შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენსკენ სავალი გზები თავი 11


15-11-2023, 22:53
ავტორი ირინა ირინა
ნანახია 1 136

11 თავი
ათასი საფიქრალი დაუგროვდა ნინას. არ იცოდა რა უნდა ექნა. ან რას უმზადებდა მომავალი. ცხოვრების ჩვეულ რიტმს დაუბრუნდა . ნატა გვერდში ედგა მიდმივად.ჯერ უნივერსიტეტი შემდეგ სამსახური .ილია ამჩნევდა მეგობრის უგუნებობას, უნდოდა დახმარებოდა. როგორმე გზა უნდა ეპოვნა მის დასახმარებლად.
- ნინა მომიყევი რა ხდება შენს თავს? თითქმის ერთი თვეა უკვე ასე ხარ. ვერ გიყურებ ასეთს.
- ილო უბრალოდ პრობლემები დამიგროვდა და მოგვარების გზები უნდა ვიპოვნო. ვფიქრობ ინგლისში წავალთ სასწავლებლად მე და ნატა..
- კი ეს კარგია მაგრამ ასე უცებ რატომ გადაწყვიტე? ვგრძნობ რაღაც გიჭირს.
- გაქცევა მინდა ილო .უნდა გავექცე აქაურობას. სანდრო და მე დავშორდით. ორსულად ვარ მისგან.და წარმოგიდგენია 20 წლის ასაკში მარტო უნდა გავზარდო 2 ბავშვი. ხო ილო ტყუპებს ველოდები.
- ნინა არ ვიცი რა გითხრა. რატომ დაშორდით ერთმანეთს? მითუმეტეს როცა ორსულად ხარ. დარწმუნებული ვარ უყვარხარ იმ ბიჭს..
- მას ჰგონია რომ ხავიერის საყვარელი ვარ. ვერ დავაჯერე ჩემი სიმართლე .ეხლა აზრი არაფერს აქვს, ისეთი სიტყვები მითხრა. დამამცირა, ამის პატიება უბრალოდ არ შემიძლია. ვიფიქრე ორსულად ვარ ამას ვერ დავუმალავთქო და მივაკითხე. ვიღაც ქალთან ერთობოდა და მე როგორც არარაობას ისე მომექცა.
- ნინ არ ვიცი რა გითხრა. მე დაგეხმარები ყველაფერში. ინგლისში დიანას და მე პატარა ბინა გვაქ იქ დარჩები. სანამ მუშაობას ვერ შეძლებ ფინანსურადაც არაფერი გაგიჭირდება.იცოდე უარი არ მიიღება..
- ილო მადლობა ,არ ვიცი შენს გ
მორჩები იქ ფილიალი აქვს ჩვენს კონპანიას და იქ მოგაწყობ არაფერზე ინერვიულო შენ .მთავრია შენ და ბავშვები იყოთ კარგად.
- არ ვიცი როგორ გადაგიხადო მადლობა.
- მე ვიცი სამაგიეროდ . მე უნდა ვიყო შენი რომელიმე პატარას ნათლია..
- ილოო შენზე და ნატაზე უკეთესი არავინ მყავს ხომ იცი არაა? მიყვარხარ ძალიან ..
- ჩემო გოგო მოდი აქ ჩაგეხუტო.ოცოდე თავს მიხედე და პატარებზე იფიქრე..

საოცრად მშვიდმა დატოვა სამუშაო ოთახი. ნატასთვის უნდა ეხარებინა ახლი ამბავი.შემდეგ საბუთები მოეწესრიგებინა უნივერსიტეტიდან . თავს სუსტად გრძნობდა მაგრამ იცოდა,რომ დღეიდან მაინც ყველაფერი კარგად იქნებოდა.ნატა ბედნიერებისგან ხტოდა ახალი ამბის გაგონებაზე. მას ერთი წუთითაც არ უყოყმანია წასვლაზე. ნინას არასდროს დატოვებდა მარტო ის იყო მისი ცხობრების ნათელი წერტილი.
- ნატ დარწმუნებული ხარ რომ გინდა წამოსვლა?
- ნინა მეორედ არ მკითხო მსგავსი რამ . ჩვენ ერთამეთი გვყავს არ დაგავიწყდეს . სხვას ყველაფერს ეშველება. შენ გგონია ჩემი პაწიები ჩემს გარეშე გაჩნდებიან? მე უნდა ვიყო იქაც შენთან. გეფიცები შენს ხელს მე დავიჭერ .
- ჩემო ნატა როგორ მიხარიხარრ.. უბრალოდ არ მინდა ბექასგან შორს იყო. ვიცი მოგწონს.
- ვაღიარებ მომწონს, მაგრამ არა ისე რომ მის გამო აქ დავრჩე. ხომ მიცნობ არაა? არ მიღირს ამ ეტაპზე არც ბექასთან და არც არავისთან ყოფნა . თან ხო იცი ინგლისში სწავლის შანსიც მაქვს. ასე რომ არ ინერვიულო შენ.. საბუთები მოვაწესრიგოთ და წავიდეთ.უკეთესი მომავლისთვის ვიზრუნოთ.
- სამსახურიდან როდის წამოხვალ?
1 კვირაში მივდივართ.
- ვიცი დავწერ ხვალ განცხადებას ..

ასეც მოიქცა მეორე დილით ჩვეულ დროს გამოცხადდა სამსახურში. განცხადება დაწერილო ქონდა და ბექას ოთაში შეიტანა ხელის მოსაწერად.
-ნატა რატომ მიდიხარ? მითხარი გთხოვ.
- წასვლა მირჩევნია სხვა გეგმები მაქვს.
- არ მინდა წახვიდე გთხოვ. ასე ვერ გაგიშვებ.
- თუ შეიძლება ხელი მოაწერე .
საშინლად არ უნდოდა ნატას გაშვება . მაგრამ სხვა გზა არ იყო.იცოდა ვერ გადააფიქრებინებდა.
-კარგი ნატა მოვაწერ .უბრალოდ დამპირდი, რომ თავს არ ამარდებ ხოლმე, როგორც ამ ბოლო დროს იქცევი ისე.
- თავს არ გარიდებდი ,უბრალოდ ნინას ვჭირდებოდი და მასთან ვიყავი სულ.
- მესმის.არ მინდა იფიქრო რომ სანდროს ვამართლებ მაგრამ ვიცი როგორიცაა.იცის ნაადრევი დასკვნების გამოტანა,ფეთქებადია, და გაბრაზების დროს ვერ აკონტროლებს თავს.დარწმუნებული ვარ გაარკვევენ ყველაფერს.იმედია მათი ურთიერთობა ჩვენსაზე არ მოახდენს გავლენას .
- შენ არ გესმის.ნინა არასდროს აპატიებს მას ,იმ შეურაცყოფას რისი ატანაც მოუხდა მისგან .პლიუს დედმისისგან ..რაც შეეხება ჩვენს ურთიერთიბას შეგვიძლია ვიმეგობროთ სხვა ურთიერთობა არც გვაქ და არც გვექნება..
- მეგონა ოროვეს მოგვწონდა ერთმანეთი .
- მომწონხარ ბექა ,მაგრამ ეხლა მზად არ ვარ ამ ურთიერთობისთვის ..
- კარგი არ დაგაძალებ დაგელოდები.
- უნდა წავიდე საქმეები მაქვს . მართალა მიხარია შენ რომ შეგხვდი ჩემნაირი გადარეული ხარ და ალბათ მაგიტომ გამოგვდის ასე კარგად კომუნიკაცია . მოდი მოგეხვიო.
-არა რა მართლა უკუღმართები ვართ მე უნდა მეთქვა ეს..
გული წყდებოდა ბექას რომ ვერ ნახავდა, მის მიმართ საოცრად თბილად იყო განწყობილი. თავს არ უტყდებოდა მაგრამ შეუყვარდა..1 კვირაში მიდიოდა და დიდი ხანი ვერც ნახავდა .
- იცოდე სამსახუროდან კი წახვედი მაგრამ მე ვერ დამიძვრები ხელიდან.
ყოველდღე შეგახსენებ თავს.. სანამ არ დამთახმდები ურთიერთიბის დაწყებაზე.
- ნუ ვეჭვობ მე მომიწევს შემოგთავაზო :) ..
- ვნახოთ, ვნახოთ.

გამგზავრების დღეც მოვიდა. ნერვიულობდა ნინა ახალი ქვეყანა, ახალი წესები, ახალი ცხოვრება. ყველაფრის მიუხედავად უყვარდა სანდრო. განა შესაძლებელია შენი ცხოვრების სიყვარული დაივიწყო? მოუხედავად იმ ტკივილისა რაც მიაყენა სანდორომ უყვარდა ისევ უყვარდა ,მაგრამ ისიც იცოდა ვერ აპატიებდა დამცირებას, უნდობლობას და მისი გრძნობების ფეხქვეშ გათელვას. იქნებ ოდესმე დაბრუნებულიყო და შეხვედროდა ისევ?. რას ეტყიდა? როგორ მოიქცეოდა? ნეტავ ისევ ისე აუძგერდებოდა გული, როგორც ადრე მისი დანახვისას?
უამრავი გრძნობა ,ფიქრები ირეოდა ნინას თავში.. სანდროსგან წასვლით მასგან გაქცევეს ვერ შეძლებდა იცოდა. მასთან ხომ 2 პაწაწინა არსება აკავშირებდა. ილიაც გაყვა თან გოგნებს, უცხო ქვეყანაში ასე უპატრონოდ ვერ დატოვებდა ნინას.
ნინამ ქვეყანა დატოვა დიდი შიშით და ამავე დროს იმედებით..

სადრო ამ დროს საქმიან ვახშამზე იყო. არც იცოდა ნინას გამგზავრების ამბავი. პარტნიორებთან საუბრით იყო დაკავებული, როდესაც ხავიერი ნახა.. სისხლი აუდუღდა . მზად იყო იქვე მოეკლა. ხავიერი კი ჩვეული სიმშვიდით მიუახლოვდა .
- აქ რა გინდა?
- შენ უნდა გთხოვო ნებართვა საზოგადოებრივ ადგილზე მოსასვლელად? სალაპარაკოდ მოვედი.
- და რაზე მაგალითად? დეტალებში უნდა მომიყვე როგორ მამასხარავებდით?
- პატარა ტუტუცი ბავშვივით ქცევას მოეშვი. ნინა მიყვარს, მაგრამ მასთან არაფერი მქონია. იმ დღეს ნასვამი მივედი მასთან და სიყვარული ავუხსენი. რათქმაუნდა უარი მითხრა, მაგრამ ვაკოცე. იმ დროს მოხვედი შენც.. რატომ გიყვები ამას? არ ვარ ისეთი ადამიანი ვისაც არაკაცული ქცევები აქვს. ჩემი გაფუჭებული გამოვასწორე ჩათვალე.იცოდე ნინასთან შანსი რომ გამიჩნდეს ხელიდან არ გავუშვებ. ეხლა კარგად ბრძანდებოდე..
- მოგკლავ
დაცვამ ძლივს გააშველა ორივე.
- ამის დე.....ც
- რა ხდება ძმაოოო ( გიო)
- რა ჩავიდინე?ნინა სასწრაფოდ უნდა ვიპოვო..
გზაში ბექას დაურეკა გიორგიმ და ნინას სახლში მიადგნენ.კარი არავინ გააღო,ნერვიულობდა სანდრო აღარ იცოდა რა ექნა.
- რა ხდება რატომ აბრახუნებთ ასე? გამოიხედა გვრდითა მეზობელმა.
- უკაცრავად ნინასთან ვარ..იცნობთ?
- კი მაგრამ არ არიან სახლში
- სად არიან ხო არ იცით?
- როგორც ვიცი საზღავარგარეთ წავიდნენ ის და ნატა.


5 წლის შემდეგ

- ხო ნატა გისმენ რა ხდება?
- გეხვეწები საბუთები გადმოგიგზავნე ნახე რა .
- კი კი ეხლავე ვნახავ.ხო იცი დასვენების დღეებში ყველაფერს ვეთიშები, ჩემი ორი ეშმაკუნას წყალობით.
- როგორ არიან ცელქობენ?
- ეხლა სძინავთ. ხვალ დიანა და ილია ჩამოდის პატრა ლილისთან ერთად . კონპანიაშიც შემოივლიან.
- როგორ მიხარია
- მეც ძალიან.
- კარგი ქალბატონო დირექტორო წავედი მივხედავ საქმეებს ..თქვენ დაისვენეთ.
- გკოცნი.
ნინა სულ სხვანირი გახდა ჩამოყალიბდა ,როგორც წარმატებული და ძლიერი ქალი და რაც მთავარია დედა გახდა 2 უსაყვარლესი ბიჭების. გეგას და გიგის. ბავშვები ფიზიკური მსგავსების მიუხედავად რადიკალურად განსხვავებულები იყვნენ ხასიათით. მათ გამო ყველაფერს გაუძლო ნინამ , როგორც ნატა დაჰპირდა მისი ხელი ეჭირა მუდამ . ილია და დიანა ეხმარებოდნენ ყველაფერში.შემდეგ ბიჭები გაჩნდნენ. სწავლაც დაამთავრა. დიანას კონპანიის იქაური ფილიალის მართველიც მალევე გახდა. წარმატებას მალე მიაღწია კარიერაში.წარსულზე ფიქრისთვის აღარ ეცალა .არც უნდოდა ფიქრი.გული ტკიოდა ,როდესაც წარსული ახსენდებოდა.
ოთახში შევიდა მძინარე პატრაებს დახედა, გული სიხარულით აევსო. სიცოცხლე ხომ მათთვის ღირდა. უყურებდა მათ, სანდროს გავდნენ. ცრემლები მოერია.
- დედა რატომ ტირი?
- გაიღვიძე საყვარელო? არაფერია კარგად ვარ.
- დედა ჩვენი მამიკო როდის დაბრუნდება?
არ იცოდა რა ეპასუხა . სიტყვებსაც ვერ მოუყარა თავი..
- მალე ჩამოვა საყვარელო.
- მართალა დედაა წამოხტა მეორე ტყუპი..
- მამა ჩამოვა. არ იტირო რა დე ..შენც გენატრება ხო მამა? შენც გიყვარს ძალიან ხომ?
- კი საყვარელო მენატრება.
იცოდა ნინამ რომ ბაშვებს მამა სჭირდებოდა , განა არ იცოდა? იქნებ სიამაყისთვის გადაებიჯებინა თავის დროზე და სანდროსთვის ეთქვა.
ათასი ფიქრი დატრიალდა თავში.

- სად ხარ ძმაო ამდენი ხანი? დღეს ჩევნი ტასიკო ჩამოდის დაგავიწყდა?
- ჯანდაბა ბექა დამავიწყდა წარმოგოდგენია? საკუთარი და ჩამოდოს დამავიწყდა.
- მერე ადამიანს დაემსგავსე რას გავხარ. რობოტივით სახლი სამსახური ბოლოს სმა. გალოთდი ლამის ვერ ხვდები?
- ასე მავიწყდება რა სი....ვით მოვიქეცი და როგორ დავკარგე საყვარელი ქალი.
- გგონოა აქ სმით რამეს გამოასწორებ?
- შენ არ გენატრება ნატა ?
- მენატრება თან როგორ, .მაგრამ შენგან განსხვავებით არ ვსვამ.
- ვნანობ იქნებ, უკეთ უნდა მეძებნა. იცი ჩემთან სალაპარაკოდ მოვიდა და მე სი....მა ვიღაც ქალი დავახვედრე სახლში. ეს არ ვაკმარე და უკანასკნელი კახ....ვით მოვექეცი.
- მოდი სახლში წავიდეთ თავი მოიწესრიგე და ტასოს დავხვდეთ.მერე გასართობად წავიდეთ სადმე. ადამიანურ ცხოვრებას დაუბრუნდი. მარტო სამსახური და სახლო ხომ არაა?
- წავედით. გიორგის დაურეკე?
- კი .რესტორანში მოვა პირდაპირ. თავის ტურფასთან ერთად ალბათ.
- რატომ არ მოგწონს ასე ლიკა?
- ღადაობ ? ეგ რა მოსაწონია ? ან რა ნახა ამ გამოყ..ვებულმა მაგაში ვერ ვხვდები?
- დაანებე თავი თუ ძმა ხარ. თვითონ გადაწყვიტოს რას იზამს მომავალში. არამგონია ლიკას ცოლად მოყვანა უნდოდეს.
- ისედაც იცის ჩემი აზრი იმ პოდიუმის თოჯინაზე.
- ოხ ბექუშ ბექუშ .
- სანნნ როგორ მომენატრე . მთელი ძალით ჩაეხუტა მონატრებულ ძმას.
- მეც ჩემო ლამაზო . ჩემო ერთადერთო.
- ბექუშ როგრ ხარ ?
- გეფიცები ვერ გიცანი.მოიცა ამერიკელო ლამაზმანო..როგორ გიკითხოთ?
- კარგით რა გჭირთ ეხლა? 1 წელის წინ არ მნახეთ? რა გაიგიჟეთ თავი.
- ყოველ წლს უფრო დაცემა ხდები რა ( ბექა)
- მომენატრეთ ძალიან . მოდით კიდე ჩაგეხუტოთ რა..
- წამო სახლში ეხლა.გამოიცვალე და პირდაპირ რესტორანში წავიდეთ . ავღნიშნოთ შენი ჩამოსვლა. თან შენი მეგობრებიც დავპატიჟე.
- კარგი ძამიკო წავედით.


-
-
-
-



№1 სტუმარი ანსი

ძალიან ნუ აგვიანებთ დადებას ძალიან გთხოვთ. უინტერესო ხდება მერე კითხვა

 


№2 სტუმარი სტუმარი ნინი

აუ მალმმალე დადე
ხოლმე

 


№3 სტუმარი სტუმარი ნინო

Kargi iyo dzaan au mal male dade xolme nu ikargebo

 


№4 სტუმარი სტუმარი ნანა

აუ მალე დახეთ რაა გაგრძელებაა. გელოდებით

ძალიან კარგი ისტორიაა. მალე დადეთ გაგრძელება. ველოდებით

 


№5 სტუმარი თიკა

ვაიმე თვალებს არ დავუჯერე მალე დადე შემდეგი თავი ????????????????????????????????????????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent