე. გუშინ ღამე არაფრის გრცხვენოდა?
- სანდრო მორჩი ..
- იცი არ უნდა გრცხვენიდეს ჩემთან ერთად არაფრის. მათ შორის ბანაობის. ეხლა.ერთად შევალთ აბაზანაში და შენ მოეშვები . უბრალოდ მენდე..
ნინამ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია.ამის შემდეგ იყოო ვნებიანი ღამე სადაც მხოლოდ ორი ადამიანის სიყვარული და ვნება იყო გამეფებული.

ცხოვრება ჩვეულ კალაპოტში ჩაჯდა ნინა და ნატა წამოვიდა კლუბიდან.. ნატა ბექასთან მოეწყო მდივნად.და გასაკვირად ბექაც ყოველდღე დადიოდა სამსახურში, რაც ბექას მამას დიდიაც აოცებდა.
ნინა მთელი დატვირთვით მუშობდა დიანასთან. ცხოვრება უფრო გაუმარტივდა.. დილით სამსახურში იყო როდესაც ილია დაადგა თავზე..
- ილო რა მოხდა რა ბედნიერი სახე გააქვს. 2 ამბავი მაქვს.. რომლით დავიწყო არ ვიცი..
მოდი დავიწყებ პირველი.დიანას ხელი ვთხოვე 1 კვირაში ვქორწინდებით. საპატიო სტუმარი იქნები
- აუ რა მაგარია მიხარია ილოო ყველაფერს საუკეთესოს იმსახურებთ.სიყვარულით მოეხვია მეგობარს ..
- ხო მეორე ამბავს რაც შეეხება. მალე შენს ადგილზე ვინც მუშობდა ის ბრუნდება .. შენ კი დიანას ასისტენტი იქნები..ანაზღურებაც ბევრად მეტი გექნება და დაწინაურების პერსპექტივაც.
- დიდი მადლობა ილოო მართლა მჭორდებოდა ეს სამსახური.
- ვიცი ჩემო ლამაზო უკვე დროებითი კადრი აღარ ხარ. გილოცავ.
ბედნიერი იყო..პირველად მიაღწია კარიერაში წინ წაწევას მართალია ბევრი იშორომა მაგრამ დიანას და ილოს გარეშე ვერაფერს გახდებოდა..

გიორგი და სანდრო რესტორანში ვახშმობდნენ და ბექას ელოდებოდნენ.ის კი აგვაინდებდა
- წარმოგიდგეინია ბექა ჩვენი ცანცარა , რომელსაც მარტო ქალები და გულავი აღევებდა ამსამსახურშია ამ დრომდე ..(სანდრო)
- ნეტავ რატომ ? რის გამო (გიო)
- რის არა ვის გამო..
- ხო დაქალებმა გადაუტრიალეს გული ჩემს ძმაკაცებს..
- ხო ამასთან დაკავშორებით მინდოდა მეთქვა რაღაც მოვიდეს.ბექა დაა.
- საღამომშვიდობის ბატონებო.მოგელალმებათ სამსახურისთვის ნატანჯ ნაწამები ბექა აბრამიშვილი...მამაჩემმა ქანცი გამაძრო ტოო.
- აბა რა გეგონა შენ მუშოაბა.მოგიკვდა ჩემი თავი( გიო)
- შენ ის იკითხე ვის უნდა რომ მოაწონოს თავი და საქმოანი კაცის იმიჯი აირტყას? (სანდრო)
-ნატას თუ გულოსხმობთ ჩვენს შორის არაფერია.ხანდახან ისე მექცევა თითქოს ძმაკაცებო ვიყოთ
- და შენ არ მოგწონს ეს ამბავი რადგამ როგორც ქალი ისე გაინტერესებს.(გიო)
- ნუ შეიძლება არვიცი..ვნახოთ. სანდრო მოყევი რა გაქვს სათქმელი.
- ნინას ხელი უნდა ვთხოვო..
- გილოცავ ძმაოო ( გიო)
- რას ულოცავ ჯერ ეგებ პანღურით გამოაბურძგულეს
- შენი გამოსწორება არ იქნება (სანდრო)
- როდის აპირებ.
- ჩემს დაბადების დღეზე ..
- ანუ 3 დღეში.
ამ დროს სანდროს მობილურმა დარეკა ტასო ოყო.. გიორგის გულმა რამოდენიმე დარტყმა გამოტოვა.1 თვე არ უნახავს და ვინ ოცის რამდენი 1 თვე მოუწევს მისგან შორს ყოფნა..
- hello brother მიესალმა მხიარულად.
- რა იყო უკვე გაამერიკელდი
- მომენატრე..რას შვები.
- ბიჭებთან ვარ ვვახშმობთ .
ტასოს არც ემჩნეოდა აღელვება . იცოდა გიორგიმ რომ ტასო.მიხვდებოდა ისიც იქ რომ იყო,მაგრამ გოგონა ისე თავისუფლად ელაპარაეკბოდა . შემდეგ ბექას ელაპარაკა ერთმანეთი მოიკითხეს ..ჯერი გიორგიზე რომ მივიდა სანდრომ ტელეფონი მისკენ მიაბრუნა..
- გამარჯობა გიორგი როგორ ხარ
- კარგად ტასო შენ?
- მე კარგად მადლობა ..ისეთი ბედნიერი იყო გოგო თითქოს სხვა ადამიანი იყო..უფრო ლაღი ბედნიერი ჩანდა.. გიორგის გაუხარდა მისი ბედნიერება, მაგრამ თან რაღაც ჩასწყდა გულში..თითქოს არც არსებპბდა ტასოს გულში ის.
- ძმაო იცოდე ნინას ხელი რომანტიულ გარემოში სთხოვე და ბექას სთხოვე იდეებით მოგამარაგოს. თორე.შენი ამბავი რომ ვიცი, ისეთ უჟმურად სთხოვ ხელს მაგით მარტო ჩვენი მეზობელი მარგო თუ გამოგყვება.ისიც იმიტო რომ 80 წლისა და სხვა გზა არ ექნება..
- ტასო ეს კარგი იყო.გადაიხარხარა ორივემ..
- საკმარიდია უკვე.(სანდრო)
- ნუ გეშინია ტას მე ვიზრუნებ რომ არ შერცხვეს ( ბექა)
- იციდე ქორწილამდე ჩამოდით ჩემთან გთხივვ
- კი ჩემო ანგელოზო...
- მიყვარხარ. წავედი ეხლა მეგობრები მელოდებიან..
- დროებით ..

- რას ქვია ცოლად მოგყავს .ლამის გაგიჟდა ლეილა.
- ცოლად მოყვანა რას ნიშნავს არ იცი დედა?
- ნუ გამაგიჟე ის აღვირახსნილი ქალი ..არ დავუშვებ იცოდე.
- საკმარისა უკვე ლეილა...აღარ გაბედო ნინას შეურაცყოფა .კარგად დაიმახსოვრე, მეორეჯერ არ გავიგო ასე უწოდო რაძლას თორემ სამუდამოდ დამკარგავ..
- რა არ გასვენებს ლეილა რა. შეუტია ა ა
ქმარმა..
იმ ღამეს რთული საიბარი შედგა ოჯახის წევრებს შორის. სანდრო კი ამაყად გავიდა სახლიდან რადგან 2 დღეში მნიშვნელოვანი დღე ელოდა.



№1 სტუმარი სტუმარი ნანა

ძალიან დაიძაბა და უფრო საინტერესო გახდა. იმედია მალე დახებთ ახალ თავს. პატივისცემით

 


№2  offline მოდერი ჰოლანდიელი

მოკლედ. წინა თავის კომენტრის შემდეგ, როგორც ჩანს, არაფერი შეიცვალა. პირიქით, ალბათ უფრო მეტი შეცდომაა. ყურადღებით გადაიკითხე ხოლმე სანამ დადებ, სირცხვილია!
მოდი ცოტა იუმორით მივუდგები ახლა.

სიყრაბულმა - ვინა?
მეგობრბს - ნუ ყლაპავ ასოებს
შენ თავთან - ეს ალბათ მექანიკური შეცდომა არ არის, უბრალოდ არ იცი რომ შენს თავთან უნდა დაწერო.
და და ჯანდაბა მექნა - აქ ალბათ ემოცია გამოხატე რამე? ალბათ ჯობდა დაგეწერა: რა ჯანდაბა მექნა
გაზრდლი - ნუ ყლაპავ ასოებთქო :D
გეღუარებინა - ვერ გამოტეხავ, კერკეტი კაკალია : D
მაჰრამ - ჰაიმეე
გადაუგდა - რა ქნა?
მუდარის მწერით - როგორი მწერით?
გაჰიჟებული - აი მე მართლა 'ვჰიჟდები" ეხლა
ნინა სადა? - აბა რა ვიცი სადა
რა ოყო - რა იყო
განყიფილებაში - სადა?
ეხლავე - პრინციპულად არ ხმარობ სიტყვას ახლავე ხო?
მოსვვლია - სხვა სიტყვებში თუ ყლაპავ ასოებს,ზოგან ამატებ, არ ბალანსდება ამით დამიჯერე
როგორა სამქმე - რავი ნიჩევოო
1 სათში - ერთ საათში
უბრალოდდდ - მაინც არ ბალანსდება : D
ბექაას გაყვე - პირველ სიტყვას ზედმეტი ასო, მეორე სიტყვას მოკლებული. არ ბალანდებათქო :D
ნატას მარტი ვერ დავტოვებ - არ მეგონა მარტი თუ ნატასი იყო
ჯურნალოსტები - ჟურნალისტები
კალაპოტში ჩაჯდა - არ ვიცოდი ჯდომა თუ ისწავლა. მე დგომა ვიცოდი
აგვაიდება - რას შვრებოდა?
წარმოგიდგიენია - აბა კაცო : D
ელაპარაეკებოდა - ელაპარაკებოდა
არსეპბდა -არ არსებობს
საკმარიდია -სსსსსსსს
რაძლას - რაო?
შეუტია ა ა ა - რავი კაი, დაბალანსდა ჩაყლაპული ასოები

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნინა

გააგრძელე არ მიატივო

 


№4 სტუმარი სტუმარი ელენე1511

გააგრძელე
კრიტიკაც მიიღე და სედეგსაც ნახავ

 


№5 სტუმარი სტუმარი ნატა

რატომ არ ტვირთავ ახალ თავს დაამთავრე ????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent