შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ამბავი იმ წყვილისა ვის სიყვარულსაც ღმერთი გამოცდის


22-01-2024, 20:15
ავტორი Ninit
ნანახია 667

იყო ერთი ლამაზი წყვილი რომელსაც უყვარდათ ერთმანეთი ისინი ბედნიერები იყვნენ ყველაფერი კარგათ მიდიოდა მათ ცხოვრებაში, ბიჭი გაემგზავრა საზღვარგარეთ სამუშაოთ და გოგონას შეპირდა რომ ჩამოვალ ცოლად მოგიყვანო!

ბიჭი გაემგზავრა ისინი თითქმის ყოველდღე ერთმანეთს წერდნენ, ურეკავდნენ, ერთი სული ქონდათ როდის ნახავდნენ ერთმანეთს!

გავა დრო და ბიჭი დაბრუნდება იყიდის ყვავილებს და ყვავილებით ხელში დგას და ემზადება გოგონასთან შესახვედრად!

ბიჭი დაიღლება დგომით და მანდვე სკამთან ჩამოჯდება, ამ დროს მივა მოხუცი კაცი და ეტყვის რომ ლამაზი ყვავილებია მაგრამ ის გოგონა არ მოვა! ბიჭი შეხედავს ამ მოხუცს და ეტყვის ის აუცილებლად მოვა! მოხუცი ჩამოჯდება და ეტყვის ზოგის სიკვდილის დრო მოდის ზოგი კი უსამართლოდ მიდის ამ ცხოვრებიდან!

მანდვე ერთი კაცი ძაღლს ასეირნებდა ეს მოხუცი ეტყვის ამ ბიჭს ხედავ იმ კაცს ის ეხა მოკვდება ეს კაცი გაივლის და დავარდება მოკვდება ბიჭი გაოცებული ეკითხება საიდან იცოდით? თქვენ შეგეძლოთ მისი გადარჩენა მოხუცმა უპასუხა ის არ დამიჯერებდა!

ბიჯი აღელდება და თავის შეყვარებულს გადაურეკავს მაგრამ გოგონა არ აიღებს ყურმილს!

მოხუცი ეტყვის ამ ბიჭს რომ ის გოგო 3- დღეში მოკვდება!

ბიჭი ხვეწნას დაუწყებს დამეხმარე და გადაარჩინე ის გოგო!

მოხუცი ეტყვის მის გადასარჩენად შენ 3 რაღაც უნდა დათმო “სმენა”, ხედვა და ენა! თუ დათმობ ის გოგო გადარჩება, ბიჭი არ უპასუხებს და მაგ დროს დაურეკავს გოგონა მაგრამ ბიჭი აღარ უპასუხებს ტელეფონს! გოგონა მოკვდება 3 დღეში და ბიჭს მოუვა წერილი გოგონასაგან იქ წერია რომ ძალიან ენატრება და ამ დღეებში მას მოხუცი შეხვდა და უთხრა რომ შენ 3 დღეში მოკვდები და ერთადერთი გზაა გადასარჩენად ისაა რომ მე სიცოცხლე დავთმო არ ვიცი რამდენად მართალი იყო ის მოხუცი მაგრამ მე მისმა სიტყვებმა დამაჯერა და იცოდე რომ მიყვარხარ! ბიჭი მაშინ მიხვდა რომ ეს ყველაფერი ღმერთის გამოცდა იყო და გოგო იმიტო მოკვდა რომ ეს ნამდვილი სიყვარული არ იყო!

ბიჭს რომ ეთქვა თავიდანვე რომ თანახმაა ამ გოგოს გადასარჩენად ყველაფერზე! მაშინ ორივე ბედნიერი იქნებოდა!

ესეა ეს ცხოვრება უამრავ სირთულეს და გამოცდებს გვიქმნის და მხოლოდ ნამდვილი სიყვარული გადალახავს ამ ყველაფერს!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent